Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)

Anbefalte innlegg

Bare for å klargjøre dette Juviking. Mener du at ingen jøder ble drept av nazistene under krigen? Og hvis tallet er høyere enn null, kan du være så snill å gi et estimat?

Nå vrir du litt på sannheten igjen.

Det ser ut til at dere jødetilbedere har et ganske anstrengt forhold til sannheten.

Det er ingen av oss som har påstått at ingen jøder ble drept under krigen.

Det vi sier er at ingen gasskamre eksisterte, og ingen jøder ble gasset ihjel i et såkalt"holocaust"

Dette holocaustet var noe jødene selv fant på, bla fordi de mener at de er Guds utvalgte folk, og derfor mener at du bør tilbe dem.

Jeg vrir ikke på sannheten. Jeg stilte deg et spørsmål. Siden svaret er mer enn null, kan du kanskje komme med et estimat? Gjerne for jøder og andre sivile.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min agenda er å belyse de mange hullene i det som kalles for Holocaust™ slik at den trelldom som holdes over Europa og Amerika blir brutt som følge av dens eksponering. Det må være det ultimate målet.

Ok, la oss drive litt belysning da, GfE/Juviking:

Juviking og Balthazar, som en start;

a) Hva skulle man med et femti meter langt avkledningsrom i flere av krematoriene?

b) Hvorfor ble det funnet spor av HCN i det som på tegningene var markert som likkjellere?

c) Hvorfor ville SS at Røde Kors ikke skulle se krematoriene da de var på inspeksjon?

Ekstraspørsmål: aksepterer dere at Tyskerne gasset mennesker i eutanasiprogrammet T4, i forkant av (og noe inn i) krigen, eller benekter dere også dette?

• Liker 2
Lenke til kommentar

... og du fortsetter parademarsjen din.

Har hørt et sted at det faktisk ikke eksisterte seks millioner jøder før WWII. Jeg er dog uten tilstrekkelige kilder for å backe opp disse uttalelsene, men er det noen andre som kan bekrefte dette for meg?

Du har hørt et sted? Wtf? Sitter du her og prøver å delta i diskusjonen og driver med kritikk av andre, når du selv presterer å lire av deg at du har hørt noe om holocaust et sted?

Ja. skal vi kriminalisere spørsmål her inne, har du i så tilfelle stått for to lovbrudd i posten din.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er skammelig. På tross av gjentatte forsøk på å føre tråden over på en historisk diskusjon, har nassene nok en gang klart å kjøre ut i grøfta. Jeg foreslår NOK EN GANG at denne tråden stenges slik at videre skade blir unngått. Disse svina fortjener ikke å bli møtt med diskusjon, de fortjener å bli møtt med en knyttneve i halsen og et kne i skrittet.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Foreslår at vi får en ordstyrer, med moderatorrettigheter, som tar i mot en og en påstand fra de som mener Holocaust er en svindel, og lar disse bli besvart, slik at vi deretter kan gå videre til neste sak. Til slutt kan denne personen samle konklusjonene i en førstepost slik at vi slipper å diskutere det samme igjen og igjen slik vi gjør nå. Noen enige/uenige?

Ellers er jeg sterkt uenig med deg ,Tofagerl, i å stenge diskusjonen og det er heller ingen som tvinger deg til å delta her. Jeg synes temaet bør diskuteres og belyses, men dog på en mer ryddig måte. Å kalle folk for nasser og svin hører ingensteds hjemme og for å være helt ærlig synes jeg du holder ett betraktelig dårligere nivå enn de du slenger ut hatet ditt mot.

Jeg synes de oppfører seg temmelig dårlig, men de oppfordrer i allefall ikke til vold.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det blir ikke helt enkelt å la en ordstyrer konrollere denne tråden, for da har man et problem.Hvis ordtyreren holder seg bare til fakta som står i historie bøkene så blir dette veldig feil, fordi folk som meg som vet en god del hva 2 verdenskrig innebar, automatisk blir stengt ute fra denne tråden.

Men en bør heller stenge ute bilder og videoer, da det som skjedde på den tiden var en hellig handling og film og bilder offentligjør man ikke.

Mest sannsynlig så er film og bilder rene forfalskninger, da en eventuell fotograf på den tiden ville blitt strengt straffet.

Endret av Beena
Lenke til kommentar

Oppgaven til en ordstyrer er ikke å bedømme fakta eller dra konklusjoner. En ordstyrer skal bare sørge for at innleggene holder seg til det gitte temaet. Dersom temaet er hva som skjedde med de navngitte jødene Litauen, og du, Beena, begynner å prate hvordan adelen i Sverige fikk med seg oljelamper i en lufttett kiste, så kan du bli utestengt.

Jeg er enig med tofagerl og denne tråden kan stenges. Det handler ikke om å ikke ville belyse og diskutere et viktig tema, men at tråden har gått i sirkler siden rundt side 20-30. Den eneste utviklingen som skjer her er at nivået på bekrefterenes innlegg går nedover ettersom de blir mer og mer oppgitt over å måtte tilbakevise de samme påstandene om og om igjen, til en motpart overhodet ikke er interesserte i å forstå. Benekternes nivå har også gått fra å ha noen interessante påstander og kilder med BelzeBob, til å rope jødetilbeder i nesten hver eneste post.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at dere ønsker tråden stengt er fordi at den har kastet (for dere) et mindre positivt lys på en av deres mange livsløgner.

Dette pratet om vold viser også at revisjonistene er i ferd med å vinne. Bare desperate og pressede personer vil gå til en slik lengde for en tapt sak, det ville også ha vist at vi kan være minst like voldelige som dere og kanskje mere så siden vi har retten til å forsvare oss.

;)

Faktisk så forventer jeg at Holocausts endelikt vil føre til vold, lik et råttent legeme gjør sine siste spastiske forsøk på å hive av seg en dødelig sykdom.

Endret av Juviking
Lenke til kommentar

Oppgaven til en ordstyrer er ikke å bedømme fakta eller dra konklusjoner. En ordstyrer skal bare sørge for at innleggene holder seg til det gitte temaet. Dersom temaet er hva som skjedde med de navngitte jødene Litauen, og du, Beena, begynner å prate hvordan adelen i Sverige fikk med seg oljelamper i en lufttett kiste, så kan du bli utestengt.

Jeg er enig med tofagerl og denne tråden kan stenges. Det handler ikke om å ikke ville belyse og diskutere et viktig tema, men at tråden har gått i sirkler siden rundt side 20-30. Den eneste utviklingen som skjer her er at nivået på bekrefterenes innlegg går nedover ettersom de blir mer og mer oppgitt over å måtte tilbakevise de samme påstandene om og om igjen, til en motpart overhodet ikke er interesserte i å forstå. Benekternes nivå har også gått fra å ha noen interessante påstander og kilder med BelzeBob, til å rope jødetilbeder i nesten hver eneste post.

Jeg har ikke nevnt at adelen i Sverige hadde muligheter for å gå inn i en luft tett kiste, jeg snakker om adelen generelt i hele vår verden. Jeg har selv sett dette på NRK en gang og en må huske på at når en satte en mengde land under vann for å få det som skulle bli havområdene rundt vårt land, så var de mange rike og adelige som ikke lengre hadde statsborgerskap til noe land, så de hadde egentlig ikke noe valg. Ikke alle likte tanken på å bli beskåret.

For dere som synes jeg skriver mye rart, så still dere heller spørsmålet:

Hvorfor finnes det jøder i de fleste land i våre dager? Selv om mange ble drept

Hvorfor har nazistene lov til å være aktive i de fleste land og en jøde har lov til å være nazist.

Hvis jeg hadde nevnt i denne tråden at det var Adolf Hitler som vant 2 verdenskrigså skal vel ikke jeg stenges ute fra dtte forumet?

Historien om 2 verdenskrig utelater alle de ulike grupperingene som deltok i krigen og den største motstanderen til Hitler som het Richard Blucher er helt slettet fra historien.

Krigen sluttet egentlig aldri, det var en fredsavtale som førte til krigens midletidig opphør.

Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at dere ønsker tråden stengt er fordi at den har kastet (for dere) et mindre positivt lys på en av deres mange livsløgner.

På langt nær. Tråden har gitt meg mye informasjon som har gjort meg enda mer sikker. Grunnen til at det er kommet ønske om å stenge tråden er nok på grunn av den konstante trampolinehoppingen som blir utført av dere benektere. Med trampolinehopping så mener jeg at dere har hoppet fra sak til sak, uten å svare på spørsmål. Mens dere har hoppet fra en trampoline til en annen, så skriker og roper dere tullete fraser som "jødetilbedere", "sannheten kommer frem en dag" og dårlige sammenligninger som "Holocausts endelikt vil føre til vold, lik et råttent legeme gjør sine siste spastiske forsøk på å hive av seg en dødelig sykdom."

• Liker 4
Lenke til kommentar

Når det kommer til spørsmål som blir ubesvart så er det ganske enkelt i mitt tilfelle fordi at jeg har null respekt for utsendingene fra holocaust-senteret og deres strategi. Jeg har sett disse spørsmålene før og vet akkurat hvor vedkommende vil med dem og hva slags indisier som man ønsker å belyse for å gi myten (deres levebrød) større troverdighet hos de som tydeligvis ikke evner å tenke selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Med trampolinehopping så mener jeg at dere har hoppet fra sak til sak, uten å svare på spørsmål.

Det var regelen i den lange Hitler hyllest tråden som ble stengt.

Lenke til kommentar

Når det kommer til spørsmål som blir ubesvart så er det ganske enkelt i mitt tilfelle fordi at jeg har null respekt for utsendingene fra holocaust-senteret og deres strategi. Jeg har sett disse spørsmålene før og vet akkurat hvor vedkommende vil med dem og hva slags indisier som man ønsker å belyse for å gi myten (deres levebrød) større troverdighet hos de som tydeligvis ikke evner å tenke selv.

Du sier altså i klartekst at du ikke liker spørsmål der svarene vil gi den andre sidens argumenter større troverdighet? Du er ikke mye interessert i å komme frem til fakta altså, åpenbart.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du sier altså i klartekst at du ikke liker spørsmål der svarene vil gi den andre sidens argumenter større troverdighet? Du er ikke mye interessert i å komme frem til fakta altså, åpenbart.

Ja, slik kan man altså vri noe. Jeg nevnte ikke noe om fakta, men om troverdighet hos idioter. Du er opptatt av å fremstå som en autoritet i emnet og har din klare strategi for å få meningheten med deg på dette. Om jeg svarer på disse tåpelige spørsmålene dine så begynner du å snakke om indisier som dusjhoder og avkledningsrom for å gi deg en mere "teknisk kompetanse" (igjen i øynene til idioter).

Såpass mye informasjon fra "benektere" som du har studert så må du utvilsomt ha kommet til konklusjonen om at ditt yrke baserer seg på forfalskninger, fabrikasjoner og løgner, og at du da velger å fortsette å selge løgnene sier mye om ditt moralske kompass.

Jeg priser herren for at det finnes et sted for løgnere og de som elsker løgnene.

Endret av Juviking
Lenke til kommentar
Akkurat hvordan har du blitt mere sikker forresten? Ble du mere sikker når du fikk demonstrert at det ikke finnes massegraver,
Slik som denne fra Bergen Belsen?

MassGrave.jpg

at pipen uten for krema1 er en rekvisitt
Pipen og forbindelsen til den er med på planlegningen for bygget fra 1941. Og du har vært frem og tilbake ett par ganger om dette var et krematorium eller ikke.

eller av vitneobservasjonene til frøken Zisblatt?
Det er vanlig at noen i en fangeleir eller på en slagmark overdriver litt i etterkant. Det betyr på ingen måte at krigen ikke har funnet sted.

Om dette var den beste "dokumentasjonen" du klarer spa opp etter å ha engasjert deg så mye i denne saken så er det ganske så patetisk.

Endret av robertaas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...