Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)

Anbefalte innlegg

Angående hvorfor han fortsetter å snakke om den sionistiske konspirasjonen så er det fordi at det er en mindre effektiv måte å avdekke jødisk makt på, for når Holocaust faller så blir man nødt til å se på det tredje riket i et mere positivt lys og da også den økonomiske politikken.. en politikk som er ganske fullstendig det motsatte av hva alle vestens borgere lever under i dag..

Holocaust er også det som gir mest sympati til jødene og dermed noe av det som forsterker deres makt i høyest grad siden hordene av dumme goyim kun er villig til å se på dem som uskyldige offer som ikke er i stand til å bedrive kriminalitet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Det er litt skremmende at Ingjald Nissen i sin bok "Psykopatenes Diktatur"

Psykopatenes diktatur er en sentral bok i norsk psykologisk litteratur. Den utkom første gang i 1945, og har vært utgitt flere ganger senere. I boken utdypes en viktig tanke i Nissens forfatterskap: De psykopatiske menneskers terror i hverdagslivet er så omfattende at de alminnelige, sunne mennesker mister kraften og evnen til å forhindre at individer med uheldige karaktertrekk overtar samfunnsmakten. I debatten om de totalitære regimer har denne boken stått sentralt med sin forklaringsmodell (min utheving).

Kilde: http://bokelskere.no/bok/psykopatenes-diktatur/130606/

hevder at nazistene vil komme igjen å kreve hevn for tapet i WW II.

Hvordan kan vi i dag forhindre at han aldri får rett?

Se også:

http://snl.no/.nbl_biografi/Ingjald_Nissen/utdypning

http://www.motvekt.net/index.php?artID=239

Burde dette temaet fått sin egen tråd eller er der en allerde?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

[...]

for når Holocaust faller så blir man nødt til å se på det tredje riket i et mere positivt lys

[...]

Holocaust er også det som gir mest sympati til jødene og dermed noe av det som forsterker deres makt i høyest grad

[...]

Her snakkes det i alle fall i klartekst om hva som er din motivasjon for dette.

Mener du virkelig innerst inne at nazistene ikke tok livet av millioner av Jøder, Juviking, eller er ditt egentlige syn at du synes det er synd de ikke fikk tid til å gjøre seg ferdig? Du ser jo ikke mye positivt i Jødene. Hva ville du selv gjort i en slik situasjon der du hadde millioner av Jøder under din fulle kontroll? Matet dem og gitt dem omsorg?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Noe "hevn" er svært usannsynlig, men at nasjonalistene tar tilbake Europa er bare sunt og riktig.

[...]

for når Holocaust faller så blir man nødt til å se på det tredje riket i et mere positivt lys

[...]

Holocaust er også det som gir mest sympati til jødene og dermed noe av det som forsterker deres makt i høyest grad

[...]

Her snakkes det i alle fall i klartekst om hva som er din motivasjon for dette.

Mener du virkelig innerst inne at nazistene ikke tok livet av millioner av Jøder, Juviking, eller er ditt egentlige syn at du synes det er synd de ikke fikk tid til å gjøre seg ferdig? Du ser jo ikke mye positivt i Jødene. Hva ville du selv gjort i en slik situasjon der du hadde millioner av Jøder under din fulle kontroll? Matet dem og gitt dem omsorg?

Vel, dette er det null poeng å ta stilling til for det er akkurat det som skjedde i disse leirene hvor de fikk kjennskap til sanitære produkter som var såpass skremmende for dem at de i deres fantasier tilsvarte døden. De fikk mat og andre livsnødvendigheter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

I tidligere poster snakker du om overmennesker, men selv skriver du som mentor BelzeBobs (se begynnelsen av tråden) dresserte papegøye. Nå må du snart stoppe dette sludderet ditt. Det er snart bare dere to som tror på det her i landet.

Vær så modig at du legger ut din fulle identitet. Da fortjener du litt av nicket viking. BelzeBob var ihvertfall mann nok til å oppgi sin site og identitet.

Lenke til kommentar

@Juviking

Jeg bare venter på at noen av dere benektere skal ta opp diskusjonen igjen. Det blir noen barnsligheter for å få tiden til å gå, det skal jeg innrømme.

Apropos, du forsto ingen ting av utgravningen til Prof. Kola, gjorde du vel?

Kan vi få noen nye benektere hit? Den eneste vi har igjen har sluttet å respondere på stimuli i form av argumenter.

Endret av Salvo
  • Liker 3
Lenke til kommentar

La meg bare skyte inn at det er utrolig hvordan mennesket aldri lærer. Dere burde alle takke Juviking, GfE, akasha og de andre revisjonistene, faktisk. Ikke fordi de nødvendigvis har fullstendig rett, litt rett, litt galt eller fullstendig galt, men fordi de aktivt diskuterer et av de viktigste temaene i moderne historie. Har ikke alle dere som hardnakket tror på den offisielle Holocaust-berettelsen lært litt mer av Holocaust etter denne diskusjonen?

Jeg klarer ikke la være å forestille meg at en del av dere, som åpenbart mobber revisjonistene, hadde vært blant de første til å brennemerke Galilei og Copernicus som splitter pine gale. Man kan ikke være så naive at man tror man har rett hele tiden. Og det er sannsynligvis sånn at den verdenshistorien vi har slått oss til ro med i dagens samfunn er enda mer korrumpert og feilaktig enn tilfellet var for fem hundre år siden.

Endret av Magnusjs
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Dere burde alle takke Juviking, GfE, akasha og de andre revisjonistene, faktisk.

Hvor er det blitt av deres mentor BelzeBob som forklarte alt med kjemi antagelig hans fagområde?

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke la være å forestille meg at en del av dere, som åpenbart mobber revisjonistene, hadde vært blant de første til å brennemerke Galilei og Copernicus som splitter pine gale. Man kan ikke være så naive at man tror man har rett hele tiden. Og det er sannsynligvis sånn at den verdenshistorien vi har slått oss til ro med i dagens samfunn er enda mer korrumpert og feilaktig enn tilfellet var for fem hundre år siden.

Å sammenligne Holocaustbenektere med Galilei er latterlig. Man blir ikke noe Galilei bare av å bli motarbeidet, man må ha rett også, og man må kunne backe det opp.

Når det gjelder "mobbing", så får jaggu meg de som driver volksverhetzung tåle litt motbør selv også. Det å kalle dette mobbing er å gi dem en offerrolle de ikke har fortjent. Vi andre har tålt 90 sider med "Jødelakeier" og "dumme goyim" slengt etter oss.

Endret av Bidalaka
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Å sammenligne Holocaustbenektere med Galilei er latterlig. Man blir ikke noe Galilei bare av å bli motarbeidet, man må ha rett også, og man må kunne backe det opp.
Mye mulig dette var et banalt eksempel, men jeg tror du så hva jeg ville frem til. Jeg reagerer sterkt på hvordan mennesket alltid synes å slå seg til ro med en "sannhet". Det være seg hvorvidt jorda er flat eller om Holocaust er en myte.

Når det gjelder "mobbing", så får jaggu meg de som driver volksverhetzung tåle litt motbør selv også. Det å kalle dette mobbing er å gi dem en offerrolle de ikke har fortjent. Vi andre har tålt 90 sider med "Jødelakeier" og "dumme goyim" slengt etter oss.
Det går sikkert begge veier, ja, det har du nok helt rett i. Jeg synes like fullt enkelte av de som tror på den offisielle Holocaust-berettelsen i særlig stor grad fremstår som en gjeng med mobbende know-it-alls, og det irriterer meg ekstra mye når man utelukkende slår seg til ro med verdenshistoriens korrumperte "sannheter".

Nå skal det sies at jeg ikke er mer av en revisjonist enn at jeg tror berettelsen om Holocaust er sann, men med kraftige modifikasjoner. Mørketallene er enorme, og nettopp dét har nok en del mennesker med makt i dag utnyttet til det fulle.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Helt enig. Er det noen som er offer i denne tråden, er det jødene, våre frontkjempere og ikke minst alle de som led i nazistenes masse utryddelses leire.

Noen har opplevd øyenvitner som det desverre blir ferre og ferre av.

Lenke til kommentar

Ja, det er helt umulig å gå fra å tro at Holocaust er en svindel til det motsatte, det pleier i 99% av tilfellene å være den andre veien.

presenter statistikk

Sier ikke dette seg selv? De fleste aksepterer Holocaust fordi at de får det brent inn på netthinnen allerede på barneskolen (get em while they're young) og bryter ut av dette senere når de får sannferdig informasjon. Tror du at majoriteten av revisjonister går tilbake til å tro på Holohoax? Eller er dette i likhet med det fleste som kommer fra meningheten et forsøk på å være vanskelig og urimelig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det går sikkert begge veier, ja, det har du nok helt rett i. Jeg synes like fullt enkelte av de som tror på den offisielle Holocaust-berettelsen i særlig stor grad fremstår som en gjeng med mobbende know-it-alls, og det irriterer meg ekstra mye når man utelukkende slår seg til ro med verdenshistoriens korrumperte "sannheter".

Nå skal det sies at jeg ikke er mer av en revisjonist enn at jeg tror berettelsen om Holocaust er sann, men med kraftige modifikasjoner. Mørketallene er enorme, og nettopp dét har nok en del mennesker med makt i dag utnyttet til det fulle.

Modifikasjonene går nok til nazistenes fordel. Hva mener du om Josef Nengele?

Svar konkret på:

1. Var han vitenskapsmann?
  2. Så han på seg selv som overmenneske?
  3. Reduserte han mennesker til dyr?
  4. Hva mer kan du fortelle om ham?
  5. Kjenner du til og har du lest ovenfor omtalte bok, "Psykopatenes Diktatur" av Ingjald Nissen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Tror du at majoriteten av revisjonister går tilbake til å tro på Holohoax?

Og så tåler man ikke noen krasse kommentarer? Du burde for lengst vært satt på en offentlig ignorer knapp?

Lenke til kommentar

Modifikasjonene går nok til nazistenes fordel.

Tvert imot. Nazistene har ikke hatt noe de skulle ha sagt på 66 år, skal vi tro vestlige borgere.

Hva mener du om Josef Nengele?
* Mengele.

Svar konkret på:

5. Kjenner du til og har du lest ovenfor omtalte bok, "Psykopatenes Diktatur" av Ingjald Nissen?

1. Ja.

2. Det gjorde han sikkert, ettersom han ble kjent i en tid der Tyskland var fremst i verden på det meste: teknologisk, militært, infrastrukturelt og kulturelt. Det er helt vanlig å tro at man er overmennesker (selv om det er altfor politisk ukorrekt til å kunne si det rett ut i dag) når man er hellig overbevist om at man lever i et samfunn med overlegne egenskaper på det meste - det være seg sosialt eller genetisk.

3. Mennesker ER dyr. Dette er noe overraskende mange mennesker klarer å overse.

4. Han var et menneske? Som alle andre.

5. Nei.

Endret av Magnusjs
Lenke til kommentar

Modifikasjonene går nok til nazistenes fordel. Hva mener du om Josef Nengele?

Svar konkret på:

Det er så mange kjennetegner på hjernevask i dette innlegget og så tar du opp igjen denne boken din som ingen har interesse av, som må være ditt svar på bibelen.

Reduserte mennesker til dyr.. dette må være resultat av en av de mange fabler og myter du har fått påtvingt.. for var det ikke historier om at han festet lemmer av dyr på jøder?

Lenke til kommentar

Ja, det er helt umulig å gå fra å tro at Holocaust er en svindel til det motsatte, det pleier i 99% av tilfellene å være den andre veien.

presenter statistikk

Sier ikke dette seg selv? De fleste aksepterer Holocaust fordi at de får det brent inn på netthinnen allerede på barneskolen (get em while they're young) og bryter ut av dette senere når de får sannferdig informasjon. Tror du at majoriteten av revisjonister går tilbake til å tro på Holohoax? Eller er dette i likhet med det fleste som kommer fra meningheten et forsøk på å være vanskelig og urimelig?

Det sier seg selv at de som er i tvil og kommer hit og leser dine argumenter i hvertfall tilhører den 1% du nevner.

Også rart at du selv har blitt overbevist om at holocost bare er tull, men ikke klarer å overbevise andre. Du svarer ikke på noen av spørsmålene her, du kommer kun med påstander, aldri kilder. Er du så ukritisk til kildebruk? Må jeg også minne om at den andre personen som støtter deg også tror at anders behring breivik ble hjernevasket av staten til å utføre handlinge sine, også i den tråden uten bevis eller kilde.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, han forsøkte jo å endre øyenfarge på jøder også denne Mengele og det er forsåvidt ikke kun Irene Zisblatt som hevder dette. Irene Zisblatt er et slik "sannhetsvitne" som du gneldrer om at det ikke eksisterer nok av.

presenter statistikk

Det sier seg selv at de som er i tvil og kommer hit og leser dine argumenter i hvertfall tilhører den 1% du nevner.

Også rart at du selv har blitt overbevist om at holocost bare er tull, men ikke klarer å overbevise andre. Du svarer ikke på noen av spørsmålene her, du kommer kun med påstander, aldri kilder. Er du så ukritisk til kildebruk? Må jeg også minne om at den andre personen som støtter deg også tror at anders behring breivik ble hjernevasket av staten til å utføre handlinge sine, også i den tråden uten bevis eller kilde.

Et uninteressant innlegg som kun er til for å krangle. Adjø.

Lenke til kommentar

@Juviking

Jeg bare venter på at noen av dere benektere skal ta opp diskusjonen igjen. Det blir noen barnsligheter for å få tiden til å gå, det skal jeg innrømme.

Apropos, du forsto ingen ting av utgravningen til Prof. Kola, gjorde du vel?

Kan vi få noen nye benektere hit? Den eneste vi har igjen har sluttet å respondere på stimuli i form av argumenter.

Jeg forstod mere enn deg som tilsynelatende ikke finner det suspekt at de hadde muligheten til å ta bilder av disse levningene og så fjerne enhver tvil, men valgte å ikke gjøre det siden "det var så tett med menneskebein der at de ikke kunne borre".. også har vi din ubetalelige forklaring på hvorfor det ikke ble tatt bilder da, hvor du presterte å si at det var vanskelig å skille aske fra menneskebein. Ha-ha.

Huh... Tviler på at Professor Kola solgte mer enn 100 kopier. Det er ikke akkurat noe å bli rik av, dette historie-feltet...

Vel, hvis man hadde klart å føre bevis for at Holocaust var en stor svindel hadde det gjerne blitt noen nuller til på kontoen ... Det merkelige er jo at våre lokale benektere hevder det er så lett. men de gjør det aldri :D

Hvordan skulle en eksponering av Holocaust som den svindelen det er føre til rikdom?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...