Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selve mengden folk som arbeider for å "ta holocaustfornektere" er i seg selv bevis på svindelen, siden sannheten aldri trenger beskyttelse. Kun løgnen og dens kontinuitet trenger beskyttelse og finans. Sannhet fungerer ikke på samme måte, folk oppsøker selv sannhet, søker seg til den, kan føle den..

Rart hvordan Holocaust er en av de eneste hendelsene som har slikt tabu rundt "fornektelse" akkurat som om det var noe ekstra alvorlig med å "fornekte" HolyHoax i motsetning til andre reelle historiske hendelser. Her igjen er tabuet bevis på skittent spill.

Hvor ligger faren i å fornekte HoloHoax? Faren ligger i at kontrollen til de rike internasjonale jødene opphører.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Materiell for krigsproduksjon tipper jeg..

Du "tipper"? Ok, jeg stilte flere spørsmål. Hvordan organiserer man flere hundre tusen Jøder som lager "materiell for krigsproduksjon" på et areal av 600mx400m? Lyst på å "tippe" litt mer?

Jeg har i motsetning til deg ikke HoloHoax som yrke og kan derfor ikke svare deg på en måte som er tilfredstillende og i tråd med søppelet som har blitt matet dere på holohoax-senteret.

Jeg "tipper" at hvis du forsøker å gjøre kunnskapsløshet til et pluss, så gjør du en blunder. Ignoranse er ingen unnskyldning.

Dere benektere går etter den minste trevl av uenighet i dokumenter eller vitnemål fra vår side, men når det gjelder gapende hull i deres eget narrativ, så "tipper" du? Du /er/ klar over at hvis det vi påstår ikke har skjedd, så må nødvendigvis noe annet ha skjedd, og det må henge sammen? Og du nøyer deg med å "tippe" at de jobbet med "materiell for krigsproduksjon"? Mange hundre tusen? På et lite jorde? Hvordan kan du på dette grunnlaget og med så lite kunnskap fastlå at det bare var arbeidsleire?

Endret av Bidalaka
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Selv synes jeg det er latterlig at det skal være ulovelig å fornekte holocaust. Skal det være ulovelig må det også være ulovelig å benekte alle andre folkemord som har skjedd opp igjennom historien.

Omöjligt. Judarna har självaa begått ett antal folkmord.

Lenke til kommentar

Materiell for krigsproduksjon tipper jeg..

Du "tipper"? Ok, jeg stilte flere spørsmål. Hvordan organiserer man flere hundre tusen Jøder som lager "materiell for krigsproduksjon" på et areal av 600mx400m? Lyst på å "tippe" litt mer?

Jeg har i motsetning til deg ikke HoloHoax som yrke og kan derfor ikke svare deg på en måte som er tilfredstillende og i tråd med søppelet som har blitt matet dere på holohoax-senteret.

Jeg "tipper" at hvis du forsøker å gjøre kunnskapsløshet til et pluss, så gjør du en blunder. Ignoranse er ingen unnskyldning.

Dere benektere går etter den minste trevl av uenighet i dokumenter eller vitnemål fra vår side, men når det gjelder gapende hull i deres eget narrativ, så "tipper" du? Du /er/ klar over at hvis det vi påstår ikke har skjedd, så må nødvendigvis noe annet ha skjedd, og det må henge sammen? Og du nøyer deg med å "tippe" at de jobbet med "materiell for krigsproduksjon"? Mange hundre tusen? På et lite jorde? Hvordan kan du på dette grunnlaget og med så lite kunnskap fastlå at det bare var arbeidsleire?

Godt poeng. Hvordan skal man greie å morde mange hundre tusen på et lite jorde? det gir ingen mening. Kanskje du vil forklare logistikken rundt mordene også?

Hele arbeidsplanen og hvordan de iverksatte dette massemordet du er betalt for å "belære" oss om.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Rart hvordan Holocaust er en av de eneste hendelsene som har slikt tabu rundt "fornektelse" akkurat som om det var noe ekstra alvorlig med å "fornekte" HolyHoax i motsetning til andre reelle historiske hendelser. Her igjen er tabuet bevis på skittent spill.

Feil. Igjen. http://en.wikipedia.org/wiki/Nanjing_Massacre

Atter en hendelse som er sterkt overdrevet for å stille vinnerne av krigen i bedre lys. Som med HolyHoax så er dette en hendelse som trenger beskyttelse for at åpen debatt om emnet vil føre til at ubehagelige sannheter kommer frem i lyset.

Ok, du skal få den.

Lenke til kommentar

Godt poeng. Hvordan skal man greie å morde mange hundre tusen på et lite jorde? det gir ingen mening. Kanskje du vil forklare logistikken rundt mordene også?

Hele arbeidsplanen og hvordan de iverksatte dette massemordet du er betalt for å "belære" oss om.

Dårlig forsøk på å omgå at du ikke har noen forklaring.

Nå var det faktisk jeg som stilte spørsmålet. Hvordan organiserer man arbeid for så mange på så liten plass? Du kan ikke i fullt alvor hevde at det høres tilforlatelig ut at de alle jobbet, mens det å ta livet av den samme mengden mennesker derimot er umulig? Er det virkelig det du mener?

(Jeg har også skrevet i alle fall delvis svar på det du spør om i tidligere innlegg om Reinhardleirene.)

Men ja, hvordan organiserer man arbeid for hundretusener på en liten jordflekk? Har du flere "tipp"?

Endret av Bidalaka
Lenke til kommentar

"Folkemordet du er betalt for å "belære" oss om... Har du egentlig kommet med et klart motbevis på holocaust? Nei, du han bare benektet hva alle sier. Enten det dreier seg om leirer som har vært nøye gjennomsøkt, overlevne vitner, nedskrevne notater eller bilder. Hva er det egentlig du vil ha som bevis? Det finnes dokumentarer om Adolf Hitler siden han alltid vile foreviges (har noen selv). Har du sett nøye på videoer fra krigen?

Og en annen sak, tyskere som var imot Adolf Hitlers regime. Hvis Nazi-Tyskland ikke startet krigen eller bedrev diskrimkinering av jøder eller andre "uønskede" slik du hevder, hva var det da disse tyskerne var imot? Hva med Sophie Scholl og studentopprøret mot Hitler feks?

Lenke til kommentar

Dårlig forsøk på å omgå at du ikke har noen forklaring.

Nå var det faktisk jeg som stilte spørsmålet. Hvordan organiserer man arbeid for så mange på så liten plass? Du kan ikke i fullt alvor hevde at det høres tilforlatelig ut at de alle jobbet, mens det å ta livet av den samme mengden mennesker derimot er umulig? Er det virkelig det du mener?

(Jeg har også skrevet i alle fall delvis svar på det du spør om i tidligere innlegg om Reinhardleirene.)

Men ja, hvordan organiserer man arbeid for hundretusener på en liten jordflekk? Har du flere "tipp"?

Her er hva jeg tipper historiebøkene forteller oss.

De ble fraktet dit i åpne vogner som var såpass tettpakket at flere døde av surstoffmangel på veien til slakteren, når de kom dit ble de ført inn i noe fantastisk nymotens greier som virket som om det var en dusj, men som i virkeligheten var gasskamre, når de da var pent og pyntelig gasset så ble de fraktet til krematoriene i en fantastisk organisert prosess som historiebøkene heller ikke kan fortelle noe om, etter dette så dumpet uidentifiserte skikkelser asken i havet slik at ingen kan bevise noe som helst.

Snipp snapp snute..

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her er hva jeg tipper historiebøkene forteller oss.

De ble fraktet dit i åpne vogner som var såpass tettpakket at flere døde av surstoffmangel på veien til slakteren, når de kom dit ble de ført inn i noe fantastisk nymotens greier som virket som om det var en dusj, men som i virkeligheten var gasskamre, når de da var pent og pyntelig gasset så ble de fraktet til krematoriene i en fantastisk organisert prosess som historiebøkene heller ikke kan fortelle noe om, etter dette så dumpet uidentifiserte skikkelser asken i havet slik at ingen kan bevise noe som helst.

Snipp snapp snute..

Lesevansker? Jeg ba ikke om forklaring på hvordan man tok livet av menneskene. Det vet jeg godt hvordan skjedde. Du er åpenbart ikke en gang klar over at det ikke var krematorier i disse leirene. Det blir jo noe hjelpesløst.

Jeg ba om en forklaring av din versjon, nemlig at alle disse menneskene jobbet seg gjennom krigen, og hvordan det var organisert. Har du et eventyr som forklarer detaljene i det? Losji, arbeidsplasser, sanitæranlegg osv for flere hundre tusen mennesker. Plassen er altså 600mx400m.

"Det var en gang..."

Endret av Bidalaka
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Næh, jeg greier dessverre ikke ta ei som sitter med betaling for spre løgner på nettet alvorlig.

Tallet du opererer med er jo en umulighet uansett om de arbeidet eller ikke, likene har fortsatt volum og må gjøres noe med.

Du kan jo underholde oss med hva du har lest i dine holo-studier om akkurat denne saken.

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heh. Komisk å høre det fra deg etter utspillet ditt for noen sider tilbake hvor du besvarte spørsmål med spørsmål for å så hevde at du hadde besvart spørsmålet.

"haugevis med beviser".

hahaha.

Jepp, hauevis med beviser. Alt du har klart å gjøre er å være ironisk og useriøs.

Og jeg har besvart for lengst hva du har igjen av Adolf Hitlers Nazi-Tyskland selvom man fjerner holocaust. Da virket du ikke lenger så interessert i det temaet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...