robertaas Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Hvorfor skal man bry seg om følelsene til løgnere uansett? Burde ikke løgnerne være de som er bekymret for andre menneskers følelser i stedet? Kanskje du skulle prøve taktikken din på et voldtektsmottak? Påstå at de som er der bare lyger og ikke kan dokumentere det som har skjedd dem? Og sier de noe kan du bare latterliggjøre dem og benekte at noen av detaljene stemmer. Noen alternative forklaringer på hvorfor de har fått sine skader synes du jo ikke at du trenger finne og du mener jo også at du har rett til å kalle hvem som helst for løgnere uten fnugg av dokumentasjon. Endret 21. oktober 2011 av robertaas 3 Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Men, her er problemet igjen. Hvorfra skal du greie å skaffe noe slikt når det ikke eksisterer? I stedet for å erkjenne nederlaget begynner du on cue å snakke om føleri og hvor "intolerant" jeg er overfor "overlevere" og lignende svada. Hvorfor skal man bry seg om følelsene til løgnere uansett? Burde ikke løgnerne være de som er bekymret for andre menneskers følelser i stedet? Kanskje du skulle prøve taktikken din på et voldtektsmottak? Påstå at de som er der bare lyger og ikke kan dokumentere det som har skjedd dem? Og sier de noe kan du bare latterliggjøre dem og benekte at noen av delatjene stemmer. Noen alternative forklaringer på hvorfor de har fått sine skader synes du jo ikke at du trenger finne og du mener jo også at du har rett til å kalle hvem som helst for løgnere uten fnugg av dokumentasjon. Sammenligningen din er ugyldig da det som regel på voldtektsoffer er biologiske spor som kan være med på å oppklare forbrytelsen. Igjen appelerer du til billig føleri, hvilket er forventet. Hehe, du ønsker å sette meg i en situasjon hvor andre har en legitim årsak til å være sint på meg og benytter fantasien ganske friskt for å oppnå det målet. Perverse voldsfantasier. Endret 21. oktober 2011 av Juviking Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hehe, du ønsker å sette meg i en situasjon hvor andre har en legitim årsak til å være sint på meg og benytter fantasien ganske friskt for å oppnå det målet.Når du kaller de som har fått sine slekninger drept for løgnere så har de legitim grunn til å være sint på deg. Det er også en strafferamme for dette i flere land. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bidalaka Skrevet 21. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Her er hva jeg kan akseptere. Obduksjonsrapport av lik som er gasset. Så vidt meg bekjent har ikke de allierte noe slikt i sin besittelse. En skisse, tegning eller annet som beviser at det innenfor disse fire murveggene har vært et apparat som har vært egnet for å ta livet av mennesker i en industriell skala. Jeg er ikke picky i dette tilfellet, om du har noen navn, modellnummer eller lignende så setter jeg pris på det. Man trenger ikke noe apparat. Det er ingen som påstår eksistensen av noe apparat, dermed blir dette en håpløs stråmann. "Teknologien" i Krema II og III, Birkenau bestod av noe så komplisert som noen hull i taket, der det var montert noen nettingsylindre under. Man stengte så ofrene inne, åpnet hullene og tømte Zyklon-B-pellets ned i sylinderen, der HCN-gassen ble frigjort automatisk. Man har vitnebeskrivelse fra personen som laget disse nettingylindrene. Man har bygningen. Man har plantegninger med innholdsfortegnelse som inkluderer punkter som "nettingssylindre", "gasstette dører", "dusjhoder" osv. Denne kvitteringen og innholdslisten for Kremaene finner du andre steder i tråden. Det er ikke noe apparat å vise noe modellnummer fra, siden det ikke var noe apparat som ble brukt. Skal man gjøre noe industrielt, kan man jo likegodt gjøre det enkelt. Over skriver du Hvorfor ta en såpass stor risk? Hvor effektivt var det å drepe mennesker under disse omstendighetene hvor man ikke en gang hadde noen mekanisme for utluftning. Hva med nærheten av krematoriene til det påståtte gasskammeret? Trygt? Dette er et gammelt argument, og fortsatt ugyldig. Husk på hva Zyklon-B egentlig ble brukt som, nemlig skadedyrfjerning fra bolighus. Man tapet igjen vinduer, kastet inn masse Zyklon-B, og lot det stå i et døgn, før man ventilerte ved å åpne dørene. Mengden Zyklon-B var også mye større ved bruk mot skadedyr enn mot mennesker. Dette skjedde nødvendigvis midt i boligområder. Eksplosjonsfaren ved å ha dette i nærheten av ovner er også lik null, det har Fred Leuchter innrømmet. Du bør lese deg litt opp på stoffet, en god start er denne tråden, så slipper du å stille spørsmål som mange andre har gjort før deg. Det er ellers en annen benekter i tråden som uttrykket seg ofte med "føleri." Slekt av deg? Endret 21. oktober 2011 av Bidalaka 12 Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Husk på hva Zyklon-B egentlig ble brukt som, nemlig skadedyrfjerning fra bolighus. Man tapet igjen vinduer, kastet inn masse Zyklon-B, og lot det stå i et døgn, før man ventilerte ved å åpne dørene. Dette er faktisk endelig litt frisk pust og i det minste en sannhet i fra deg. Så Zyklon-B har hatt andre funksjoner enn å drepe undermennesker i disse naziutryddelsesleirene? Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 http://www.whale.to/b/auschwitz_gas_chamber.html This so called gas chamber (with Birkenau 'gas chamber'), is the one that underpins the Holocaust gas chamber claim as they admit now (after claiming there were, eg Dachau) there were none in Germany. From 1940 to 1943 it was a morgue, with a washroom, etc; from June 1944 to January 1945, it was an air-raid shelter for the SS-hospital with a surgery room. After the war they knocked some 'Zyklon B input holes' in the roof, made a door in the SE and called it a 'gas chamber.' (1). They admit to it being a 'reconstruction.' Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Atomkraft brukes også som energi. Derfor skjedde ikke Hiroshima og Nagasaki. Jævlig saklig. 5 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Ja, det er nok besynderlig at revisjonister ikke får større plass i media når alle som aksepterer de studiene og omfattende dokumentasjonene som har blitt gjort på emnet blir omtalt som jødelakeier og jødetilbedere. Baltazar, du er fortsatt en av de mest useriøse i denne debatten og bare svekker all form for historiedebatt. Hvor mange ganger må man forøvrig påpeke at 6 millioner ikke er det offisielle tallet? Hverken på wikipedia som du mener er styrt av jøder (der opererte de med 5,9 sist jeg så) eller som konsensus blant historikere? Det er ikke gjort noen omfattende studier når det gjelder løgnen om holocaust, det er ganske enkelt jødene og deres allierte som har sag at sånn er det, deretter er ”bevis” produsert som skal vise at det var slik.,og folk flest er blitt hjernevasket til å tro på det. Og den "dokumentasjonen" som blir brukt for å vise at holocaust skjedde, er forfalskede dokumenter og fotografier. Her kan du se noen av disse forfalskede fotografiene. http://www.youtube.com/watch?v=60ml-YZxjYk Tallet 6 millioner er det offisielle som jødene har satt. Men de er blitt presset på dette, og mange forskjellige tall er blitt presentert. Det er riktig at de for å imøtekomme kritikerne justerte de 6 millionene til 5,9 millioner, men dette er også galt uansett. For det riktige tallet er 0. Men de fortsetter å promotere tallet 6 millioner uansett. Det er bare naturlig at du sier jeg er en av de mest useriøse osv. selv om jeg er blant de ytterst få som er seriøse og som argumenterer for min meninger og også legger ut skikkelig dokumentasjon. Du bekrefter jo egentlig bare det jeg skrev over, om at de som sier sannheten i en tid hvor myndighetene prøver å få løgnen anerkjent som sannhet, de blir alltid oppfattet som ekstreme og useriøse av myndighetene og de som tror på myndighetene. 1 Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Grunnen til at de ønsker å ta fokus vekk fra tallet 6 nå i senere tid er grunnet den kabbalistiske tilknytningen. Endret 21. oktober 2011 av Juviking Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Tallet ble fastsatt av allierte etterforskere og historikere, og ikke "sionister", og har aldri vært noe annet enn en statistisk antagelse basert på ekstrapolering, vitneutsagn, levninger, og ikke minst tildels nazistenes egne dokumentasjon, som var uhyre omfattende. 2 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Det er personer som har slekt som ble drept som hører at respektløse mennesker uten fnugg av dokumentasjon kaller deres slektninger løgnere og benekter hva som har skjedd med dem. Jeg tror ikke det er mange som har slekt som ble drept i disse leirene. Men mange døde av tyfus og andre sykdommer, det er antakelig bla derfor at det har vært mulig å spre denne løgnen om holocaust, for det var jo faktisk ganske mange som døde i tyfusepidemiene. Men det var jo ikke bare jøder som døde av tyfus i leirene. Jeg vet også om noen som døde i disse leirene, men de var ikke jøder. Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Tallet ble fastsatt av allierte etterforskere og historikere, og ikke "sionister", og har aldri vært noe annet enn en statistisk antagelse basert på ekstrapolering, vitneutsagn, levninger, og ikke minst tildels nazistenes egne dokumentasjon, som var uhyre omfattende. Ah, hvilke levninger? Ble det bekreftet at noen var gasset ihjel? Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Har lest litt om de forskjellige avlusningsfasilitetene de hadde i Auschwitz og de hadde faktisk utviklet en ganske høy standard på utstyr og metode som ble benyttet og som i kjent stil til alle de holo-troende så skal jeg si at dette er noe som er godt dokumentert, men i motsetning til holo-troende skal jeg legge ved dokumentasjon på dette. Som dere finner her. Visste dere at det ble benyttet flere metoder for å avluse materiell ved Auschwitz og at det ble benyttet kortbølge, noe som var banebrytende på den tiden og at de kom frem til at mye tid ble spart ved å benytte en slik metode? 2.6. Summary Evidence that has been missing for almost 50 years - the files about the shortwave delousing facilities of Auschwitz - has been rediscovered in the shape of plans and documents, even in photos and a film. They are not only proof that serious efforts were made to rid the camp of epidemics, and thus to keep the inmates alive. Their far greater significance is that they show that the inmates were so important to the Third Reich that they were given preference and priority status with regard to these new and better disinfestation facilities. The German front-line soldiers and the German civilians never enjoyed this life-saving technology - a fact that cannot possibly be overestimated. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Man stengte så ofrene inne, åpnet hullene og tømte Zyklon-B-pellets ned i sylinderen, der HCN-gassen ble frigjort automatisk. Man kan ikke ha hull i taket i et gasskammer, et gasskammer må være lufttett. Med et slikt system som du beskriver, så ville også vaktene som skal slippe inn gassen være i fare for å dø av gassen. Men det ble ikke brukt noen gass, og hullene i taket ble aldri brukt til å slippe inn noe gass, for de hullene i taket som jødene påstår ble brukt for å slippe inn gassen de ble laget etter krigen da denne løgnhistorien om holocaust ble planlagt. Lenke til kommentar
trra Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Man kan ikke ha hull i taket i et gasskammer, et gasskammer må være lufttett. Med et slikt system som du beskriver, så ville også vaktene som skal slippe inn gassen være i fare for å dø av gassen. Feil. Zyklon B pellets er impregnert med blåsyre. Gassen blir frigitt når de blir sluppet ut i luft, dette tar litt tid slik at det ikke er noe problem å tømme en beholder. Åpne lukken, tømme en beholder og lokke igjen lukken tar få sekunder. Det er enkelt å få et rom gasstett, husk at man klarte å få en låve gasstett med enkle midler, uten at de som la ut Zyklon B døde eller ble skadet Endret 21. oktober 2011 av trra Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Man kan ikke ha hull i taket i et gasskammer, et gasskammer må være lufttett. Med et slikt system som du beskriver, så ville også vaktene som skal slippe inn gassen være i fare for å dø av gassen. Feil. Zyklon B pellets er impregnert med blåsyre. Gassen blir frigitt når de blir sluppet ut i luft, dette tar litt tid slik at det ikke er noe problem å tømme en beholder. Åpne lukken, tømme en beholder og lokke igjen lukken tar få sekunder. Det er enkelt å få et rom gasstett, husk at man klarte å få en låve gasstett med enkle midler, uten at de som la ut Zyklon B døde eller ble skadet Ser dette gasstett ut for deg? Sykehus bak det tette gasskammeret. Lenke til kommentar
trra Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Ser dette gasstett ut for deg? Ja, å gjøre et rom gasstett er såpass enkelt at jeg ser ikke noe problem med det. Man klarte trossalt å gjøre bygninger tette for gassing av skadedyr, som krever større gassmengder enn det et menneske dør av. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Man kan ikke ha hull i taket i et gasskammer, et gasskammer må være lufttett. Med et slikt system som du beskriver, så ville også vaktene som skal slippe inn gassen være i fare for å dø av gassen. Feil. Zyklon B pellets er impregnert med blåsyre. Gassen blir frigitt når de blir sluppet ut i luft, dette tar litt tid slik at det ikke er noe problem å tømme en beholder. Åpne lukken, tømme en beholder og lokke igjen lukken tar få sekunder. Det er enkelt å få et rom gasstett, husk at man klarte å få en låve gasstett med enkle midler, uten at de som la ut Zyklon B døde eller ble skadet Ser dette gasstett ut for deg? Ja. Alt du trenger å gjøre er å legge litt polstering rundt toppen av luker og dører, be personel holde avstand på 2-3 meter fra disse igjen, og vente litt. Så lenge det ikke er godt gjennomtrekk så er et rom per definisjon luftett i forhold til hva vi måler. Om det faktisk ble brukt til gassing er en annen sak........ [uJS Links Img] hullitak.jpg [uJS Links Img] RoofAndHospital.jpg Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Ingen prøysisk blå farge på veggene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå