Hugo_Hardnuts Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Jeg har lagt lite merke til "idiotiske fraser med masse utropstegn". Jeg har derimot lagt merke til en masse spørsmål benektersiden aldri har besvart. Dette er også en påstand dere gjentar i det uendelige. Skal du nå henvise til et udefinertbart sted i denne tråden eller på internett generelt? Nei, kan godt henvise til spesifikke poster, feks: #1025, uten at jeg tror det vil gjøre noen forskjell. Trenden er jo åpenbar: Så raskt benektersidens argumenter møter motstand så skifter en tema, gjerne tilbake til noe som er besvart (for døve ører) en del sider tilbake. Edit: La til quote. Endret 17. oktober 2011 av Hugo_Hardnuts 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Pluss at de går på person. Arroganse osv. Benekterne har ennå ikke vist til EN ENESTE faktafeil eller bevis, så hvorfor de ser på oss som arrogante er litt... uvisst. Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Å ja, disse spørsmålene med indisier om hvorfor det eksisterte en avkledningskjeller etc. Jeg ser ikke hvordan det å ikke inneha irrelevant detaljkunnskap om det kosmetiske er forenelig med at Holocaust hendte. Det er som om hvis jeg hadde kunnskap om hvor porselenet i vannklossetene var fabrikert og stilte det som spørsmål for å styrke min sak og når dere ikke hadde noe svar kunne jeg ha benyttet det som bevis for at holocaust ikke hendte. Uredelig med andre ord. Pluss at de går på person. Arroganse osv. Benekterne har ennå ikke vist til EN ENESTE faktafeil eller bevis, så hvorfor de ser på oss som arrogante er litt... uvisst. Jo, det er mange feil som har blit vist til, men du har ikke greid å ta til deg EN ENESTE. Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=fkaMEdB-eTg Professor Faurisson explains his views on Jewish conspiracies and historical [big] lies including the existence of homicidal gas chambers. But how many people have even heard of the Zundel trials that exposed so many Holocaust lies? Bilde av hvordan Faurisson ble seende ut etter å ha blitt angrepet av jødiske ekstremister. Endret 17. oktober 2011 av Juviking Fjernet img-tag av bilde Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Å ja, disse spørsmålene med indisier om hvorfor det eksisterte en avkledningskjeller etc. Jeg ser ikke hvordan det å ikke inneha irrelevant detaljkunnskap om det kosmetiske er forenelig med at Holocaust hendte. Det er som om hvis jeg hadde kunnskap om hvor porselenet i vannklossetene var fabrikert og stilte det som spørsmål for å styrke min sak og når dere ikke hadde noe svar kunne jeg ha benyttet det som bevis for at holocaust ikke hendte. Uredelig med andre ord. Pluss at de går på person. Arroganse osv. Benekterne har ennå ikke vist til EN ENESTE faktafeil eller bevis, så hvorfor de ser på oss som arrogante er litt... uvisst. Jo, det er mange feil som har blit vist til, men du har ikke greid å ta til deg EN ENESTE. Kom med noen eksempler blant alle disse mange feilene, da. Og ikke kom med noe bullshit om hvordan du tror verden fungerer, jeg vil ha faktafeil som er annerkjent av forskning og vitenskap. Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvis meg en tegning over et fungerende tysk gasskammer designet for å ta livet av mennesker i den aktuelle perioden. Go fetch. Skisser over likkjellere teller ikke. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Pluss at de går på person. Arroganse osv. Benekterne har ennå ikke vist til EN ENESTE faktafeil eller bevis, så hvorfor de ser på oss som arrogante er litt... uvisst. Jo, det er mange feil som har blit vist til, men du har ikke greid å ta til deg EN ENESTE. Vi er på snart 60 sider, tråden har lenge ligget død da diskusjonen endte for mange måneder siden. Og komme her nå og påstå at at ingen har forsøkt å ta seg til "et eneste" argument fra benektersiden blir ganske dumt. 1 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Minner om reglene for tråden, et innlegg bestående kun av video (og forøvrig en video som er postet minimum 2-3 ganger før) ble fjernet. Kommentarer tas på PM. Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Her er det sørgelige synet som i dag presenteres som et gasskammer for massene. Pipen på bildet er ikke tilkoblet noe, den er en "rekonstruksjon". Her er en artistisk tolkning, noe det ikke finnes rett lite av rundt Holocaust. Filmer, musikk, malerier og kunst har det blitt produsert tonnevis av i en nærmest en hyllest til dette brennofferet vi aldri må glemme. Hvor mange filmer og serier har Hollywood produsert om andre verdenskrig i år mon tro? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Å ja, disse spørsmålene med indisier om hvorfor det eksisterte en avkledningskjeller etc. Jeg ser ikke hvordan det å ikke inneha irrelevant detaljkunnskap om det kosmetiske er forenelig med at Holocaust hendte. (...) Hvis meg en tegning over et fungerende tysk gasskammer designet for å ta livet av mennesker i den aktuelle perioden. Go fetch. Skisser over likkjellere teller ikke. Og du demonstrerer her at du faktisk ikke tar deg bryet med å lese det du får presentert, hvilket vel også er symptomatisk for tråden. Innlegget jeg brukte som et eksempel var nettopp et resultat av en diskusjon hvor "...en tegning over et fungerende tysk gasskammer designet for å ta livet av mennesker i den aktuelle perioden." ble presentert. #1016 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Og hvor er forresten vanskeligheten i å lage et lufttett rom? Å lage et gasskammer er LANGT enklere enn å lage f.eks. et støyisolert rom eller et bombesikkert rom; noe som gjøres daglig! Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Å ja, disse spørsmålene med indisier om hvorfor det eksisterte en avkledningskjeller etc. Jeg ser ikke hvordan det å ikke inneha irrelevant detaljkunnskap om det kosmetiske er forenelig med at Holocaust hendte. (...) Hvis meg en tegning over et fungerende tysk gasskammer designet for å ta livet av mennesker i den aktuelle perioden. Go fetch. Skisser over likkjellere teller ikke. Og du demonstrerer her at du faktisk ikke tar deg bryet med å lese det du får presentert, hvilket vel også er symptomatisk for tråden. Innlegget jeg brukte som et eksempel var nettopp et resultat av en diskusjon hvor "...en tegning over et fungerende tysk gasskammer designet for å ta livet av mennesker i den aktuelle perioden." ble presentert. #1016 Hva har bilder av krematorium å gjøre med gasskamre? Tar du deg tid til å gå gjennom hva du selv presenter her? Og hvor er forresten vanskeligheten i å lage et lufttett rom? Å lage et gasskammer er LANGT enklere enn å lage f.eks. et støyisolert rom eller et bombesikkert rom; noe som gjøres daglig! Gasskammer er ikke det samme som et lufttett rom. Beklager å måtte skuffe. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Juviking: Hvor mange døde totalt av jødene? Hvor mange døde av pest og sykdom? Hvor mange sultet til døde? Og hvor mange fikk nazistene has på med vilje og viten? Et mye bedre spørsmål. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Og hvor er forresten vanskeligheten i å lage et lufttett rom? Å lage et gasskammer er LANGT enklere enn å lage f.eks. et støyisolert rom eller et bombesikkert rom; noe som gjøres daglig! Gasskammer er ikke det samme som et lufttett rom. Beklager å måtte skuffe. Jo, selvsagt er det det. Du trenger en måte å pumpe inn gassen i tillegg, selvsagt, men det er alt. Ventilasjon ble gjort ved at dørene åpnes. Hvilke herkulianske utfordringer er det du ser for deg i tillegg? Endret 17. oktober 2011 av tofagerl Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hva har bilder av krematorium å gjøre med gasskamre? Tar du deg tid til å gå gjennom hva du selv presenter her? Hvis du faktisk leser det som står der, ser du at dette ikke kun er en tegning over krematoriet: The follow modifications were made to adapt the Leichenkeller of Krematorium II to suit the new role of “special treatment”: 1. An access stairway from the exterior to the undressing room (Leichenkeller 2) was built. In the meantime a hut erected in the Krematorium yard was used as a temporary undressing room in the second half of March 1943; 2. The direction in which the double door of Leichenkeller 1 opened was reversed (Drawing 2003 of 19/12/42, drawn hy Dejaco; 3. This double door was suhsequently reduced to a single, gas tight door; 4. The drainage system of Leichenkeller 1 was separated from the other drains in the west of the building and run direct to a sewer outside the building (drainage drawing, 1300, of 18/6/42); 5 . The efficiency of the Leichenkeller 1 ventilation system was tested after introducing Zyklon-B in March 1943; 6. A wooden wall was built in front of the corpse chute, which caused problems with passage from Leichenkeller 2 to Leichenkeller 1 (order 204 at 18/3/43 for Krematorium II, sent to the DAW workshops); 7. 4 heavy wire mesh columns with lidded chimneys above the roof for pouring Zyklon B were installed in Leichenkeller 1 (PMO file BW 30/43. page 12); 8. 24 wooden dummy showers were installed in the ceiling of Leichenkeller 1 (PMO file BW 30/43, page 24 for the Krematorium III); 9. The 3 water tape in Leichenkeller 1 were removed (drawing 2197®). 10. Benches with clothes hooks on the wall above them were installed in Leichenkeller 2. 11. The area of Leichenkeller 3 was reduced (drawing 1311 of 14/5/42) then this morgue was eliminated altogether, having no use in the criminal context of Krematorium II (drawing 2003 of 19/12/42). Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Juviking: Hvor mange døde totalt av jødene? Hvor mange døde av pest og sykdom? Hvor mange sultet til døde? Og hvor mange fikk nazistene has på med vilje og viten? Et mye bedre spørsmål. Hvor mange døde grunnet alliert bombardering av forsyningslinjene til leiere er nok vanskelig å stadfeste, hvor stor prosent av dem igjen som var jøder er også vanskelig å besvare, men der som ellers så utgjorde nok jødene en forsvinnende liten andel av de innsatte. Uavhengig av hvem som døde i leirene og under hvilke forhold så må man si at en ufordelaktig stor andel av sympatien går direkte til jødene. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Noen generelle spørsmål til benekterne: Hvorfor er det funnet massevis av papirer som dekker bygging/transport/ordre o.l. ift. Holocaust, men INGEN papirer som dekker "falsifiseringen av Holocaust?" Hvorfor har vi tusenvis av vitnebyrder til Holocaust, men INGEN vitner til "falsifiseringen av Holocaust?" Ikke bare har vi alle som var innsatt i leirene, men vi har alle vaktene, alle som jobbet med bygging av leire osv, hvorfor vil ikke alle disse som har fått sitt rykte ødelagt av "falsifiseringen" gjøre noe med saken? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Juviking: Hvor mange døde totalt av jødene? Hvor mange døde av pest og sykdom? Hvor mange sultet til døde? Og hvor mange fikk nazistene has på med vilje og viten? Et mye bedre spørsmål. Hvor mange døde grunnet alliert bombardering av forsyningslinjene til leiere er nok vanskelig å stadfeste, hvor stor prosent av dem igjen som var jøder er også vanskelig å besvare, men der som ellers så utgjorde nok jødene en forsvinnende liten andel av de innsatte. Uavhengig av hvem som døde i leirene og under hvilke forhold så må man si at en ufordelaktig stor andel av sympatien går direkte til jødene. Nøyaktig. Men vis du kan få "pro holocaust" folkene til å innrømme at 5.7 millioner er taket på antall drepte, så kan du også få dem til å gi en minimumsum. Da du går i debatt nestegang så kan du si "Minimumet døde" med ren bastanthet, og du vil ha en valid kilde. Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 La meg bare legge til at denne diskusjonen egentlig kan omhandle både Holocaust i regi av jødene og den dere diskuterer nå. eller er det bare den ene formen for Holocaust som er interessant, siden det er den man tør å snakke om i den vestlige verden i dag? La meg også legge til at jeg ikke under noen omstendigheter finner meg i å bli kalt nynazist/nazist/rasist/nasjonalist/antisemitt. Jeg er ingen av delene, men derimot kritisk til at vi diskuterer den enkelthendelsen i historien som forgreiner til mer dobbeltmoral enn noe annet. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) ... ufordelaktig stor andel av sympatien går direkte til jødene. For us, this is not a problem you can turn a blind eye to-one to be solved by small concessions. For us, it is a problem of whether our nation can ever recover its health, whether the Jewish spirit can ever really be eradicated. Don't be misled into thinking you can fight a disease without killing the carrier, without destroying the bacillus. Don't think you can fight racial tuberculosis without taking care to rid the nation of the carrier of that racial tuberculosis. This Jewish contamination will not subside, this poisoning of the nation will not end, until the carrier himself, the Jew, has been banished from our midst. (Applause)Gee, I wonder why... Endret 17. oktober 2011 av tofagerl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå