Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg skal samle inn penger, slik at vi kan sende disse holocaust-benekterene ned til Auschwitz. Det er skummelt hvor dum man kan lese seg på internett, når man kun peiler seg inn på argumenter fulle av bias, og fra dårlige kilder.

Om du er trangsynt nok, så kan du bygge opp en realitet og "troverdige" argumenter for at jorden er flat, jødene styrer verden og at Apollo 11 foregikk i Hollywood.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det første som grep min nysgjerrighet med Holocaust var at tallet på 6 millioner aldri forandret seg. Idag verserer det forskjellige estimater fra de som har prøvd å ta en opptelling og det kunne virke som om de har blitt enige om å være uenige og bare bruke det tradisjonelle "6 millioner". Er iallefall det som fremdeles brukes i media, skoleverk og pophistorie.

(...)

Noe nøyaktig tall har man ikke nei. Men det er nå ganske stor enighet i at det ikke er 6 millioner som ble drept, men et tall rundt 5,7 millioner.

Så la oss si 5.7 er det høyeste "tallet".

Hva er da det lavest anslåtte? Altså det tallet som forutsetter at de som døde av hunger og pest ikke telles med.

Lenke til kommentar

Om du er trangsynt nok, så kan du bygge opp en realitet og "troverdige" argumenter for at jorden er flat, jødene styrer verden og at Apollo 11 foregikk i Hollywood.

Man kan styre verden gjennom å styre det økonomiske systemet. Det er faktisk primært jøder som styrer de sentrale organene i vår vestlige forbrukerkultur.

At en gruppe mennesker "styrer verden" behøver ikke bety at man svever i en sonde rundt jorden og befaler.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan styre verden gjennom å styre det økonomiske systemet. Det er faktisk primært jøder som styrer de sentrale organene i vår vestlige forbrukerkultur.

At en gruppe mennesker "styrer verden" behøver ikke bety at man svever i en sonde rundt jorden og befaler.

Hvilke av de eksemplene tror du jeg mente å peke ut? Jeg snakker om "The New World Order".

Hvorvidt jødene er mektige mennesker gir jeg blanke blaffen i, for det kan lett tilknyttes mer jordnære årsaker.

Lenke til kommentar

Baltazaar skriver:"Hvorfor skulle så tyske soldater plutselig bli så myke og sårbare når det gjaldt å drepe jøder ?

Det var jo krig, og de drepte jo ellers ganske mange millioner mennesker på slagmarken på forskjellge måter, og også sivile.

Hva er det som er så spesielt med jøder siden tyske soldater ikke klarte å drepe dem også på samme måte om de ville ? ".

Her misforstar du grovt. Det er ikke slik at noen pastar at joder er sa spessielle at tyskere ikke klare a drepe akuratt dem. Om noen har pastatt dette sa legg gjerne ved kilde. Forskjellen ligger i at pa slagmarken slass du mot noen som prover a drepe deg. Da er det mye lettere a skyte mot vedkommende, du kjemper tross alt for livet. Om noen tar med en tilfeldig kar som ikke kan forsvare seg og ber deg skyte ham blir det noe helt annet. Ganske innlysende egentlig.

Ellers er det verdt a merke seg at veldig mange mennesker under krigen slet med a skyte pa folk, selv i strid. Husker ikke noyaktige tall men mener man snakker om oppimot 50% som ikke skjot mot mennesker men rundt og i bakken. Det er trossalt veldig menneskelig.

Jeg vil anbefale deg å lese litt krigshistorie.

Tyske soldater og da spesielt SS, nølte ikke med å drepe sivile om de fikk ordre om det, og de som nektet å adlyde ordre kunne selv risikere å bli skutt.

Men vanligvis var det ss-soldater som utførte denne jobben.

Na lurer jeg nesten litt pa om du har lest det du svarer pa? Ingen benekter at drap pa sivile forekom. Poenget er jo at a drepe en sivil, uskyldig person er en stor pakjenning fordi normale sunne mennesker har sperrer mot a gjore slike ting. Om disse grensene blir toyd og strukket for mye sa vil dette ga utover psyken, ref. de amerikanske soldatenes vegring mot a skyte mot mennesker i strid. Det var altsa ikke snakk om noen spesiell forkjarlighet for joder men "omtanke" for soldatene.

Ellers morsomt at du tegner ett bilde av tyske soldater som hentet ut fra "jodepropagandaen" du selv snakker sa mye om. "nølte ikke med å drepe sivile om de fikk ordre om det". Tyskerne var mennesker de og vet du.

Forovrig har jeg ganske god kontroll pa krigen og strid generelt sa du trenger ikke bekymre deg :)

Lenke til kommentar

Hvilke av de eksemplene tror du jeg mente å peke ut? Jeg snakker om "The New World Order".

Hvorvidt jødene er mektige mennesker gir jeg blanke blaffen i, for det kan lett tilknyttes mer jordnære årsaker.

Kontroll av federal reserve, Hollywood, medieorganer etc. De har stort sett hatt frie tøyler til å forme menneskers fantasi i lang tid, noe som reflekteres i hvor fanatisk enkelte er i sin tro om denne fysiske umuligheten.

Endret av Juviking
Lenke til kommentar

Holocaust-benekterene få virkelig ta seg tid til å lese gjennom tråden.

Alle påstandene fra de siste 2 sidene er grundig besvar flere ganger i tråden.

MEN dersom det er ønskelig så kan jeg sitere svarene på alle spørsmålene og feilaktige påstandene benekterene kommer med.

Det kan bli morro.

Gjor gjerne det. Litt slitsomt a matte gjenta seg hver tredje maned men like greit a fa det unnagjort :p

Lenke til kommentar

Jeg har lagt lite merke til "idiotiske fraser med masse utropstegn". Jeg har derimot lagt merke til en masse spørsmål benektersiden aldri har besvart.

Dette er også en påstand dere gjentar i det uendelige. Skal du nå henvise til et udefinertbart sted i denne tråden eller på internett generelt?

Lenke til kommentar

Eh, hvorfor teller vi ikke hunger og pest? Det eneste som ikke burde telle IMO er sivile som ble drept av de allierte under krigshandlinger. Alle andre er Nazistene ansvarlige for.

Tja, hungeren kan være skapt av eksterne forhold.

Pesten kan være skapt av tidens medisinke nivå.

Så det kan bli noen moro tall.

Grunnen til at jeg spør er fordi ingen er villig til å gi et sånt overslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...