Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh. fra siden Bidalaka postet:

The white substance on the first of these core samples could be lime (the use of which alone points to presence of mass graves, for what else would lime be put in the soil for, at least in this area?), but it could also be bone ash.

SobiborCoreDrillF6.jpg

De er flinke med å gi intrykket av å være vitenskapelige. Et virkelig godt stykke propaganda. Sikkert mange som faller for det.

Har du sjekket boken jeg har anbefalt iallefall to ganger?

Har du sjekket Talmud?

Endret av Gutten fra eventyret
Lenke til kommentar

Du greier vel å produsere et enkelt bilde av stedet hvor dette havet med lik skal ha blitt av?

Hvis du ikke evner å lese teksten, så kan du faktisk finne bilder bare ved å scrolle nedover linken jeg ga.

Nå, tilbake til spørsmålene mine. Har du noen svar, eller skal vi bare bli enig om at nei det har du ikke?

Endret av Bidalaka
Lenke til kommentar

Vel, du vet ikke en gang hvor disse haugene av lik skal ha blitt av ei heller greier du å legge frem noen beviser på at sådanne massegraver eksisterer uten å poste til denne nå avkledde propagandasiden.

Samme hvor mange tall du slenger ut i løse luften for å virke som en autoritet innenfor Holocaustendom så er og forblir Holocaust en gigantisk svindel. Kanskje du burde se deg om etter en annen jobb Bidalaka.

Lenke til kommentar

Kanskje en obduksjonsrapport av et gasset lik? Eller tegninger over et fungerende gasskammer som skal ha blitt benyttet til denne melkekua?

Er du tilbake på BelzeBob-nivået nå? Dette er jo hans klassikere. Skal jeg linke tegninger av et fungerende gasskammer og gjøre dette enda mer pinlig for deg, eller skal jeg la være?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje en obduksjonsrapport av et gasset lik? Eller tegninger over et fungerende gasskammer som skal ha blitt benyttet til denne melkekua?

Er du tilbake på BelzeBob-nivået nå? Dette er jo hans klassikere. Skal jeg linke tegninger av et fungerende gasskammer og gjøre dette enda mer pinlig for deg, eller skal jeg la være?

Et gasskammer som ble benyttet i perioden dette skal ha forekommet og på dette åstedet for denne massive "forbrytelsen".

Men uansett hva du fremskaffer så er det kun løgner du er betalt for å spre. Det må være rart egentlig å være såpass fremmed for å ha moral at man med den største iver går inn for å dekke over en av de største svindlene i moderne historie.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Et gasskammer som ble benyttet i perioden dette skal ha forekommet og på dette åstedet for denne massive "forbrytelsen".

We aim to please.

Skal vi se. Oi. Her har vi litt.

http://www.mazal.org/Pressac/Pressac0286.htm

http://www.mazal.org/Pressac/Pressac0287.htm

Tegning av Krematoria II, Birkenau, laget av de Tyske arkitektene som planla byggingen. Flere tegninger og bilder fins på siden før og etter.

Nå, da tror jeg det er din tur til å besvare spørsmål. Chop-chop Nancy.

Endret av Bidalaka
Lenke til kommentar

Vel, du vet ikke en gang hvor disse haugene av lik skal ha blitt av ei heller greier du å legge frem noen beviser på at sådanne massegraver eksisterer uten å poste til denne nå avkledde propagandasiden.

Samme hvor mange tall du slenger ut i løse luften for å virke som en autoritet innenfor Holocaustendom så er og forblir Holocaust en gigantisk svindel. Kanskje du burde se deg om etter en annen jobb Bidalaka.

Kan du gi oss en referanse på innlegget hvor denne "propagandasiden" blir avkledd, evt. en annen referanse på dette? Eller er det, som vanlig, din påstand om at dette er løgn uten videre begrunnelse vi må forholde oss til?

Og vi venter fortsatt i spenning på at du skal underbygge påstandene om at Bidalaka er ansatt av Holocaustsenteret.

Lenke til kommentar

Ok! en kjeller for lik er et gasskammer nå plutselig?

Nei. Det ble det da de gjorde om planene, ikke plutselig. Du vet som jeg har nevnt tidligere. Utovervendte gasstette dører, nettingsylindre for zyklon-b-pellets osv.

Du kan jo svare på et motspørsmål, selv om jeg vet du har allergi mot det; hva i alle dager skal en "kjeller for lik" med et femti meter langt avkledningsrom?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...