Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)

Anbefalte innlegg

Dokumenter kan forfalskes og mistolkes (dere presentere nettopp et høyst tvilsomt et angående gassbussene). Hvis ekte kan en naturlig forklaring være at tyskerne ville begrense ryktene som vestlige propagandaen pumpet ut fordi det skapte uro i arbeidsleirene.

La meg så om jeg forstår deg rett; du jobber hardt med å antyde at et dokument i Lüftlrapporten som -du- la frem er falskt?

"Hvis ekte"?

I lys av det blir det et ubetydelig punkt, spesielt i og med at du må fremdeles forklare dette:

Brems litt nå i din ville flukt fra ditt eget sitat;

Du har i grunn to alternativer, enten er dokumentet i Lüftlrapporten ekte, og da har du ingen sak lenger. Da har du med Lüftls hjelp servert et kanonbevis i den offisielle historiens favør, og tatt livet av hele benekterbyggverket. Du skal være -rimelig- fantasifull (og ikke så rent lite naiv) for å tro at SS ville nekte Røde Kors å se uskyldige krematorier for å hindre spredning av vestlig propaganda. Hvis krematoriene ikke hadde andre bruksområder enn de offisielle, så viser man dem selvfølgelig frem for å nettopp stoppe slike rykter. Tror du SS var fullstendig sandblåste mellom øra?

Det andre alternativet er at dette dokumentet er falskt, slik som du nå antyder. Da trenger jeg vel neppe å ta tak i noen detaljer i en rapport som benytter seg av falske dokumenter. Man kan vel knapt stole på at Lüftl er noe mer etterrettelig i resten av sitt dokument, kan man?

Valget er ditt, stoler du på dokumentet -du- har gitt oss tilgang til, eller gjør du det ikke?

Endret av Bidalaka
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dokumenter kan forfalskes og mistolkes (dere presentere nettopp et høyst tvilsomt et angående gassbussene). Hvis ekte kan en naturlig forklaring være at tyskerne ville begrense ryktene som vestlige propagandaen pumpet ut fordi det skapte uro i arbeidsleirene.

La meg så om jeg forstår deg rett; du jobber hardt med å antyde at et dokument i Lüftlrapporten som -du- la frem er falskt?

"Hvis ekte"?

I lys av det blir det et ubetydelig punkt, spesielt i og med at du må fremdeles forklare dette:

Brems litt nå i din ville flukt fra ditt eget sitat;

Du har i grunn to alternativer, enten er dokumentet i Lüftlrapporten ekte, og da har du ingen sak lenger. Da har du med Lüftls hjelp servert et kanonbevis i den offisielle historiens favør, og tatt livet av hele benekterbyggverket. Du skal være -rimelig- fantasifull (og ikke så rent naiv) for å tro at SS ville nekte Røde Kors å se uskyldige krematorier for å hindre spredning av vestlig propaganda. Hvis krematoriene ikke hadde andre bruksområder enn de offisielle, så viser man dem selvfølgelig frem for å nettopp stoppe slike rykter. Tror du SS var fullstendig sandblåste mellom øra?

Det andre alternativet er at dette dokumentet er falskt, slik som du nå antyder. Da trenger jeg vel neppe å ta tak i noen detaljer i en rapport som benytter seg av falske dokumenter. Man kan vel knapt stole på at Lüftl er noe mer etterrettelig i resten av sitt dokument, kan man?

Valget er ditt, stoler du på dokumentet -du- har gitt oss tilgang til, eller gjør du det ikke?

Kreativt, meget kreativt. Du gjør ikke annet, gjør du vel?

La oss se. Ja, hvorfor nekte adgang til krematoriene og bordellene? Hvis tyskerne drev massedrap i gasskammere og kunne skjule dette i den grad disse tydligvis kunne vises frem, hvorfor da ikke uskyldige krematorieovner? Hvorfor ikke gripe denne sjansen til å vise verdenssamfunnet at de hadde sitt på det rene (noe vi må anta at de var interessert i siden Røde Kors fikk tilgang)?

Kanskje fordi de ikke følte de hadde noe å skjule og det var helt urelaterte grunner for dette? Jeg ser ikke hvorfor det i det hele tatt skulle være naivt å skjerme seg selv for en alliert presse som hensynløst vil gripe enhver mulighet til å fremme sin propaganda. Folket vet ikke at slike ovner er helt vanlige.

I det hele tatt gir det ingen mening å skulle skjule ovner og bordeller, men ikke gasskammere, så jeg tror strengt tatt det er du som er på god seiltur her.

Og hvis det skulle være en forfalskning, noe som er en mulighet men ikke noe jeg konkret hevder, så trenger det hverken være lagd av Leuftl eller brukt av ham i viten vilje, så det gjør ingenting for resten av rapporten hans. Momentene hans er heller ikke avhengige av hans egen kredibilitet.

Konklusjon: Det du tror er en slamdunk er egentlig tvetydig og ubetydelig, og setter iallefall ikke engang en spiker i de andre, store problemstillingene du så elegant prøver å manøvrere deg bort fra.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Historien deres er utrolig tynn når den blir gått i sømmene, og baserer seg egentlig bare på en håndfull flimsete vitneutsagn og tvilsomme statistiske konklusjoner.

Istedenfor å sitere andre kan du ikke skrive ned ting med egne ord her?

Og kanskje svare på det vi skriver her tidligere?

Det er ganske mye feil i sitatene, punktet som omtaler gassing med diesel eksos som påstår at det ville oppstått et overtrykk. Der tenker man ikke på det at man kan slå av en motor når rommet har blitt fylt med tilstrekkelig med gass, for som dere selv liker å si, hvorfor skulle man sløse med drivstoff?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Grunnen er selvsagt at med diesel så holder det ikke med så små mengder som du fabelerer om. Det handler ikke om å pumpe i intervaller, det handler om at for å oppnå dødelig effekt må så så mye pumpes inn, i dette tilfellet mer enn rommet noensinne skulle klare. En slike metode for å drive industrielt massedrap er hinsides når det finnes flere lett tilgjenglige metoder mange ganger så effektive. Det er ikke bare noe dere kan avfeie som spekulasjoner.

Og ikke tro at jeg ikke legger merke til deres åpenbare forsøk på avspore denne tråden. Her legger jeg frem en omfattende rapport og peker til eksempler mens dere simpelt prøver å flytte fokus til ubetydeligheter som dere gang på gang må gi dere på.

Endret av herrnimrod
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En slike metode for å drive industrielt massedrap er hinsides når det finnes flere lett tilgjenglige metoder mange ganger så effektive. Det er ikke bare noe dere kan avfeie som spekulasjoner.

Ingen her påstår at majoriteten av de drepte ble drept av eksos fra diesel.

En omfattende makkverk av en rapport som ikke nevner damptrykk med et eneste ord. Blåsyren sitt høye damptrykk gjør at du kan oppnå 327.000ppm blåsyre i luften ved 0 grader, men det er selvsagt ikke nevnt i rapporten.

Her legger jeg frem en omfattende rapport og peker til eksempler mens dere simpelt prøver å flytte fokus til ubetydeligheter som dere gang på gang må gi dere på.

Alt du har er en rapport som i typisk benekter stil utelatter ting og mistolker ting med vilje.

Jeg kan ta for meg påstanden om at 92% av blåsyren ikke vil være fordampe etter 60 min. Dette er feil. Produsent av blåsyre, Degesch skriver at man må utsette skadedyr for blåsyre i opptil 32 timer for å drepe de, ikke at blåsyren bruker 32 timer på å fordampe.

Fakta er at mesteparten vil fordampe på 30min ved 20 grader. Selv ved -10c vil mesteparten av blåsyren fordampe på 1 time, etter 2 timer vil alt ha fordampet.

Endret av trra
  • Liker 2
Lenke til kommentar
I det hele tatt gir det ingen mening å skulle skjule ovner og bordeller, men ikke gasskammere, så jeg tror strengt tatt det er du som er på god seiltur her.
Ja, slik kan man dumme seg ut om man ikke setter seg inn i en sak. Gasskamrene og krematoriene befinner seg i samme bygg og byggene gikk under navnet "Krema" + nummer. Når tyskerne ifølge din dokumentasjon ikke ville vise inspektørene krematoriene, så betød det naturlig nok at de heller ikke kunne vise noe annet som lå i samme bygning.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Grunnen er selvsagt at med diesel så holder det ikke med så små mengder som du fabelerer om. Det handler ikke om å pumpe i intervaller, det handler om at for å oppnå dødelig effekt må så så mye pumpes inn, i dette tilfellet mer enn rommet noensinne skulle klare. En slike metode for å drive industrielt massedrap er hinsides når det finnes flere lett tilgjenglige metoder mange ganger så effektive. Det er ikke bare noe dere kan avfeie som spekulasjoner.

Og ikke tro at jeg ikke legger merke til deres åpenbare forsøk på avspore denne tråden. Her legger jeg frem en omfattende rapport og peker til eksempler mens dere simpelt prøver å flytte fokus til ubetydeligheter som dere gang på gang må gi dere på.

HerrNimrod, i denne sammenhengen er det du og Lüftl som drar opp ting som er helt i periferien. Lüftl bruker i stor hovedsak masse stråmenn, og presenterer helt ubetydelige deler av det han kaller Holocaust-litteraturen, og angriper det.

F.eks: "According to the Holocaust literature, submarine motors and tank diesel engines are supposed to have been used."

Her er Lüftl ute og sykler. Dette med dieselstridsvognmotorer er gamle historier som jeg har nevnt før, de ble nevnt av noen som ikke hadde sett motorene selv. Dette er vel fra Belzec om jeg ikke husker helt feil. Det man brukte, i følge de fra SS som sto bak, var bensinmotorer.

Det blandes ellers vilt med stoff fra Mauthausen, som i forbindelse med Jødeutryddelsen er en parantes, og stoff fra den såkalte Gersteinrapporten. Klaus Gerstein var en Tysker med livlig fantasi, og inimellom det lille som er sant, så overdriver han og finner på ting. Det er en kjent sak blant historikere at det han skrev må taes med store mengder saltklyper. Det blir derfor noe tøvete, som benektere gjerne gjør, å angripe Gersteinrapporten som om den skulle være noe sentralt dokument i evidensen for Holocaust. Det er det ikke. Det blir som en kommunist som angriper kapitalismen basert på en Onkel Skrue-historie i et Donaldblad.

Her er noen sider om Mauthausen, med bilder, fra en bok du leser hvis du har litt guts og er villig til å lære: http://books.google.com/books?ie=UTF-8&visbn=0520234693&id=Q-0B9-D5Vz4C&pg=PA168&lpg=PA168&dq=Mauthausen&sig=CNT1pOFaaBiIbNkcYl1YWbDgOso#v=onepage&q=Mauthausen&f=false

Det er slikt som dette som gjør det vanskelig å diskutere Lüftl-rapporten med deg. Den bygger opp et enormt nettverk av stråmenn, og angriper disse. Dermed må man først finne ut hvor alt strået kommer fra, før man kommer ned til poenget.

Det fine med Lüftl er uansett at han i stor grad har bevist Holocaust da, med sin bemerkning om at Kremaene måtte skjules.

Uansett, hvis du vil motbevise det Jødiske Holocaust som historisk faktum, må du nesten ta for deg der det skjedde i stor skala, dvs Birkenau, Belzec, Sobibor og Treblinka. Diesel er helt perifert. Mauthausen er helt perifert.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Holocaust er i ferd med å falle i en rekke land. At gjennomjudaiserte Norge henger etter er bare å forvente.

Fremgangen til nettverksteknologien vil effektivt sette en stopper for de mange løgnene. Alle disse videoene med løgnere av noen "overlevere" vil sirkulere som brann i tørt gress med riktige vindforhold nå som vi opplever økonomiske nedgangstider i vesten. Folk vil søke seg frem til svarene og de fås ikke av ekspertløgnerne på holocaust-senteret.

Lenke til kommentar

Holocaust er i ferd med å falle i en rekke land. At gjennomjudaiserte Norge henger etter er bare å forvente.

Fremgangen til nettverksteknologien vil effektivt sette en stopper for de mange løgnene. Alle disse videoene med løgnere av noen "overlevere" vil sirkulere som brann i tørt gress med riktige vindforhold nå som vi opplever økonomiske nedgangstider i vesten. Folk vil søke seg frem til svarene og de fås ikke av ekspertløgnerne på holocaust-senteret.

Åh. I hvilke land da? Har du noen eksempler, med kilder - for en gangs skyld?

For øvrig er det vel en kjent sak, i hvert fall for de litt mer oppegående benekterne enn de vi har her, at benekterbevegelsen gikk på en lei smell da de lot seg utnytte av Mahmoud Ahmadinejad under Holocaust-konferansen i Iran for en stund siden. De mistet i hvert fall svært mye støtte fra amerikanske miljøer på høyresiden som hater Iran mer enn det meste annet.

Men jeg kan selvfølgelig ta feil, og da regner jeg med at det blir påvist med saklige argumenter og kilder av dere på benektersiden.

Eh ... Vent nå litt :whistle:

• Liker 1
Lenke til kommentar

For en gangs skyld hehe. Artig at du i samme innlegget som du forlanger ordentlige kilder (som jeg antar at må være velsignet i en synagoge først) påstår at "høyremiljøet" i statene mistet mange støttespillere? Hvor er dine kilder for dette? Kanskje du i lyset av dine krav skal prøve å leve opp til den standard du krever at andre skal etterfølge?

Blir nesten som med det "beviset" for en Hitlerordre som gikk ut på drepe jøder du presterte å poste for noen sider tilbake dette hvor du etter å ha fått demonstret at det var et falsum var svært ivrig med å glemme hele hendelsen. Der er det dere holoreligiøse blir separert i fra "benekterne" i den forstand at vi nekter å glemme.

*edit* Jeg la ved video som bevis på at det er enkelte land som forkaster holomyten, noe som ble etterspurt i innlegg over her, det ble ikke akseptert av moderator som ikke skjønte at det var relevant i forhold til diskusjonen. Det er komisk å se den aktuelle moderatorens iver etter å overholde denne spesifikke trådens "regler" når åpenbare, rapporterte persongrep som umulig kan bli forbigått får stå. Sier også litt om hvor partisk og "nazistisk" moderator er.

Anyways, her er link med kilde på at vår tids største myte er i ferd med å falle i andre land.

Endret av Juviking
Video uten synopsis forsvant
Lenke til kommentar

Blir nesten som med det "beviset" for en Hitlerordre som gikk ut på drepe jøder du presterte å poste for noen sider tilbake dette hvor du etter å ha fått demonstret at det var et falsum var svært ivrig med å glemme hele hendelsen. Der er det dere holoreligiøse blir separert i fra "benekterne" i den forstand at vi nekter å glemme.

Jeg la ut noe jeg i ettertid fant ut var var kontroversielt. Så jeg trakk det tilbaske. Det var et forsøk på å være etterrettelig. Har du trukket tilbake mange uttalelser eller kilder det har blitt stilt rimelig tvil ved?

*edit* Jeg la ved video som bevis på at det er enkelte land som forkaster holomyten, noe som ble etterspurt i innlegg over her, det ble ikke akseptert av moderator som ikke skjønte at det var relevant i forhold til diskusjonen. Det er komisk å se den aktuelle moderatorens iver etter å overholde denne spesifikke trådens "regler" når åpenbare, rapporterte persongrep som umulig kan bli forbigått får stå. Sier også litt om hvor partisk og "nazistisk" moderator er.

Anyways, her er link med kilde på at vår tids største myte er i ferd med å falle i andre land.

Ai. Den var sterk. Litauen tillater altså at en artikkel blir publisert! Ja, da er det nok ingen tror Holocaust skjedde lenger. Herre min hatt. Nå husker jeg hvorfor dette var så meningsløst.

Men når vi først er i gang, kan du svare på hvor det ble av de ca. 200.000 jødene fra Litauen?

Endret av Salvo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At en nasjonalsosialist i talefrihetens navn får lov til å publisere en artikkel med udokument tøv er altså et tegn på at "myten" er i ferd med å falle? Vil du også regne publisering av en artikkel som sier at holocaust er reell og at nasjonalsosialistene her bare kommer med tøv som et bevis på at nasjonalsosialistenes myte også er i ferd med å falle? Eller stiller du her igjen helt andre krav til dokumentasjon?

Og hvilke kommentarer har du til talen til Himmler? Var det ikke ganske klart der hva de skulle gjøre med jødene?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det klippet du postet som jeg vet du oppdaget ved å søke på noe så simpelt som "holocaust proof" eller lignende er omstridt. Blant annet så kan vi diskutere betydningen av nøkkelord i dette lydopptaket og hvorvidt de passer inn i myten om massedrap av jøder.

Ausrottung er ordet. Betyr det ødeleggele i den fysiske forstand? Er det den eneste betydningen det kan ha? Hvilke andre?

Lenke til kommentar

Ausrottung betyr utrydde. Benektere har forsøkt å gjøre mye med den talen. Benekte at den skjedde, påsto at den var falsk, påstår nå at oversettelsen av den er blitt gjort feil. Ausrottung betyr ikke deportere, frakte ut, stemple ut eller hva faen du ønsker å påstå i denne sammenheng. Ausrottung betyr utrydde. Ferdig med det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo ganske meningsløst å begynne å lete etter et større antall personer, som ble borte under 2 verdenskrig.Fordi denne krigen var en hellig handlig, så blir jo de som setter seg til motverge avlivet. De som ønsker å beholde sin tro og samtidig forsette å spise mors, må dra ut med båt som bruker orlogsflagg.De som er usikre blir sendt til forvaringsleir. Mens resten ( de som godtar alle betingelser) blir sendt til den frie verden hvor de får hjelp til å starte på nytt.

Derfor vil det alltid være noen store folkegrupper som en ikke kjenner skjebnen til, men de behøver ikke være døde.

Lenke til kommentar
Ausrottung er ordet. Betyr det ødeleggele i den fysiske forstand? Er det den eneste betydningen det kan ha? Hvilke andre?
Ausrottung betyr bokstavelig talt å ta opp med roten slik man gjør med ugress.

Himmlers harselering om hvordan alle gode tyskere som var enige i dette likevel kom frem med "sin egen jøde" som var "god" og som man ikke trengte gjøre dette med burde klart vise at det ikke akkurat var noe positivt de skulle gjennom.

Himmler sa også at de måtte gjennomføre det de måtte og ikke snakke om det. Og om grusomhetene de ville se måtte de tenke på de enda større likhaugene med tyskere de ville få om jødene ikke ble fjernet.

Og hvorfor i alle dager sier han at de ikke selv skulle ta jødenes verdier, men la staten få dem om dette faktisk var en flytteprosess?

Om du påstår at talen handler om å sende millioner til et land hvor ingen har sett dem komme så har du virkelig livlig fantasi.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Ausrottung betyr utrydde. Benektere har forsøkt å gjøre mye med den talen. Benekte at den skjedde, påsto at den var falsk, påstår nå at oversettelsen av den er blitt gjort feil. Ausrottung betyr ikke deportere, frakte ut, stemple ut eller hva faen du ønsker å påstå i denne sammenheng. Ausrottung betyr utrydde. Ferdig med det.

Ja, her ser man i det minste hvor villig menigheten er til å se på andre muligheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...