Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Image18.jpg

Røyk i bakgrunnen fra krematoriene som utførte Holocaustet skal vi tro Wiesenthalsenteret. Bildet har blitt avslørt som en forfalskning i likhet med resten av denne gigantiske svindelen.

Askeladden, hvis jeg viser deg et forfalsket dokument som tar for seg andre verdenskrig, vil du da være enig i at andre verdenskrig aldri fant sted?

• Liker 7
Lenke til kommentar

Vis meg massegravene plox.

Start med å lese her: http://holocaustcontroversies.blogspot.com/2010/05/mass-graves-at-nazi-extermination-camps.html

Ta den tiden du trenger. Det er en hel del innhold.

Når du er ferdig å lese kan du svare meg på spørsmålet om hvordan man organiserte mange hundre tusen arbeidere i "arbeidsleiren" Treblinka. Du glemte det ved siste korsvei. Du kan gjerne også svare på hvorfor alle i ledelsen av disse leirene ble plukket ut fra euthanasiprogrammet, dvs at de hadde alle sammen erfaring med gassing av mennesker.

Avslutt gjerne med å fortelle hvor de gjorde av alle Jødene da leirene ble revet. Det vanlige argumentet er at de dro til Israel og til USA osv. Problemet er at disse leirene ble revet av SS i -1943-. Dvs at det i følge deg var 1.3 millioner Jøder som ble oppbevart et eller annet sted fra 1943 til 1945.

Hvor befant disse menneskene seg i denne tidsperioden?

Endret av Bidalaka
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja hehe. Selve mengden "overlevere" er i seg selv bevis på at dette dreide seg om arbeidsleirer og ikke utryddelsesleire.

Du sier det er så mange overlevere. Kan du vise meg noen overleverhistorier fra de som den konvensjonelle versjonen hevder ble selektert bort med en gang? Altså, siden det er så mange overlevere; kan du vise meg noen av dem som var under 15 år da de ble sendt til Auschwitz fra Ungarn i 1944? (Unntatt de som ble tatt ut for medisinske eksperimenter.) Ca 400 000 Jøder ble sendt dit, sommeren 1944. Mange av disse var barn. I følge deg bør det være lassevis av slike overlevere. Kan du gi meg et par navn?

Generelt har du jo gjentatt denne påstanden mange ganger. Jeg har tidligere sagt at 200 stk overlevde Reinhardleirene. Litt av noen "arbeidsleire."

Endret av Bidalaka
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og hvorfor klarte han ikke å gjøre ferdig jobben da?

Fordi Nazi-Tyskland tapte krigen før han fikk gjort det!

Denne forklaringen holder ikke. Om tyskerne hadde planlagt å drepe jødene, så ville de klart det i god tid før krigen sluttet.

Jødene klarte jo selv å drepe flere enn 6 millioner bare på et eneste år før krigen.

http://www.ukrainianmuseum.org/0311ukrmus_UNFamineBrochure.pdf

Og det gjelder jo bare et av folkemordene jødene har på samvittigheten. Det er mange flere i rekken.

• Liker 1
Lenke til kommentar

[

Denne forklaringen holder ikke. Om tyskerne hadde planlagt å drepe jødene, så ville de klart det i god tid før krigen sluttet.

Jødene klarte jo selv å drepe flere enn 6 millioner bare på et eneste år før krigen.

http://www.ukrainianmuseum.org/0311ukrmus_UNFamineBrochure.pdf

Ok, la oss se på denne tankegangen i litt detalj. Enkelt spørsmål Baltazar; fins det fortsatt Ukrainere igjen?

Lenke til kommentar

Akkurat ja, der kom det faste "argumentet" til benekterne: Det er falskt... :roll:

Hvorfor vil du ikke lese i den babylonske talmud ?

Dette er jo tross alt den boken jødene følger når de gjør "Guds arbeid" i følge det mosaiske trossamfunn i Oslo.

Da den jødiske banken goldman-sachs ble tatt i svindel, så sa jo også sjefen for goldman-sachs at det var ok at de svindlet, fordi de gjorde "guds arbeid"

Goldman-sachs fulgte jo selvfølgelig også den babyloske talmud som sier at jødene skal svindle og bedra vantro.

Hvilken grunn har vi da for å tro at jødene forteller sannheten når det gjelder holocaust når den babylonske talmud gir dem påbud om å svindle og bedra vantro, og når vi også vet at det så absolutt er i jødenes interesse at vi fortsetter å tro på myten om holocaust??

• Liker 3
Lenke til kommentar

Kan jeg få lese det intervjuet med sjefen i GS? Jeg ble veldig interessert :D

Jødene prøver selvfølgelig å få det fjernet. Og artikkelen fra times

er allerede fjernet, den var her http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/us_and_americas/article6907681.ece

Men her er en annen side so de ikke har klart å fjerne ennå

http://blogs.wsj.com/marketbeat/2009/11/09/goldman-sachs-blankfein-on-banking-doing-gods-work/

Her er en til som ennå ikke er fjernet

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/us_and_americas/article6907681.ece

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva i alle dager har religiøse tekster å gjøre med historiske fakta?

Fordi de såkalte "historiske fakta" er en stor svindel. Og de religiøse tekstene viser at jødene blir oppfordret til å svindle og bedra vantro.

Dette har jo litt å si for jødenes troverdighet når de nå påstår at dette såkalte "holocaust" har skjedd.

De følger oppfordringen i talmud, men satser på at folk flest ikke vil lese det men tro som deg at religiøse tekster ikke har noe med dette å gjøre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Den er fremdeles der... Den opprinnelige lenka mener jeg...

Ja det stemmer, den var der.

Så nå har du vel lest det også slik at du vet hva jødene mener med å gjøre guds arbeid ?

Svindelhistorien om holocaust er også en del av dette "guds arbeid" som jødene driver med.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så nå har du vel lest det også slik at du vet hva jødene mener med å gjøre guds arbeid ?

Svindelhistorien om holocaust er også en del av dette "guds arbeid" som jødene driver med.

Jeg ser hva én person har forsøkt å unnskylde sitt lovbrudd med.

Er alle kristne drapsmenn hvis jeg tar med meg min evt. fremtidige sønn utenfor byporten og steiner ham?

Endret av Hugo_Hardnuts
Lenke til kommentar

Vis meg massegravene plox.

Start med å lese her: http://holocaustcontroversies.blogspot.com/2010/05/mass-graves-at-nazi-extermination-camps.html

Ta den tiden du trenger. Det er en hel del innhold.

Når du er ferdig å lese kan du svare meg på spørsmålet om hvordan man organiserte mange hundre tusen arbeidere i "arbeidsleiren" Treblinka. Du glemte det ved siste korsvei. Du kan gjerne også svare på hvorfor alle i ledelsen av disse leirene ble plukket ut fra euthanasiprogrammet, dvs at de hadde alle sammen erfaring med gassing av mennesker.

Avslutt gjerne med å fortelle hvor de gjorde av alle Jødene da leirene ble revet. Det vanlige argumentet er at de dro til Israel og til USA osv. Problemet er at disse leirene ble revet av SS i -1943-. Dvs at det i følge deg var 1.3 millioner Jøder som ble oppbevart et eller annet sted fra 1943 til 1945.

Hvor befant disse menneskene seg i denne tidsperioden?

Du greier vel å produsere et enkelt bilde av stedet hvor dette havet med lik skal ha blitt av?

Jeg håper virkelig du blir belønnet godt i dette livet Bidalaka.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...