Shruggie Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Se, der er problemet. Når du snakker om jøder i Israel er jeg med deg, men når du drar til Wall Street, der langt over 80 % av investorene og arbeidstakerne er kristne, så høres du ut som en nasse. Det er litt som om jeg skulle kjeftet på alle uteliggerne på Bygdøy. Og ja, Nassene har gjort meg noe. De sprengte regjeringskvartalet og drepte to av mine venner på Utøya. Endret 17. oktober 2011 av tofagerl Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Insert statistician joke "a historian, an engineer and a statistician are duck hunting. a duck rises from the lake. the historian fires first, and shoots 10' over the duck. then the engineer shoulders the shotgun and shoots 10' under the duck. the statistician exclaimed "got him!"." Done. Så tilbake til Holocaust: Hva er nedre estimat? Edit: Wikipedia påstår at det er mellom 4 og 10 millioner som ble drept under Holocaust vis vi teller alle i stede for bare jødene. Så hva var jødenes % antall av befolkningen i leirene? Endret 17. oktober 2011 av del_diablo Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Insert statistician joke "a historian, an engineer and a statistician are duck hunting. a duck rises from the lake. the historian fires first, and shoots 10' over the duck. then the engineer shoulders the shotgun and shoots 10' under the duck. the statistician exclaimed "got him!"." Done. Så tilbake til Holocaust: Hva er nedre estimat? Jeg vet ikke, det var ikke meg du snakket med tidligere i tråden. Som sagt, jeg tror du bommet på "reply" knappen. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Insert statistician joke "a historian, an engineer and a statistician are duck hunting. a duck rises from the lake. the historian fires first, and shoots 10' over the duck. then the engineer shoulders the shotgun and shoots 10' under the duck. the statistician exclaimed "got him!"." Done. Så tilbake til Holocaust: Hva er nedre estimat? Jeg vet ikke, det var ikke meg du snakket med tidligere i tråden. Som sagt, jeg tror du bommet på "reply" knappen. Edit: Wikipedia påstår at det er mellom 4 og 10 millioner som ble drept under Holocaust vis vi teller alle i stede for bare jødene. Så hva var jødenes % antall av befolkningen i leirene? Lenke til kommentar
trra Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Du har Zyklon-B som har mange bruksområder og som så vidt meg bekjent ikke har som primæroppgave å drepe mennesker og du har et avkledningsrom. Zyklon B tar lettere livet av mennesker enn det tar liv av skadedyr, derfor er det veldig bra å bruke om man ønsker å dreoe mennesker. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Og http://www.onwar.com/articles/0611.htm påstår 1.1 er laveste antatte dødstall. Da har jeg det. Mellom 1.1 til 5.7 millioner jøder ble drept av nazistene under krigen. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 En tegning av et rom bygd om slik at det er gasstett med en innføringsmekanisme for gasspellets, lagt i tilknytning til et krematorie, i en fangeleir er ganske så mye mer enn indisier i min bok. I tillegg har vi øyenvitneskildringer. Og i stedet for å unnvike kan du jo gi en god begrunnelse for hvorfor dette ikke fungerte som et gasskammer. Edit: La til quote. Og kan vi vennligst holde Palestina vs. Israel utenfor denne diskusjonen? Unnvike? Dette er også et av problemene til dere bekreftere, at dere bedriver en slags punktnazisme og skal ha en utfyllende forklaring på f.eks hvorfor noe som som teoretisk, muligens, kanskje kan ha eksistert er usannsynlig. Hvorfor skal jeg ta meg tid til slikt kødd? Du har Zyklon-B som har mange bruksområder og som så vidt meg bekjent ikke har som primæroppgave å drepe mennesker og du har et avkledningsrom. Kan det kanskje tenkes at de skulle bli benyttet til tja.. f.eks avlusning av klær? Javel, men du mener altså at dette ikke kunne fungert til massedrap på mennesker? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) http://en.wikipedia....of_gas_chambers Komplett med linker til kilder. Og denne juvelen: The Institute for Historical Review publicly offered a reward of $50,000 for verifiable "proof that gas chambers for the purpose of killing human beings existed at or in Auschwitz." Mel Mermelstein, a survivor of Auschwitz, submitted his own testimony as proof but it was ignored. He then sued IHR in the United States and the case was subsequently settled for $50,000, plus $40,000 in damages for personal suffering. The court declared the statement that "that Jews were gassed to death at the Auschwitz Concentration Camp in Poland during the summer of 1944" was a fact.[39] Endret 17. oktober 2011 av tofagerl 1 Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Se, der er problemet. Når du snakker om jøder i Israel er jeg med deg, men når du drar til Wall Street, der langt over 80 % av investorene og arbeidstakerne er kristne, så høres du ut som en nasse. Det er litt som om jeg skulle kjeftet på alle uteliggerne på Bygdøy. Og ja, Nassene har gjort meg noe. De sprengte regjeringskvartalet og drepte to av mine venner på Utøya. Selv om majoriteten er kristne (noe jeg gjerne vil se dokumentasjon på), betyr det ikke at jødene er ufarlige der. Når det skal sies: Jeg synes ikke kristne mennesker er noe bedre, men vi har faktisk ingen masseutryddelse å suge penger ut av. Med mindre vi samarbeider med jødene, noe Israel er et godt eksempel på. "Nassene" har ingen verdens ting med 22/7 å gjøre. Du må være en dårlig historiker. Endret 17. oktober 2011 av Magnusjs 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Se, der er problemet. Når du snakker om jøder i Israel er jeg med deg, men når du drar til Wall Street, der langt over 80 % av investorene og arbeidstakerne er kristne, så høres du ut som en nasse. Det er litt som om jeg skulle kjeftet på alle uteliggerne på Bygdøy. Og ja, Nassene har gjort meg noe. De sprengte regjeringskvartalet og drepte to av mine venner på Utøya. Selv om majoriteten er kristne (noe jeg gjerne vil se dokumentasjon på), betyr det ikke at jødene er ufarlige der. Når det skal sies: Jeg synes ikke kristne mennesker er noe bedre, men vi har faktisk ingen masseutryddelse å suge penger ut av. Med mindre vi samarbeider med jødene, noe Israel er et godt eksempel på. "Nassene" har ingen verdens ting med 22/7 å gjøre. Du må være en dårlig historiker. ABB er definert som nasse hos meg, det samme med alle som var enige med ham, og derfor er medskyldige. Inkludert folk i denne tråden. 1 Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Anders Behring Breivik er ingen "nasse". De menneskene som argumenterer mot Holocaust i denne tråden er ikke i nærheten av å ha samme ideologiske syn som han. Anders Behring Breivik har samme syn på verden som 100 millioner amerikanere og flere prosent av Norges befolkning. Det er virkemidlene hans som er brutale, men det gjør han ikke til "nasse" av den grunn. 1 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Og http://www.onwar.com/articles/0611.htm påstår 1.1 er laveste antatte dødstall. Da har jeg det. Mellom 1.1 til 5.7 millioner jøder ble drept av nazistene under krigen. Nei, det er ikke det artikkelen sier. Den sier at totalt 6.1 - 7.75 mill mennesker, både jøder og ikke-jøder, ble drept av nazistene. Dette inkluderer både drapene på funksjonshemmede i sykehusene, drap begått av Einsatzgruppene og de som døde i leirene. Tallet 1.1 mill er det beregnede antallet drepte fra leirene. Av totalantallet døde beregner de ca. 80% til å være jødiske, basert på tall fra Auschwitz. Artikkelen fastholder altså et minimumsantall drepte jøder på 4.9 mill. Edit: leif Endret 17. oktober 2011 av Hugo_Hardnuts 3 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Anders Behring Breivik er ingen "nasse". De menneskene som argumenterer mot Holocaust i denne tråden er ikke i nærheten av å ha samme ideologiske syn som han. Anders Behring Breivik har samme syn på verden som 100 millioner amerikanere og flere prosent av Norges befolkning. Det er virkemidlene hans som er brutale, men det gjør han ikke til "nasse" av den grunn. Har du lest det han skrev? Hvis du hadde det hadde du skjønt hva jeg mener. Han er antisemitt, kulturimperialist, rasist og fremfor alt GRUNDIG hjernevasket. Det er dere også. 2 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Og http://www.onwar.com/articles/0611.htm påstår 1.1 er laveste antatte dødstall. Da har jeg det. Mellom 1.1 til 5.7 millioner jøder ble drept av nazistene under krigen. Nei, det er ikke det artikkelen sier. Den sier at totalt 6.1 - 7.75 mill mennesker, både jøder og ikke-jøder, ble drept av nazistene. Dette inkluderer både drapene på funksjonshemmede i sykehusene, drap begått av Einsatzgruppene og de som døde i leirene. Tallet 1.1 mill er det beregnede antallet drepte fra leirene. Av totalantallet døde beregner de ca. 80% til å være jødiske, basert på tall fra Auschwitz. Artikkelen fastholder altså et minimumsantall drepte jøder på 4.9 mill. Edit: leif Så 4.9-5.7 mill? Eller finnes det bedre tall? Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Har du lest det han skrev? Hvis du hadde det hadde du skjønt hva jeg mener. Han er antisemitt, kulturimperialist, rasist og fremfor alt GRUNDIG hjernevasket.Det er dere også. Behring Breivik er ingen antisemitt. Han hater Hitler og Hitlers verk. Er jeg hjernevasket? Av hva da? Endret 17. oktober 2011 av Magnusjs Lenke til kommentar
herrnimrod Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Tja, hvis dette er ditt inntrykk av slike debatter vil jeg sterkt oppfordre deg til å lese igjennom denne tråden. Jeg vet ikke, de 4 første sidene og de 4 siste passer rimelig godt med rukla. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Du besøkte ingen av gasskamrene, for det fins ingen gasskamre i disse leirene.Her er gasskammeret jeg besøkte: Her er beholdere til gassen: Her er kremasjonsovnen: Her er foto fra tyskernes arkiv av noen av fangene: Om du har påstander om at leirene jeg har besøkt hadde et helt annet bruk så forventer jeg at du forteller eksakt hva dette var og klarer å underbygge det med dokumentasjon som er bedre enn all dokumentasjonen som bygger opp under den allment aksepterte historien om hva som skjedde i konsentrasjonsleirene. Husk det finnes fremdeles gjenlevende derifra. 5 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Vel, robertaas, det har tidligere i tråden blitt foreslått at konsentrasjonsleirene har vært nærmest fornøyelsesparken, som inkluderer restauranter, basseng, kino osv., pluss det er hevdet at eksos fra diesel egentlig ikke er dødelig. Så ikke ha for høye forventninger. Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Er jeg "nasse" hvis jeg tror Holocaust foregikk, men likevel tror at hendelsen er blåst litt opp, både med tanke på antallet døde og ringvirkningene? Jeg kan ikke tenke meg at det er så svart-hvitt som det fremstilles her. Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Synes det er ganske moro å browse gamle videoklipp fra krigen på youtube, og ofte så dukker det opp filmatiseringer i blandt de virkelige. Se f.eks dette klippet. Her har vi alt. Høyt gjerde med piggtråd, sølepytter og gjørme all over, engelsk med heftig tysk aksent og ikke minst vold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå