Vigge Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Den siste tiden har min PS3 Slim nektet å spille DVD. Den prøver, det hører jeg, men det skjer ikke noen verdens ting. Blu-ray og alt annet går fortsatt som ei kule. Har prøvd å gjenopprette fabrikkoppsett uten noe bedring. Er det flere som har samme problem, evnt vet hva det skyldes? Takker for event. svar! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Kanskje maskinvaren dens er herpa? Lenke til kommentar
Vigge Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Kanskje maskinvaren dens er herpa? Men den bruker vel samme laser til lesing av DVD som Blu-ray ? Den har forøvrig stått på samme sted og aldri blitt flyttet siden jeg kjøpte den vintern 09. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Den gjør jo sannsynligvis det. Har ikke sett inn i PS3 min, men kanske den har to lasere? Fordi ellers skal jo DVD funke. Ellers så har programvaren feil og ikke klarer å spille av. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Mener å huske at Fat hadde to lasere, er usikker på slim men går utifra at det er samme opplegg der. Har du prøvd forskjellige DVD'er? Isåfall ville jeg ringt eller sendt epost til playstation support. Endret 18. mars 2011 av KongRudi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå