Carlgutt Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Sitter og ser på friday musikk vidoen av rebecca black. Sitter helt stille på stolen min og ser hele videoen. Egentlig ser jeg mest på den siden jeg sitter med lekser, og da gjerne vil finne små unnskyldninger her og der for å ta pauser. Når videoen er ferdig skal jeg til å skrive noe i lekse boka, men oppdager at jeg har siklet over hele greia. Endret 17. mars 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
koots Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Den er vel kjent for å skape midlertidig nedsatt hjernekapasitet. http://www.youtube.com/watch?v=CD2LRROpph0 Endret 17. mars 2011 av koots Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Sitter og ser på friday musikk vidoen av rebecca black. Sitter helt stille på stolen min og ser hele videoen. Egentlig ser jeg mest på den siden jeg sitter med lekser, og da gjerne vil finne små unnskyldninger her og der for å ta pauser. Når videoen er ferdig skal jeg til å skrive noe i lekse boka, men oppdager at jeg har siklet over hele greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå