Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC oppfører seg merkelig

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har en selvbygd PC med disse komponentene.

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 4GB

AMD Phenom II X4 970 Black Edition

ASUS M4A87TD EVO, Socket-AM3

Gainward GeForce GTX 470 1280MB PhysX

Corsair TX 650W PSU

Jeg får bluescreens hele tiden, absolutt hele tiden.

Det hender PCen fryser i loading screen når jeg starter opp PCen også.

Bluescreenen har ofte en melding som det står "Usb_bug_driver"

Det jeg har merket, er at det lyser rødt der med rammen på hovedkortet hver eneste gang jeg tar på PCen så jeg tok ut og prøvde hvilkne av de ram brikkene som fungerte, og det så ut som

den ene ikke fungerte så jeg prøvde å starte opp PCen med bare 1 av de rambrikkene.

Det gikk fint, men ting var så vanvittig treigt nå. For litt siden fikk jeg også en bluescreen som sa "Graphics card unsuffucient", husker ikke helt hva som sto men var noe liknende. (Jeg spilte Rift: Planes of Telara på alt med det høyeste, nå er alt på low og laveste oppløsning pga får mye lag)

Så jeg aner ikke hva som er problemet, syns dere jeg burde henvende meg til www.komplett.no med rambrikken (garanti?) eller prøve å reinstallere Windows og se om det er driver feil?

Endret av bekimc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en av mine harddisker som er litt vrien ja, får se om det fungerer å ta den vekk senere idag. Windows har jeg reinstallert, og det fungerte smertefritt en hel dag så deretter når jeg skulle til å sove så slukket jeg PCen og den oppdaterte Windows Update i ca 15 min og når jeg våknet opp dagen etter så fikk jeg bluescreens igjen. Får bare se, dere får høre fra meg igjen :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har prøvd alt.

Har reformatert PCen, prøvd å spille før jeg tok Windows update, og etter Windows update. Jeg får enda bluescreens, og til og med til den verre delen: Hele PCen stopper opp, svart skjerm og lyset der med rammen står på (den blinker ikke) helt til jeg slukker PC'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...