Gutten fra eventyret Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Kanskje en obduksjonsrapport av et gasset lik? Eller tegninger over et fungerende gasskammer som skal ha blitt benyttet til denne melkekua? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Har du sjekket boken jeg har anbefalt iallefall to ganger? Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Heh. fra siden Bidalaka postet: The white substance on the first of these core samples could be lime (the use of which alone points to presence of mass graves, for what else would lime be put in the soil for, at least in this area?), but it could also be bone ash. De er flinke med å gi intrykket av å være vitenskapelige. Et virkelig godt stykke propaganda. Sikkert mange som faller for det. Har du sjekket boken jeg har anbefalt iallefall to ganger? Har du sjekket Talmud? Endret 8. juni 2011 av Gutten fra eventyret Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Jeg sjekket linken din ja, hvor du tror at bruken av ordet fjerne tilsier noe brennoffer om det er det du mener. Sjekker du ut Talmud nå da? Endret 8. juni 2011 av Gutten fra eventyret Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg snakket ikke om den linken, men om en bok jeg har nevnt to-tre ganger her. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Å? Anne Franks Dagbok? Hahaha. Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Du greier vel å produsere et enkelt bilde av stedet hvor dette havet med lik skal ha blitt av? Hvis du ikke evner å lese teksten, så kan du faktisk finne bilder bare ved å scrolle nedover linken jeg ga. Nå, tilbake til spørsmålene mine. Har du noen svar, eller skal vi bare bli enig om at nei det har du ikke? Endret 9. juni 2011 av Bidalaka Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 For siste gang: "Jeg var dr. Mengeles assistent" av Miklós Nyiszli! Det er berettningene hans fra han jobbet for Josef Mengele i Auschwitz-Birkenau og den inneholder også fotnoter ang. hvilke detaljer som kan være feil. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Vel, du vet ikke en gang hvor disse haugene av lik skal ha blitt av ei heller greier du å legge frem noen beviser på at sådanne massegraver eksisterer uten å poste til denne nå avkledde propagandasiden. Samme hvor mange tall du slenger ut i løse luften for å virke som en autoritet innenfor Holocaustendom så er og forblir Holocaust en gigantisk svindel. Kanskje du burde se deg om etter en annen jobb Bidalaka. Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Kanskje en obduksjonsrapport av et gasset lik? Eller tegninger over et fungerende gasskammer som skal ha blitt benyttet til denne melkekua? Er du tilbake på BelzeBob-nivået nå? Dette er jo hans klassikere. Skal jeg linke tegninger av et fungerende gasskammer og gjøre dette enda mer pinlig for deg, eller skal jeg la være? 1 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Kanskje en obduksjonsrapport av et gasset lik? Eller tegninger over et fungerende gasskammer som skal ha blitt benyttet til denne melkekua? Er du tilbake på BelzeBob-nivået nå? Dette er jo hans klassikere. Skal jeg linke tegninger av et fungerende gasskammer og gjøre dette enda mer pinlig for deg, eller skal jeg la være? Et gasskammer som ble benyttet i perioden dette skal ha forekommet og på dette åstedet for denne massive "forbrytelsen". Men uansett hva du fremskaffer så er det kun løgner du er betalt for å spre. Det må være rart egentlig å være såpass fremmed for å ha moral at man med den største iver går inn for å dekke over en av de største svindlene i moderne historie. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Akkurat, der et ditt "argument": Cool story bro... Synes du det er rart at du ikke blir tatt seriøst idet du sier her? Argumentasjonen din virker faktisk temmelig lik den iranske presidenten Mahmoud Ahmadinejads og han blir heller ikke tatt seriøst... 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jada... Jeg argumenterer iallefall for meg og kommer med kilder. Du har jo tydeligvis ikke sett på boken en gang så kan du si hvorfor alt der skulle være løgn sånn på stående fot? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Han var selv til stede og det er ikke en 100% bok til hans fordel da den inneholder fotnoter om hva som kan være feil i forhold til hva han opplevde i leiren og hva som har kommet fram senere. Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Et gasskammer som ble benyttet i perioden dette skal ha forekommet og på dette åstedet for denne massive "forbrytelsen". We aim to please. Skal vi se. Oi. Her har vi litt. http://www.mazal.org/Pressac/Pressac0286.htm http://www.mazal.org/Pressac/Pressac0287.htm Tegning av Krematoria II, Birkenau, laget av de Tyske arkitektene som planla byggingen. Flere tegninger og bilder fins på siden før og etter. Nå, da tror jeg det er din tur til å besvare spørsmål. Chop-chop Nancy. Endret 8. juni 2011 av Bidalaka Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Vel, du vet ikke en gang hvor disse haugene av lik skal ha blitt av ei heller greier du å legge frem noen beviser på at sådanne massegraver eksisterer uten å poste til denne nå avkledde propagandasiden. Samme hvor mange tall du slenger ut i løse luften for å virke som en autoritet innenfor Holocaustendom så er og forblir Holocaust en gigantisk svindel. Kanskje du burde se deg om etter en annen jobb Bidalaka. Kan du gi oss en referanse på innlegget hvor denne "propagandasiden" blir avkledd, evt. en annen referanse på dette? Eller er det, som vanlig, din påstand om at dette er løgn uten videre begrunnelse vi må forholde oss til? Og vi venter fortsatt i spenning på at du skal underbygge påstandene om at Bidalaka er ansatt av Holocaustsenteret. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ok! en kjeller for lik er et gasskammer nå plutselig? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Som jeg sa: Han var selv til stede og det er ikke en 100% bok til hans fordel da den inneholder fotnoter om hva som kan være feil i forhold til hva han opplevde i leiren og hva som har kommet fram senere. Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ok! en kjeller for lik er et gasskammer nå plutselig? Nei. Det ble det da de gjorde om planene, ikke plutselig. Du vet som jeg har nevnt tidligere. Utovervendte gasstette dører, nettingsylindre for zyklon-b-pellets osv. Du kan jo svare på et motspørsmål, selv om jeg vet du har allergi mot det; hva i alle dager skal en "kjeller for lik" med et femti meter langt avkledningsrom? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå