Shruggie Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Ja, den typen beviser som vi i dag vet er delvis korrekt. Men jeg tenkte mer på de FYSISKE bevisene. Lyst til å kommentere de? Lenke til kommentar
Henry_Himmler Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Ja, den typen beviser som vi i dag vet er delvis korrekt. Et par millioner fra eller til? Men jeg tenkte mer på de FYSISKE bevisene. Lyst til å kommentere de? Mener du disse: http://www.ushmm.org/wlc/en/media_list.php?MediaType=af ? Skal vi se... en dør, en båt, to bibler, et skjørt, en barnebok, en dukke, en kam, en lue osv? 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Så en Nazi ljuger, og det skal motbevise Holocaust? Og nei, fysiske beviser inkluderer bilder, video og TUSENVIS av dokumenter. Lenke til kommentar
Henry_Himmler Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Kom gjerne med de bevisene du føler deg trygg på. Kanskje den båten, kammen eller dukken? Interessant forresten at du er likegyldig ovenfor muligheten av at Rudolf Höss ble torturert. Du har ingen følelser for tyske mennesker som blir torturert, drept, mishandlet osv? Er du rasist? 3 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Har jeg sagt det? Merkelig at du er likegyldig ovenfor de bevisene jeg nevner for deg. Er du dum? Lenke til kommentar
Henry_Himmler Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Prøv og vær seriøs, tofagerl. Hvilke beviser snakker du om? I løpet av sekunder finner jeg masse humbug på siden du sendte meg lenke til. Kan du gjøre en anstrengelse og presentere litt mer holdbare ... beviser? 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Vær spesifikk. Hva vil du ha beviser for? Gassing? Tortur? Drap? Lenke til kommentar
Henry_Himmler Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) La oss begynne med den første og knytte gassingen opp mot de 2 millioner Höss sa han gasset i Auschwitz. Som i dag på mystisk vis er blitt 1 million. Bevis at 1 million, eller for den saks skyld 2 millioner, jøder ble gasset i Auschwitz mellom 1941 og 1943. Jeg skal være grei og gjøre det enda lettere for deg. Bevis at én eneste jøde, eller person av annen etnisitet, ble gasset i Auschwitz mellom 1941 og 1943. Endret 1. januar 2012 av Henry_Himmler 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Det kan jeg ikke nok om temaet til å gjøre. Bidalaka? Lenke til kommentar
Henry_Himmler Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Det kan jeg ikke nok om temaet til å gjøre. Bidalaka? Jøss. Du slår hardt ned på personer som ikke tror på myten om de 6 millioner og gasskamrene, og så kan du ikke bevise at en eneste jøde døde i et gasskammer? Ganske sjokkerende. Du kan ikke engang bevise 1/6 million-del av det du tror på! Endret 1. januar 2012 av Henry_Himmler 4 Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Hvorfor skal vi la BelzeBob begynne helt på nytt igjen? Det er jo hans vanlige prosedyre, forsvinne for en stund, og så begynne å stille de samme spørsmålene han stilte sist gang. Som du vet godt BB, så står svarene på alt dette i tråden. Din selektive hukommelse hindrer ikke det. Gjentatte ganger, i mange forum har du nå bare "glemt" alt som er sagt tidligere, og begynner helt på nytt. Du er overhode ikke interessert i å få frem noe nytt, du er bare interessert i å trolle etter oppmerksomhet. Endret 1. januar 2012 av Bidalaka 4 Lenke til kommentar
Henry_Himmler Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Regler for posting på PRS - Les før du posterVelkommen til politikkdelen av forumet. For de som vil bidra med meningsytring ber vi om følgende: 1. Ha ekstra fokus på saklighet. Ta ballen og ikke mannen, uavhengig av hvor provoserende du finner et innlegg. Blir du veldig provosert av noe så anbefales det at man "teller til ti" før man skriver sin respons. 2. Om du skal opprette en tråd så ha en klart definert problemstilling. Rene "utbrudd", kunngjøringer, ideer, propaganda og hjertesukk hører hjemme i Oppslagstavlen. 3. Respekter trådens emne, ikke bedriv "trådkapring". 4. Hensikten med kategorien er å bedrive meningsutveksling, dette er ingen konkurranse. Prøv å unngå "skyttergravsdiskusjon". La oss kikke litt på dette. "Ta ballen og ikke mannen"........ "Utbrudd og hjertesukk"..... "Respekter trådens emne." BelteBob er tydeligvis ikke her, Bidalaka, så hva med å ta ballen, svelge hjertesukkene og respektere trådens emne istedenfor? Slik jeg forstår det er emnet "Holocaust - fakta eller fiksjon." Har du noe å opplyse oss om i denne forbindelse? Personlige affærer du måtte ha med BelteBob syns jeg du bør ta på fritiden. 2 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Regler for posting på PRS - Les før du posterVelkommen til politikkdelen av forumet. For de som vil bidra med meningsytring ber vi om følgende: 1. Ha ekstra fokus på saklighet. Ta ballen og ikke mannen, uavhengig av hvor provoserende du finner et innlegg. Blir du veldig provosert av noe så anbefales det at man "teller til ti" før man skriver sin respons. 2. Om du skal opprette en tråd så ha en klart definert problemstilling. Rene "utbrudd", kunngjøringer, ideer, propaganda og hjertesukk hører hjemme i Oppslagstavlen. 3. Respekter trådens emne, ikke bedriv "trådkapring". 4. Hensikten med kategorien er å bedrive meningsutveksling, dette er ingen konkurranse. Prøv å unngå "skyttergravsdiskusjon". La oss kikke litt på dette. "Ta ballen og ikke mannen"........ "Utbrudd og hjertesukk"..... "Respekter trådens emne." BelteBob er tydeligvis ikke her, Bidalaka, så hva med å ta ballen, svelge hjertesukkene og respektere trådens emne istedenfor? Slik jeg forstår det er emnet "Holocaust - fakta eller fiksjon." Har du noe å opplyse oss om i denne forbindelse? Personlige affærer du måtte ha med BelteBob syns jeg du bør ta på fritiden. Minner om en annen regel: "Du kan ikke ha mer enn én konto, unntak finner man i punkt 5. Ønsker du å opprette en ny konto skal du kontakte innholdsansvarlig på e-post [email protected]" Og med det stopper vi debatten rundt BelzeBob og dine øvrige kontoer. Kommentarer tas på PM. 3 Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Slik jeg forstår det er emnet "Holocaust - fakta eller fiksjon." Har du noe å opplyse oss om i denne forbindelse? Personlige affærer du måtte ha med BelteBob syns jeg du bør ta på fritiden. Når det gjelder temaet, så foreslår jeg at du begynner å repetere på side 1. Er det noe konkret du lurer på etter å lese gjennom alt på nytt igjen, så kan jeg ev. vurdere å svare. Det fine her er at når man først har svart på noe, så er det lagret, så man slipper å gjenta seg selv. Det forutsetter da en evne til å lese det som allerede er skrevet. Sett i gang. 2 Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) La oss se på hva som kommer fram under rettsaken om de morderiske gassingene i Auschwitz, holdt i Frankfurt 1963-65. Blant de rundt 400 som blir avhørt under rettsaken er det sivile, jødiske fanger, politiske fanger, sigøynere, SS-offiserer og menige mm. Gassing med drap som hensikt er et tema i 254 av vitneavhørene. Her er vitneuttalelsene, og her er et sammendrag. Én SS-mann nektet å uttale seg om han deltok i, eller kjente til massedrapene i gasskamrene eller ikke. Han holdes utenfor. 11 andre vitneuttalelser er regnet som uklare, og holdes også utenfor Vi sitter igjen med 242 vitnesbyrd, hvorav 64 er fra SS-mannskap, 169 fra fanger og 10 er fra sivile. Av disse bekrefter 239 (99%) at gassing fant sted i Auschwitz. 3 (1%) hevder de ikke har noen kjennskap til gassingen. Ikke et eneste vitne benekter at det fant sted gassing i Auschwitz. Av de 239 som bekrefter at gassingen fant sted kan 195 karakteriseres som annenhånds informasjon, altså at vitnene har hørt om at gassingen fant sted fra andre i leiren. 44 er øyenvitner. 7 av dem bevitner at de så gassede lik, 8 øyenvitner bekrefter at de så gasskamrene (uten lik), mens de gjenværende 29 øyenvitnene bekrefter at de så gassingen finne sted. Det er en stor overvekt av annenhånds vitnesbyrd. Èn for én er det ikke spesielt nyttig i en rettsak, men når det blir mange av dem, og uttalelsene sjekkes mot hverandre, gir de allikevel et svært godt bilde av hva som skjedde i leiren. De styrker øyenvitneskildringene. Konklusjonen er åpenbar: Vitneuttalelsene under Auschwitz-rettsaken i Frankfurt avfeier en hver rimelig tvil om at gassing av fanger i Auschwitz fant sted. For en grundigere gjennomgang, sjekk bloggen Holocaust Controversies. Endret 1. januar 2012 av Salvo 4 Lenke til kommentar
vill panda Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Det er vel litt sent å jakte på gamle nazister fra 2 verdenskrig nå, eventuelle nålevevende er sikkert senile eller i veldig dårlig fysisk form til å kunne gjøre rede for seg. Men ved dommedag så vil holocaust skje igjen, men denne gangen er det folk med blå ring på seg som har rangen.Husk at det er de som setter seg til motverge som straffes med døden når de nekter å forlate eiendommen sin.Folk som forlater eiendommen frivillig men som ikke vil forlate landet kan komme til å legge ut på en lang trøstesløs vandring gatelangs resten av livet. Så jeg håper at de fleste forstår at det er bedre å la seg sende ut av landet og heller få hjelp til en ny framtid i det nye land.De som har blå ring på seg har faktisk rett til å dra hvor de vil i verden. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Moderatormelding slett 3 - tre - innlegg er slettet etter begjæring som off-topic (herunder oppfølgning/sitering av off-topic) i forhold til trådens tema. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Fortalte hun også om alle nordmennene som sumpatiserte med Tysklands under andre verdenskrig og deres rett til å gjenerobre sine frastjålne landområder? Over hode ikke? Hvilke frastjålne landområder? Hvor vellykket var den "gjenerobringen" og er man (for eksempel du) nå igang med å legitimere en tredje? Endret 2. januar 2012 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Josef Mengele, større kvasi vitenskapelig bløffmaker har vel verden aldri sett hverken før eller siden. Javel, ja. Kan du si noe mer om dette? Når du sier "bløffmaker" kommer jeg personlig liksom mer til å tenke på jødene og deres mange absurde historier om hva som foregikk i og utenfor tyske konsentrasjonsleirer i andre verdenskrig. Såpe, lampeskjermer, dampkoking, elektriske gulv, kiling til døds av homofile, uttrekking av millioner av tenner, hårsamling og hårsortering på spesielle loft, denging til døds av babyer, madrasser av jødehår osv. Men, for all del: Fortell oss om hvorfor Dr. Mengele var en "kvasi-vitenskapelig bløffmaker." Alltid greit å lære nye ting. Da kan du for eksempel starte her: http://www.mengele.dk/ Dr. Josef Mengele, nicknamed The Angel Of Death, and the other Nazi doctors at the death camps tortured men, women and children and did medical experiments of unspeakable horror during the Holocaust. Victims were put into pressure chambers, tested with drugs, castrated, frozen to death. Children were exposed to experimental surgeries performed without anesthesia, transfusions of blood from one to another, isolation endurance, reaction to various stimuli. The doctors made injections with lethal germs, sex change operations, removal of organs and limbs. At Auschwitz Josef Mengele did a number of medical experiments, using twins. These twins as young as five years of age were usually murdered after the experiment was over and their bodies dissected. Mengele injected chemicals into the eyes of the children in an attempt to change their eye color. He carried out twin-to-twin transfusions, stitched twins together, castrated or sterilized twins. Many twins had limbs and organs removed in macabre surgical procedures, performed without using an anesthetic. Men nå forventer jeg meg et svar om at alt det du kan lete opp på nettet om Mengele er produsert av jøder og sionister, så noen videre fruktbar diskusjon forventer jeg meg ikke med deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Og der var BelzeBob tilbake. Er det ikke på tide å avslutte tråden nå, før benekterne gjør en større parodi av det som var en ok tråd enn strengt tatt nødvendig? Samme tanke slo meg. Vanskelig å vite hvor mange nick den fyren har, men det er jo bare å tilbakevise tøvet. Det beste er kanskje og gjøre som tofagerl, å latterliggjøre innleggene. "Høyreekstrem" - et ord som ble oppfunnet ca. 23/7 2011. Tøv. I Norge har man endog tatt konsekvensen av dette å forby ny-nazistiske partier. I tillegg kan det tilføyes at en høyre ekstrem person har et sikkert kjennetegn. Vedkommende poster annonymt eller forsvinner med halen mellom bena etter en del poster. Endret 2. januar 2012 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå