Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)

Anbefalte innlegg

Diffuse beviser for holocaust?

Dere ser ikke skogen for bare trær.

og når vi viser dere trærene, sier dere bare at DET treet er plantet.

Det er millioner av beviser, men dere vil bare ikke akseptere det.

La oss diskutere ferdig dieselutslipp anno 1940.

HVOR ren var eksosen da, fra lastebiler, i forhold til dagens dieselbiler?

Renere eller mer skitten enn dagens BILER?

Hvor ble det av de norske jødene?

Mener dere oppriktig at Tyskerene ikke hadde orden på fangene sine?

Dersom de hadde orden, hvorfor ødela de papirene, og hvorfor forsvant nærmere fire millioner mennesker i leirene deres?

Hvorfor dokumenterte ikke tyskerene hva som skjedde med fangene?

Hvorfor tok de syke, pensjonister, kvinner og barn til fange?

Hvorfor sprengte de det som påståes å være gasskammer og likhusene / krematoriene da den røde arme kom?

Hvorfor stilles det kritiske spørsmål til krematoriene når dere også mener at alle døde av Tyfus og sult?

Hvorfor klages det på de alliertes behandling av tyskerene i allierte konsentrasjonsleirer når over 90% overlevde, når over 90% av jødene i dødsleirene døde?

Dermed var de alliertes behandling av tyske fanger ti ganger bedre, så hvorfor klage?

Hvorfor hadde tyskerene behov for så mange SUPEREFFEKTIVE krematorier dersom de ikke hadde konkrete PLANER om å brenne lik?

Husk på at ARBEIDSLEIRENE ikke hadde slike krematorium.

Hvorfor er det ingen vitner fra krigen, fra leirene, som kan dokumentere benekterenes versjon?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg både fornekter og ikke fornekter holocaust.

Grunnen til det er at det er så mange momenter omkring dette med holocaust som er belagt med tabu.

Jeg vet også at det historiebøker skriver om 2 verdenskrig og holocaust er forvrengt, stedsnavn og personer er byttet ut og gitt et annet navn. Mange byer og steder som hadde stor betydning omkring hendelser som skjedde ang. holocaust og 2 verdenskrig har fått byttet ut steder og personer med andre steder og personer.

Berlin ligger ikke engang der byen offisielt ligger nå, Tyske fly og rakketter krysset aldrig den Engelske kanal for å angripe England. I dag ligge Berlin omgitt av verdens største minefelt. Hvordan jeg vet dette? Jeg skal snart personlig fjerne disse minene, så jeg vet hva jeg prater om.

Og vil Holocaust skje igjen? Ja hvis folk setter seg til motverge når de får beskjed om å forlate sine hjem Det samme gjelder for de som nekter å slutte med å spise mors.

Historie bøkene forteller at Hitler tapte krigen,men gjorde han det?

Bøkene forteller heller ingenting om hvorfor de Norske nazistene lo og smilte så mye nåe de ble stilt for retten etter krigens slutt.

Jeg ler også, for selv en dødsdom var i dette tilfellene ganske morsomt og et skuespill for galleriet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Mange byer og steder som hadde stor betydning omkring hendelser som skjedde ang. holocaust og 2 verdenskrig har fått byttet ut steder og personer med andre steder og personer.

Berlin ligger ikke engang der byen offisielt ligger nå, Tyske fly og rakketter krysset aldrig den Engelske kanal for å angripe England. I dag ligge Berlin omgitt av verdens største minefelt. Hvordan jeg vet dette? Jeg skal snart personlig fjerne disse minene, så jeg vet hva jeg prater om.

Tror du har misforstått, denne tråden er ikke i offtopic/gullkorn fra forumet. :)

Lenke til kommentar

Mange byer og steder som hadde stor betydning omkring hendelser som skjedde ang. holocaust og 2 verdenskrig har fått byttet ut steder og personer med andre steder og personer.

Tror du har misforstått, denne tråden er ikke i offtopic/gullkorn fra forumet. :)

Da er det altså ikke mulig å komme med påstand om at all litratur angående 2 verdenskrig og holocaust ikke medfører riktighet.

Lenke til kommentar

Da er det altså ikke mulig å komme med påstand om at all litratur angående 2 verdenskrig og holocaust ikke medfører riktighet.

Ekstraodrinære påstander krever ekstraodrinære bevis. Ikke at jeg ikke satte pris på den lille historien din, men dette begynner å se ut som en tråd hvor folk diskuterer alternativer til hvordan historien i de nye Star wars-filmene burde ha utartet seg.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Men tråden heter heter jo: Holocaust - fakta eller fiksjon

Hvis en skal tro på lærebøkene burde ikke tråden om dette emnet vært tatt opp i det hele tatt.

Siden jeg vet så mye som er feil i hele historien om 2 verdenskrig så kan jeg vel ikke ta dette dette opp i off.topic debatten, for da burde jo hele tråden flyttes ditt.

Men det er ikke bare jeg som mener at det er så mye feilinnformasjon om denne historien.

Men alle som kritiserer eller benekter holocaust får alltid mye motstand feks.presidenten i Iran Aminejad som har en egen tråd her på forumet.

Men fakta er at de som blir behandlet dårlig i filmer ang. 2 verdenskrig er folk som nekter å forlate hus og eiendom eller som har satt seg til motverge ellers som var tilhenger av statsleder som organiserte sin egen hær feks. Herman Blucher ( som er fullstendig slettet fra historien). Men når tv kanalene lager en film om 2 verdenskrig så blir han ofte satt sammen med Adolf Hitler og blir omtalt som Herman Gøring.

Fordi folk glemmer så lett, så er det så lett å "lage" en historie som blir slik som forfatterene ønsker.

Lenke til kommentar

Selv om tråden heter Holocaust - fakta eller fiksjon? er ikke poenget å skrive ren fiksjon, noe Beenas innlegg bærer sterkt preg av å være.

Det er nok påfunn fra de andre benekterne.

Jeg forholder meg til de faktiske opplysninger som jeg har kommet fram til.

Men det er så utrolig mye med Norge og norsk historie som ikke stemmer med virkeligheten.

Men for å holde seg til de faktiske opplysninger som det står om i lærebøkene.

Konsentrasjonsleire var virkelige, ditt havnet folk som hadde satt seg til motverge og de kunne være folk fra alle tros samfunn.

Folk som i utgangspunktet ikke hadde gjort noe galt, men ble sendt ditt i påvente av den såkalte prøven som de måtte bestå for å kunne bli satt fri for så bli sendt til et land i den frie verden som det het den gang. Denne prøven besto i hovedsak å gi avkall på sin tro, makt og eiendom. Samt og godta den maten de måtte lære seg å spise før de ble frigitt.

Krematorier, her ble de som døde eller ble tatt livet av brent, slik alle personer som dør som følge av en hellig handling blir.Mange sultet faktisk i hjel fordi når de ikke fikk lov til å spise mors eller godta den maten som de fikk beskjed om å spise, så ble de ganske tynne etterhvert.

Jøder var også betegnelsen på folk som egentlig ikke var jøder av trosretning, men ofte brukt på folkeslag og andre som satte seg til motverge.

Ellers ble det ofte brukt henrettelse metoder som klyving og korsfestelse.

Adolf Hitler mottok sine odrer fra Sverige (den sorte paven) han var stats leder og major av militær rang.

Det stemmer derfor ikke at Sverige var et nøytralt land, det er det Krabu som var (Krabu ligger mellom Norge og Sverige, litt nord for Flisa i Hedmark)

For dere som tviler så er det bare å dra til en militæ leir som ligger litt nord for Flisa, det går jernbane linje der også.

Bare husk at Krabu ikke tar i mot folk denne gangen.

Endret av Beena
Lenke til kommentar

... snip ...

Inntil du klarer å bevise det motsatte er ALT du skriver å regne som det reneste sprøyt. Om du ikke vet det selv er det i ganske ille. Hvis (og det er et kjempestort hvis) du vil at vi skal ta deg i det minste litt alvorlig, må du belegge påstandene dine. Og lykke til med det. Endret av Salvo
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Selv om tråden heter Holocaust - fakta eller fiksjon? er ikke poenget å skrive ren fiksjon, noe Beenas innlegg bærer sterkt preg av å være.

Det er nok påfunn fra de andre benekterne.

Jeg forholder meg til de faktiske opplysninger som jeg har kommet fram til.

Men det er så utrolig mye med Norge og norsk historie som ikke stemmer med virkeligheten.

Men for å holde seg til de faktiske opplysninger som det står om i lærebøkene.

Konsentrasjonsleire var virkelige, ditt havnet folk som hadde satt seg til motverge og de kunne være folk fra alle tros samfunn.

Folk som i utgangspunktet ikke hadde gjort noe galt, men ble sendt ditt i påvente av den såkalte prøven som de måtte bestå for å kunne bli satt fri for så bli sendt til et land i den frie verden som det het den gang. Denne prøven besto i hovedsak å gi avkall på sin tro, makt og eiendom. Samt og godta den maten de måtte lære seg å spise før de ble frigitt.

Krematorier, her ble de som døde eller ble tatt livet av brent, slik alle personer som dør som følge av en hellig handling blir.Mange sultet faktisk i hjel fordi når de ikke fikk lov til å spise mors eller godta den maten som de fikk beskjed om å spise, så ble de ganske tynne etterhvert.

Jøder var også betegnelsen på folk som egentlig ikke var jøder av trosretning, men ofte brukt på folkeslag og andre som satte seg til motverge.

Ellers ble det ofte brukt henrettelse metoder som klyving og korsfestelse.

Adolf Hitler mottok sine odrer fra Sverige (den sorte paven) han var stats leder og major av militær rang.

Det stemmer derfor ikke at Sverige var et nøytralt land, det er det Krabu som var (Krabu ligger mellom Norge og Sverige, litt nord for Flisa i Hedmark)

For dere som tviler så er det bare å dra til en militæ leir som ligger litt nord for Flisa, det går jernbane linje der også.

Bare husk at Krabu ikke tar i mot folk denne gangen.

Er jo bare å finne noen vitner som HATER de som blir anklaget og samtidig har en desperat lyst til å fortelle og disse forferdelige svina...

Så skulle det der være slam dunk..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan vi ignorere klovnen, og heller fokusere på dette?

http://www.dagbladet.no/2011/10/27/nyheter/utenriks/dyrenes_nyheter/18777491/

DETTE kan da UMULIG være mulig! Åpenbar konspirasjon!

Åpenbart. Karbondioksid er jo som kjent ikke dødelig.

Karbondioksyd co2 i større mengder er så absolutt dødelig og brukes her i landet til å ta livet av verpehøner som er blitt for gamle og hankyllinger det ikke lønner seg å fore opp.

En kjent metode fra filmer og kanskje også fra virkeligheten er å sette seg i en bil med motoren i gang i en garasje med lukket dør. Så den påstanden om at karbondioksyd ikke er dødelig, hvor har du det fra?

Tilbake til trådens emne, rike og adlige personer som var dømt til å dø kunne få tilbud om å legge seg i luft tett sarkofag. Sarkofagen fikk da gummi lister rundt og den som skulle dø fikk med seg stearinlys eller olje lampe med seg. så ble lokket satt på, og det hele var over.

Det er heller ikke sikkert at de som var i gasskammeret ble gasset med zyklon-b, mange steder var det et nettingrør med koks eller kull som fikk tilført bensin. Det var like effektivt, spesielt når det var problemer med forsyningene.

Lenke til kommentar

Karbondioksyd co2 i større mengder er så absolutt dødelig og brukes her i landet til å ta livet av verpehøner som er blitt for gamle og hankyllinger det ikke lønner seg å fore opp.

En kjent metode fra filmer og kanskje også fra virkeligheten er å sette seg i en bil med motoren i gang i en garasje med lukket dør. Så den påstanden om at karbondioksyd ikke er dødelig, hvor har du det fra?

Det er selvsagt dødelig, og jeg var ironisk. Hvis du leser et par sider tilbake så argumenter jeg kraftig for at eksos fra diesel er dødelig, til enkelte av benekternes mistro.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er jo bare å finne noen vitner som HATER de som blir anklaget og samtidig har en desperat lyst til å fortelle og disse forferdelige svina...

Så skulle det der være slam dunk..

Så nå handler tråden om "steg-for-steg-for-å-lage-din-egen-konspirasjon-v2"? Vær så snill å hold slik synsing for deg selv.

Og det er vel uansett ikke unaturlig at mange blir sinte på nazistene på grunn av hva de gjorde?

Beklager forresten dobbeltpost.

Endret av Quote
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dersom de hadde orden, hvorfor ødela de papirene, og hvorfor forsvant nærmere fire millioner mennesker i leirene deres?

De ødela aldri noen papirer fordi det var aldri noen papirer. Hvorfor skulle de lage papirer på et "holocaust" som aldri skjedde ?

Du vet ikke noe om folk "forsvant" eller i så fall ,hvor mange som "forsvant"

Lenke til kommentar

Vi vet jo godt at denne tråden egentlig ble opprettet som en ren mobbetråd, hvor de holocaust-troende kunne velte seg i sin egen selvrettferdighet og møtes i en konkurranse om å demonisere tyskerne og dem som kan tenke selv, og som ikke tilber jødene og tror på jødenes hellige holocaust.

Men dette ble jo ikke oppgitt som tema for tråden, og inntil overskriften for tråden blir forandret så får du finne deg i at det fins noen med andre meninger her.

Lenke til kommentar

Vi vet jo godt at denne tråden egentlig ble opprettet som en ren mobbetråd, hvor de holocaust-troende kunne velte seg i sin egen selvrettferdighet og møtes i en konkurranse om å demonisere tyskerne og dem som kan tenke selv, og som ikke tilber jødene og tror på jødenes hellige holocaust.

Men dette ble jo ikke oppgitt som tema for tråden, og inntil overskriften for tråden blir forandret så får du finne deg i at det fins noen med andre meninger her.

Er ikke måte på hva som må være en konspirasjon i din verden?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...