Gutten fra eventyret Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Noen som har merket seg at denne tråden tiltrekker seg enkelte personligheter og at disse har kun denne tråden som interesse på hele forumet? Hva kan det komme av mon tro? Hmmmmm. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Noen som har merket seg at denne tråden tiltrekker seg enkelte personligheter og at disse har kun denne tråden som interesse på hele forumet? Hva kan det komme av mon tro? Hmmmmm. Jo, har tenkt tanken. Enkelte av disse har til og med dukket opp rett etter at en annen profil ble bannet, og underlig nok visstnok med samme IP. Tror forøvrig ikke det taler i din favør. 5 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Foresten, hva mente du da du sa at jeg hadde "holocaust som yrke å besvare"? Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Den var ikke rettet mot deg, men den kom under ditt innlegg, men du har selvsagt en rolle i å selge krig og elendighet på dette forumet du også, samt at du ungår konsekvent å legge skylden der den bør når det kommer til Palestinernes lidelser. Kontrollert opposisjon kalles det og er en velkjent og gammel taktikk. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Prøv å tenke over hva du skriver... Jeg har selv opprettet en tråd hvor jeg sammenligner Staten Israel med Nazi-Tyskland og jeg står 100% ved det! Jeg har også vært en av de kratigste kritikerne av Staten Israel om ikke den kraftigste! Men det betyr ikke at jeg overser hva Nazi-Tyskland gjorde. Jeg er fullt klar over palestinernes lidelser og er på deres side, men nå drøfter vi holocaust og ikke Israel-Palestina i denne tråden. Dog må du gjerne bli med i den debatten. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Det dreier seg som alltid om jødedom og ikke noen kunstig stat. Fra et imagninært ståsted hvor konsentrasjonsleirene var dødsleirer så er sammenligningen gyldig, men ikke ellers. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Poenget ditt er? Jeg er helt enig i at Israel bare blir mer og mer isolert fra verden og mer og mer for jøder samt mindre og mindre demokratisk, men det har ingen relevans til dette temaet. En jødisk stat var aldri noen poeng i holocaust eller den endelige løsningen. Der var det snarere å utrydde alle Europas jøder! Innrømmer du plutselig nå at det fantes dødsleirer? Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Arbeidsleire, hvilket for noen er det samme som døden. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Så det er greit at nazistene kidnappet folk fra landene de hadde okkupert og tvang dem til å bo og jobbe i disse leirene uavhengi av om holocaust fant sted eller ikke? Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Ändamålet helgar medlen... Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Arbeidsleire, hvilket for noen er det samme som døden. Hvilket arbeid ble gjort i Belzec, i Sobibor, i Treblinka? Da de ryddet Warzawaghettoen i 1942 sendte de tre hundre tusen Jøder til Treblinka. Treblinka var noen få hundre meter på tvers og langs. Hvor fikk de plass til å jobbe alle sammen? Hvilket arbeid ble utført i Treblinka, Askeladden? Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hvilket arbeid er irrelevant, hva som er relevant er at det aldri var noen dødsleirer slik som de som profiterer av erstatningspenger hevder. Selve mengden "overlevere" i seg selv er bevis på at leirene var faktisk det, arbeidsleire. Hvem skal jeg se etter under siden med ansatte på hjemmesiden til holocaust-senteret? Er du en av kvinnene? Det er ganske morsomt å lese hvilke "forskningsområder" dere har he-he. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Spør igjen: Så det er greit at nazistene kidnappet folk fra landene de hadde okkupert og tvang dem til å bo og jobbe i disse leirene uavhengi av om holocaust fant sted eller ikke? Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Hvilket arbeid er irrelevant, hva som er relevant er at det aldri var noen dødsleirer slik som de som profiterer av erstatningspenger hevder. Selve mengden "overlevere" i seg selv er bevis på at leirene var faktisk det, arbeidsleire. Du har ikke noe svar? Jeg stilte deg et konkret spørsmål, og for din versjon av saken, bør du jo ha et svar, så jeg gir deg en ny sjanse. Siden du mener dette var arbeidsleire, hvilket arbeid ble gjort i Treblinka? Hvilket arbeid ble utført av de tre hundre tusen Jøder som ble fraktet ditt over en kort periode i 1942, i en leir som målte 600 ganger 400 meter? Når det gjelder "mengden" overlevende, så er det ca 200 overlevende av over 1.3 millioner som ble sendt til disse spesifikke leirene. Er 200 overlevende av 1.3 millioner et tegn på at dette var arbeidsleire, er det det du mener? 200 overlevende er mange nok til å ikke kalle dette dødsleire mener du? Altså, hvilket arbeid ble utført av alle disse i Treblinka? Det er et kritisk viktig spørsmål, slett ikke irrelevant. Ikke vri deg unna nå. Endret 30. mai 2011 av Bidalaka 6 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Jeg trekker som utenforstående av denne debatten, altså jeg deltok med noen kjappe innlegg i starten når hele "holocaust" opplegget her var nytt, at konklusjonen er at jødene ikke hadde det særlig bra der.. Tyskerene var ganske slemme og jeg er ikke overbevist om at holocaust er en bløff. Edit: Syns forøvrig de siste innleggene til Baltazar var ganske morsomme, evt tragikomiske. Endret 30. mai 2011 av Hyd 1 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hvilket arbeid er irrelevant, hva som er relevant er at det aldri var noen dødsleirer slik som de som profiterer av erstatningspenger hevder. Selve mengden "overlevere" i seg selv er bevis på at leirene var faktisk det, arbeidsleire. Du har ikke noe svar? Jeg stilte deg et konkret spørsmål, og for din versjon av saken, bør du jo ha et svar, så jeg gir deg en ny sjanse. Siden du mener dette var arbeidsleire, hvilket arbeid ble gjort i Treblinka? Hvilket arbeid ble utført av de tre hundre tusen Jøder som ble fraktet ditt over en kort periode i 1942, i en leir som målte 600 ganger 400 meter? Når det gjelder "mengden" overlevende, så er det ca 200 overlevende av over 1.3 millioner som ble sendt til disse spesifikke leirene. Er 200 overlevende av 1.3 millioner et tegn på at dette var arbeidsleire, er det det du mener? 200 overlevende er mange nok til å ikke kalle dette dødsleire mener du? Altså, hvilket arbeid ble utført av alle disse i Treblinka? Det er et kritisk viktig spørsmål, slett ikke irrelevant. Ikke vri deg unna nå. Materiell for krigsproduksjon tipper jeg.. Jeg har i motsetning til deg ikke HoloHoax som yrke og kan derfor ikke svare deg på en måte som er tilfredstillende og i tråd med søppelet som har blitt matet dere på holohoax-senteret. Jeg lurer egentlig på om at du vet at det er en svindel, men av ymse grunner og mangel på moral velger å fortsette utenfor stupet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg for min del hater Israel og støtter palestinerne og jobber ikke innenfor noe som helst med holocaust, men har alikevel ikke funnet noen grunn til at holocaust skulle være løgn! Hvordan kan det ha seg? Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Kan jo være så mangt.. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Materiell for krigsproduksjon tipper jeg.. Så du vet det ikke? Du vet tydeligvis at det var en arbeidsleir, men det er ikke en sjanse i havet at du vet hva slags arbeid som ble gjort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå