Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)

Anbefalte innlegg

Hmm. Jeg får anta at det du prøver å legge frem her har betydning for deg selv og kanskje enkelte medlemmer av menigheten.

Jeg takker for at du poster gamle bilder jeg gjerne skulle ha dratt frem i lyset oftere. Synes du ikke det du med dine egne øyne kan se på bildet er litt rart?

Her en en annen turistfelle som kommer i samme klasse som krema1.

Endret av Juviking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er din forklaring for et så stort avkledningsrom i et krematorium forresten, Juviking?

Og et spørsmål til, det er funnet spor av HCN i veggene i det som opprinnelig var likkjellerne i krematoriene. Hvorfor finner man spor av cyanid der, Juviking?

Beviser dette at 6 millioner jøder ble utryddet i et industrielt massemord?

Når det gjelder deg tar vi ett skritt av gangen. Jeg antar at du har benektet fullstendig at Tyskerne gasset noe menneske overhode?

Hvis vi kommer til at du ikke lenger får til å unngå å akseptere at det har vært gasskamre påtenkt mennesker i Auschwitz osv, så har vi kommet langt.

Antallet totalt kan vi så komme tilbake til.

Du svarte ikke på noen av spørsmålene mine forresten? Kan jeg ta det som at du ikke har noen svar?

Endret av Bidalaka
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Jeg takker for at du poster gamle bilder jeg gjerne skulle ha dratt frem i lyset oftere. Synes du ikke det du med dine egne øyne kan se på bildet er litt rart?
Så du har altså enda ikke bestemt deg for om du tror krematoriene er reelle eller ikke? Og du klarer enda ikke se at du argumenterer mot deg selv?

Igjen viser din gish gallop hvorfor jeg først ba deg komme med en konsistent historie om hva som skjedde i disse leirene.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Om du kan henvise meg til hvor jeg har sagt at rekvisitten som står utenfor krema1 er synnonymt med at det ikke finnes krematorier så haddde jeg satt pris på det.

Du virker temmelig desperat nå må jeg si.

Pipen på bildet er ikke tilkoblet noe, den er en "rekonstruksjon".

Om det var noe annet du ville si med den nederste kommentaren så underhold oss gjerne med det.

Og tør du fremdeles ikke kommentere momentene jeg viste fra den 3 timer lange talen fra avholdsmannen Himmler eller vil du fortsatt dumme deg ut med å si at han kun kom med fylleprat?

Hva var det gode tyskerne ville beskytte "sin egen gode jøde" mot?

Hva hvilken viktig plikt relatert til jødene var det offiserene ikke skulle snakke med andre om?

Hvorfor snakket han om hauger med lik når han snakker om jødene?

Hvorfor snakket han om fordeling av eiendelene til jødene?

Endret av robertaas
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg har ikke tid til å lese hele denne tråden.

Holocaust er et faktum. Punktum.

Mest sannsynlig ble mer enn 6 millioner jøder drept i andre verdenskrig, da noen av dem nok falt som soldater i den Røde og i andre armeer. Underrapotering på antall jøder som ble drept i andre verdenskrig er med andre ord min hypotese.

Russland 30 millioner døde.

Tyskland 7 millioner døde.

Minst 6 millioner døde jøder.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Krema1hospital.jpg

Her er bilde igjen av pipen som kun fungerer som en forsterker av inntrykkene dumme goyim har fått bygget opp i forkant av at de går inn i turistfellen som er krema 1.

Robertaas forsøkte seg på å hevde at dette var bevis på at jeg benektet eksistensen av krematorier og at jeg derfor "argumenterte mot meg selv".

Jeg har ikke tid til å lese hele denne tråden.

Holocaust er et faktum. Punktum.

Sterk sak du har der.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Krema1hospital.jpg

Her er bilde igjen av pipen som kun fungerer som en forsterker av inntrykkene dumme goyim har fått bygget opp i forkant av at de går inn i turistfellen som er krema 1.

Robertaas forsøkte seg på å hevde at dette var bevis på at jeg benektet eksistensen av krematorier og at jeg derfor "argumenterte mot meg selv".

Pipen og forbindelsen dit er med på plantegningene fra 1941. Kan du dokumentere at den er falsk og bygd senere? Og om den skulle være falsk, slik du påstår, hvordan skulle det da være krematorier uten noen annen vei å få ut røyken?

At du ikke ser at du argumenterer mot deg selv er ditt problem.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Jeg sa ikke at Himmler kom med fylleprat, men at du gjorde det. Lær deg å lese.
Jeg kan skrive, lese, tilegne meg kunnskap, vurdere bevis og kilder og argumentere ved hjelp av logikk og dokumentasjon. Ferdigheter du enda ikke har vist at du behersker.

Jeg nevnte 4 konkrete punkter fra en tale og utfordret deg til å komme med en forklaring på dem som ikke innebar planlagt massemord av jøder. Når du blir satt såpass fast så vet vi nå at din eneste mulige reaksjon er å kaste ut usakligheter og så galloppere videre til nye selvmotsigelser.

Alle andre notoriske benektere, om det er noen flere som ikke bare er samme person med forskjellig bruker, utfordres til å forklare de 4 punktene fra talen! Jeg regner med at dere ikke klarer komme opp med noe bedre enn denne personen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nå får fjortisene fortsette. Håper noen voksne setter dem på plass så de får seg en lekse de sent glemmer.

... og du fortsetter parademarsjen din.

Har hørt et sted at det faktisk ikke eksisterte seks millioner jøder før WWII. Jeg er dog uten tilstrekkelige kilder for å backe opp disse uttalelsene, men er det noen andre som kan bekrefte dette for meg?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har hørt et sted at det faktisk ikke eksisterte seks millioner jøder før WWII. Jeg er dog uten tilstrekkelige kilder for å backe opp disse uttalelsene, men er det noen andre som kan bekrefte dette for meg?

Du kan sjekke det selv.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har hørt et sted? Wtf? Sitter du her og prøver å delta i diskusjonen og driver med kritikk av andre, når du selv presterer å lire av deg at du har hørt noe om holocaust et sted?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Så lenge benekterne ikke vil se på helheten av det som fins av beviser, og så lenge de ikke vil svare på innvendinger fra de som støtter den konvensjonelle versjonen av historien er denne "debatten" meningsløs.

Personlig forstår jeg heller ikke hvordan de kan tro at de kan overbevise rasjonelle mennesker med tøvet sitt. Det er selvfølgelig en mulighet at de er så forblindet av hat mot jøder at de ikke klarer å tenke klart, og heller ikke ser hvordan de framstår i denne diskusjonen.

Situasjonen er uansett fastlåst.

Hadde det vært en ide å øke kravene til hvordan vi debatterer?

Jeg ser i hvert fall ikke hvordan vi skal komme videre, hvis den ene siden ikke trenger å forholde seg til motpartens argumenter.

PS: I farten glemte jeg tråden i tilbakemeldingsforumet. Det kan godt hende dette innlegget hører hjemme der.

Endret av Salvo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå får fjortisene fortsette. Håper noen voksne setter dem på plass så de får seg en lekse de sent glemmer.

Det reelle tallet var på rundt 3.5 millioner.

Lenke til kommentar

Det reelle tallet var på rundt 3.5 millioner.

Og kilder på det har du vel klart? Endret av Salvo
Lenke til kommentar

Juviking og Balthazar, som en start;

a) Hva skulle man med et femti meter langt avkledningsrom i flere av krematoriene?

b) Hvorfor ble det funnet spor av HCN i det som på tegningene var markert som likkjellere?

c) Hvorfor ville SS at Røde Kors ikke skulle se krematoriene da de var på inspeksjon?

Ekstraspørsmål: aksepterer dere at Tyskerne gasset mennesker i eutanasiprogrammet T4, i forkant av (og noe inn i) krigen, eller benekter dere også dette?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...