Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

problem med oppgave linje

Anbefalte innlegg

Hei! Har fått et problem... Jeg slo av pc'n på vanlig vis og da jeg starta den på nytt igjen så oppdaget jeg noe merkelig. bl.a Internett vinduet og VLC vinduet var større enn før jeg restarta den. Noe som gjør at jeg ikke ser bunnen av internett vinduet og bare en tredje del av tastene på VLC player. Normalt er det slik at internett vinduet møter oppgavelinjen på bunnen. Nå ligger bunnen av internett vinduet under oppgave linjen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Har fått et problem... Jeg slo av pc'n på vanlig vis og da jeg starta den på nytt igjen så oppdaget jeg noe merkelig. bl.a Internett vinduet og VLC vinduet var større enn før jeg restarta den. Noe som gjør at jeg ikke ser bunnen av internett vinduet og bare en tredje del av tastene på VLC player. Normalt er det slik at internett vinduet møter oppgavelinjen på bunnen. Nå ligger bunnen av internett vinduet under oppgave linjen...

Sikker på du ikke har vært borti tast for full skjerm modus eller du har fått skult oppgavelinje det finner du ut om hvis du drar pilen helt ned i bunn av skjermen da skal oppgave linja komme frem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...