After Dark Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 En artikkel som fortjener en plass her. Den omhandler lillesøsteren til Adolf Hitler som har blitt holdt hemmelig. Hun forsvarer riktig nok Hitler og sier at han ville ha grepet inn mot jødeutryddelsen hvis han hadde visst om den, men samtidig inrømmer hun jo at jødeutryddelsen fant sted: Hitlers hemmelige søster Hun var Hitlers hemmelige søster. Fremdeles møtes gamle nazister ved Paula Hitlers grav. —-Adolf var Tysklands største sønn gjennom alle tider, pleide hun å si. -Broren min ville grepet inn hvis han hadde kjent til utryddelsen av jødene, skrev Paula Hitler i flere brev som hun skrev til venner etter at krigen var slutt. Fram til sin død i 1960 fortsatte hun å være hans største tilhenger. Etter hvert ble hun også edderkopp i et nett av gamle og nye nazister som drømte om å bli kvitt "demokraturet" som nå hersket i Vest-Tyskland. http://www.dagbladet.no/2011/09/18/nyheter/hitler/utenriks/18179103/ 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 The Holocaust. In memory of the six million and those who survived. http://www.youtube.com/watch?v=lBDh1Rl9OXo En video som absolutt fortjener en plass er i tråden. Desverre avsluttes den med noen få, tåpelig propagandabilder av dagens rasister og den palestinske organisasjonen Hamas samt noen ledere fra Iran, men utenom disse få bildene er det en svært god video av hvordan situasjonen var. Anbefaler folk å brke de ca. ti minuttene det tar å se igjennom den. 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 The Holocaust. In memory of the six million and those who survived. http://www.youtube.com/watch?v=lBDh1Rl9OXo En video som absolutt fortjener en plass er i tråden. Desverre avsluttes den med noen få, tåpelig propagandabilder av dagens rasister og den palestinske organisasjonen Hamas samt noen ledere fra Iran, men utenom disse få bildene er det en svært god video av hvordan situasjonen var. Anbefaler folk å brke de ca. ti minuttene det tar å se igjennom den. Å legge ut sike videoer og bilder nytter ikke. For hvordan kan vi vite hvor disse videoene og bildene kommer fra ? Det var jo helle ikke mulig å filme inne i leirene, så alle videoene som påstås å vise hvordan forholdene var er fra filmer som er laget lenge etter krigen. Mao rene fantasifilmer uten grunnlag i virkeligheten. For det fins ingen tyske originaldokumenter som viser at tyskerne hadde noen plan for å drepe jøder. Vi vet jo også at det under krigen var tyfusepidemier i disse leirene, og vi vet også at foto av slike magre tyfussyke fanger blir brukt av jødene og deres lakeier som "bevis"på at holocaust har skjedd. Vi vet også at bilder av magre barn fra jødenes eget folkemord i Ukraina før krigen også er blitt brukt for å "bevise" holocaust" Jeg har selv sett slike bilder fra folkemordet i Ukraina som senere dukket opp som "bevis" på holocaust. Så ingenting av det du har lagt ut her holder som bevis på at "holocaust" har skjedd. Myten om holocaust forblir den største svindelen i historien. Og hvorfor skulle tyskerne bruke tid og ressurser på å bygge gasskamre for å gasse ihjel jøder når de kunne gjøre det enklere, mer effektivt, billigere og ikke minst raskere, om de da hadde til hensikt å drepe dem ? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Du glemmer fort. Man forsøkte å skyte dem, men de fleste tyskerene har noe som heter "empati", og en liten del av normale oppegående mennesker dør når de med overlegg dreper andre mennesker. Soldatene som henrettet jøder ble rett og slett av å skyte folk. Dermed forsøkte man å sprenge dem. Resultatet ble enda flere traumatiserte soldater. Man måtte rett og slett drepe dem på en måte hvor man ikke så dem dø, på fredlig vis. Dermed forsøkte man gass. Gassen fordriver luften i rommet, og offerene kveles. Så får man krigsfanger til å rydde vekk likene slik at ens egne soldater slipper å ta på likene som er fulle av avføring og blod. Men dette har du fått vite før, ved flere anledninger -- med kildehenvisninger. Så kremerte man likene, minst 4-5 lik i hver ovn til enhver tid. Som forklart tidligere. 2 hele lik, fortrinnsvis 1 mann og 1 kvinne og kanskje 1 barn, og restene av de voksne fra forrige kremering; som er en liten klump med hjertet og brystkasseregionen som har krympet betraktelig da vanninnholdet er fordampet. Som forklart tidligere ved mange mange mange mange anledninger. De hadde dessuten en knokkelknuser. En KNOKKELKNUSER. I tillegg vet vi at 3 000 000 polske navngitte jøder forsvant i tyskerenes varetekt. Hvor i steike helvete gjorde tyskerene av disse 3 000 000 menneskene? Hva med de 150 000 tyske jødene som forsvant og som hadde forsikringer og navn på bankkontoer som minner om deres eksistens selv om tyskerene rensket dem ut av verden og tok deres hus og penger? 3 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Du glemmer fort. Man forsøkte å skyte dem, men de fleste tyskerene har noe som heter "empati", og en liten del av normale oppegående mennesker dør når de med overlegg dreper andre mennesker. Soldatene som henrettet jøder ble rett og slett av å skyte folk. Dermed forsøkte man å sprenge dem. Resultatet ble enda flere traumatiserte soldater. Man måtte rett og slett drepe dem på en måte hvor man ikke så dem dø, på fredlig vis. Dermed forsøkte man gass. Gassen fordriver luften i rommet, og offerene kveles. Så får man krigsfanger til å rydde vekk likene slik at ens egne soldater slipper å ta på likene som er fulle av avføring og blod. Men dette har du fått vite før, ved flere anledninger -- med kildehenvisninger. Så kremerte man likene, minst 4-5 lik i hver ovn til enhver tid. Som forklart tidligere. 2 hele lik, fortrinnsvis 1 mann og 1 kvinne og kanskje 1 barn, og restene av de voksne fra forrige kremering; som er en liten klump med hjertet og brystkasseregionen som har krympet betraktelig da vanninnholdet er fordampet. Som forklart tidligere ved mange mange mange mange anledninger. De hadde dessuten en knokkelknuser. En KNOKKELKNUSER. I tillegg vet vi at 3 000 000 polske navngitte jøder forsvant i tyskerenes varetekt. Hvor i steike helvete gjorde tyskerene av disse 3 000 000 menneskene? Hva med de 150 000 tyske jødene som forsvant og som hadde forsikringer og navn på bankkontoer som minner om deres eksistens selv om tyskerene rensket dem ut av verden og tok deres hus og penger? Jeg har ikke glemt noe. Påstander om "knokkelknuser" ol , er kun fortvilte påstander som jødetilbederne kommer med i håp om å kneble debattmotstanderne og få dem til å akseptere løgnen om holocaust som "sannhet" Hvorfor skulle så tyske soldater plutselig bli så myke og sårbare når det gjaldt å drepe jøder ? Det var jo krig, og de drepte jo ellers ganske mange millioner mennesker på slagmarken på forskjellge måter, og også sivile. Hva er det som er så spesielt med jøder siden tyske soldater ikke klarte å drepe dem også på samme måte om de ville ? Wannsee konferansen hvor den såkalte endelige løsning for jødene ble diskutert ble holdt 20 Januar 1942. Hvordan skulle tyskerne rekke å bygge store gasskamre og drepe 6 millioner jøder i disse gasskamrene før krigen sluttet ? De måtte jo være overmennesker og i stand til å oppheve naturlovene om de skulle klare alt dette fra januar 1942 til krigen sluttet i mai 1945. Og hvordan klarte de å få frigitt ressurser til dette i en krig hvor de slåss på to fronter og hadde svært begrensede ressurser ? Mange av leirene er der ennå, men hvor er de påståtte gasskamrene ? Det er så mange ting som ikke rimer, og som er rett og slett umulig, at alle som er i stand til å tenke selvstendig bør begynne å reagere på jødenes uhyrlige påstander og demonisering av tyskerne. Og det er på tide at du begynner å tenke over det du også. Mange jøder reiste også til USA etter krigen, og mange reiste til midtøsten. The 'Holocaust Denial' Debate http://www.youtube.com/watch?v=N-N8T8TPOv8&feature=channel_video_title Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Alt dette er besvart før. Bare start å lese på side 1 og utover; jeg har ikke tid til å gjenta meg mer enn de ti-elleve gangene jeg har svart på samme spørsmål tidligere her på forumet. 2 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Alt dette er besvart før. Bare start å lese på side 1 og utover; jeg har ikke tid til å gjenta meg mer enn de ti-elleve gangene jeg har svart på samme spørsmål tidligere her på forumet. Nei ikke noe av dette har du svart på før. Du gjentar bare at du har svart før fordi dette er ubehagelige spørsmål, og det fins ikke noe fornuftig svar på dette hvis man samtidig skal tro på jødenes påstander om "holocaust" Endret 16. oktober 2011 av Baltazar94 1 Lenke til kommentar
trra Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) De måtte jo være overmennesker og i stand til å oppheve naturlovene om de skulle klare alt dette fra januar 1942 til krigen sluttet i mai 1945. Og hvordan klarte de å få frigitt ressurser til dette i en krig hvor de slåss på to fronter og hadde svært begrensede ressurser ? Mange av leirene er der ennå, men hvor er de påståtte gasskamrene ? Det er relativt enkelt å drepe mange mennesker på kort tid med blåsyre. Zyklon B er som nevnt tidligere i utgangspunktet et middel mot skadedyr. Med enkle tiltak fikk man gasset låver, lager osv slik at man drepte skadedyrene. For å drepe skadedyrene brukte man dosering som var opptil 50-60 ganger så kraftige som man trenger for å drepe mennesker. Det krever ikke mye innsats for å gjøre om hvilket som helst rom til gasskammer som kan drepe mange mennesker. At man fikk arbeidskraft til dette er eller ikke så rart. Hadde man valget mellom østfronten(hvor 90% av tyskerene døde) eller å jobbe på en leir var nok valget lett for mange. Itilleg hadde man skade soldater som ikke lenger var tjenestedyktig i strid som ble satt i arbeid i leirene. Endret 16. oktober 2011 av trra Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) De måtte jo være overmennesker og i stand til å oppheve naturlovene om de skulle klare alt dette fra januar 1942 til krigen sluttet i mai 1945. Og hvordan klarte de å få frigitt ressurser til dette i en krig hvor de slåss på to fronter og hadde svært begrensede ressurser ? Mange av leirene er der ennå, men hvor er de påståtte gasskamrene ? Det er relativt enkelt å drepe mange mennesker på kort tid med blåsyre. Zyklon B er som nevnt tidligere i utgangspunktet et middel mot skadedyr. Med enkle tiltak fikk man gasset låver, lager osv slik at man drepte skadedyrene. For å drepe skadedyrene brukte man dosering som var opptil 50-60 ganger så kraftige som man trenger for å drepe mennesker. Det krever ikke mye innsats for å gjøre om hvilket som helst rom til gasskammer som kan drepe mange mennesker. At man fikk arbeidskraft til dette er eller ikke så rart. Hadde man valget mellom østfronten(hvor 90% av tyskerene døde) eller å jobbe på en leir var nok valget lett for mange. Itilleg hadde man skade soldater som ikke lenger var tjenestedyktig i strid som ble satt i arbeid i leirene. Hvorfor tror dere politisk korrekte alltid at tomme påstander fra dere uten fnugg av dokumentasjon uten videre skal og bør godtas av alle som "bevis" på at dere har den rikige tro ? Det tøyset du kommer med her tror du vel egentlig ikke på selv engang, hvorfor forlanger du da at jeg skal tro på det ? Endret 16. oktober 2011 av Baltazar94 1 Lenke til kommentar
trra Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hvorfor tror dere politisk korrekte alltid at tomme påstander fra dere uten fnugg av dokumentasjon uten videre skal og bør godtas av alle som "bevis" på at dere har den rikige tro ? Det tøyset du kommer med her tror du vel egentlig ikke på selv engang, hvorfor forlanger du da at jeg skal tro på det ? Jeg tror ikke på det, jeg vet at blåsyre er et bra valg om man vil drepe mange mennesker. Siden du mener dette er tøys så kan du jo argumentere for hvorfor bruk av blåsyre er vanskelig. 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Mange av leirene er der ennå, men hvor er de påståtte gasskamrene ?Jeg besøkte ett av dem som fremdeles var intakt forrige helg. Jeg så også ett par andre som var ødelagt for å skjule bevis. Har du brydd deg med å besøke dem og se all dokumentasjon som finnes der? Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Mange av leirene er der ennå, men hvor er de påståtte gasskamrene ?Jeg besøkte ett av dem som fremdeles var intakt forrige helg. Jeg så også ett par andre som var ødelagt for å skjule bevis. Har du brydd deg med å besøke dem og se all dokumentasjon som finnes der? I call BS. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Baltazaar skriver:"Hvorfor skulle så tyske soldater plutselig bli så myke og sårbare når det gjaldt å drepe jøder ? Det var jo krig, og de drepte jo ellers ganske mange millioner mennesker på slagmarken på forskjellge måter, og også sivile. Hva er det som er så spesielt med jøder siden tyske soldater ikke klarte å drepe dem også på samme måte om de ville ? ". Her misforstar du grovt. Det er ikke slik at noen pastar at joder er sa spessielle at tyskere ikke klare a drepe akuratt dem. Om noen har pastatt dette sa legg gjerne ved kilde. Forskjellen ligger i at pa slagmarken slass du mot noen som prover a drepe deg. Da er det mye lettere a skyte mot vedkommende, du kjemper tross alt for livet. Om noen tar med en tilfeldig kar som ikke kan forsvare seg og ber deg skyte ham blir det noe helt annet. Ganske innlysende egentlig. Ellers er det verdt a merke seg at veldig mange mennesker under krigen slet med a skyte pa folk, selv i strid. Husker ikke noyaktige tall men mener man snakker om oppimot 50% som ikke skjot mot mennesker men rundt og i bakken. Det er trossalt veldig menneskelig. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Undersøkelser blant amerikanske soldater under 2. verdenskrig viste at 75-80% ikke skjøt rettede skudd mot fienden. S.L.A. Marshall (1947) - Men Against Fire: The Problem of Battle Command Så ja, det er veldig naturlig å tenke at den alminnelige tyske soldat ville lide store kvaler ved å henrette sivilister. Lenke til kommentar
herrnimrod Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det første som grep min nysgjerrighet med Holocaust var at tallet på 6 millioner aldri forandret seg. Idag verserer det forskjellige estimater fra de som har prøvd å ta en opptelling og det kunne virke som om de har blitt enige om å være uenige og bare bruke det tradisjonelle "6 millioner". Er iallefall det som fremdeles brukes i media, skoleverk og pophistorie. Men undersøker du nærmere finner du at tallet har en ganske lang historie. Det ble skrevet om det også i den første krigen og man var tidlige ute med det samme i den andre. Lenge før man engang kunne gjøre grove estimater. Og siden har det hengt med oss. Jeg har hørt at tallet skal ha en religiøs betydning og at et stort "brennoffer" (hvorav navnet Holocaust) skal være spådd som en del av jødenes bot til Gud. Hvem vet, jeg kan ikke verifisere det. Men siden jeg er litt bevandret i okkultisme og mystisisme så vet jeg at det iallefall ikke er helt uhørt historisk sett, og alt indikerer at okkulte trosretninger fremdeles er en sentral del av de indre maktsirklene, iallefall enkelte av dem. Etter det begynte jeg å kikke litt på Holocaust debatter de få gangene det ble forsøkt tatt opp seriøst. De kan alle oppsummeres på denne måten: Modig sjel føler det mangler beviser har litt tvil og utfordrer til debatt. Det mindretallet som ikke umiddelbart angriper hans person viser til bilder av utsultede, men levende mennesker og peker på at noen hull her og der i historien er irrelevant når vi har SÅ MANGE beviser. Vi snakker trosalt om et historisk FAKTUM. Så ebber det ut i semantiske sirkler helt til trådstarter gir opp for den umettelige mengden mennesker som er like ivrige etter å latterliggjør som den forrige. Men jeg så aldri noen beviser. Jeg så aldri noen harde fakta. Det er mye som tyder på at noe sånt kanskje kunne ha skjedd, men noe grunnlag for den bombastiske holdninger vi har hatt til temaet i alle år ser jeg ikke. Og når man hevder at en semistormakt i Europa, som gikk til krig pga. av ressursmangel, skulle finne på å bruke så mye tid og materiell på å drepe hoveddelen av arbeidsstyrken sin på den mest ineffektive måten for å oppfylle en profeti som enten allerede var oppnådd eller ikke kunne nås, ja da bør det kreves solid dokumentasjon og en objektiv granskning. Dritfulle tyskere som i fangenskap snakker om å ha tatt livet av milliarder av mennesker med en tannbørste og statistiske abberasjoner i folketellingslister etter en verdenskrig regnes ikke som solid dokumentasjon. Men så lenge rettssystemet har vedtatt sin sannhet på dette området og lokker med all inclusive ferieopphold i deres fasiliteter hvis man skulle ønske å bestride det så er det vel ikke så rart at vi er i smørja vi er i. Bare det skulle vært nok for en åpen debatt i media for det er en ekstremt farlig presedens for ytringsfriheten. Hva hvis staten har lyst til å vedta flere sannheter? 3 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Mange av leirene er der ennå, men hvor er de påståtte gasskamrene ?Jeg besøkte ett av dem som fremdeles var intakt forrige helg. Jeg så også ett par andre som var ødelagt for å skjule bevis. Du besøkte ingen av gasskamrene, for det fins ingen gasskamre i disse leirene. Jeg har etterforsket dette med "holocaust" i flere år. Jeg har ikke vært der selv, men studert videoer, rapporter og fotografier fra leirene, laget av historikere og eksperter som har vært der og undersøkt selv. Og faktisk også noen få ærlige jøder. Jeg har også sett fotografier og "bevismateriale" videoer og intervjuer fra såkalte "øyenvitner" som blir brukt for å "bevise" at holocaust skjedde. Men dette holder ikke for å overbevise voksne selvstendig tenkende individer om noe som helst, for det er så dårlig og åpenbart løgn og forfalskninger at jeg finner det ganske utrolig at jødene har klart å hjernevaske så mange til å tro på løgnen. Jeg har oså lest wannsee-protokollen som omtaler den endelige løsning, og det står det ikke noe om gassing av jøder. Den handler om å emigrere jøder for på den måten å fjerne dem fra tyskland. Det ble også advart mot å emigrere jødene i krigstid pga faren for at d kunne bli drept, derfor ble en midlertidig løsning satt i verk, som gikk ut på å flytte dem østover og i arbeidsleire inntil krigen var over. Mange har undersøkt leirene og lett etter de såkalte gasskamrene uten å finne spor av dem. Fred A.Leuchter er en av dem som har vært i leirene og undersøkt dem for spor etter gass og gasskamre. http://www.youtube.com/watch?v=pF7Y7pAMtFk De som ønsker det kan lese rapporten her. http://www.scribd.com/doc/2582074/Leuchter-Report Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Baltazaar skriver:"Hvorfor skulle så tyske soldater plutselig bli så myke og sårbare når det gjaldt å drepe jøder ? Det var jo krig, og de drepte jo ellers ganske mange millioner mennesker på slagmarken på forskjellge måter, og også sivile. Hva er det som er så spesielt med jøder siden tyske soldater ikke klarte å drepe dem også på samme måte om de ville ? ". Her misforstar du grovt. Det er ikke slik at noen pastar at joder er sa spessielle at tyskere ikke klare a drepe akuratt dem. Om noen har pastatt dette sa legg gjerne ved kilde. Forskjellen ligger i at pa slagmarken slass du mot noen som prover a drepe deg. Da er det mye lettere a skyte mot vedkommende, du kjemper tross alt for livet. Om noen tar med en tilfeldig kar som ikke kan forsvare seg og ber deg skyte ham blir det noe helt annet. Ganske innlysende egentlig. Ellers er det verdt a merke seg at veldig mange mennesker under krigen slet med a skyte pa folk, selv i strid. Husker ikke noyaktige tall men mener man snakker om oppimot 50% som ikke skjot mot mennesker men rundt og i bakken. Det er trossalt veldig menneskelig. Jeg vil anbefale deg å lese litt krigshistorie. Tyske soldater og da spesielt SS, nølte ikke med å drepe sivile om de fikk ordre om det, og de som nektet å adlyde ordre kunne selv risikere å bli skutt. Men vanligvis var det ss-soldater som utførte denne jobben. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det første som grep min nysgjerrighet med Holocaust var at tallet på 6 millioner aldri forandret seg. Idag verserer det forskjellige estimater fra de som har prøvd å ta en opptelling og det kunne virke som om de har blitt enige om å være uenige og bare bruke det tradisjonelle "6 millioner". Er iallefall det som fremdeles brukes i media, skoleverk og pophistorie. (...) Noe nøyaktig tall har man ikke nei. Men det er nå ganske stor enighet i at det ikke er 6 millioner som ble drept, men et tall rundt 5,7 millioner. Etter det begynte jeg å kikke litt på Holocaust debatter de få gangene det ble forsøkt tatt opp seriøst. De kan alle oppsummeres på denne måten: Modig sjel føler det mangler beviser har litt tvil og utfordrer til debatt. Det mindretallet som ikke umiddelbart angriper hans person viser til bilder av utsultede, men levende mennesker og peker på at noen hull her og der i historien er irrelevant når vi har SÅ MANGE beviser. Vi snakker trosalt om et historisk FAKTUM. Så ebber det ut i semantiske sirkler helt til trådstarter gir opp for den umettelige mengden mennesker som er like ivrige etter å latterliggjør som den forrige. Tja, hvis dette er ditt inntrykk av slike debatter vil jeg sterkt oppfordre deg til å lese igjennom denne tråden. Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg har etterforsket dette med "holocaust" i flere år. Jeg har ikke vært der selv, men studert videoer, rapporter og fotografier fra leirene, laget av historikere og eksperter som har vært der og undersøkt selv. Og faktisk også noen få ærlige jøder. Mange har undersøkt leirene og lett etter de såkalte gasskamrene uten å finne spor av dem. Fred A.Leuchter er en av dem som har vært i leirene og undersøkt dem for spor etter gass og gasskamre. Baltazar, det er utrolig at du sier du har lest om dette temaet i flere år og fortsatt klarer å si:"Hvordan skulle tyskerne rekke å bygge store gasskamre og drepe 6 millioner jøder i disse gasskamrene før krigen sluttet ?" Det er /ingen/ som påstår at de gasset 6 millioner i gasskamre. Hvor mange ganger skal dette gjentas før det synker inn? Når du i tillegg argumenterer med Fred Leuchter, så avslører du deg selv ikke bare som benekter, men som en primitiv, uopplyst benekter. Les denne tråden fra starten av, så vil du bli litt mer opplyst. Hjelpe meg. 3 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg har hørt at tallet skal ha en religiøs betydning og at et stort "brennoffer" (hvorav navnet Holocaust) skal være spådd som en del av jødenes bot til Gud. Du har nok hørt rett, holocaust er brennofring til jødenes gud. http://thy-weapon-of-war.blogspot.com/2010/01/meaning-of-term-holocaust-burnt.html Tallet 6 millioner,er et kabbalistisk tall som har sin opprinnelse 900 år før andre verdenskrig. http://www.thebirdman.org/Index/Jews/Jews-FilesForHistory&ScripturalOrigin/BenWeintraub&The6MillionNumber.htm 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå