herzeleid Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Apropos a fa debatten mer frem i lyset. Er det noen som har noen oversikt over i hvilken grad konspirasjonsteoriene rundt Holocaust (slik de vi leser her) er noe nytt eller om disse har begynt a gro frem de siste arene. Selvfolgelig klar over at det har vart uenighet lenge, men lurer pa om det er tilfeldig at det som annses som historiske faktaer benektes akuratt nar flesteparten av vitnene som har vert med a dokumentere dette er dode og Nazityskland er ett fjernt minne. Tenker at noe av grunnen til at debatten kanskje ikke har vert sa mye fremme i lyset for kan vare at tidligere hadde man hundretusenvis av vitner som kunne si:"jo, dette saa jeg faktisk selv", mens na er det mye enklere a avfeie alt som forfalskninger osv. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Kan være enig i at debatten burde få slippe til i det offentlige rom. Denne "politikken" er nok et resultat av frykt for at ekstreme meninger skal få spillerom, og man har et feilaktig bilde av at fortielse er den beste metoden for å hindre at slike meninger sprer seg. Men slik det fungerer nå får bare konspirasjonsteoriene fritt spillerom på div. internettsider uten å møte motstand, og uviljen mot å møte benektersiden offentlig blir bare brukt som et argument for at holocaust er juks. Jeg har ikke noe bilde av om benektersiden vokser eller bare er konstant, men dersom den skulle vise seg å vokse tror jeg en åpen, offentlig debatt blir nødvendig etter hvert. Som kjent sprekker troll i lyset, og en åpen debatt vil bare avdekke hvem som sitter med lommelykta. Det er ganske enkelt fordi det er noen som ikke vil at sannheten skal bli kjent. Og det er egentlig litt utrolig at ikke flere oppdager at det er "ugler i mosen" her, og ganske store ugler også. Heldigvis er det stadig flere som gjennomskuer jødenes svindel, selv om flertallet ennå bevisstløst faller ned på kne og tiler jødene, i den forstand at de tror blindt på alt jødene og deres lakeier sier i dette spørsmålet. Når meninger blir undertrykt slik som i dette tilfellet med "holocaust" så er det alltid fordi at myndighetene ikke vil at sannheten skal bli kjent. Det eksisterer ingen unntak fra dette. Og når myndighetene vil at løgnen skal bli anerkjent som sannhet, så blir sannheten ekstrem. Dvs at de sier de vil stoppe "ekstreme meninger" Men i virkeligheten er det dem som sier prøver å si sannheten de vil stenge ute. Endret 18. oktober 2011 av Baltazar94 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Ja, det er nok besynderlig at revisjonister ikke får større plass i media når alle som aksepterer de studiene og omfattende dokumentasjonene som har blitt gjort på emnet blir omtalt som jødelakeier og jødetilbedere. Baltazar, du er fortsatt en av de mest useriøse i denne debatten og bare svekker all form for historiedebatt. Hvor mange ganger må man forøvrig påpeke at 6 millioner ikke er det offisielle tallet? Hverken på wikipedia som du mener er styrt av jøder (der opererte de med 5,9 sist jeg så) eller som konsensus blant historikere? 2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 +Bikkjer, katter, ekorn, kaniner og andre pelsdyr. Her er en oversikt over de forskjellige kategorier fanger der og måten de ble merket: Ok.. og?Ingen ekorn slik du påstod. 2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Du skal ha bedre dokumentasjon enn noen plaketter som du har tatt bilde av? Forstår jeg deg riktig?Plaketten er kun en presentasjon, dokumentasjonen er selvsagt noen annet om langt mere omfattende. Jeg snakket for eksempel med en person som for tiden drev på med intervjuer av overlevende fra leiren. Hva har du som er mer overbevisende enn konsistente historier fra de som var der og deres beskrivelse av hvordan de materielle spor som fremdeles eksisterer ble brukt? Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ja, det er nok besynderlig at revisjonister ikke får større plass i media når alle som aksepterer de studiene og omfattende dokumentasjonene som har blitt gjort på emnet blir omtalt som jødelakeier og jødetilbedere. Baltazar, du er fortsatt en av de mest useriøse i denne debatten og bare svekker all form for historiedebatt. Hvor mange ganger må man forøvrig påpeke at 6 millioner ikke er det offisielle tallet? Hverken på wikipedia som du mener er styrt av jøder (der opererte de med 5,9 sist jeg så) eller som konsensus blant historikere? Hvilken omfattende dokumentasjon? Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Du skal ha bedre dokumentasjon enn noen plaketter som du har tatt bilde av? Forstår jeg deg riktig?Plaketten er kun en presentasjon, dokumentasjonen er selvsagt noen annet om langt mere omfattende. Jeg snakket for eksempel med en person som for tiden drev på med intervjuer av overlevende fra leiren. Hva har du som er mer overbevisende enn konsistente historier fra de som var der og deres beskrivelse av hvordan de materielle spor som fremdeles eksisterer ble brukt? Disse historiene du snakker om er det eneste som eksisterer. Folk lyger, eldre mennesker også. ah, du snakket med en som hadde snakket med noen.. flott. Endret 18. oktober 2011 av Juviking Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Disse historiene du snakker om er det eneste som eksisterer. Folk lyger, eldre mennesker også.Selvsagt kan enkeltpersoner lyge og glemme, men her er det snakk om konsistente historier fortalt av flere personer som ikke endrer seg over tid. ah, du snakket med en som hadde snakket med noen.. flott.Og hva er det du har som er mye mer pålitelig? Du har sett en YouTube-video fra en person med en meget klar agenda? Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Disse historiene du snakker om er det eneste som eksisterer. Folk lyger, eldre mennesker også.Selvsagt kan enkeltpersoner lyge og glemme, men her er det snakk om konsistente historier fortalt av flere personer som ikke endrer seg over tid. ah, du snakket med en som hadde snakket med noen.. flott.Og hva er det du har som er mye mer pålitelig? Du har sett en YouTube-video fra en person med en meget klar agenda? Du snakket med en person som har som jobb å fortelle sentimentalt vrøvl. Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Kategorisk avfeiing av youtube vitner også om lite kritisk sans. "jeg vil ha illusjonene mine i fred, ikke plag meg med spørsmål om sannhetsgehalt buhu". Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Du snakket med en person som har som jobb å fortelle sentimentalt vrøvl.Din påstand er altså at den ene personen jeg snakket med har funnet på hele historien? At andre som har snakket med de samme eller andre personer og sett alle andre bevis kommer til akkurat samme konklusjon hopper du altså lett over? Og hva med de overlevende som har gitt ut bøker som også forteller akkurat samme historie? Og ikke minst har du fremdeles hoppet glatt over hvilken dokumentasjon du selv har om hva som "egentlig" skjedde i disse leirene. Med den mengden dokumentasjon som støtter den allment godtatte historien må du sitte med kjennskap til meget god og imponerende dokumentasjon. Når kan vi få vite hva dette er? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det fantes omtrent ikke holocaust-skeptikere før 1970, og alle skeptikerne jeg kjenner til ble født etter 1945. Dette er selvsagt bare det skeptikerne kaller et "indisie", men hvis du tenker litt på det er det faktisk et av de beste bevisene vi har for at holocaust-skeptikerne er full of shit. I tillegg til de tusenvis av FAKTISKE bevis vi har, da. 1 Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det fantes omtrent ikke holocaust-skeptikere før 1970, og alle skeptikerne jeg kjenner til ble født etter 1945. Dette er selvsagt bare det skeptikerne kaller et "indisie", men hvis du tenker litt på det er det faktisk et av de beste bevisene vi har for at holocaust-skeptikerne er full of shit. I tillegg til de tusenvis av FAKTISKE bevis vi har, da. Du har tydeligvis ikke hørt om Francis Parker Yockey og Revilo P. Oliver før. Disse frasene om "tusenvis av FAKTISKE bevis" er alt dere har. Du snakket med en person som har som jobb å fortelle sentimentalt vrøvl.Din påstand er altså at den ene personen jeg snakket med har funnet på hele historien? At andre som har snakket med de samme eller andre personer og sett alle andre bevis kommer til akkurat samme konklusjon hopper du altså lett over? Og hva med de overlevende som har gitt ut bøker som også forteller akkurat samme historie? Og ikke minst har du fremdeles hoppet glatt over hvilken dokumentasjon du selv har om hva som "egentlig" skjedde i disse leirene. Med den mengden dokumentasjon som støtter den allment godtatte historien må du sitte med kjennskap til meget god og imponerende dokumentasjon. Når kan vi få vite hva dette er? Du kommer aldri til å kjenne sannheten siden Stockholm-syndromet ditt trumfer over enhver penetrering av sannhet inn i nøtta di. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Flott av deg å trekke frem et annet av mine glimrende poenger fra tidligere i denne tråden: De mest kjente holocaust-benektere er mest kjent som antisemitter, rasister og andre antihumanistiske filosofier. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Disse frasene om "tusenvis av FAKTISKE bevis" er alt dere har.Vi venter fortsatt i spenning på dine overveldende bevis. At ingen har klart å komme med noe slikt 66 år etter krigen tyder vel på at noe slikt antagelig aldri vil komme. Du kommer aldri til å kjenne sannheten siden Stockholm-syndromet ditt trumfer over enhver penetrering av sannhet inn i nøtta di.Jeg forholder meg til bevis. Så langt har du ikke klart å komme med noe slikt, alt du har klart komme med er usubstansierte påstander og forsøk på å latterliggjøre folk. Har du virkelig ikke noe annet å komme med? Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Beviser sier du.. kanskje du kan fortelle meg hvilket "gasskammer" det er du har tatt bilde av? Hvor ble det produsert? Modellnummer og lignende? Burde jo være en smal sak med tanke på at dette trossalt er "den best dokumenterte hendelsen i historien med millioner av vitner". Endret 18. oktober 2011 av Juviking Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Beviser sier du.. kanskje du kan fortelle meg hvilket "gasskammer" det er du har tatt bilde av? Hvor ble det produsert? Modellnummer og lignende? Burde jo være en smal sak med tanke på at dette trossalt er "den best dokumeneterte hendelsen i historien med millioner av vitner". Jeg har kommet med dokumentasjon i denne tråden om hva leirene ble brukt til. Du har selvsagt rett til å si at det er dårlig dokumentasjon og at historiene ikke er troverdige og du kan sikkert finne detaljer å henge deg opp i. Jeg forventer nå at du legger frem dokumentasjon om hva du mener disse leirene ble brukt til og siden du later til å være kritisk til både kilder og historier forventer jeg at du har langt bedre kilder og dokumentasjon. Kan du komme med noe slikt eller er du bare en bløffmaker? Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Beviser sier du.. kanskje du kan fortelle meg hvilket "gasskammer" det er du har tatt bilde av? Hvor ble det produsert? Modellnummer og lignende? Hvorfor er det slik at hver nye benekter som overtar stafettpinnen er mer uopplyst enn den forrige? Kan vi ikke som minstekrav forlange at de leser denee tråden fra starten? "Modellnummer", hahahaha. Endret 18. oktober 2011 av Bidalaka Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Beviser sier du.. kanskje du kan fortelle meg hvilket "gasskammer" det er du har tatt bilde av? Hvor ble det produsert? Modellnummer og lignende? Burde jo være en smal sak med tanke på at dette trossalt er "den best dokumeneterte hendelsen i historien med millioner av vitner". Jeg har kommet med dokumentasjon i denne tråden om hva leirene ble brukt til. Du har selvsagt rett til å si at det er dårlig dokumentasjon og at historiene ikke er troverdige og du kan sikkert finne detaljer å henge deg opp i. Jeg forventer nå at du legger frem dokumentasjon om hva du mener disse leirene ble brukt til og siden du later til å være kritisk til både kilder og historier forventer jeg at du har langt bedre kilder og dokumentasjon. Kan du komme med noe slikt eller er du bare en bløffmaker? Nei, du har ikke fremlagt noe dokumentasjon. Du har fremlagt svada samt bilder du tok på din guidede tur. Nå er det jeg som kommer med kravene. Du skal bevise at HoloScam har skjedd og må dermed finne fram navnet på dette gasskammeret. Beviser sier du.. kanskje du kan fortelle meg hvilket "gasskammer" det er du har tatt bilde av? Hvor ble det produsert? Modellnummer og lignende? Hvorfor er det slik at hver nye benekter som overtar stafettpinnen er mer uopplyst om den forrige? Kan vi ikke som minstekrav forlange at de leser denee tråden fra starten? "Modellnummer", hahahaha. MUAHAHAHA. Dette var jo et "industrielt massemord" vi snakker om. Kan da umulig være slik at det ikke finnes spor av det som skal være den "best dokumenterte hendelsen i historien" ? Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det med å forlange modellnummer og navn på gasskammeret den var ny, det skal du ha. Juviking, kan ikke du fortelle oss i detalj hvorfor noe så enkelt som et hus, der man har vinduer høyt oppe på veggen, ikke kan fungere som et gasskammer for Zyklon-B-bruk. Hva er det egentlig som hindrer dette? Vær så snill? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå