Gå til innhold

BK : Våren er her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To flotte bilder av en litt uvanlig sort, og utførelsen generelt er lite å si noe på.

Liker også best nr2, men føler at du burde dempet blitsen ytterligere, det er et flott lys men littegrann for mye lys altså!

 

Gir ikke utfyllende kritikk nå, ser bildet på IP4.

 

Godt jobba:)

Lenke til kommentar

Ehm, er det en "vill" utgave av huggormen eller ?

 

Likte bilde to best, litt mer dramatisk bakgrunn og "levende" forgrunn.

 

Heisann,

 

Det finnes vel ikke noe annet enn ville utgaver av huggormen her til lands ;)

 

 

Særdeles nice det øverste der! Hvor fant du denne krabaten?

 

Takk for det.

 

Dette var på Karmøy i dag.

 

 

ett par kvister mindre i forgrunnen på bilde 2 og det hadde vært veldig bra (men kanskje ikke bare bare å fjerne de heller :p)

 

Ikke så enkelt å fjerne alle kvister nei :)

 

Prøver så godt jeg kan å fjerne "uønskede elemepter" - men de er ikke alltid like enkle å se før bildet er tatt. På den annen side, så er det biotopbilder, så noe av naturen bør kanskje få være igjen :)

 

To flotte bilder av en litt uvanlig sort, og utførelsen generelt er lite å si noe på.

Liker også best nr2, men føler at du burde dempet blitsen ytterligere, det er et flott lys men littegrann for mye lys altså!

 

Gir ikke utfyllende kritikk nå, ser bildet på IP4.

 

Godt jobba:)

 

tror du må kalibrere skjermen på Epletalatuten din :)

Lenke til kommentar

Ehm, er det en "vill" utgave av huggormen eller ?

 

Likte bilde to best, litt mer dramatisk bakgrunn og "levende" forgrunn.

 

Heisann,

 

Det finnes vel ikke noe annet enn ville utgaver av huggormen her til lands ;)

 

 

Særdeles nice det øverste der! Hvor fant du denne krabaten?

 

Takk for det.

 

Dette var på Karmøy i dag.

 

 

ett par kvister mindre i forgrunnen på bilde 2 og det hadde vært veldig bra (men kanskje ikke bare bare å fjerne de heller :p)

 

Ikke så enkelt å fjerne alle kvister nei :)

 

Prøver så godt jeg kan å fjerne "uønskede elemepter" - men de er ikke alltid like enkle å se før bildet er tatt. På den annen side, så er det biotopbilder, så noe av naturen bør kanskje få være igjen :)

 

To flotte bilder av en litt uvanlig sort, og utførelsen generelt er lite å si noe på.

Liker også best nr2, men føler at du burde dempet blitsen ytterligere, det er et flott lys men littegrann for mye lys altså!

 

Gir ikke utfyllende kritikk nå, ser bildet på IP4.

 

Godt jobba:)

 

tror du må kalibrere skjermen på Epletalatuten din :)

 

Så du vil ikke ha kritikk fra folk som ikke har kalibrert skjerm?

Til info har jeg sett bildene dine på dataskjerm og det blir -selvfølgelig, nær sagt- også der for mye kunstig lys FOR MIN SMAK.

Lenke til kommentar
Så du vil ikke ha kritikk fra folk som ikke har kalibrert skjerm?

Til info har jeg sett bildene dine på dataskjerm og det blir -selvfølgelig, nær sagt- også der for mye kunstig lys FOR MIN SMAK.

 

Jovisst - men, kritikk ang lys basert på en mobil med en glossy skjerm er kanskje ikke noe å rette seg etter ?

 

Du er selvsagt i din fulle rett å mene at det er for lyst, selv ser jeg det ikke. Det er noen få refleksjoner på selve dyret (noe som vel er rimelig umulig å unngå ved bruk av blits). Ingen utbrente partier i det hvite lavet den ligger i. Derfor sliter jeg litt med å følge deg. Spesielt når det i utgangspunktet kom fra en foreløpig kikk via en mobil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...