Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)

Anbefalte innlegg

Nei, du har ikke fremlagt noe dokumentasjon. Du har fremlagt svada samt bilder du tok på din guidede tur. Nå er det jeg som kommer med kravene.
Ja, du stiller masse krav til andre, men leverer absolutt ingen dokumentasjon selv. Hvorfor skal noen kaste bort tiden på en bløffmaker som ikke klarer dokumentere noen av sine egne påstander, men bare rakker ned på andre som faktisk klarer komme med dokumentasjon?

Du skal bevise at HoloScam har skjedd og må dermed finne fram navnet på dette gasskammeret.
I denne tråden er det du som kommer med den ekstraordinære påstanden som bryter med den allment aksepterte sannheten. Den allment aksepterte sannheten kan selvsagt være gal, men for ekstraordinære påstander kreves det ekstraordinære bevis. Så langt har du ikke klart komme med noe i det hele tatt som ligner et bevis på hva du mener "egentlig" skjedde i disse leirene. Så ja, du er og blir bare en bløffmaker.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det med å forlange modellnummer og navn på gasskammeret den var ny, det skal du ha.

Juviking, kan ikke du fortelle oss i detalj hvorfor noe så enkelt som et hus, der man har vinduer høyt oppe på veggen, ikke kan fungere som et gasskammer for Zyklon-B-bruk.

Hva er det egentlig som hindrer dette? Vær så snill?

Skal vi se hvor mange ganger han klarer å bruke det samme argumentet uten å svare på de etterfølgende spørsmålene? Alle gode ting er tre...

Hva het maskinen, hvor ble den produsert og lignende.

Maskinen? Mener du at et gasskammer må være et mekanisk apprat fabrikert i en ekstern fabrikk? Du mener det ikke er mulig å konstruere et gasskammer ved å lufttette et eksisterende rom og tilføre gasspellets?

Du som jobber for Holocaust-senteret burde jo kunne gi oss et svar på dette.

Kanskje du kunne ta deg bryet med å dokumentere denne påstanden? Den er blitt fremført x antall ganger i denne tråden, men det blir stille hver gang det blir bedt om dokumentasjon.

En tegning av et rom bygd om slik at det er gasstett med en innføringsmekanisme for gasspellets, lagt i tilknytning til et krematorie, i en fangeleir er ganske så mye mer enn indisier i min bok. I tillegg har vi øyenvitneskildringer.

Og i stedet for å unnvike kan du jo gi en god begrunnelse for hvorfor dette ikke fungerte som et gasskammer.

(...)

Unnvike? Dette er også et av problemene til dere bekreftere, at dere bedriver en slags punktnazisme og skal ha en utfyllende forklaring på f.eks hvorfor noe som som teoretisk, muligens, kanskje kan ha eksistert er usannsynlig. Hvorfor skal jeg ta meg tid til slikt kødd?

Du har Zyklon-B som har mange bruksområder og som så vidt meg bekjent ikke har som primæroppgave å drepe mennesker og du har et avkledningsrom.

Kan det kanskje tenkes at de skulle bli benyttet til tja.. f.eks avlusning av klær?

Javel, men du mener altså at dette ikke kunne fungert til massedrap på mennesker?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Nei, du har ikke fremlagt noe dokumentasjon. Du har fremlagt svada samt bilder du tok på din guidede tur. Nå er det jeg som kommer med kravene.
Ja, du stiller masse krav til andre, men leverer absolutt ingen dokumentasjon selv. Hvorfor skal noen kaste bort tiden på en bløffmaker som ikke klarer dokumentere noen av sine egne påstander, men bare rakker ned på andre som faktisk klarer komme med dokumentasjon?

Du skal bevise at HoloScam har skjedd og må dermed finne fram navnet på dette gasskammeret.
I denne tråden er det du som kommer med den ekstraordinære påstanden som bryter med den allment aksepterte sannheten. Den allment aksepterte sannheten kan selvsagt være gal, men for ekstraordinære påstander kreves det ekstraordinære bevis. Så langt har du ikke klart komme med noe i det hele tatt som ligner et bevis på hva du mener "egentlig" skjedde i disse leirene. Så ja, du er og blir bare en bløffmaker.

Du kaller meg bløffmaker samtidig som det eneste du selv greier å prestere er et bilde av fire murvegger og noen tredører som skal angivelig ha fungert som gasskammer.

Sterkt.

Det med å forlange modellnummer og navn på gasskammeret den var ny, det skal du ha.

Juviking, kan ikke du fortelle oss i detalj hvorfor noe så enkelt som et hus, der man har vinduer høyt oppe på veggen, ikke kan fungere som et gasskammer for Zyklon-B-bruk.

Hva er det egentlig som hindrer dette? Vær så snill?

Skal vi se hvor mange ganger han klarer å bruke det samme argumentet uten å svare på de etterfølgende spørsmålene? Alle gode ting er tre...

Hva het maskinen, hvor ble den produsert og lignende.

Maskinen? Mener du at et gasskammer må være et mekanisk apprat fabrikert i en ekstern fabrikk? Du mener det ikke er mulig å konstruere et gasskammer ved å lufttette et eksisterende rom og tilføre gasspellets?

Du som jobber for Holocaust-senteret burde jo kunne gi oss et svar på dette.

Kanskje du kunne ta deg bryet med å dokumentere denne påstanden? Den er blitt fremført x antall ganger i denne tråden, men det blir stille hver gang det blir bedt om dokumentasjon.

En tegning av et rom bygd om slik at det er gasstett med en innføringsmekanisme for gasspellets, lagt i tilknytning til et krematorie, i en fangeleir er ganske så mye mer enn indisier i min bok. I tillegg har vi øyenvitneskildringer.

Og i stedet for å unnvike kan du jo gi en god begrunnelse for hvorfor dette ikke fungerte som et gasskammer.

(...)

Unnvike? Dette er også et av problemene til dere bekreftere, at dere bedriver en slags punktnazisme og skal ha en utfyllende forklaring på f.eks hvorfor noe som som teoretisk, muligens, kanskje kan ha eksistert er usannsynlig. Hvorfor skal jeg ta meg tid til slikt kødd?

Du har Zyklon-B som har mange bruksområder og som så vidt meg bekjent ikke har som primæroppgave å drepe mennesker og du har et avkledningsrom.

Kan det kanskje tenkes at de skulle bli benyttet til tja.. f.eks avlusning av klær?

Javel, men du mener altså at dette ikke kunne fungert til massedrap på mennesker?

Her er du ute med punktnazismen din igjen ja, ble du ikke satt godt nok på plass tidligere med alt dette teoretiske svadaet og indisiene dine?

Lenke til kommentar
Du kaller meg bløffmaker samtidig som det eneste du selv greier å prestere er et bilde av fire murvegger og noen tredører som skal angivelig ha fungert som gasskammer.

Sterkt.

Du bør ikke komme med påstander om at andres dokumentasjon er dårlig før du selv klarer fremskaffe din dokumentasjon på hva du mener "egentlig" pågikk i disse leirene. Og den må være langt bedre. Inntil du klarer det er det du som er bløffmakeren her som bare slenger om seg med udokumenterte påstander.

Forøvrig har jeg ikke postet bilde av noen tredør her så det kan virke som om du blander ting litt sammen. Egentlig ikke så overraskende når man ser hva du ellers poster.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Når man snakker om udokumenterte påstander. Her hevdes det at fire murvegger og noen tredører har fungert som gasskammer uten at det kan vises til apparater som har utført udåden. Det er Tyskland vi snakker om her, ikke noe fattig u-land. Spor må i såfall eksistere.

Hvorfor gå til bryderiet med å drepe mennesker i noen trekkfulle bygninger med tredører når det er annet som er nødvendig for leirens opprettholdelse i dens umiddelbare nærhet? Hvorfor ta en såpass stor risk? Hvor effektivt var det å drepe mennesker under disse omstendighetene hvor man ikke en gang hadde noen mekanisme for utluftning. Hva med nærheten av krematoriene til det påståtte gasskammeret? Trygt?

Nei, Holocaust er vår tids største svindel og dere har et godt utviklet Stockholm-syndrom.

Forøvrig har jeg ikke postet bilde av noen tredør her så det kan virke som om du blander ting litt sammen. Egentlig ikke så overraskende når man ser hva du ellers poster.

"gasskammeret" ditt har en tredør. Ikke overraskende at du ikke hadde kjennskap til akkurat det. For fantasien må som kjent løpe løpsk på alle fronter for å akseptere svindelen.

Lenke til kommentar
"gasskammeret" ditt har en tredør. Ikke overraskende at du ikke hadde kjennskap til akkurat det. For fantasien må som kjent løpe løpsk på alle fronter for å akseptere svindelen.
Kommer du snart med din dokumentasjon om hva du mener "virkelig" skjedde i disse leirene? Om du ikke har noe å komme med bør du være ærlig nok til å si det og ikke kaste bort vår tid.

Å anta at du er ærlig og at du bryr deg om hva du utsetter andre for er to antagelser som muligens er gale. :innocent:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Stenges for opprydding..

Admin.

Edit: Åpnes igjen.

Vennligst noter følgende:

Enhver persondiskusjon og angrep på andre brukere belønnes automatisk med 7 dagers utestengelse.

Uten muligheter til å anke saken, dvs. nå har noen av dere fått siste advarsel.

Forøvrig vurderes permanent stenging av tråden, i tillegg til ovennevnte reaksjoner.

Mvh

Admin :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Kommer du snart med din dokumentasjon om hva du mener "virkelig" skjedde i disse leirene? Om du ikke har noe å komme med bør du være ærlig nok til å si det og ikke kaste bort vår tid.

Å anta at du er ærlig og at du bryr deg om hva du utsetter andre for er to antagelser som muligens er gale. :innocent:

Please do tell me. Hva jeg "utsetter" andre for? Terroren av å forstå at man har blitt løyet til?

Lenke til kommentar

Dette er også en gjenganger fra dere Holo-religiøse, nemlig den at jeg på et eller annet vis skylder dere en mere "utfyllende" forklaring som aldri kan være utfyllende nok siden dere uansett ikke vil akseptere andre synspunkter som tilsier at det hele er en gigantisk svindel.

Det er ikke jeg som skal dokumentere at disse fire murveggene har fungert som gasskammer, jeg sier simpelthen at det eneste dere har myter, fire murvegger og en tredør. Det er dere som skal gjøre dette til et gasskammer og dermed bevise at det har skjedd. Det er dere som må fremlegge dokumentasjon, jeg skylder ikke dere noe.

Endret av Juviking
Lenke til kommentar
Please do tell me. Hva jeg "utsetter" andre for?
Det er neppe noen gjenlevende fra disse leirene som leser denne newsgruppen, men de hører om folk som uten fnugg av dokumentasjon påstår det var noe helt annet som forgikk i leirene og at disse folkene kaller dem løgnere.

Det er personer som har slekt som ble drept som hører at respektløse mennesker uten fnugg av dokumentasjon kaller deres slektninger løgnere og benekter hva som har skjedd med dem.

Det er personer som jobber med fagområdet og har satt seg inn i all dokumentajson som finnes eller som bare er anstendige nok til å mene at man skal behandle massedrap med respekt og ikke bare kaste rundt beskyldninger om løgn og konspirasjon uten å klare stille opp med flugg av dokumentasjon selv.

Det utsetter du andre for.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Please do tell me. Hva jeg "utsetter" andre for?
Det er neppe noen gjenlevende fra disse leirene som leser denne newsgruppen, men de hører om folk som uten fnugg av dokumentasjon påstår det var noe helt annet som forgikk i leirene og at disse folkene kaller dem løgnere.

Det er personer som har slekt som ble drept som hører at respektløse mennesker uten fnugg av dokumentasjon kaller deres slektninger løgnere og benekter hva som har skjedd med dem.

Det er personer som jobber med fagområdet og har satt seg inn i all dokumentajson som finnes eller som bare er anstendige nok til å mene at man skal behandle massedrap med respekt og ikke bare kaste rundt beskyldninger om løgn og konspirasjon uten å klare stille opp med flugg av dokumentasjon selv.

Det utsetter du andre for.

Føleri og svada. Du har med andre ord ingenting annet enn ditt indignerte vesen.

Hvorfor skal man bry seg om følelsene til løgnere uansett? Burde ikke løgnerne være de som er bekymret for andre menneskers følelser i stedet? Hva med de utallige som har blitt tatt i å bedrive storstilt løgn i denne saken? Hvor er ditt indignerte vesen i de tilfeller?

Lenke til kommentar
Dette er også en gjenganger fra dere Holo-religiøse, nemlig den at jeg på et eller annet vis skylder dere en mere "utfyllende" forklaring som aldri kan være utfyllende nok siden dere uansett ikke vil akseptere andre synspunkter som tilsier at det hele er en gigantisk svindel.
Jeg tror nok det er du som er den religiøse her. Om noen kommer opp med fysiske bevis og vitener som har en mer konsistent og overbevisende forklaring om hva som skjedde i disse leirene vil jeg som et rasjonselt menneske godta det.

Å bare blånekte og si at du ikke tror noe kan ikke regnes som dokumentasjon. Det er heller ikke dokumentasjon å finne på fantastiske historier om store konspirasjoner.

Det interessante her er hva du vil akseptere av dokumentasjon for å godta at dette virkelig var et industrielt folkemord. Om du bare blånekter for alt og stadig finner nye detaljer å henge deg opp i så er det du som er den religiøse her som nekter å godta bevis.

Det er ikke jeg som skal dokumentere at disse fire murveggene har fungert som gasskammer, jeg sier simpelthen at det eneste dere har myter, fire murvegger og en tredør.
Nå er det da også mange personer som kom til området som overlevde svært kort tid der og det er også overlevende som kan fortelle om hva som skjedde i leirene.
Lenke til kommentar

Her er hva jeg kan akseptere.

Obduksjonsrapport av lik som er gasset. Så vidt meg bekjent har ikke de allierte noe slikt i sin besittelse.

En skisse, tegning eller annet som beviser at det innenfor disse fire murveggene har vært et apparat som har vært egnet for å ta livet av mennesker i en industriell skala. Jeg er ikke picky i dette tilfellet, om du har noen navn, modellnummer eller lignende så setter jeg pris på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...