tom waits for alice Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Nei, de bodde i Berlin på normal måte og hadde til og med en synagoge som utførte giftemål og bar mitzwa og liknende: Ja, hvis Ernst Zündel sier det på Youtube så må det være slik. Synagogene ble satt i brann under Krystallnatten allerede i 1938, lenge før krigsutbruddet. At de ble truffet av allierte bomber senere er korrekt, men da var de forlengst utbrente ruiner og ble altså ikke brukt som synagoger. Geir 8 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Da skal vi tilbake til John Demjanjuk som hadde tittlen "Verdens mest ettersøkte nazist" da han ble tatt. Han er nå mistenkt for enda flere drap nå og må dermed trolig i retten på ny: John (91) drepte over 30.000 jøder Han har titusenvis av jøders liv på samvittigheten. Nå mistenkes John Demjanjuk for å stå bak ytterligere 5000 drap. http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/-john-91-drepte-over-30000-joeder-3540705.html Sist det var snakk om ham spurte jeg, men jeg fikk aldri noe svar så derfor spør jeg gjerne igjen: Hva er grunnen til disse siktelsene samt domfellelsen mot ham dersom det aldri har vært noe holocaust slike enkelte hevder? Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Viktig å holde myten vedlike. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hvorfor det? Det er jo så godt som ingen som bestrider den. Og dere som gjør det lar dere vel ikke overbevise uansett...? Geir 2 Lenke til kommentar
stalagmitt Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Holocaust er fakta. Dokumentasjon finnes i massevis, det er bare å begynne å lese. Å diskutere dette er både barnslig og idiotisk. Endret 19. juli 2011 av stalagmitt 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Mengeles dagbøker solgt for 1,6 millioner kroner En ortodoks jøde fikk tilslaget da «dødsengelen» Josef Mengeles dagbøker ble lagt ut for salg på en auksjon i USA torsdag. http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4180025.ece Dette høres svært interessangt ut. Jeg har selv lest boken til dr. Mengeles assistent og henvist til den her i tråden flere ganger. Skulle gjerne visst hva som sto i disse dagbøkene. Om det klarer å overbevise folk som bare har bestemt seg for at holocaust aldri skjedde er jo tvilsomt, men relevant er det absolutt. Husk at dr. Mengele var midt oppi dette og hvilken viktig rolle han hadde... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Foraktet nazi-konsern legges ned I.G. Farben hadde blant annet patent på giftgassen Zyklon B, som ble brukt i konsentrasjonsleire. Nå er det slutt for den tidligere industrigiganten. 66 år etter krigens slutt ser virksomheten til det foraktede tyske kjemikonsernet I.G. Farben endelig ut til å opphøre. Konsernet var tett knyttet til jødeutryddelsene under andre verdenskrig. I.G. Farben, (Interessen-Gemeinschaft Farbenindustrie AG) hadde blant annet patent på Zyklon B, gassen som ble brukt i konsentrasjonsleirenes gasskamre. http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7759145 Altså enda et bevis på krigen og det som hendte under den. Forøvrig er det vel like greit at konsernet forsvinner nå. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det er jo bare nok et bevis for at jødene styrer verden, siden de har så mye makt at de kan legge ned et konsern som sikkert er verdt milliarder. Det som er noe suspekt er at de brukte 66 år på det, men skulle tro de onde jødene ville ta dette konsernet av dage rett etter israel ble opprettet. Lenke til kommentar
thebull Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Skummelt at faktisk folk kan si at holocaust ikke har skjedd. Skam dere, jeg har ikke tenkt å gå inn i en debatt med personer som mener det ikke har skjedd - For de er det tydeligvis noe alvorlig galt med. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det er jo bare nok et bevis for at jødene styrer verden, siden de har så mye makt at de kan legge ned et konsern som sikkert er verdt milliarder. Imponerende at du kan bruke nedleggelsen av et gammelt konsern som det har vært mye elendighet med som et "bevis" på at jødene har verdensherredømme... Kan du forklare vesentlig nærmere hvordan dette beviser noe sånt? Det som er noe suspekt er at de brukte 66 år på det, men skulle tro de onde jødene ville ta dette konsernet av dage rett etter israel ble opprettet. Eller vesentlig enklere, at jøder i seg selv ikke har noe som helst med dette å gjøre. Ingen ting som går ut på å styre verden iallefall. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg tror nok Hr. Gunfreak var ironisk Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Vanskelig å vite så mange som har skrevet akkurat slike fraser i denne tråden. Og ja, det er mye av den slags! Leste gjennom hele tråden senest tideligere i dag etter at jeg hadde kommet med det nye innlegget. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg tror nok Hr. Gunfreak var ironisk What he said! 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Vanskelig å vite så mange som har skrevet akkurat slike fraser i denne tråden. Og ja, det er mye av den slags! Leste gjennom hele tråden senest tideligere i dag etter at jeg hadde kommet med det nye innlegget. Jeg ville tro min possisjon på dette ville være kjent blant alle som har lest denne tråden og alle de andre trådene fra rasist jævlene. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Så mange innlegg som har inneholdt den slags er det vanskelig å skille de forskjellige fra hverandre. Men mener du noe spesielt om nedleggelsen av konsernet i det hele tatt? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Som sagt, jeg syns det var rart at dette ikke skjedde før. Det er greser for hvor mye vi skal la kapitalisme få slå seg løs. Sikkert mye penger å tjene på å drepe folk på industrielt invå, men jeg er ikke så glad i kapitalisme at dette er noe jeg mener burde skje. Jeg er for sterk regulering av indistri, ellers gjør de bare faen skap. At noen ikke at lagt ned dette konsernet før nå er veldig rart. Men jeg syns også det er rart at ingen har lagt ned tobaks industien heller da. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det er forskjell på en bedrift som det vi snakker om her og på dem som selger varer folk regner som et nytelsesmiddel som tobakk selvom det kan føre til en tideligere død. (Samme med alkoholindustrien forøvrig). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Tobakk dreper 50% av de som bruker det, det er bare halvparten så farlig som Zyclon B, men sammenlagt har tobakk bare de siste 50 årene drept mange flere en Zyclon B. Ikke i nærheten av 50% dør av alkohol, eller macdonalds mat, eller en gang kokain. Du må antagligvis opp i Heorin og meth før vi snakker 50% som bruker det blir drept eller ødlagt for livet. Tobakk er ikke et vanlig nytelses middel som er litt skadelig. Det er i en helt annen liga. Men dette er off topic. Jeg syns det er rart at noen som helst ville gjøre buissness med I.G. Farben. Men skulle tro at alle ville sky dem som ilden. og at bedriften ville falle fra hverandre etter bare noen år etter krigen. At folk har ville jobbe for, og jobbe sammen med dem i 66 år er helt sykt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Due to the severity of the war crimes committed by IG Farben during World War II, the company was considered to be too corrupt to be allowed to continue to exist. The Soviet Union seized most of IG Farben's assets located in the Soviet occupation zone (see Morgenthau Plan), as part of their reparation payments. The Western Allies however, in 1951, split the company up into its original constituent companies. The four largest quickly bought the smaller ones. Today only Agfa, BASF, and Bayer remain, Hoechst having in 1999 demerged its industrial chemical operations to Celanese AG and merged its life-sciences businesses with Rhône-Poulenc's to form Aventis. Part of Hoechst was afterwards Celanese AG, while another part of the company was sold in 1997 to the chemical spin-off of Sandoz, the Muttenz (Switzerland) based Clariant. IG Farben was officially put into liquidation in 1952, but this does not mean the company ceased to exist as a legal entity; up to today, it is still in existence as a corporation "in liquidation", meaning that the purpose of the continuing existence of the corporation is being wound up and dissolved in an orderly fashion. As of 2010, its shares are still traded on German markets.[25] On November 10, 2003, its liquidators filed for insolvency,[26] but again, this does not affect the existence of the company as a legal person. It had contributed 500,000 DM (£160,000 or €255,646) towards a foundation for former captive labourers under the Nazi regime. The remaining property, worth DM 21 million (£6.7 million or €10.7 million), went to a buyer. During this lengthy period, the holding company had been continually criticized for failing to pay any compensation to the former laborers, which was the stated reason for its continued existence after 1952.[citation needed] The company, in turn, blamed the ongoing legal disputes with the former captive labourers as being the reason it could not be legally dissolved and the remaining assets distributed as reparations. Nevertheless, it refused to join a national compensation fund that was set up in 2001 to pay people who had suffered.[27] Each year, the company's annual meeting in Frankfurt was the site of demonstrations by hundreds of protesters.[28] <h3 style="color: black; background-image: none; background-attachment: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-color: initial; font-weight: bold; margin-top: 0px; margin-right: 0px; margin-bottom: 0.3em; margin-left: 0px; overflow-x: hidden; overflow-y: hidden; padding-top: 0.5em; padding-bottom: 0.17em; border-bottom-width: initial; border-bottom-style: none; border-bottom-color: initial; width: auto; font-size: 17px; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; "></h3> Fra wikipedia. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Tobakk dreper 50% av de som bruker det, det er bare halvparten så farlig som Zyclon B, men sammenlagt har tobakk bare de siste 50 årene drept mange flere en Zyclon B. Ikke i nærheten av 50% dør av alkohol, eller macdonalds mat, eller en gang kokain. Du må antagligvis opp i Heorin og meth før vi snakker 50% som bruker det blir drept eller ødlagt for livet. Tobakk er ikke et vanlig nytelses middel som er litt skadelig. Det er i en helt annen liga. Men dette er off topic. Mange har dødd av det ja, men det er snakk om å bruke ting med måte eller ikke. Det kan fortsatt ikke sammenlinges med konsernet vi diskuterer her og deres handlinger. Men er enig i at det er en avsporing uansett. Jeg syns det er rart at noen som helst ville gjøre buissness med I.G. Farben.Men skulle tro at alle ville sky dem som ilden. og at bedriften ville falle fra hverandre etter bare noen år etter krigen. At folk har ville jobbe for, og jobbe sammen med dem i 66 år er helt sykt. Det kan jo være at folk som har hatt kontakt med dem har hatt mange av de samme meningene som nazistene personelig. Det kan man aldri vite. Men er også overrasket over at det klarte seg så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå