Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)

Anbefalte innlegg

Når noe foregikk i en periode med krig og arkiver ble destruert så er det klart at det er usikkerhet rundt de faktiske tallene. Det er også naturlig at noen vil overdrive, men andre vil underdrive disse tallene. Dette betyr imidlertid på ingen måte at man derved kan slå fast at det hele var en bløff.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du besøkte ingen av gasskamrene, for det fins ingen gasskamre i disse leirene.
Her er gasskammeret jeg besøkte:

post-18989-0-41532200-1318879605_thumb.jpg

Her er beholdere til gassen:

post-18989-0-37544800-1318879619_thumb.jpg

Her er kremasjonsovnen:

post-18989-0-65604400-1318879584_thumb.jpg

Her er foto fra tyskernes arkiv av noen av fangene:

post-18989-0-35444400-1318879612_thumb.jpg

Om du har påstander om at leirene jeg har besøkt hadde et helt annet bruk så forventer jeg at du forteller eksakt hva dette var og klarer å underbygge det med dokumentasjon som er bedre enn all dokumentasjonen som bygger opp under den allment aksepterte historien om hva som skjedde i konsentrasjonsleirene. Husk det finnes fremdeles gjenlevende derifra.

Det rommet du viser bilde av er ikke noe gasskammer

Det har vært avdelt i flere rom, og veggene er senere fjernet. Hvis du hadde sett godt etter, så ville du muligens sett spor etter veggene som ble slått ned.

Det er ikke lufttette dører der heller. Og i et rom hvor zyklon-b har vært brukt, så er det også godt synlige spor på veggene i form av en sterk blåfarge.

Bilde av en haug med zyklon-b bokser beviser ingenting, for ingen kan vite hvor gassen i disse boksene er brukt.

I dette tilfellet vet vi imidlertid at disse er brukt til avlusing av klær.

Men dette får du selvfølgelig ikke vite av guidene i leiren.

Bilder av forbrenningsovner beviser heller ikke noe.

Fotografier på veggene av fanger beviser ikke noe de heller.

Disse leirene var det man kaller konsentrasjonsleire, for politiske fanger. Og i noen tilfeller også krigsfanger under krigen.

De var ikke noe "dødsleire"

De var bla bygd etter modell fra de konsentrasjonsleirene som amerikanerne bygde for japanerne i USA under krigen.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Disse leirene var det man kaller konsentrasjonsleire, for politiske fanger. Og i noen tilfeller også krigsfanger under krigen.

+ sigøynere, homofile, jøder, slavere, dissidenter, kriminelle og alle andre den lokale Gauleiteren ønsket ut av syne.

BS, og du og dine meningsfeller klarer ikke underbygge din påstand utover at du mener det ikke var sånn.

De var bla bygd etter modell fra de konsentrasjonsleirene som amerikanerne bygde for japanerne i USA under krigen.

BS dette og. Dachau, den første tyske konsentrasjonsleieren ble bygd i 1933. Det var allerede drept titusener av mennesker i tyske leire før Stillehavskrigen begynte og japanerne ble internert i USA og Canada.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Når noe foregikk i en periode med krig og arkiver ble destruert så er det klart at det er usikkerhet rundt de faktiske tallene. Det er også naturlig at noen vil overdrive, men andre vil underdrive disse tallene. Dette betyr imidlertid på ingen måte at man derved kan slå fast at det hele var en bløff.

Vel det hele var en bløff, arkivene ble slett ikke destruert.

Disse leirene befant seg i østsonen, og ble følgelig frigjort av sovjetiske soldater.

Arkivene befinner seg fremdeles i Russland. Noe er frigitt, men det meste er ennå låst ned i Russland.

Lenke til kommentar

+ sigøynere, homofile, jøder, slavere, dissidenter, kriminelle og alle andre den lokale Gauleiteren ønsket ut av syne.

+Bikkjer, katter, ekorn, kaniner og andre pelsdyr.

Lenke til kommentar
Det rommet du viser bilde av er ikke noe gasskammer[...]
Da forventer jeg at du kan dokumentere hva det rommet var og din dokumentasjon bør være bedre enn dokumentasjonen på at det var et gasskammer.

Bilde av en haug med zyklon-b bokser beviser ingenting, for ingen kan vite hvor gassen i disse boksene er brukt.

Den påstanden må du dokumentere og dokumentasjonen bør være bedre enn dokumentasjonen på at de var brukt i gasskamrene.

Stiller du deg tvilende til at jeg tok bildet av de ovnene like ved det som er dokumentert å være et gasskammer? I så fall får du komme med en forklaring på eksakt hva de ovenen var brukt til og den dokumentasjonen bør være bedre enn dokumentasjonen på at de ble brukt som kremasjonsovner.

Da forventer jeg at du forklarer den korte levetiden etter ankomsten til leiren som stod under alle bildene og det må selvsagt også underbyggges av dokumentasjon som er bedre enn all dokumentasjon på at de levde kort tid der fordi det var en dødsleir.

Jeg venter spent på den omfattende dokumentasjonen av dette.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Det rommet du viser bilde av er ikke noe gasskammer[...]
Da forventer jeg at du kan dokumentere hva det rommet var og din dokumentasjon bør være bedre enn dokumentasjonen på at det var et gasskammer.

Den påstanden må du dokumentere og dokumentasjonen bør være bedre enn dokumentasjonen på at de var brukt i gasskamrene.

Stiller du deg tvilende til at jeg tok bildet av de ovnene like ved det som er dokumentert å være et gasskammer? I så fall får du komme med en forklaring på eksakt hva de ovenen var brukt til og den dokumentasjonen bør være bedre enn dokumentasjonen på at de ble brukt som kremasjonsovner.

Da forventer jeg at du forklarer den korte levetiden etter ankomsten til leiren som stod under alle bildene og det må selvsagt også underbyggges av dokumentasjon som er bedre enn all dokumentasjon på at de levde kort tid der fordi det var en dødsleir.

Jeg venter spent på den omfattende dokumentasjonen av dette.

Du skal ha bedre dokumentasjon enn noen plaketter som du har tatt bilde av? Forstår jeg deg riktig?

Jeg liker forøvrig hvordan du prøver å fremstå som i posisjon til å diktere noe som helst på bakgrunn av din guidede tur til noen murvegger, rekvisitter og kulisser.

Du kunne funnet bedre informasjon på internett, men problemet er vel det at nå som du er verdensmester og ekspert etter denne turen ikke vil akseptere andre kilder eller perspektiver.

Det eneste som aksepteres er det følelsesladede mimimimimigrinegrine svadaet.

Endret av Juviking
Lenke til kommentar

Hvorfor ser det ut som om all original dokumentasjon er erstattet med engelske/polske varianter?

Fordi det er flere besøkende som kan engelsk og polsk, fremfor tysk.

Så disse skriftene er skapt av ikke-tyskere?

Det vet jeg ikke, men tviler sterkt på at det ligger en konstruert konspirasjon bak dem.

Lenke til kommentar

Hva het maskinen, hvor ble den produsert og lignende.

Maskinen? Mener du at et gasskammer må være et mekanisk apprat fabrikert i en ekstern fabrikk? Du mener det ikke er mulig å konstruere et gasskammer ved å lufttette et eksisterende rom og tilføre gasspellets?

Du som jobber for Holocaust-senteret burde jo kunne gi oss et svar på dette.

Kanskje du kunne ta deg bryet med å dokumentere denne påstanden? Den er blitt fremført x antall ganger i denne tråden, men det blir stille hver gang det blir bedt om dokumentasjon.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, jeg. Jeg stiller bare kritiske spørsmål.

Det er ganske merkelig hvordan denne delen av verdenshistorien åpenbart ikke kan åpne for kritiske spørsmål uten at man blir mottatt som "nasser" og andre ting.

Jeg hadde trodd MER på den offisielle historien Holocaust om ikke ringvirkningene var som de var. Det er disse ringvirkningene som er så absurde at det synes legitimt for meg å stille spørsmål.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, jeg. Jeg stiller bare kritiske spørsmål.

Det er ganske merkelig hvordan denne delen av verdenshistorien åpenbart ikke kan åpne for kritiske spørsmål uten at man blir mottatt som "nasser" og andre ting.

Jeg hadde trodd MER på den offisielle historien Holocaust om ikke ringvirkningene var som de var. Det er disse ringvirkningene som er så absurde at det synes legitimt for meg å stille spørsmål.

Kan være enig i at debatten burde få slippe til i det offentlige rom. Denne "politikken" er nok et resultat av frykt for at ekstreme meninger skal få spillerom, og man har et feilaktig bilde av at fortielse er den beste metoden for å hindre at slike meninger sprer seg. Men slik det fungerer nå får bare konspirasjonsteoriene fritt spillerom på div. internettsider uten å møte motstand, og uviljen mot å møte benektersiden offentlig blir bare brukt som et argument for at holocaust er juks. Jeg har ikke noe bilde av om benektersiden vokser eller bare er konstant, men dersom den skulle vise seg å vokse tror jeg en åpen, offentlig debatt blir nødvendig etter hvert. Som kjent sprekker troll i lyset, og en åpen debatt vil bare avdekke hvem som sitter med lommelykta.

Endret av Hugo_Hardnuts
Lenke til kommentar

Jeg har før opplyst om at tallet 6 millioner er et religiøst tall som har opprinnelse 900 år før andre verdenskrig.

Det er også blitt brukt flere ganger før andre verdenskrig.

http://exposing-the-holocaust-hoax-archive.blogspot.com/2010/01/ny-times-reports-in-1906-that-russias.html

...THE Holocaust™ of exactly 6,000,000 jews during WWII in Germany and Poland.

Så rart at det mest brukte tallet er 5,7 millioner drepte jøder da, hvis tallet 6 millioner er av religiøs betydning for jødene. Og så rart at man også regner med at ca. like mange ikke-jøder ble drept i nazistenes utryddelsesprogram. Hvorfor har man tatt seg bryet med å lage en konspirasjon rundt massedrap på en mengde vantroende også?

Hvor mange ganger har du forresten tenkt til å gjenta dette argumentet? Det er allerede blitt besvart flere ganger i denne tråden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...