Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)

Anbefalte innlegg

Det er dem som ikke tror på holocaust her som er useriøse! Trekker frem at andre tilber jøder, er jøder selv, jobber med å spre løgn på internett osv...

Dere er helt overbevist om at løgnen om dette såkalte holohaux er riktig, og derfor er dere ikke mottakelig for annen informasjon.

Å tro på en løgn og å prøve å forsvare løgnen og spre den videre, er ikke noe særlig seriøst.

Jeg ville heller kalle det kriminellt.

Dere er helt overbevist om at Holocaust er en løgn, og derfor er dere ikke mottakelig for annen informasjon.

Å tro på en løgn og å prøve å forsvare løgnen og spre den videre, er ikke noe særlig seriøst.

Jeg ville heller kalle det kriminellt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dokument fra 1919 viser Hitlers tidlige jødehat

Et nylig offentliggjort dokument er det første skriftlige beviset på Hitlers intensjon om å «fjerne» jødene.

Historieforskningen om andre verdenskrig har hele tiden manglet en viktig brikke. Det har nemlig ikke lykkes historikere å grave frem et skriftlig dokument hvor Hitler eksplisitt uttrykker sin plan om å utrydde jødene.

Brevet som ble vist frem i New York i går, er i så måte unikt: Det er det tidligst daterte dokumentet hvor Hitler uttrykker sitt ønske om å «fjerne» jødene.

Dokumentet, som er kjøpt og stilt ut av Simon Wiesenthal-senteret, regnes for å være det første skriftlige beviset på Hitlers jødehat, og hans intensjon om å «løse det jødiske spørsmålet».

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4142667.ece

Da er iallefall Adolf Hitlers hat mot jødene og ønske om å utrydde dem dokumentert. Nå som den saken er klart opp i blir det jo litt vanskeligere å benekte at han prøvde med alle de ressursene han hadde tilgjengelig... Ingen ting er som beviser!

Lenke til kommentar

Ja hehe. Selve mengden "overlevere" er i seg selv bevis på at dette dreide seg om arbeidsleirer og ikke utryddelsesleire.

Vis meg massegravene, vis meg et eneste gasskammer.

Du har blitt spørt mange ganger om å vise arbeidsleirene du selv snakker om.

Viser til innlegg av Bidalaka:

Arbeidsleire, hvilket for noen er det samme som døden.

Hvilket arbeid ble gjort i Belzec, i Sobibor, i Treblinka? Da de ryddet Warzawaghettoen i 1942 sendte de tre hundre tusen Jøder til Treblinka. Treblinka var noen få hundre meter på tvers og langs. Hvor fikk de plass til å jobbe alle sammen?

Hvilket arbeid ble utført i Treblinka, Askeladden?

Lenke til kommentar

Nå kommer utsendingene fra Holocaustsenteret for å verne om melkekua si.

Ja hehe. Selve mengden "overlevere" er i seg selv bevis på at dette dreide seg om arbeidsleirer og ikke utryddelsesleire.

Vis meg massegravene, vis meg et eneste gasskammer.

Du har blitt spørt mange ganger om å vise arbeidsleirene du selv snakker om.

Viser til innlegg av Bidalaka:

Arbeidsleire, hvilket for noen er det samme som døden.

Hvilket arbeid ble gjort i Belzec, i Sobibor, i Treblinka? Da de ryddet Warzawaghettoen i 1942 sendte de tre hundre tusen Jøder til Treblinka. Treblinka var noen få hundre meter på tvers og langs. Hvor fikk de plass til å jobbe alle sammen?

Hvilket arbeid ble utført i Treblinka, Askeladden?

Vis meg massegravene plox.

Lenke til kommentar

Og hvorfor klarte han ikke å gjøre ferdig jobben da?

Fordi Nazi-Tyskland tapte krigen før han fikk gjort det!

Og som jeg har vært inne på tideligere fortsatte Hitler med den meningsløse prioriteringen å bruke militære ressurser på å øke deportasjonen av jøder til konsentrasjonsleirene selv da de allierte var i land og alle utenom Hitler innså at krigen var tapt. Dette kalte Gutten fra eventyret en fin historie. Men nå nok et bevis lagt fram og denne gangen dreier det seg om Hitlers syn på jødene. Nå som først det er klart, er det fortsatt vanskelig å tro på at han faktisk gikk inn for det med alle de ressursene han hadde til rådighet?

Så jeg vil gjerne høre hva du, Gutten fra eventyret mener om dette dokumentet som nå er funnet. Og ikke bare si at det er falsk dette også.

Lenke til kommentar

Grunnen til at denne myten har fått fotfeste i det hele tatt er på grunn av fotografier som har brent seg inn i underbevisstheten til folk.

Bilder som dette er hva som kjennetegner Holocaust™

holocaust.jpg

Dette er ofre for alliertes bombinger. I dette tilfellet pga bombing av infrastruktur og forsyningslinjer, det er heller ikke bevis på at noe systematisk drap på jøder eller at de fotograferte tilhører noen spesifikk folkegruppe eller at det var et program for å utrydde sådanne.

Men har man noen fotografier så er det lettere å sette i gang fantasien til folk, kombiner dette med fortellinger på barneskolen og man har en lydig og lojal hjernevasket dåsemikkel som i de fleste tilfeller aldri stiller spørsmål.

Holocaust "hendte" slik er det bare.

Basta bom. LALALALALA

Jeg foreslår at du viser til bevis på at NOEN noensinne har blitt betalt for å astroturfe på dette temaet.

Hvis ikke, hold kjeft!

No u.

http://www.antisemittisme.no

http://www.hlsenteret.no/

Lenke til kommentar

Seriøst... De andre skriveriene hans i Mein Kamp, leirene som står den dag i dag... Bevisene finnes. Hvis alt du har å vise til er at bilde av døde liksom skal være drept av allierte så kommer "bevisene" dine ingen vei!

Og jeg venter fortsatt på bevis på at hver eneste berettning, hvert eneste vitne, hvert eneste bilde, hver eneste video, kort sagt ALT som dokumenterer holocaust er løgn!

Lenke til kommentar

Jøss et dokument om å fjerne jødene. Hva betyr fjerne Glimti?

Betyr det ødeleggelse i den fysiske forstand, brennoffer. Er det din eneste tolkning av å fjerne?

fjerne

verb trans. fjerne ( v1) ['fjæɳə] ta vekk, ta bort

fjerne en flekk

verb refl. fjerne forsvinne

fjerne seg fra et sted

Om det eneste beviset i forhold til holocaust var dette ene dokumentet ville man kunne stille slike spørsmål. Det er ikke tilfellet.

Vi kan dermed sette dokumentet i sin kontekst og lese ut meningen. Slik man gjør i all historieforskning.

• Liker 2
Lenke til kommentar

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4142667.ece

Da er iallefall Adolf Hitlers hat mot jødene og ønske om å utrydde dem dokumentert. Nå som den saken er klart opp i blir det jo litt vanskeligere å benekte at han prøvde med alle de ressursene han hadde tilgjengelig... Ingen ting er som beviser!

Dette beviser ikke noe som helst.

Dette "beviset" ble jo lagt frem av wiesental-senteret som har laget mange falske såkalte beviser før.

Hvordan kan vi da vite om ikke dette er forfalsket også ?

Disse folkene har jo forfalsket ting før, og de har jo en sterk interesse i å spre sitt rødglødende hat mot Hitler og mot tyskerne.

Jeg har også sett på dokumentet, og for meg virker det også som et forfalsket dokument. Og personlig så er jeg 100% sikker på at dette dokumentet er en forfaalskning.

Jeg vil anbefale deg å lese litt i den babylonske talmud, som er jødenes "hellige" bok, der kan du lese hva slags forhold jødene har til det å lyve for vantro.

I følge den babylonske talmud så skal jødene lyve og bedra vantro. Det er ikke et råd for hva de kan gjøre.

Men det er en oppfordring til å lyve for vantro, og et påbud som sier at de skal bedra vantro på alle måter som de kan.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...