Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

 

 

Denne videoen kommer til å sjokkere de profane.

 

 

 

Igjen og igjen kommer du tilbake til Irene Zisblatt. Hvorfor det? Hun har en livlig fantasi, og det er slått fast fra flere parter. Hun brukes ikke av noen historikere som noe argument. Jeg har selv linket til en lang artikkel som tar for seg hva som vanskelig kan stemme av det hun forteller, skrevet av en historiker. Er Zisblatt det eneste du har, siden du returnerer til henne som en livbøye hele tiden?

 

Mener du virkelig at siden Zisblatt bløffer, så er hele Holocaust en bløff? Er argumentet ditt at Holocaust står og faller på henne?

 

 

Du var jo veldig ivrig på Fredrick Töben og "Judea declares war on Germany." Töben og den filmen er full av løgn, fusk og fanteri. Vil det si at hele benektersaken faller da, siden han bløffer? Da er jo hele greia enkel.

 

Du er en nybegynner innen benekting, GfE. Les deg opp litt, så du har noe å komme med. Nå har du kun jødehat, Zisblatt og fullstendig grunnløse påstander om at de som er uenige med deg er betalt.

 

Du har /ingen/ svar på våre spørsmål, og du har ingen forklaring på den utrolige bevismengden som fins, noe jeg regner med skyldes din åpenbare kunnskapsløshet om temaet og den historiske konteksten det skjedde i. Du har ingen koherente argumenter. Du bare gjentar og gjentar de halmstråene du klamrer deg til. Svar på et spørsmål av og til, og ikke bare link youtube, så kan man jo begynne å ta deg seriøst.

 

Pr nå blir dette for enkelt.

Endret av Bidalaka
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder Anne Frank, så er premissene fra benekterne ukorrekte, uten at det var noen bombe. Jeg synes straightdope.com forklarer dette godt og konsist.

 

http://www.straightdope.com/columns/read/2463/was-anne-frank-the-only-author-of-her-famous-diary

 

Noen utdrag:

 

"In the late 1950s, several pro-Nazi publications alleged that the diary had been forged by Meyer Levin, an American writer who'd worked to get it published in the U.S. It turned out that Levin had also written a theatrical version of the diary which was never staged because Otto Frank lent the weight of his name to other playwrights instead. Levin sued, charging the other writers with plagiarism, and rumors flew. Levin, of course, had had nothing to do with writing the diary itself, but the story continued to circulate among right-wing nutjobs for many years."

---

"In 1980 the German criminal investigation bureau fanned the embers of the controversy by issuing a report that made an eyebrow-raising claim: While the paper used in the diary appeared authentic, some corrections to Anne's rewritten version had been made using a ballpoint pen supposedly not available till 1951. (For the record, ballpoint pens were popular in Britain as early as the late 30s.) The German magazine Der Spiegel published a sensational account of this report alleging that (a) some editing postdated 1951; (b) an earlier expert had held that all the writing in the journal was by the same hand; and thus (c ) the entire diary was possibly fake. This logic is faulty, in no small part because premise (b) is wrong--it's now known some page numbering and other minor edits were done after the war, probably by Otto or his assistants. But at the time the article caused quite a stir--it's the likely source of the story you heard."

Endret av Bidalaka
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Egentlig så er jo selve den bevisstløse, hånlige og direkte frekke oppførselen til jødetilbederne også i seg selv et bevis på at holocaust er en svindel.

 

Tenkende mennesker forstår at holocaust aldri kan ha skjedd, og er en stor svindel, ganske enkelt fordi det er ulogisk og fysisk umulig at tyskerne gjorde noe slikt under krigen som jødene og deres lakeier påstår , og også fordi alle historiske bevis viser at noe slikt "holocaust" aldri skjedde.

 

Vi må derfor kunne anta at disse som promoterer løgnen om "holocaust" gjør det mot bedre vitende, dvs at de bevisst promoterer jødenes løgner av en eller annen grunn.

Om de gjør dette fordi de er betalt for det, eller de gjør det av andre grunner, spiller ikke så stor rolle.

De er jødenes lakeier uansett, og tilber dem nærmest som "guder" De jobber også aktivt for å spre løgner som jødene bruker i sin onde agenda.

 

Nå er det nå slik at alt vil bli avslørt, og egentlig så er alt allerede avslørt, prosessen er begynt og lar seg ikke stoppe.

Jødene har ikke lang tid igjen, og de vil bli stilt til ansvar for sine ugjerninger, og deres lakeier vil bli stilt til ansvar med dem.

For de støtter aktivt opp om det disse jødene holder på med, og derfor må de også dele ansvaret med jødene, ikke bare for jødenes løgner og ugjerninger etter andre verdenskrig, men også for jødenes ugjerninger før den tid.

Fordi de vet om alt dette, likevel tar de ikke avstand fra det, men fortsetter å støtte zionistjødene og deres løgner.

 

En løgn er en løgn, og blir ikke sannhet uansett hvor mange ganger den gjentas.

 

Men nå er det liten tid igjen, og jeg vil bare oppfordre alle som nå tilber zionistjødene til å omvende seg og ta avstand fra denne løgnen, og alle andre av jødenes løgner og ugjerninger før det er for sent.

 

 

The way of a fool is right in his own eyes, But he who heeds counsel is wise.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Tenkende mennesker forstår at holocaust aldri kan ha skjedd, og er en stor svindel, ganske enkelt fordi det er ulogisk og fysisk umulig at tyskerne gjorde noe slikt under krigen som jødene og deres lakeier påstår , og også fordi alle historiske bevis viser at noe slikt "holocaust" aldri skjedde.

 

Alle historiske bevis? Sist gang jeg sjekket så er det mange bevis som viser at holocaust skjedde. Jeg kan godt komme med mange kilder, litteratur, forskning, dokumentar, you name it som påpeker at holoaust skjedde. Kom gjerne med bevis du, for alt jeg har sett hittil er påstander om at jøder og sionister står bak en konspirirasjon om verdensherredømme. Gi meg beviser for at holocaust aldri skjedde, og da bevis som støtter opp en alternativ teori. Og gjerne også dokumentasjoner for at jøder, som er en liten folkegruppe prøver å bli det største imperiet i verdenshistorien.

 

På hvilket grunnlag kan du si at jeg og andre som tror på Holocaust er jødenes lakeier? Det eneste vi gjør er å tro på noe som mest sannsylig skjedde. kan du bla. beskrive hva massegravene var? Det er fullt mulig og begå etnisk rensking på en så stor skala, bare se i det gamle Jugoslavia prøvde serbere, bosniakere, kroatere å rense sine land for andre folkegrupper. I Srebrenica massakeren bare døde det 8000 på 11dager. Tenk deg da under NSDAP's regjeringstid, og Wehrmact og SS som bestod tilssammen av over 18mill tropper, hvor mange de kunne drepe.

 

For meg så virker det rent objektivt og subjektivt sett at Holocaust er fullt mulig, og at det faktisk skjedde.

 

Gi meg troverdige beviser og kilder for det motsatte, så vil jeg lese det og sette meg inn i det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tenkende mennesker forstår at holocaust aldri kan ha skjedd, og er en stor svindel, ganske enkelt fordi det er ulogisk og fysisk umulig at tyskerne gjorde noe slikt under krigen som jødene og deres lakeier påstår , og også fordi alle historiske bevis viser at noe slikt "holocaust" aldri skjedde.

 

Alle historiske bevis? Sist gang jeg sjekket så er det mange bevis som viser at holocaust skjedde. Jeg kan godt komme med mange kilder, litteratur, forskning, dokumentar, you name it som påpeker at holoaust skjedde. Kom gjerne med bevis du, for alt jeg har sett hittil er påstander om at jøder og sionister står bak en konspirirasjon om verdensherredømme. Gi meg beviser for at holocaust aldri skjedde, og da bevis som støtter opp en alternativ teori. Og gjerne også dokumentasjoner for at jøder, som er en liten folkegruppe prøver å bli det største imperiet i verdenshistorien.

 

På hvilket grunnlag kan du si at jeg og andre som tror på Holocaust er jødenes lakeier? Det eneste vi gjør er å tro på noe som mest sannsylig skjedde. kan du bla. beskrive hva massegravene var? Det er fullt mulig og begå etnisk rensking på en så stor skala, bare se i det gamle Jugoslavia prøvde serbere, bosniakere, kroatere å rense sine land for andre folkegrupper. I Srebrenica massakeren bare døde det 8000 på 11dager. Tenk deg da under NSDAP's regjeringstid, og Wehrmact og SS som bestod tilssammen av over 18mill tropper, hvor mange de kunne drepe.

 

For meg så virker det rent objektivt og subjektivt sett at Holocaust er fullt mulig, og at det faktisk skjedde.

 

Gi meg troverdige beviser og kilder for det motsatte, så vil jeg lese det og sette meg inn i det.

 

Om du klarer å få i gang litt tankevirksomhet under topplokket så vil du finne ut det jeg skrev i mitt inlegg over, nemlig at det er ulogisk og fysisk umulig at dette "holocaust" noensinne kunne skjedd slik jødene påstår.

Du vil også finne ut at det fins ingen historiske beviser for at noe slikt har skjedd, bare dårlige forfalskninger.

 

Du nevner her også Srebrenica massakeren, men denne skjedde heller ikke.

Srebrenica massakeren ble til fordi det var i jødenes interesse å skape myten om den såkalte "Srebrenica massakeren"

 

Og når det gjelder dette med jødenes lakeier, så er dere det fordi alle som tror på og promoterer jødenes løgner er med å støtte opp om jødenes onde agenda og hjelpe jødene med å gjennomføre sine planer,samt å skjule sannheten om jødenes ugjerninger og massemord også før krigen.

 

I denne og andre tråder finner du beviser for at holocast aldri skjedde, dvs om ikke moderatorene har slettet det da.

Moderatorene anstrenger seg jo ekstra mye, og lager egne regler bare for å forhindre at slike beviser skal komme frem.

 

Ellers får du ikke mer av meg.

Jeg har egentlig eldt meg ut av denne debatten, for når sensuren er så sterk, og moderatorene så til de grader støtter opp om den ene siden i debatten, så er det nytteløst å fortsette.

.

Å prøve å bevise noe for deg vil være nytteløst uansett. Du har oversett alle argumenter og all dokumentasjon til nå, og det vil du fortsette med.

Og blir ting for ubehagelig, så vil også moderatorene rykke ut å slette den dokumentasjonen og de videoene som legges ut.

Reglene er ingen hindring, de bare lager nye regler spesielt for denne tråden.

Det har de gjort før og det vil de gjøre igjen.

 

Jeg ville bare advare en siste gang her om at jødenes løgner er i ferd med å bli avslørt og at de som aktivt hjelper jødene med å spre disse løgnene, også vil bli stilt til ansvar sammen med jødene når den tid kommer.

Og det er ikke lang tid igjen nå til det vil skje.

 

Så nå kan dere fortsette om dere vil, jeg har gjort mitt for å advare.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Problemet med argumentene dine er at jødene ikke er alene om å bevise Holocaust. I tillegg til nazi-vitnene har Røde Kors, de allierte og utallige kristne, ateistiske og mange andre folk uavhengig bevitnet det. Det finnes bildebevis, videoer, vitneavhør, fysiske bevis og statistiske bevis. Alle disse er i motsetning til dine tynne og rasistiske tanker bevist gjennom historisk forskning, journalistisk materiale og rettssaker.

 

Og hvis du ikke tror på Srebrenica-massakren er det bare å reise dit og spørre rundt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Men det går ikke for de er bare betalt av sionister.

 

Kan du vennligst svare på mitt spørsmål og legge rem dokumentasjoner og bevis for at holocaust aldri skjedde? Dokumenter at seiersherrene eller jødene forfalsket holocaust(er det ikke mer logisk at seiersherrene fant opp holocaust?). Det er det eneste jeg ba om, har sett gjennom flere sider, og det eneste jeg finner er at dere kommer tilbake til den samme påstanden at vi er alle betalt og hjernevakset av sionister og at dere motbeviser holocaust ved å legge frem vitner som angivelig vitner falskt. Det er for tynt i mine øyne spesielt når du sier at alle bevis for den endelige løsningen er fabrikert.

 

Hvilken interesse hadde jødene ved å også gjøre slik at resten av verden tror at det skjedde en massakre i Bosnia? Kom med beviser og dokumentasjoner istedenfor å bare skylde på sionister(som btw. bare ønsket et jødisk hjemland).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I denne og andre tråder finner du beviser for at holocast aldri skjedde, dvs om ikke moderatorene har slettet det da.

Moderatorene anstrenger seg jo ekstra mye, og lager egne regler bare for å forhindre at slike beviser skal komme frem.

 

Vel, du kan jo gi eksempler på informasjon dere ikke har fått lov til å poste, jeg har jo utfordret denne løgnen før og det blir bare ignorert, alt dere poster har dere postet 3 ganger før og det er ikke noe informasjon som ikke "får lov til å være her".

 

Men for all del, hva har dere ikke fått lov til å poste?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ville bare advare en siste gang her om at jødenes løgner er i ferd med å bli avslørt og at de som aktivt hjelper jødene med å spre disse løgnene, også vil bli stilt til ansvar sammen med jødene når den tid kommer.

Og det er ikke lang tid igjen nå til det vil skje.

 

Så nå kan dere fortsette om dere vil, jeg har gjort mitt for å advare.

Er jeg den eneste som tenker dommedagsprofet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan jødene får hver eneste nye generasjon med på dette lureriet der de sviker alle de ikke-jødiske vennene de har, ved å konspirere i mørke bakgater og holde hemmelige møter i svette kjellere der de hvisker og tisker om vår undergang. :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://youtu.be/qHXjLj1WL14

 

 

 

Nytt syn på Holocaust fra Egypt (dog populær kanal enkelte områder i europa). Når til og med ikke disse folkene her benekter det, så bør jo de som benekter dette i europa tenke seg litt om. Spesielt på hvem de egentlig spiller på lag med. Merkelig det at når så mange jøder får priser i vitenskaper som direkte forbedrer menneskers liv, som medisin, økonomi, biologi osv, at de samtidig jobber for verdens undergang. Litt av en dobbeltrolle gitt.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

 

Om du klarer å få i gang litt tankevirksomhet under topplokket så vil du finne ut det jeg skrev i mitt inlegg over, nemlig at det er ulogisk og fysisk umulig at dette "holocaust" noensinne kunne skjedd slik jødene påstår.

 

 

Kan du være så snill, med sukker på topp, å hoste opp noe som helst av argumenter i favør av denne påstanden? Den blir ikke mer korrekt om du bare gjentar og gjentar den.

 

Dette forutsetter at du har noen argumenter å hoste opp da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du nevner her også Srebrenica massakeren, men denne skjedde heller ikke.

Srebrenica massakeren ble til fordi det var i jødenes interesse å skape myten om den såkalte "Srebrenica massakeren"

 

Familiene og vennene til de minst 8372 drepte under Srebrenica-massakren mener noe annet. Det mener også et overveldende bevismateriale.

 

Du benekter ikke bare massakren, du benekter ofrenes eksistens. Deres historie. Du hevder at deres familiers samlede sorg er løgn.

 

Hadde ikke det vært så åpenbart patologisk hadde det vært kvalmende. Men det er i grunnen bare svært trist. Den måten du og andre benektere omtaler ofrene for Holocaust og nå også Srebrenica er ufattelig provoserende, og umulig - i hvert fall for min del - å ikke ta personlig.

 

Srebrenica_Massacre_-_Mass_Gravesite_-_Potocari_2007.jpg

Delegates of the International Association of Genocide Scholars (IAGS) examine an exhumed mass grave of victims of the July 1995 Srebrenica massacre, outside the village of Potocari, Bosnia and Herzegovina. July 2007.

 

 

Srebrenica_Massacre_-_Exhumed_Grave_of_Victims_-_Potocari_2007.jpg

Exhumed Grave of Victims - Potocari. 2007.

 

 

Srebrenica_Massacre_-_Massacre_Victim_2_-_Potocari_2007.jpg

Skull of a victim of the July 1995 Srebrenica massacre. Exhumed mass grave outside the village of Potocari, Bosnia and Herzegovina. July 2007.

 

Bevisene for Srebrenica er så overveldende at det krever en helt spesiell sinnstilstand for å benekte det.

 

Til mods: poenget er ikke å starte en debatt om hvorvidt massakren i Srebrenica skjedde eller ikke. Det vil være omtrent som å diskutere med noen som mener jorden er flat. Poenget er å vise hvilket forhold Balthazar har til bevisførsel. Man kan holde opp en appelsin foran øynene hans, og han ville påstå det var en jødisk håndgranat.

Endret av Salvo
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Kunne ikke vært mer enig. Desverre mener de at vi mangler bevis, og ikke ser sannheten når det er de som ikke har bevis. Hver gang man legger frem bevis, så vrir de sannheten til å matche deres sannhet, om at jøder er noen ondskapsfulle vesener som prøver å ta over verden gjennom uttalige løgner og konspirasjoner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bare for å svare topic:hvordan i Helvete klarer man å stille spørsmål ved jødeutryddelsen????

Man har fysiske bevis for at flere millioner jøder ble drept under nazistenes regime og man har mange tall på det og. Har ts fordommer som gjør slikt?

Endret av Step_up
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og man trenger jo selvfølgelig ikke bevis når det er en konspirasjon man står ovenfor ;)

 

Joda man trenger bevis, men bevisene som blir lagt fram for å bevise hendelsen er jo også bevis for konspirasjonen.

For hvem andre enn jødene kan klare å fabrikere så mye bevis, for noe som visstnok ikke har skjedd :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bare for å svare topic:hvordan i Helvete klarer man å stille spørsmål ved jødeutryddelsen????

 

Det er jo alltids dem som ser litt skeptisk på tallene som er skrevet til oss.............

Dog, hvem er det som stiller spørsmål med lærerne som lærere dere noe?

Eller kristne som trykker sitt verdensbilde ned på sitt barn?

 

Så stiller jeg et spørsmål jeg fortsatt ikke har fått svar på:

1. Hvor døde jødene under Holocaust (fordi det står ikke i førsteposten, og ingen har gitt et godt tall)

2. Hva døde de av? (for at vi har separate tall på epedemi og utrydelse)

3. Hvor mange overlevde?

4. Hva var verdensbefolkningen av jøder i 1930 kontra f.eks 1960?

Vi vet alle at 6 millioner ikke stemmer, men at vi kan kommer ditt ved å avrunde inn 400.000-600.000 jøder, vis statestikken som er presantert stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...