Gå til innhold

Sony Ericsson T610 vs Siemens SL55


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Poenget er at uansett om det kommer fingeravtrykk, har treg java(har aldri vært borti en mobil som jeg syns har hatt rask java), og at skjermen synes dårlig i dagslys (syns tilogmed enkelte TFT-skjermer ikke duger i sollys) så er det jo en topp telefon. I tilleg så koster den halvparten av konkurrentene, som ikke omtales som totale katastrofer imotsetning til t610.

Da burde Amobil heller gjøre som PC World; ha en "best i test"- og en "mest for pengene"-tittel. At det er en telefon som gir mye for pengene er det ingen tvil om, men jeg syns det blir feil å gi den toppkarakter fordi den gir mye for pengene. Den har tross alt noen feil som drar helhetsinntrykket betraktelig ned.

Lenke til kommentar
Ja, er det noen mobiler her i verden som i det hele tatt ikke gjør det? :wink:

Tror ikke det! Syns t610 fortjener den sekseren til tross for sine mangler.

Vel, da er du en av de som kan leve med de feilene, men det er det ikke alle som kan eller vil. Det er jo selvsagt individuelt hvilke feil man godtar og kan leve med, så jeg tviler ikke på at du (og mange andre) syns telefonen er helt topp. Selv syns jeg enkelt og greit t610 ikke fortjener en sekser, men heller en femmer. En femmer er jo en veldig bra karakter, så hold heller av sekseren til en telefon som virkelig fortjener den.
Lenke til kommentar

jmmk: du finner bilder tatt med S55-kameraet flere steder på nettet. Oppløsningen er den samme som på 3650 ja, filene blir ca 30-40Kb.

 

heronX: kontoret har ingenting med Club-Siemens å gjøre. Ikke er det jeg som driver Club-Siemens heller. Det er rett og slett fordi folk her bruker alle tilgjengelige mobiler og lett ser hvem som er dårlige og hvem som er bra.

 

levlex: vi har sikkert hatt 10 stk T610 her til nå... (må hele tiden sende inn for å ha siste versjon på minst en av dem).

 

Når T610 har fått 6 vil jeg si jeg ser frem til når enkelte andre mobiler skal testes og hvilket terningkast de får i forhold til T610...

Lenke til kommentar
Når T610 har fått 6 vil jeg si jeg ser frem til når enkelte andre mobiler skal testes og hvilket terningkast de får i forhold til T610...
Det vil jo alltids komme nye telefoner som er bedre, men man må jo ta utgangspunkt i hva man har tilgjengelig der og da. Hadde blitt litt feil hvis man skulle sammenliknet med telefoner som er et stykke frem i tid :) Uansett syns jeg terningkast-systemet er dårlig når man tester mobiltelefoner. Det er jo tross alt mange faktorer som spiller inn og i visse tilfeller små marginer. Nå har jo Amobil testet såpass mange telefoner, så hvis de går over testene og gir de tallkarakterer vil det være godt nok grunnlag for å sammenlikne (mtp. at det er lettere å forholde seg til et terningkast enn en poengsum).
Lenke til kommentar

heronX: kontoret har ingenting med Club-Siemens å gjøre. Ikke er det jeg som driver Club-Siemens heller. Det er rett og slett fordi folk her bruker alle tilgjengelige mobiler og lett ser hvem som er dårlige og hvem som er bra.

 

Ok, men hvem er det som driver club siemens da om det ikke er du?!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...