Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Nah, Jødene får ikke fortsette ustraffet å bedrive folkemord på palestinerne, de får ikke drive parasittisk bankvirksomhet, de får ikke til å floode vestlige land med innvandrere og mye annet de i dag tar for en selvfølge.

 

Jeg vet at det vil få katastrofale følger for jødisk kontroll av den vestlige verden.

 

Om de ble gasset under holocaust endrer ikke situasjonen palestina/israel eller deres krav på dette landområdet...

 

Hva tror du egentlig... at de kastes ut bare fordi noen historikere plutselig endrer mening om noe som skjedde for 50 år siden...

 

ÅÅ nei du... Her skrives bare historien om slik at din passer det til enhver tids gjeldene oppfattning i befolkningen.

 

Kontrollen ligger mest av alt i økonomien, og deres evner til å skape muligheter der andre kanskje sitter litt for lenge på gjerdet..

 

Det at de får makt er jo en naturlig konsekvens av deres suksess og ikke en direkte konsekvens av noen konspirasjon... At de tenker på sine egne er jo noe alle gjør..

 

det er ikke noe uvanlig sak...

 

Jøder er som folk flest, men så har man jo elementer her da,,, Sionismen og deres verdier...

 

Men uansett.. det er 50 år siden og det vil ikke endre noe...

Endret av αкαѕнα
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om sionismen var det virkelige problemet så hadde de ikke blitt kastet ut av over 100 land opp igjennom historien.

 

Problemet er jøden og hans Talmud. Jødene skaper ikke noe, de har alltid benyttet det som har vært tilgjengelig gjennom andre folks kulturer og i mange tilfeller dratt det ned i søla, slik som f.eks med kunst, musikk og mye annet som de i dag besitter nærmest fullstendig kontroll over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om man tar vekk Holocaust fra verdenshistorien, hvordan vil da det nasjonalsosialistiske Tykland bli seende ut?

 

Hva er konsekvensene av at det skulle bli kjent for hvermannsen at Holocaust er en svindel?

 

Det er merket til en intelligent mann å kunne underholde en tanke uten å akseptere den, så hva sier dere? Hva ville ha skjedd?

 

Om man tar vekk holocaust fra verdenshistorien, så er nazi-Tyskland fremdeles det jævligste en nasjon har forårsaket av skade i andre land i europa de siste 100 år.

 

De henrettet utviklingshemmede og andre syke, og forårsaket tapet av 70 millioner mennesker.

 

Dessuten kommer folkemordet på Slavere inn i bildet, som er en annen folkegruppe som skulle utryddes.

 

500 000 slavere ble drept av Nazistene og deres allierte i Balkan.

 

200 000 sigøynere ble drept av Nazistene.

 

3,3 millioner sovietiske krigsfanger, av totalt 5,7 millioner, døde i Tysk fangenskap.

 

Det finnes simpelthen bare ingen unnskyldning.

 

Du trenger ikke ta med alle massemordene en gang(som teknisk sett kan sees på som en del av holocaust og gjøres av flere historikere)

 

Det holder lenge med at Nazi Tyskland var et dikatur og politi stat, som drepte og torturerte alle som gikk mot det. 10 000 nordmen ble drept under krigen, 6500 av dem var sivile som ble avhørt ofte torturert og se henrettet, eller drept for å skremme motstanden, dette er ikke masse mord på titusenvis eller hundretusenvis eller millioner, men det viser hva nazi tyskland sto for. totalitær diktatur som torturete alle som var mot dem.

 

Det er nok til å si at nazi tyskland var et dritt land, som aldri skulle ha fått eksisert.

Lenke til kommentar

Det var jeg som stilte spørsmålet, ikke du.

 

Holder det på å rakne for deg nå Glimti?

 

Du vet Glimti, for meg så er det pinlig åpenbart at du spiller en rolle på dette forumet og at du har en agenda hvis resultat er død og fordervelse. Jeg vet at jeg ikke kommer til å trenge gjennom alle de barrierene av løgner du velvillig serverer og ønsker å tro på.

 

Det er også komisk å tenke på at ariere som har vært en egen folkegruppe siden tidenes morning plutselig skal føle seg skyldig for å verne om det gud har gitt dem samtidig som at jødene har en egen religion som er sentrert rundt etnisitet.

 

Hykleri.

 

Angående dine påstander om at Hitler "startet krigen" så er det noe som lett kan tilbakevises når man studerer Bromberg-massakren... noe du selvsagt ikke greier å ta innover deg pga din rolle og grunnet at du vil visne hen om den delen av historien ble fortalt i de brede lag hos massene.

 

Spørsmålet var stilt til deg og andre Holo-troende, jeg har redegjort for min posisjon, det var ment som et tankeeksperiment, om du så evner.. Noe jeg tviler på, for som sagt.. du vil visne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke en invasjon en krigshandling?

 

Tyskland invaderte Polen FØR sivile polakker ANGIVELIG drepte tysk-ættede polakker mer eller mindre uprovosert, sett fra nazistisk side.

 

Er polsk drap på polakker en krigshandling?

Dessuten tror jeg ikke på nazi-propaganda versjonen av denne historien.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe annet som vil forsvinne med myten Holocaust er dette fenomenet med hvit skyld som har blitt gitt næring av jødiske regisører som f.eks Steven Spielberg i filmer som American History-X og Amistad.

 

Det komiske er at det var jøder som eide disse slaveskipene og dermed er skyldige i de lidelser den svarte befolkningen i USA har blitt utsatt for.. dette er faktisk noe som er velkjent i store deler av den afroamerikanske befolkningen.

 

Som illustrert i denne videoen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=HyHYWTiqTkQ

 

Ubetalelig reaksjon på verten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heh. Klassisk hjernevask i utfoldelse. I lyset av ny informasjon så fortsetter du bare å tute fremover i samme retning mot avgrunnen.

 

De var pådriverne av slaveriet, de eide også flere slaver i forhold til sin lille andel i befolkningen enn de majoriteten av amerikanere av germansk opprinnelse. Dessuten eksisterte det flere hvite slaver enn det gjorde svarte, men alt vi i dag hører om fra jødiske kilder er selvsagt de svarte og hvordan de fæle hvite behandlet dem.

 

Din likegyldighet er forøvrig ganske fremtredene i alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Holocaust-benekterne kunne i det minste prøve å argumentere. Istedet virker det som de håper innlegg fylt av intenst jødehat, krydret med like doser konspiranoia og nasjonalsosialisme, skal motbevise Holocaust.

 

hmm

Endret av Salvo
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Polish Atrocities

 

Against the German Minority in Poland

 

http://www.jrbooksonline.com/polish_atrocities.htm

 

Her er altså årsaken til Nazi-Tysklands "aggresjon" mot Polen.. Noe som førte til at England og Frankrike erklærte krig mot Tyskland. Disse landene hadde ingen problemer med at Polen ble underlagt kommunistene etter krigen, da var det plutselig stille fra den jødiske pressen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Askeladden, nå har du tre sider med fullstendig irrelevante avsporinger. Har du noen argumenter rundt temaet for diskusjonen, eller håper du at vi ikke skal oppdage at du er på skovtur? Det er /ingenting/ av det du nevner nå som har det minste å gjøre med det som står i overskriften.

 

Det var jeg som stilte spørsmålet, ikke du.

 

Denne er ubetalelig, siden du har unngått, dukket unna, ignorert og oversett spørsmål du har blitt stilt over mange titalls sider. Du har et stadig tydeligere Jødehat, noe som jo er en klassiker gjennom historien, men du har ingen svar, kun påstander. Jødehat er historiens minst originale holdning. Ikke bare er du kunnskapsløs, du er uoriginal. Og kjedelig.

Endret av Bidalaka
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det var jeg som stilte spørsmålet, ikke du.

 

Og jeg har besvart deg for lengst.

 

Holder det på å rakne for deg nå Glimti?

 

Nei. Gjør det for deg?

 

Du vet Glimti, for meg så er det pinlig åpenbart at du spiller en rolle på dette forumet og at du har en agenda hvis resultat er død og fordervelse. Jeg vet at jeg ikke kommer til å trenge gjennom alle de barrierene av løgner du velvillig serverer og ønsker å tro på.

 

Ønsker du egentlig å bli tatt seriøst?

 

Det er også komisk å tenke på at ariere som har vært en egen folkegruppe siden tidenes morning plutselig skal føle seg skyldig for å verne om det gud har gitt dem samtidig som at jødene har en egen religion som er sentrert rundt etnisitet.

 

Hva er egentlig poenget ditt her?

 

Hykleri.

 

Finner ikke annet enn ditt.

 

Angående dine påstander om at Hitler "startet krigen" så er det noe som lett kan tilbakevises når man studerer Bromberg-massakren... noe du selvsagt ikke greier å ta innover deg pga din rolle og grunnet at du vil visne hen om den delen av historien ble fortalt i de brede lag hos massene.

 

Igjen, vil du bli tatt seriøst? I så fall må du endre skriveriene dine en god del. Og hvis du er uenig i at Hitler startet krigen, hvem mener du startet den?

 

Spørsmålet var stilt til deg og andre Holo-troende, jeg har redegjort for min posisjon, det var ment som et tankeeksperiment, om du så evner.. Noe jeg tviler på, for som sagt.. du vil visne.

 

Nei, du har ikke redegjort for noe som helst. Du har bare kommet med useriøse skriverier om og til alle som er uenige med deg.

Lenke til kommentar

Du har ikke besvart poo poo Glimti, det eneste du gjorde var å stille spørsmål etter spørsmålet mitt.

 

Hva skjer med verden om Holocaust blir avslørt som svindel? hvordan vil det Nasjonalsosialistiske Tyskland bli seende ut i historiebøkene? Hvilke andre konsekvenser kan vi forvente av at Holocaust blir avslørt?

 

 

Hva om månen er en gul ost, hva da?

 

Hva er relevansen? Er det noen relevans? Hva med å besvare noen konkrete spørsmål, og bedrive tankeeksperiment etterpå?

Lenke til kommentar

Du har ikke besvart poo poo Glimti, det eneste du gjorde var å stille spørsmål etter spørsmålet mitt.

 

Hva skjer med verden om Holocaust blir avslørt som svindel? hvordan vil det Nasjonalsosialistiske Tyskland bli seende ut i historiebøkene? Hvilke andre konsekvenser kan vi forvente av at Holocaust blir avslørt?

 

Dette er jo en av grunnene til at hverken du eller dine meningsfeller blir tatt serriøst på dette forumet. Folk her inne forventer en viss grad av serriøsitet. Glimti har svart på spørsmålet ditt, han forklarte hvorfor NaziTyskland fortsatt var ett grusomt land om man hadde strøket Holocaust. Han spør så om hva du mener. Dette følger du opp med en tirade om agendaer, hjernevask og andre anklager. Derfor synes jeg ikke det er særlig rart at folk ikke klarer å ta deg serriøst. Du gjør deg selv til forumklovn, om du vil være noe annet annbefaler jeg at du skjerper deg. Det du driver med nå gavner på ingen måte din sak.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...