uracoin Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Sitter på en msi gx 640 og skal til å bytte ut en av mine 1333mhz 2 gigs ram brikker med en 4 gigs brikke. vil bare forsikre meg om at jeg ikke tramper i salaten og bestiller feil. blir dette riktig? http://www.dustinhome.no/pd_5010372160.aspx det jeg lurer litt på er hva dette CL9, CL8 og CL7 er for noe. sitter to rambrikker med CL8 i min maskin, har dette noe betydning? bør jeg bestille en annen brikke med cl8, eller heller gå for to nye brikker(cl7/9?) Endret 17. mars 2011 av uracoin Lenke til kommentar
Protest Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 det jeg lurer litt på er hva dette CL9, CL8 og CL7 er for noe. sitter to rambrikker med CL8 i min maskin, har dette noe betydning? bør jeg bestille en annen brikke med cl8, eller heller gå for to nye brikker(cl7/9?) Jeg har bestilt meg en ny bærbar, da den jeg har fikk skade. Den nye har 4 kortplasser, og jeg har bestilt den med 2x4 GB RAM. Dermed har jeg 2 ledige plasser, og tanken er å dytte inn 2x2 GB RAM fra den andre. Spurte så verkstedet om hva om dette går, siden jeg ser begge har 1333 Mhz brikker. Ja, fikk jeg til svar, men bare om de CL tallene stemmer overens. Altså at du må ha nye CL8 brikker. Korriger meg gjerne, dere som kan dette bedre enn meg. Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 ja var det jeg fannt ut og. man kan få det til å fungere med ulike timings au, men det byr antaglivis på mer problemer enn det er verdt. så jeg bestillte likegodt to nye cl9 brikker(ser ut til at dette er det mest vanlige) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå