Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)

Anbefalte innlegg

Jepp, med de elendige forholdene nazistene gav leirene brøt det ut tyfus. Var feks. det Anne Frank døde av...

Har du sett videoene ?

Du tør vel kanskje ikke se dem fordi du er redd for å miste din tro ?

Du kan jo ikke kommentere noen videoer som du ikke har sett.

At det var tyfusepidemier i leirene hadde ikke noe med dårlige forhold osv.

Det var ikke tyskernes feil, for det var tyfusepidemier over hele Europa og også i USA.

Du kan ikke kreve at vi skal se på propagandavideoer som du ikke har gittet å sitte gjennom å se selv engang.

Dersom du har sett dem selv kan du jo like godt faktisk sitere det som er relevant ut av alt svadaet på videoene.

Det med kjøtt på beina.

Det er krav til synopsis for alle videoer i emnet nettopp for å forhindre at folk poster videoer de ikke har sett og forstått selv.

1. Video og bilder skal introduseres av omgjengelige beskrivelser, det vil si synopsiser av alle videoer. Videoposter uten synopsiser vil bli slettet.

Synopsis for videoene?

Uansett.

Video 1:

0 minutter 15 sekunder:

Det er ingen som påstår at 6 millioner jøder ble gasset. Videoen begynner med en jævla stråmann.

0 minutter 30 sekunder:

Eksakt hvilket gasskammer? Jesus Christ?! "A typical gas chamber"?

Vi kan ikke bare kjøpe noen sine påstander om at noe er et gasskammer.

2 minutter 30 sekunder.

Ikke. Ett. poeng.

Kan jeg få de to minuttene tilbake?

...

Åja, han hadde ingen poenger, fordi det ikke var noe gasskammer, men et bad!

Så morsomt!

4 minutter ute i videoen:

Nå skal de visst bruke det faktum at de ikke klarte å lure noen som vet hvordan konsentrasjonsleirene fungerer til å gjøre det til et poeng for å bevise at det er lett å overbevise mennesker om noe som ikke er sant?

5 minutter ute i den første videoen på 8 minutter.

Ikke.

ett.

jævla...

poeng!!!

SER du ikke videoene selv eller?

Du kunne fortalt meg at den første videoen ikke hadde noe konkret å ta tak i eller besvare.

6 minutter ute i videoen kommer programlederen.

Som forteller at Hitchcock regisserte en av de første videoene om holocaust som er vist i USA.

Og så forteller han om en nynazist som ble arrestert i Canada for å publisere nynazistpropaganda.

...

8 minutter uten noe som helst innhold.

Du kan jo gjerne sitere noe viktig ut av videoen som jeg kan besvare?

=====================================================

Video 2.

0 minutter 25 sekunder:

"At the time it was alleged that all the concentration camps all across were extermination camps"

Kilde på at historikerene hadde dokumentert at konsentrasjonsleirene var leirer med aktiv utrydding?

(Det finnes også passiv utrydding; Mangel på mat, medisiner og klær vil også drepe folk)

Man kan ikke påstå noe uten kilder, ikke engang i videoer. Hva folk flest mente spiller heller ingen rolle da det er historikerene som skriver historien, og med 1 venn som er utdannet historiker som jeg diskuterer historie og utvikling med, så vet jeg godt at den gjennomsnittlige historiker driter en lang marsj i hva opinionen mener.

1 minutt 15 sekunder:

Et gasskammer som aldri ble brukt til å gasse mennesker. Hvem var det som fant ut at det aldri ble brukt som gasskammer for mennesker?

Jo, historikerene som studerte bygningen og som har studert utrydningsleirene og konkludert med at dette ene rommet ikke ble brukt til utrydning men til utrydding av skadedyr i klær.

Jøss.

En skulle tro at historie var en form for samfunnsvitenskap eller universiteter stiller krav til sannhetsgestalten til sine historikere sine tolkninger av bevisene?!?!?!

Det er jo akkurat som om historikerene i europa er akkurat slik som moderne vestlige historikere!

1 minutt 40 sekunder: Han viser utdrag fra en revisjonistisk bok, The Hoax of the 20th century, og dermed trenger vi kildehenvisninger på alle påstandene i hele den boken som blir fremmet i videoen.

2 minutter:

Jeg har sett 10 minutter og har ikke sett noe som helst som kan brukes som bevis for at holocaust ikke skjedde.

Fravær av bevis er ikke bevis for fravær, men det er respektløst å få folk til å se 10 minutter med videoer uten konkrete påstander som man kan besvare.

3 - 6 minutter:

Videoen sitt første poeng.

Det som media og verden trodde var dødsleirer, ble ved gjennomgang av historikere avslørt som normale konsentrasjonsleirer.

Altså: Historikere fortalte sannheten til verden som hadde ANTATT noe som ikke var sant, slik folk ofte gjør før de blir fortalt sannheten.

Vi trenger fremdeles kilder på at historikerene til å begynne med konkluderte, med beviser, at alle konsentrasjonsleirene var dødsleirer.

7 minutter:

"Mange av likene er nakne, noe som betyr at det var tyveri og kaos i leirene".

Ja, eller at nazistene ikke brydde seg om menneskene som bodde i leirene.

Dersom det nå kommer fram at de tusener på tusener av likene døde av tyfus, så forandrer det ikke ansvaret til dem som fanget dem i konsentrasjonsleirer.

"Det ser ut som om de kanskje ikke fikk mat og medisiner eller ble syke".

Jøss!

Sier du det? Jeg trodde at det var normalt at folk så ut som levende lik jeg!

Tusener på tusener av lik i EN konsentrasjonsleir, Belsen, døde av Tyfus.

Ja?

Hva skal dette være beviser for?

Dette er noe historikerene har konkludert med for lenge siden, så hvorfor vrir revisjonistene på dette for å få det til å høres ut som noe nytt eller kontroversielt?

Dessuten -- hvorfor ble 100 000 mennesker sendt til Belsen når ikke tyskerene klarte å holde dem i live?

Ikke ta sivile fanger når de dør i fangeskap.

Nå har jeg sett de to første videoene:

Totale poenger som kan hjelpe revisjonistene: 0

Du kan jo gjerne poengtere hvilke poenger som er relevante og viktige for deg, Balthazar?

Video 3:

En arbeidsleir i Tsjekkoslovakia, som også ble brukt i tyske propagandafilmer...

Og det vises klipp fra propagandafilmene.

Flott.

Tyskerene brukte jøder som slaver i fabrikker i det som nå er Tsjekkoslovakia.

Det er så flott at Tyskerene tok slaver altså!

Jeg skulle ønske at Norge fulgte Tyskland sitt eksempel og tok mer slaver i Afghanistan, så kunne de produsert ekstremt billige klær til oss!

3:00:

What the heck?

Det der er ikke Auswitch-gasskammeret sin hovedinngang??!?!?!?!?

Flott propagandavideo.

Problemet er at alle påstandene hans om gasskammeret lett tilbakevises med en eneste plantegning av gasskammeret.

1: Døren som går inn mot gasskammeret:

Det er ikke en inngang til gasskammeret, og kan helt fint gå inn i gasskammeret fordi ingen skal fraktes ut den døren.

Det er døren inn til likhuset til krematoriet, som var enda en dør unna gasskammeret.

Leste de ikke plantegningen før de gikk inn der?

Kumlokk: Plombert. Tyskerene kunne sveising.

Da var det ikke noe mer fornuftig å kommentere i videoen.

Jeg kan anbefale nynazistene å faktisk se vidoene som Baltazar linket til, og anbefale alle andre om å bare spare seg bryet da jeg har sitert alt som var av verdi.

Hvis jeg glemte noe VIKTIG i videoene 1-4, BARE si i fra!

...

Ja.

Da har jeg tilbakevist påstandene i de tre første videoene.

Noen kommentarer?

Det er BARE til å sitere noe fra videoene som dere mener er viktig og som jeg glemte.

Jeg har sett videoene, det er derfor jeg la dem ut. Jeg skrev også litt om hva de handler om.

Men meningen er jo at du skal se videoene, og ikke at jeg skal fortelle deg i detalj hva de handler om.

Det er tydeligvis ingen grense for jødetilbedernes frekkhet, først vil de ha dokumentasjon, og så vil de at vi skal sitte her og forklare i detalj hva dokumentasjonen går ut på.

Du har ikke tilbakevist noe som helst, og du kommer aldri til å klare det heller.For du kan ikke "tilbakevise"sannheten med løgner.

Det er slik myten om holocaust har fått leve og vokse. Jødene og deres allierte har fortalt om holocaust og sagt at slik er det, dermed avviser de fleste alt av forskning og dokumentasjon som viser at holocaust ikke skjedde, kun på det grunnlag at jødene har sagt det.

Dette handler i høyeste grad om religion, og betegnelsen jødetilbedere som jeg bruker, er i høyeste grad berettiget.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, med de elendige forholdene nazistene gav leirene brøt det ut tyfus. Var feks. det Anne Frank døde av...

Har du sett videoene ?

Du tør vel kanskje ikke se dem fordi du er redd for å miste din tro ?

Du kan jo ikke kommentere noen videoer som du ikke har sett.

At det var tyfusepidemier i leirene hadde ikke noe med dårlige forhold osv.

Det var ikke tyskernes feil, for det var tyfusepidemier over hele Europa og også i USA.

Du kan ikke kreve at vi skal se på propagandavideoer som du ikke har gittet å sitte gjennom å se selv engang.

Dersom du har sett dem selv kan du jo like godt faktisk sitere det som er relevant ut av alt svadaet på videoene.

Det med kjøtt på beina.

Det er krav til synopsis for alle videoer i emnet nettopp for å forhindre at folk poster videoer de ikke har sett og forstått selv.

1. Video og bilder skal introduseres av omgjengelige beskrivelser, det vil si synopsiser av alle videoer. Videoposter uten synopsiser vil bli slettet.

Synopsis for videoene?

Uansett.

Video 1:

0 minutter 15 sekunder:

Det er ingen som påstår at 6 millioner jøder ble gasset. Videoen begynner med en jævla stråmann.

0 minutter 30 sekunder:

Eksakt hvilket gasskammer? Jesus Christ?! "A typical gas chamber"?

Vi kan ikke bare kjøpe noen sine påstander om at noe er et gasskammer.

2 minutter 30 sekunder.

Ikke. Ett. poeng.

Kan jeg få de to minuttene tilbake?

...

Åja, han hadde ingen poenger, fordi det ikke var noe gasskammer, men et bad!

Så morsomt!

4 minutter ute i videoen:

Nå skal de visst bruke det faktum at de ikke klarte å lure noen som vet hvordan konsentrasjonsleirene fungerer til å gjøre det til et poeng for å bevise at det er lett å overbevise mennesker om noe som ikke er sant?

5 minutter ute i den første videoen på 8 minutter.

Ikke.

ett.

jævla...

poeng!!!

SER du ikke videoene selv eller?

Du kunne fortalt meg at den første videoen ikke hadde noe konkret å ta tak i eller besvare.

6 minutter ute i videoen kommer programlederen.

Som forteller at Hitchcock regisserte en av de første videoene om holocaust som er vist i USA.

Og så forteller han om en nynazist som ble arrestert i Canada for å publisere nynazistpropaganda.

...

8 minutter uten noe som helst innhold.

Du kan jo gjerne sitere noe viktig ut av videoen som jeg kan besvare?

Video 2.

0 minutter 25 sekunder:

"At the time it was alleged that all the concentration camps all across were extermination camps"

Kilde på at historikerene hadde dokumentert at konsentrasjonsleirene var leirer med aktiv utrydding?

(Det finnes også passiv utrydding; Mangel på mat, medisiner og klær vil også drepe folk)

Man kan ikke påstå noe uten kilder, ikke engang i videoer. Hva folk flest mente spiller heller ingen rolle da det er historikerene som skriver historien, og med 1 venn som er utdannet historiker som jeg diskuterer historie og utvikling med, så vet jeg godt at den gjennomsnittlige historiker driter en lang marsj i hva opinionen mener.

1 minutt 15 sekunder:

Et gasskammer som aldri ble brukt til å gasse mennesker. Hvem var det som fant ut at det aldri ble brukt som gasskammer for mennesker?

Jo, historikerene som studerte bygningen og som har studert utrydningsleirene og konkludert med at dette ene rommet ikke ble brukt til utrydning men til utrydding av skadedyr i klær.

Jøss.

En skulle tro at historie var en form for samfunnsvitenskap eller universiteter stiller krav til sannhetsgestalten til sine historikere sine tolkninger av bevisene?!?!?!

Det er jo akkurat som om historikerene i europa er akkurat slik som moderne vestlige historikere!

1 minutt 40 sekunder: Han viser utdrag fra en revisjonistisk bok, The Hoax of the 20th century, og dermed trenger vi kildehenvisninger på alle påstandene i hele den boken som blir fremmet i videoen.

2 minutter:

Jeg har sett 10 minutter og har ikke sett noe som helst som kan brukes som bevis for at holocaust ikke skjedde.

Fravær av bevis er ikke bevis for fravær, men det er respektløst å få folk til å se 10 minutter med videoer uten konkrete påstander som man kan besvare.

3 - 6 minutter:

Videoen sitt første poeng.

Det som media og verden trodde var dødsleirer, ble ved gjennomgang av historikere avslørt som normale konsentrasjonsleirer.

Altså: Historikere fortalte sannheten til verden som hadde ANTATT noe som ikke var sant, slik folk ofte gjør før de blir fortalt sannheten.

Vi trenger fremdeles kilder på at historikerene til å begynne med konkluderte, med beviser, at alle konsentrasjonsleirene var dødsleirer.

7 minutter:

"Mange av likene er nakne, noe som betyr at det var tyveri og kaos i leirene".

Ja, eller at nazistene ikke brydde seg om menneskene som bodde i leirene.

Dersom det nå kommer fram at de tusener på tusener av likene døde av tyfus, så forandrer det ikke ansvaret til dem som fanget dem i konsentrasjonsleirer.

"Det ser ut som om de kanskje ikke fikk mat og medisiner eller ble syke".

Jøss!

Sier du det? Jeg trodde at det var normalt at folk så ut som levende lik jeg!

Tusener på tusener av lik i EN konsentrasjonsleir, Belsen, døde av Tyfus.

Ja?

Hva skal dette være beviser for?

Dette er noe historikerene har konkludert med for lenge siden, så hvorfor vrir revisjonistene på dette for å få det til å høres ut som noe nytt eller kontroversielt?

Dessuten -- hvorfor ble 100 000 mennesker sendt til Belsen når ikke tyskerene klarte å holde dem i live?

Ikke ta sivile fanger når de dør i fangeskap.

Nå har jeg sett de to første videoene:

Totale poenger som kan hjelpe revisjonistene: 0

Du kan jo gjerne poengtere hvilke poenger som er relevante og viktige for deg, Balthazar?

Video 3:

En arbeidsleir i Tsjekkoslovakia, som også ble brukt i tyske propagandafilmer...

Og det vises klipp fra propagandafilmene.

Flott.

Tyskerene brukte jøder som slaver i fabrikker i det som nå er Tsjekkoslovakia.

Det er så flott at Tyskerene tok slaver altså!

Jeg skulle ønske at Norge fulgte Tyskland sitt eksempel og tok mer slaver i Afghanistan, så kunne de produsert ekstremt billige klær til oss!

3:00:

What the heck?

Det der er ikke Auswitch-gasskammeret sin hovedinngang??!?!?!?!?

Flott propagandavideo.

Problemet er at alle påstandene hans om gasskammeret lett tilbakevises med en eneste plantegning av gasskammeret.

1: Døren som går inn mot gasskammeret:

Det er ikke en inngang til gasskammeret, og kan helt fint gå inn i gasskammeret fordi ingen skal fraktes ut den døren.

Det er døren inn til likhuset til krematoriet, som var enda en dør unna gasskammeret.

Leste de ikke plantegningen før de gikk inn der?

Kumlokk: Plombert. Tyskerene kunne sveising.

Da var det ikke noe mer fornuftig å kommentere i videoen.

Jeg kan anbefale nynazistene å faktisk se vidoene som Baltazar linket til, og anbefale alle andre om å bare spare seg bryet da jeg har sitert alt som var av verdi.

Hvis jeg glemte noe VIKTIG i videoene 1-4, BARE si i fra!

...

Ja.

Da har jeg tilbakevist påstandene i de tre første videoene.

Noen kommentarer?

Det er BARE til å sitere noe fra videoene som dere mener er viktig og som jeg glemte.

Jeg har sett videoene, det er derfor jeg la dem ut. Jeg skrev også litt om hva de handler om.

Men meningen er jo at du skal se videoene, og ikke at jeg skal fortelle deg i detalj hva de handler om.

Det er tydeligvis ingen grense for jødetilbedernes frekkhet, først vil de ha dokumentasjon, og så vil de at vi skal sitte her og forklare i detalj hva dokumentasjonen går ut på.

Du har ikke tilbakevist noe som helst, og du kommer aldri til å klare det heller.For du kan ikke "tilbakevise"sannheten med løgner.

Det er slik myten om holocaust har fått leve og vokse. Jødene og deres allierte har fortalt om holocaust og sagt at slik er det, dermed avviser de fleste alt av forskning og dokumentasjon som viser at holocaust ikke skjedde, kun på det grunnlag at jødene har sagt det.

Dette handler i høyeste grad om religion, og betegnelsen jødetilbedere som jeg bruker, er i høyeste grad berettiget.

JEG SVARER PÅ DE VELDIG VELDIG VELDIG FÅ MOMENTENE SOM KAN BESVARES I VIDEOEN DIN.

JEG KOMMENTERTE ALT SOM FANTES AV PÅSTANDER SOM KUNNE VÆRT PROBLEMATISKE FOR HOLOCAUST-HISTORIEN.

DU SVARER IKKE PÅ SVARENE MINE, OG TAR HELLER IKKE MIN OPPFORDRING OM Å FAKTISK FINNE NOE KONKRET I VIDEOENE SOM DU VIL HA SVAR PÅ.

Med andre ord kastet jeg virkelig vekk en halvtime av livet mitt på å svare.

Men nå har jeg svart, og du har ballen.

Jeg ba om noe konkret i videoene jeg kunne ta tak i.

Du ga meg ikke det.

Uten videoene står du uten noe som helst form for beviser for din posisjon.

Jada, du er helt sikker i din sak, men å være sikker er ingen garanti for at man har rett:

Derfor er det viktig å alltid passe på at ens posisjon er sikret av mest mulig konkrete beviser.

...

Ikke vage anekdotiske påstander som ble presentert i en video fra 70-tallet som ble lastet opp på youtube av rasister.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Du kan ikke tilbakevise løgner med sannheten heller, så lenge motstanderen ikke annerkjenner sannheter. Så hva er det du vil? Hva er du ute etter?

Du kan tilbakevise løgnen med sannheten om du har tilstrekkelig bevis, og ikke minst om du har debattmotstandere som er i stand til å tenke selvsendige tanker utenfor rammen av ideologi, eller hva de har lært før, og er blitt hjernevasket til å tro på.

Men jeg kan ikke overbevise noen som selv vil fornekte sannheten og tro på løgnen om holocaust.

Det jeg imidlertid kan gjøre og også gjør, er å fortelle sannheten.

Deretter er det opp til deg selv og andre jødetilbedere om dere klarer å våkne og begynne å tenke selvstendig, eller om dere foretrekker å fortsette å fornekte sannheten og spre jødenes løgner.

Lenke til kommentar

Du kan ikke tilbakevise løgner med sannheten heller, så lenge motstanderen ikke annerkjenner sannheter. Så hva er det du vil? Hva er du ute etter?

Du kan tilbakevise løgnen med sannheten om du har tilstrekkelig bevis, og ikke minst om du har debattmotstandere som er i stand til å tenke selvsendige tanker utenfor rammen av ideologi, eller hva de har lært før, og er blitt hjernevasket til å tro på.

Ja, det var det jeg trodde før jeg møtte deg...

Jeg har dog endret mening, og finner meg selv i salig enighet med Christopher Hitchens. Konspirasjonsteorier er rett og slett bare utslipp fra demokratiet. Vi må finne oss i at dere sitter og drømmer opp dritt og faenskap. Det er verdt det, for å prøve å slå ned på slikt ville gjøre landet langt verre.

Det forhindrer dog ikke at jeg mistenker at du lider av en psykologisk lidelse. Ikke noe galt i det, jeg har selv en lang historie med depresjon; men du burde virkelig finne noen som kan skrive ut noen piller til deg.

Forresten: Det siste avsnittet ditt kunne vært et debattinnlegg skrevet av noen som har hørt om Goebbels, men aldri forstått hva han mener. Du burde virkelig prøve å kamuflere idiotien din litt bedre... Og det at du ikke forstår at hele innlegget ditt kunne vært skrevet av meg til deg gjør at jeg får lyst til å kjøpe deg en lollipop og følge deg hjem til mamma så du kan legge deg og sove, så blir alt bedre i morgen, lille venn.

Endret av tofagerl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg vil da si jeg tror helt på at Holocaust er fakta, og at det ikke er fiksjon som folk som Irans president Mahmoud Ahmadinejad mener at det er jødisk fiksjon og en konspirasjon. Jeg er en Iran supporter, men støtter ikke meningene om akkurat dette med fiksjon av Holocaust da man ha så mye bevis på hva Hitler og Nazistene gjorde under 2. Verdenskrig, og jeg synes det strengtatt er uhøflig å mene noe annet uten saklig bevis for det motsatte.

Lenke til kommentar

Ikke vage anekdotiske påstander som ble presentert i en video fra 70-tallet som ble lastet opp på youtube av rasister.

Hvorfor mener du at alle som tenker selv og ikke blindt tror på jødenes løgner er rasister ?

Jødene er forøvrig ikke noen rase, selv om ca 95 % av dem er etterkommere etter khazarene og er et tyrkisk/mongolsk folkeslag som har sin opprinnelse øst for dagens Tyrkia

Lenke til kommentar

Som jeg sa, ingen som hevder det var en feriekoloni. For meg handler "benektelsen" om å få frem sannheten om de "allierte", ikke renvaske nazistene.

Jeg mener å huske at Baltisen eller BelzeBob mente at det var en feriekoloni.

Det siste du sier høres bare ut som tull. Benektelsen din er med på å "renvaske" nazistene. Og hva hjelper det med "sannheten om de allierte"? Det at de allierte evt. gjorde mye forferdelig endrer ingenting om Holocaust. Ditt forsøk på å renvaske nazistene er et typisk: "Jamen de gjorde det også..." - Altså det samme argumentet som at hvis du blir stoppet i 140 km/t i 60-sonen, og sier til politimannen: "Jammen jeg så noen andre som kjørte i 80 kilometer i timen". Hva hjelper det din sak? Ingenting, selv om personen som kjørte i 80 km/t ble tatt.

---

edit; Kudos til Red Frostraven. Makan til tålmodighet.

Jeg skal hjelpe deg: Vissheten om at visse maktgrupperinger i samfunnet er i stand til å manipulere folkeopinionen i så stor grad er viktigere for demokratiet enn en løgn om at nazistene var manifesteringen av bibelsk ondskap.

Vi har nazister på Capitol Hill og det Norske Storting. De er ikke noe spesielt. De dukker alltid opp igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som jeg sa, ingen som hevder det var en feriekoloni. For meg handler "benektelsen" om å få frem sannheten om de "allierte", ikke renvaske nazistene.

Jeg mener å huske at Baltisen eller BelzeBob mente at det var en feriekoloni.

Det siste du sier høres bare ut som tull. Benektelsen din er med på å "renvaske" nazistene. Og hva hjelper det med "sannheten om de allierte"? Det at de allierte evt. gjorde mye forferdelig endrer ingenting om Holocaust. Ditt forsøk på å renvaske nazistene er et typisk: "Jamen de gjorde det også..." - Altså det samme argumentet som at hvis du blir stoppet i 140 km/t i 60-sonen, og sier til politimannen: "Jammen jeg så noen andre som kjørte i 80 kilometer i timen". Hva hjelper det din sak? Ingenting, selv om personen som kjørte i 80 km/t ble tatt.

---

edit; Kudos til Red Frostraven. Makan til tålmodighet.

Jeg skal hjelpe deg: Vissheten om at visse maktgrupperinger i samfunnet er i stand til å manipulere folkeopinionen i så stor grad er viktigere for demokratiet enn en løgn om at nazistene var manifesteringen av bibelsk ondskap.

Vi har nazister på Capitol Hill og det Norske Storting. De er ikke noe spesielt. De dukker alltid opp igjen.

Ah, bare EN tidligere bruker kan maltraktere et avsnitt så fantastisk... Trodde du hadde fått the old heave hoi? Hvorfor tillater de deg å bare lage nye brukere så fort du blir kastet ut?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva i all verden er det du snakker om? Du sier selv at du er en benekter for å "informere" om at de allierte gjorde fæle ting selv - og ikke for å renvaske nazistene. Dette er helt irrelevant for diskusjonen om Holocaust er fiksjon eller ikke. Makter du ikke å se det, eller må du komme med slikt tull for å komme innpå et annet tema?

Tofagerl: Hvilken bruker du tenker på?

Gode gamle gutten fra eventyret vet jeg om ("vanskelig"..). Det å være "martyr" var nok ikke så spennende likevel.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det var DU som prøvde å legge bevisbyrden på oss. Jeg påpekte hvor du finner bevisene, sånn at du kunne se at bevisbyrden var oppfylt. Er du sikker på at du vil forfølge akkurat dette punktet?

Og jeg har prøvd å forklare deg at man vil ikke finne noe objektiv informasjon om Holocaust i mainstreamkilder fordi det er ulovlig å snakke om sånt der. Jeg har gått på skolen jeg også, jeg vet hva som står i de bøkene.

En kjent Holocaust-benekter som har blitt brukt som sannhetsvitne flere ganger i denne tråden hevdet nazistene hadde UFO-baser i Antarktis. Betyr det at du mener det samme?

Hevder han han har sett disse basene?

Ok. Hvor mange tror du ble drept da? Og hvordan kan man opprettholde en konspirasjon av den skalaen vi snakker om, hvis Holocaust skulle vært en løgn?

Ganske mange millioner vil jeg anta.

Kontroll av informasjonstrømmen ved å eie media. Kriminalisering av avvikende synspunkter. En aktiv, global lobby som hele tiden slår ned på kritikk. Verdens bankere i ryggen. Et psykologisk behov for å demonisere taperne i tidenes krig.

Nøyaktig hva mener du har skjedd med 1 million irakere og afghanere? Har de blitt henrettet, menn, kvinner og barn basert på at de er en "laverestående rase"?

Tror ikke de henrettede bryr seg så mye om hvorfor. Poenget er at forferdelige sivile tap skjer i krig uansett hvem som fører den. Det er ingen automatisk indikasjon på folkemord.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva i all verden er det du snakker om? Du sier selv at du er en benekter for å "informere" om at de allierte gjorde fæle ting selv - og ikke for å renvaske nazistene. Dette er helt irrelevant for diskusjonen om Holocaust er fiksjon eller ikke. Makter du ikke å se det, eller må du komme med slikt tull for å komme innpå et annet tema?

Tofagerl: Hvilken bruker du tenker på?

Gode gamle gutten fra eventyret vet jeg om ("vanskelig"..). Det å være "martyr" var nok ikke så spennende likevel.

Er du full? Var du som skiftet tema, jeg svarte deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor mener du at alle som tenker selv og ikke blindt tror på jødenes løgner er rasister ?

Jødene er forøvrig ikke noen rase, selv om ca 95 % av dem er etterkommere etter khazarene og er et tyrkisk/mongolsk folkeslag som har sin opprinnelse øst for dagens Tyrkia

Arlig talt, na gjor du akuratt som forventet. Du kommer ikke med noen argumenter selv, men slenger en masse dritt om alle som er uenige med deg i form av hjernevaskkommentarer og jodetilbederfjaset. Det eneste du bidrar med er noen videoer der du selv nekter a fortelle hva som er argumentene men krever at andre skal gjore jobben for deg. Nar noen faktisk tar seg bryet med a ga gjennom filmene dine og ikke finner noen argumenter for ditt synspunkt "glemmer" du hele temaet og hopper over til jodetilbedelse og annet uinteresangt rall igjen. Her er jo problemet. A hoppe fra sak til sak uten a argumentere skikkelig for hver og en av dem og sa diskutere i ring bidrar jo ikke i det hele tatt. Om du faktisk har litt gutts, sa tar du utfordringen og legger frem bevisene og argumentene dine en etter en slik at man kan ha en saklig diskusjon rundt hvert av disse. Jeg regner med at du kommer til a fortsette uten a legge frem noen dokumentasjon samtidig som du gishgalloper fra sak til sak. jeg haper du overasker meg positivt.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Dette ser vi jo i så mange saker..

De som tror på "historien" hva den nå måtte være mener jo at alle andre er fullstendig blottet for kompetanse på lik linje med at vi synes de er blottet for egne tanker.

Jeg tviler sterkt på at alle de som tror på holocaust er jødetilbeldere, eller kan tilegnes noen obligatorisk støtte for staten israel. De er rett og slett overbevist om at det er slik.

Historiebøker osv som vi har på skolen og annet må nok ta en del av skylden skulle jeg tro?

Å tilegne dem noen lakei betegnelse bare fordi de har akseptert hva som er allment akseptert blir derfor veldig feil Baltazar.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så fordømt vanskelig å være konkret å diskutere saklig?

Her er en liste over den totale mengden konkrete beviser fra videoen din, og en total liste over argumenter mot holocaust som ikke har blitt totalt knust i tråden så langt:

[liste start]

-

[/liste slutt]

Dersom du er uenig er det bare til å liste opp de beste bevisene du har.

Jeg så videoene dine og kommenterte alt med konkret etterprøvbart innhold, og videoskaperene feilet miserabelt da de ikke engang hadde sett plantegningen av gasskammer 1 i Auswitz, og tok bakveien inn til bygningen for å få bygningen til å se mindre ut.

Med mindre de gikk inn i feil bygning. Det ville heller ikke forundre meg.

Men inntill vi har noe å diskutere, så er det off topic å diskutere om hvordan jødene kontrollerer verden når man ikke har noen som helst beviser for påstandene sine!

Vi kunne jo like godt diskutert hvordan holocaustfornekterene flest ble seksuelt misbrukt av sine foreldre -- når vi skal generalisere og hetse motparten uten å legge fram konkrete beviser.

Det finnes millioner av dokumenter blant dokumentasjonen for holocaust.

Det er så latterlig mye at jeg sjeldent vet hvor jeg skal begynne når jeg diskuterer mot fornekterene.

Er det så vanskelig å diskutere sakens emne som i all hovedsak er etterspørselen av bevis for at holocaust var fiksjon??!?!??!?!

• Liker 5
Lenke til kommentar

Er det så vanskelig å diskutere sakens emne som i all hovedsak er etterspørselen av bevis for at holocaust var fiksjon??!?!??!?!

Om du fant manuset på Schindlers liste i veikanten eller på et hemmelig rom under plankene dine som beskriver de absolutt verste grusomhetene du kan forestille deg..

Det er fortsatt bare et manus selv om det er skrevet ned i detalj. Selv om det står skrevet at det var sånn eller sånn så er det ikke nødvendigvis at det har skjedd.

Om det er aliens fra mars det står skrevet om eller historier som er litt mer knyttet til vår tid så trenger det ikke være slik...

Lenke til kommentar

Om du fant manuset på Schindlers liste i veikanten eller på et hemmelig rom under plankene dine som beskriver de absolutt verste grusomhetene du kan forestille deg..

Det er fortsatt bare et manus selv om det er skrevet ned i detalj. Selv om det står skrevet at det var sånn eller sånn så er det ikke nødvendigvis at det har skjedd.

Om det er aliens fra mars det står skrevet om eller historier som er litt mer knyttet til vår tid så trenger det ikke være slik...

Om du fant manuset på en spillefilm som skulle hete "Holocash" i veikanten eller på et hemmelig rom under plankene dine som beskriver løgner om grusomheter du såvidt kan forestille deg.

Det er fortsatt bare et manus, selv om det ikke er skrevet ned i detalj. Selv om det står skrevet at det var sånn eller sånn så er det ikke nødvendigvis at det ikke har skjedd.

Plis, prøv å ikke lat som om dette ikke gjelder dere også (i mye større grad).

• Liker 3
Lenke til kommentar

Polen:

Hvorfor var 900 000 jødiske kvinner en trussel mot Tyskland siden de måtte dø?

Hvorfor var ~500 000 jødiske barn en trussel mot Tyskland og måtte dø?

Hvorfor var 250 000 pensjonister en trussel mot Tyskland og måtte dø?

Hvorfor døde 90% av jødene i Polen mens bare 10% av ikke-jøder døde under den tyske okkupasjonen?

Var 90% av den polske hær jødiske menn, kvinner og barn?

Hvor ble det av de norske jødene som ble fraktet om bord på Donau til Tyskland, som vi har passasjermanifest på?

Hvor ble det av de 150 000 tyske jødene, som er registrert i Gedenbuch, som ble arrestert i Tyskland og hvorfor tok den tyske stat deres penger og eiendeler, og hva gjorde de med dem?

NEI de flyttet ikke til Palestina.

Palestina var kontrollert av ALLIERTE STYRKER fram til Israel ble en egen stat.

Det stemmer at mange jøder FLYKTET til Palestina, men disse har man konkrete tall på, og de allierte nektet immigrasjon til Palestina fordi Palestina allerede var på bristepunktet på grunn av konflikten mellom jødiske immigranter og palestinske fastboende i Palestina.

Det finnes millioner av dokumenter blant dokumentasjonen for holocaust.

Det er så latterlig mye at jeg sjeldent vet hvor jeg skal begynne når jeg diskuterer mot fornekterene.

Konkret argumentasjon og logisk informasjon i denne posten:

-Mennesker tror ofte på det de blir fortalt, både fornektere og bekreftere.

Ja.

Det vet vi.

Men vi har også tyske papirer i flere kopier og bekreftelser fra tyske offiserer og soldater på at papirene er ekte, og så mange millioner papirer at det nesten gjør vondt.

Dessuten finnes det ingen papirer som forklarer hva de gjorde med jødene om alle papirene, fotoene, vitneutsagnene, dødsleirene som står den dag i dag er falske.

Det er vanskeligere å bevise at Jens Stoltenberg er norges statsminiseter om man skal være like kritisk til alle kilder som fornekterene er til kildene på Holocaust.

Dette ser vi jo i så mange saker..

De som tror på "historien" hva den nå måtte være mener jo at alle andre er fullstendig blottet for kompetanse på lik linje med at vi synes de er blottet for egne tanker.

Jeg tviler sterkt på at alle de som tror på holocaust er jødetilbeldere, eller kan tilegnes noen obligatorisk støtte for staten israel. De er rett og slett overbevist om at det er slik.

Historiebøker osv som vi har på skolen og annet må nok ta en del av skylden skulle jeg tro?

Å tilegne dem noen lakei betegnelse bare fordi de har akseptert hva som er allment akseptert blir derfor veldig feil Baltazar.

Konkret argumentasjon og logisk informasjon i denne posten:

-Mennesker tror ofte på det de blir fortalt, både fornektere og bekreftere.

Det er også indikert at vi "tror" på holocaust fordi vi lærte om det på skolen.

Jeg tror på historikerene sine beviser.

Dere kan jo komme med beviser på at historikerene sine beviser ikke er riktige og beviser for at deres konklusjoner er mer riktige?

...

Liste over stråmenn listet opp av fornekterene så langt:

Listen er alt for lang til å nevne så jeg tar mine topp 3 stråmenn:

- Den forventede forbrenningstiden bestemt av tyske offisielle som ikke brente likene var 7 minutter, dermed skjedde ikke holocaust fordi bekrefterene viser til kilder som viser at det tok 9-13 minutter å faktisk brenne et lik med 4 lik i ovnen, og dessuten er det ikke plass til 4 lik i ovnene.

- Lampeskjermer, som ingen bekreftere har nevnt, men som likevel blir nevnt i fleng fordi mainstream-media har opprettholdt myten selv om historikerene aldri har funnet beviser for dette, og dermed aldri har vært en del av vestlige historie sin versjon av holocaust.

- Diverse holocaust-vitner som er demente og lyver, som aldri ble brukt som kilder fra bekrefterenes side trekkes fram som våre vitner og vi må svare på hvorfor mennesker som ikke er våre kilder ikke snakker sant. Hæh?!?

======================================================================

Så.

Total mengde argumentasjon så langt:

Mennesker tror det de blir fortalt og kan tro på noe som ikke er sant.

Det virker begge veier.

Men jeg har i det minste kildehenvisninger og kan sjekke orginalkildene til mine påstander.

======================================================================

En liten eksersis til fornekterene:

Bevis at Mao drepte millioner.

Det er jo en enkel sak siden det er nyere historie enn WW2.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Lenker til artikkel om hva som skjedde i Stavanger under krigen. Hvor ble de jødene av om de ikke ble drept? Jeg vil absolutt tro at om de hadde reist til Midtøsten så hadde de skrevet brev til bekjente. Jødene i Stavanger Og Babi Yar-massakren? Babi Yar Her er en artikkel som viser en rapport fra Einzatsgruppe C. Eller er det også falske bevis? Hvorfor er alle bevis som støtter opp om at Holocaust skjedde falske, mens teorier som motbeviser at det har skjedd er sanne til tross for at det bare står på Internett? I artikkelen fra Babi Yar er også vitnesbyrd fra en tysk offiser tatt med, men jeg går ut fra at det er fabrikkert av de allierte?

Endret av hawaii2k
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...