Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Hvilken holocaust mener du? Det har vært flere, men antar du mener den jødiske som de kaller shoah?

Har bl.a vært holocaust mot tyskere, med terrorbombingen av Dresden osv. Holocaust betyr renselse gjennom ild.

 

Det å dra fram Dresden og kalle det Holocaust er en vanlig manøver, og jeg synes det er unødvendig kverulerende og en unødvendig sammenblanding av begreper. Det døde opp til 25 000* mennesker i bombingen av Dresden, og man kan sikkert diskutere om dette var nødvendig, men det er en annen diskusjon, og det var altså ikke en gang den voldsomste bombingen av en Tysk by, selv om høyreekstreme gjerne forsøker å skalere opp tallene kraftig for å finne en moralsk ekvivalens til Holocaust.

 

Å spørre på side 42 av debatten om hva vi egentlig mener med Holocaust innebærer et snev av intellektuelt sparebluss.

 

* http://www.dresden.de/media/pdf/presseamt/Erklaerung_Historikerkommission.pdf

Endret av Bidalaka
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det nå slik at alt vil bli avslørt, og egentlig så er alt allerede avslørt, prosessen er begynt og lar seg ikke stoppe.

Jødene har ikke lang tid igjen, og de vil bli stilt til ansvar for sine ugjerninger, og deres lakeier vil bli stilt til ansvar med dem.

For de støtter aktivt opp om det disse jødene holder på med, og derfor må de også dele ansvaret med jødene, ikke bare for jødenes løgner og ugjerninger etter andre verdenskrig, men også for jødenes ugjerninger før den tid.

Fordi de vet om alt dette, likevel tar de ikke avstand fra det, men fortsetter å støtte zionistjødene og deres løgner.

 

En løgn er en løgn, og blir ikke sannhet uansett hvor mange ganger den gjentas.

 

I kampen mellom løgnen og sannheten så er det kun sannheten som kan triumfere. Alle disse reglene og lovene som forhindrer en åpen debatt om emnet er hva som til syvende og sist vil felle løgnen.

 

Det betyr med andre ord at samme hvor straffbart man gjør "holocaustfornektelse" så vil det i lengden kun gjøre tabuet til noe som åpner denne pandoras eske.

 

Det vil ikke fungere å fengsle mennesker for å ikke ha "den rette tro", det vil ikke fungere med betalte dokkebrukere fra holocaustsenteret på diskusjon.no, det vil ikke fungere med manipulasjoner, sosial stigmatisering etc. Alt dette gir en snøballeffekt, mon tro hvor mange som våkner opp til sannheten hver eneste dag takket være internett? Det er ikke rett få.

 

Fortsatt mener jeg at vi skal være tilgivende over de som aktivt og vitende promoterer løgnene, for de er trossalt de aller laveste.

 

Verden vil bli en mye bedre plass når dette er over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du elsker å leke martyr, men du har fortsatt ikke kommet med noe argument som ikke har blitt tilbakeslått. Når du kaster ut beskyldninger om at de som skriver her er betalt fra holocaustsenteret har du virkelig tapt, du har ingen bevis om noe, men du er overbevist om at alle som har motsatt mening enn din er betalte, løgnere og lurt, du er sinnsyk og trenger å få beina plantet på jorden.

 

 

Dette er tull og forfeilede og antikke hersketeknikker fra en naiv sjel som tror han er overlegen fordi han tror blindt på det de såkalte "autoritetene" sier, og derfor forlengst har gitt opp ethvert forsøk på tenke selv.

 

Jødene har opprettet et helt departement for å søke rundt på nettet og gå inn på forum og å redigere wikipedia osv. for å sikre seg at den "riktige" informasjonen om bla holocaust kommer frem.

Og det er ganske sikkert en del av dem her også, selv om det store flertall av jødetilbedere bare er naive og bevistløse mennesker som tror blindt på det de såkalte "autoritetene" forteller dem.

 

Men disse som er betalt for å spre jødenes løgner på nettet de vil nettopp bli frekke og aggressive og bruke påstander som at debattmotstanderen er "sinnsyk" ol for å diskredittere ham og knuse hans troverdighet.

 

Problemet for disse løgnerne og jødetilbederne er imidlertid at taktikken deres er avslørt for lenge siden, så det eneste de oppnår er bare å diskredittere seg selv og knuse sin egen troverdighet.

 

Og når det gjelder disse såkalte "tilbakeslåtte" bevisene som du vrøvler om her, så er dette bare påstander og atter påstander.

 

Jødetilbederne kommer aldri med noe som viser at holocaust skjedde, for det fins ikke noe slikt. Ingen kan "bevise" noe som aldri skjedde.

Men de satser på at deres ville påstander og løgner til slutt vil bli oppfattet som sannhet om de bare gjentas ofte nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det eneste som er bevist her er at de som ikke tror på holocaust gang på gang kaller andre "jødetilbeere", "ikke i stand til å tenke selv" ol. Har dere gitt noe bevis? Nei, dere har sagt at enhver som snakker om å ha opplevd holocaust lyver uten å underbygge det eller komme med kilder i det hele tatt. Så har dere kommet med noen bilder som ikke beviser noe som helst. Dere har heller aldri klart å underbygge eller gi kilder til at jødene kontrollerer wikipedia og store deler av internett. Alt sammen er noe dere sier og hver gang dere blir motsagt sier dere bare "dere er naive"... Dere har ikke klart å motbevise noe som helst, men dere har klart å framstille alle motargumenter om holocaust som komplett idiotiske pga. kommentarene deres om jøder, om beviser og om dem som tror på holocaust!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kom med EN kilde på at en organisasjon jobber for å spre løgner om holocaust. Den trenger ikke være jødisk en gang, kom igjen nå! En kilde!

 

Forøvrig har jeg noen spørsmål når det gjelder å kalle en organisasjon jødisk. Var moderorganisasjonen jødisk? Tilber organisasjonen JHVH? Er organisasjonen omskjært?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det eneste som er bevist her er at de som ikke tror på holocaust gang på gang kaller andre "jødetilbeere", "ikke i stand til å tenke selv" ol. Har dere gitt noe bevis? Nei, dere har sagt at enhver som snakker om å ha opplevd holocaust lyver uten å underbygge det eller komme med kilder i det hele tatt. Så har dere kommet med noen bilder som ikke beviser noe som helst. Dere har heller aldri klart å underbygge eller gi kilder til at jødene kontrollerer wikipedia og store deler av internett. Alt sammen er noe dere sier og hver gang dere blir motsagt sier dere bare "dere er naive"... Dere har ikke klart å motbevise noe som helst, men dere har klart å framstille alle motargumenter om holocaust som komplett idiotiske pga. kommentarene deres om jøder, om beviser og om dem som tror på holocaust!

 

Dette med de manglende bevisene som jødetilbederne stadig etterlyser er jo en direkte konsekvens av det jeg sier om at de er blinde for all annen informasjon en det de såkalte "autoritetene" forteller dem, og at de ikke kan tenke selv.

 

For beviser er det nok av, men jødetilbederne ser dem ikke, de fortsetter bare å spørre om bevis og dokumentasjon.

Og skulle de mot formodning se noe av dette materialet så hverken kan eller vil de forstå det.

 

Jeg har lagt ut videoer hvor jødene selv sier at de har sent ut folk for å redigere wikipedia og andre nettsteder, men selv om jødene selv sier dette så klarer altså ikke jødetilbederne å forstå det.

Her snakker vi så definitivt om blindt tro, og fravær av fornuftig og selvstendig tankevirksomhet.

Det er vel også derfor jøder står frem og sier dette, for de vet at den "rette tro" er så godt grunnfesten blant de dumme goyim at de vil reagere med å avvise og overse slikt uansett.

 

 

Derfor kommer vi ingen vei med en diskusjon som dette inntil jødetilbederne selv klarer å bryte ut av sin blinde autoritetstro og/eller blinde og nesegruse jødetilbedelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, vi kommer ingen vei så lenge du kaller andre for "jødetilbeere"! For det får hele argumentasjonen din til å fremstå som koplett useriøs! Jeg har kommet med kilder selv og det har mange andre og. Og når det kommer til Anne Frank så er det interessangt at hver gang det tas opp så sier de som betviler holocaust at det er løgn og straks det blir gitt dokumentasjon og argumenter for det motsatte forsvinner de og dukker først oppe lenge etter for da å snakke om noe helt annet... Er det enklete beviser dere ikke ønsker?

 

Nevner det siden jeg tok opp Anne Frank og dagboken hennes selv for ikke så lenge siden og det var for andre gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg har lagt ut videoer hvor jødene selv sier at de har sent ut folk for å redigere wikipedia og andre nettsteder, men selv om jødene selv sier dette så klarer altså ikke jødetilbederne å forstå det.

Her snakker vi så definitivt om blindt tro, og fravær av fornuftig og selvstendig tankevirksomhet.

 

 

Jeg kan legge ut en video, hvor jeg forklarer at jeg er kjøpt og betalt av Holocaust-fornekterne til å lyve om at jeg er jøde og at jeg er blitt sendt ut for å redigere Wikipedia.

 

Dette blir et like stort "bevis" - eller påstand - som det du har linket til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Problemet for disse løgnerne og jødetilbederne er imidlertid at taktikken deres er avslørt for lenge siden, så det eneste de oppnår er bare å diskredittere seg selv og knuse sin egen troverdighet."

 

Denne burde nesten opp på en slags wall of Fame. Om det er noen som knuser sin egen troverdighet så er det jo Baltazaar og kobbelet hans. Dette er tross alt gutta som hiver rundt seg med påstander som de nekter å diskutere videre med en gang de blir tilbakevist. Som er for opptatte med å leke martyrer ved å bryte forumreglene til å faktisk følge opp påstandene sine.

 

Det er tragikomisk å lese følgende avsnitt:

 

"Men disse som er betalt for å spre jødenes løgner på nettet de vil nettopp bli frekke og aggressive og bruke påstander som at debattmotstanderen er "sinnsyk" ol for å diskredittere ham og knuse hans troverdighet."

 

Her sitter faktisk samme person å annklager andre for å bruke hersketeknikker som å kalle dem sinnsyke samtidig som han bruker hersketeknikken å kalle andre for betalte desinformanter. Det artige er jo at han antagelig er den eneste som ikke ser humoren i dette.

 

Som sagt før. Det ble forsøkt å ha en ryddig diskusjon på dette. Den ene parten la ut påstander, med kilder på hva som var galt med Holocausthistorien, for så å få disse tilbakevist. Problemet var ganske enkelt at så fort en påstand ble tilbakevist kom det ikke argumenter menn nye påstander. Når dette ikke fungerte lenger gikk enkelte brukere over til å bryte forumreglene og legge ut dårlige forsøk på vitser osv. for så å bli helt himmelfallene når postene ble slettet. "revisjonistene" mistet ganske enkelt all troverdighet etter dette sirkuset de stelte i stand, og de som har fulgt opp i ettertid har dratt diskusjonen enda lenger ned.

 

Istedenfor å sutre om "jødetilbedere" og drite deg enda mer ut Baltazaar, foreslår jeg at du heller tar opp tråden igjen der den serriøse diskusjonen sluttet og kommer med argumenter, som ikke allerede er blitt tilbakevist, så er jeg sikker på at bla. bidalaka mer enn gjerne forklarer deg ett og annet.

 

 

Jeg sutrer ikke, jeg slår bare fast et faktum. For når det gjelder troen på holocaust så dreier det seg ganske riktig om blindt tro, og denne troen kommer av en tilbedelse av zionistjødene. Derfor er betegnelsen jødetilbedere riktig.

Jødene vil jo også at vi skal tilbe dem fordi de mener de er "Guds utvalgte folk" som skal herske over oss.

Å få oss til å tilbe dem var jo også en av flere hensikter med å skape løgnen om dette holocaust.

 

Det fins jo også mange kristne zionister som mener at frelsen ligger i å støtte jødene i Israel og alt de gjør.

De kaller det å støtte jødene men her dreier det seg i virkeligheten også om å tilbe jødene.

Og det er nettopp det jødene vil, nemlig at vi skal begynne å tilbe dem og ikke stille spørmål ved det de sier og gjør.

 

Graden av tilbedelse er nok forskjellig mellom ateister og kristne zionister, men tilbedelse er det uansett.

 

Så betegnelsen jødetilbedere er riktig og beskrivende for situasjonen, selv om mange påstår at det er "useriøst" å kalle en spade for en spade.

Men de fleste mener jo i dag at sannheten er løgn og "useriøs" Mens de har opphøyet løgnen til å bli "sannhet"

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Veterans Today, Behind the Holocaust

 

What was Hitler’s unforgivable sin?

 

Hitler resisted Judaism. When you’re a little kid in school or at the movies, resisting Judaism can be made to seem a very wicked thing. As an adult, you can be made to think that to resist Judaism is the very worst, the most dangerous thing. When you see what has happened to people who have resisted Judaism, well – you certainly don’t want that to happen to you.

 

Adolf Hitler was, is and will always be the most dangerous character in history due to his resistance against Judaism, combined with his eloquence in explaining why Judaism must be resisted. Some of us Jew-fighters have a personal motto, delenda est judaica, or Judaism must be destroyed. Or, Defense Against Jewish Aggression. When we have studied the history of whatever period you care to name, or just looked at the news, true humans react with the natural urge to remove this cancer from society. The most astonishing example of the Jewish mentality was last year’s murderous assault against the humanitarians attempting to bring food, medicine and building materials to the people of Gaza. Jewish ways are repellant to the human mind and are not examined overmuch for that reason.

 

----

 

Mere under link. Sørg for å lese kommentarene under artikkelen.

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Problemet for disse løgnerne og jødetilbederne er imidlertid at taktikken deres er avslørt for lenge siden, så det eneste de oppnår er bare å diskredittere seg selv og knuse sin egen troverdighet."

 

Denne burde nesten opp på en slags wall of Fame. Om det er noen som knuser sin egen troverdighet så er det jo Baltazaar og kobbelet hans. Dette er tross alt gutta som hiver rundt seg med påstander som de nekter å diskutere videre med en gang de blir tilbakevist. Som er for opptatte med å leke martyrer ved å bryte forumreglene til å faktisk følge opp påstandene sine.

 

Det er tragikomisk å lese følgende avsnitt:

 

"Men disse som er betalt for å spre jødenes løgner på nettet de vil nettopp bli frekke og aggressive og bruke påstander som at debattmotstanderen er "sinnsyk" ol for å diskredittere ham og knuse hans troverdighet."

 

Her sitter faktisk samme person å annklager andre for å bruke hersketeknikker som å kalle dem sinnsyke samtidig som han bruker hersketeknikken å kalle andre for betalte desinformanter. Det artige er jo at han antagelig er den eneste som ikke ser humoren i dette.

 

Som sagt før. Det ble forsøkt å ha en ryddig diskusjon på dette. Den ene parten la ut påstander, med kilder på hva som var galt med Holocausthistorien, for så å få disse tilbakevist. Problemet var ganske enkelt at så fort en påstand ble tilbakevist kom det ikke argumenter menn nye påstander. Når dette ikke fungerte lenger gikk enkelte brukere over til å bryte forumreglene og legge ut dårlige forsøk på vitser osv. for så å bli helt himmelfallene når postene ble slettet. "revisjonistene" mistet ganske enkelt all troverdighet etter dette sirkuset de stelte i stand, og de som har fulgt opp i ettertid har dratt diskusjonen enda lenger ned.

 

Istedenfor å sutre om "jødetilbedere" og drite deg enda mer ut Baltazaar, foreslår jeg at du heller tar opp tråden igjen der den serriøse diskusjonen sluttet og kommer med argumenter, som ikke allerede er blitt tilbakevist, så er jeg sikker på at bla. bidalaka mer enn gjerne forklarer deg ett og annet.

 

 

Jeg sutrer ikke, jeg slår bare fast et faktum. For når det gjelder troen på holocaust så dreier det seg ganske riktig om blindt tro, og denne troen kommer av en tilbedelse av zionistjødene. Derfor er betegnelsen jødetilbedere riktig.

Jødene vil jo også at vi skal tilbe dem fordi de mener de er "Guds utvalgte folk" som skal herske over oss.

Å få oss til å tilbe dem var jo også en av flere hensikter med å skape løgnen om dette holocaust.

 

Det fins jo også mange kristne zionister som mener at frelsen ligger i å støtte jødene i Israel og alt de gjør.

De kaller det å støtte jødene men her dreier det seg i virkeligheten også om å tilbe jødene.

Og det er nettopp det jødene vil, nemlig at vi skal begynne å tilbe dem og ikke stille spørmål ved det de sier og gjør.

 

Graden av tilbedelse er nok forskjellig mellom ateister og kristne zionister, men tilbedelse er det uansett.

 

Så betegnelsen jødetilbedere er riktig og beskrivende for situasjonen, selv om mange påstår at det er "useriøst" å kalle en spade for en spade.

Men de fleste mener jo i dag at sannheten er løgn og "useriøs" Mens de har opphøyet løgnen til å bli "sannhet"

 

Dette er selvfølgelig hva vi på godt norsk kaller piss. Det er i tilleg ett godt eksempel på hvor debatten har beveget seg etter at din fløy nektet å diskutere saken mer men gikk over på martyrspill og konspirasjoner om agenter og jeg vet ikke hva. Som sagt, flere på dette forumet har vist seg mer enn villige til å svare på problemstillingene som blir lagt frem, bruk dem for hva de er verdt heller enn å latterliggjøre deg selv enda mer. Jeg syntes oppriktig talt at en del av spørsmålene som ble stilt av de som er kritiske til historien var veldig interesange og det vekket i allefall nysgjerrigheten i meg. Problemet er bare at disse holdt ikke vann når noen med kunnskap om temaet fikk delta og dette ble ikke tatt godt imot av "reformistene" som plutselig skiftet ham, fra sindig, fornuftig og nysgjerrig, til frådenre, barnslige og usakelig.

 

Om alle som tror på den offisielle historien er jødetilbeder for deg så sier det, igjen, kun noe om deg og hvordan din verden fungerer. Logikken din mangler noen ledd. Først av alt, du mangler en tilbedelse, eller i det hele tatt noe forhold, til og mellom oss og jøder. Jeg har ikke noe spessielt godt eller dårlig forhold til jøder. Jeg kjenner veldig få, og kan ikke si at jeg beundrer dem særlig heller. Jeg har med andre ord ikke noe forhold til dem som skulle tilsi noen form for tilbedelse. Av andre her har du fks. Glimti som er veldig kritisk til Israel, dog ikke jøder generelt, og som jeg heller ikke på noen måte vil karakterisere som en jødetilbeder (eller hater for den saks skyld) gjennom sin praksis. Vi mangler altså tilbedelsen. For det andre nevner du en blind tro på den offisielle historien. Dette på tross av at hverken du, eller noen av dine meningsfeller, har lyktes å presentere noen bevis eller lignende som underbygger den enorme konspirasjonen du tegner opp. Tvertimot har denne blitt revet i fillebiter gjennom debatt og kildehenvisning og jeg mistenker at det er derfor du sitter her nå og prøver å karakterisere oss og prakke på oss en eller annen pervers motivasjon. Vi mangler altså både noen form for tilbedelse av jøder, og den blinde troen, fordi vår oppfatning bygger på tilgjengelige fakta, inkludert dine kilder, og ikke på noen blind tro.

 

Altså er dette kun en billig hersketeknikk og en måte å diskreditere andre, nøyaktig slik du hevder at andre gjør når du snakker om din mentale tilstand som blir dratt i tvil. Paradoksalt så fremstår du, utifra din mangel på kilder, som den som har en blind tro på sin egen historie. De fleste vil sikkert se den klare ironien i dette, jeg vet i allefall at jeg trekker litt på smilebåndet når jeg leser slike utsagn fra deg, det blir bare komisk ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...