Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Salvo - din "forklaring" på dette med hvorfor jødene klistret seg sammen er patetisk. Ynkelig og skammelig av deg å forsvare slike syke og idiotiske løgner. Jeg syns faktisk slikt er trist å lese. Jeg syns synd på deg.

 

Rent hypotetisk, hva tror du vil skje når et rom som er stappet fullt av mennesker -- type trengsel ved inngangen på en stor og full rockekonsert klokken 2300 på kvelden, med solide vegger, når menneskene begynner å dø?

 

Vil de dø stående og falle ut døren når den åpnes, stive som pinner?

(Hint; Nei)

 

Vil de som besvimer først falle til bakken, og de svakere bli presset ned, og menneskene nær døren skvises sammen og brytes ned mot gulvet av mennesker som forsøker å komme til døren i panikk -- og alle døde ligge om hverandre og stokket sammen?

 

La oss se på posten som du mobber:

BelzeBob, din mangel på seriøsitet i en tråd som har holdt et ok nivå til nå taler for seg selv. Dette er ikke Nyhetsspeilet.

 

GfE, flere vitner forteller om hardpakkede gasskamre der ofrene er som en stående blokk av lik når de er ferdige. Mener du at dette er umulig?

 

Arad:"Belzec, Sobibor, Treblinka", s 111:"The body-disposal team´s work was the hardest physically and emotionally. After gassing, the hundreds packed standing up in the gas chambers became a solid block of bodies. Separating and removing them was extremely difficult."

 

Hvem er det som sier at likene er KLISTRET SAMMEN?

Det er bare fornekterene.

Det sies heller ikke at likene står, kun at de ble pakket sammen inn i rommet stående.

 

Noen dusin mennesker som har dødd i panikk i en haug ved døren, med hundre andre mennesker i rommet, blir lett til det jeg ville kalt en "blokk".

...

Her er et eksperiment:

 

Ta 200 sandsekker på 1,60 meter høyde / 40 bredde og 30 dybde som veier ~50 kilo hver, og plasser dem oppå hverandre ved en dør på kryss og tvers uten noe mønster eller bygge-teknikk, i et rom hvor det KNAPT NOK ville vært plass til samtlige sekker stående på gulvet med høyden oppover.

Vil du kunne komme til å kalle denne tunge haugen med sandsekker for en "blokk" dersom du skulle rydde rommet?

Hvordan ville du ryddet denne haugen, når sekkene ligger stablet oppå hverandre?

 

Matematikken:

På et rom på 3*3 meter, er det LETT plass til 70(!) slike sandsekker stående.

De tar ikke mindre plass om de ligger eller står.

Mennesker derimot tar litt mindre plass om de ligger.

La oss anta at de tar to tredeler av plassen liggende som stående.

Da vil en fullpakket gassing produsere en likhaug som er 1 meter og 5 centimeter, og hvor det ligger et gjennomsnitt av 4-5 lik i høyden.

Selvsagt vil det også ligge mer mennesker stablet høyere ved døren.

Lik har har lemmer som kan vikles inn i hverandre og havne under andre lik på måter som sekker ikke er i stand til.

Du må ENTEN trekke i armene og beina som stikker ut når du åpner døren, med blod og ekskrementer som glidemiddel, eller så må du gå oppå likene og løfte vekk de øverste først.

 

Det er uansett tungt arbeid å rydde hundrevis av myke og fleksible objekter på gjennomsnittlige 50 kilo.

 

...

 

Til sist:

Hva skjer med mennesker som står inntill døren, og blir presset mot døren av kraften av hundre mennesker?

Et hint:

De dør stående fordi kraften som presser mot dem er større enn tyngdekraften, som ikke klarer å fordrive likene bak for å gjøre rom for det stående liket.

 

...

...

...

 

Jeg kan demonstrere dette alene sammen med TO VENNER:

To personer lener seg mot den tredje, mot veggen.

Vedkommende faller ikke om han slapper helt av i beina, ryggen og magen, fordi kraften fra to mennesker som lener seg mot ett menneske er nok til å holde det stående når de står tett.

Menneskene nær døren kan fort dø stående eller på kne fordi det ikke er rom for dem til å falle.

(Fordi, for å falle, må knærene kunne bøyes (noe som tar mye plass) eller overkroppen bøyes ned, noe som tar enda mer plass, eller beina kunne skli ut til sidene -- som igjen krever plass.)

Plassmangel gjør selv det å falle vanskelig.

 

...

 

...

Jeg gleder meg allerede til å bli feilsitert og feiltolket -- og jeg gleder meg fremdeles til å ikke få svar på mitt forrige innlegg.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Rent hypotetisk, hva tror du vil skje når et rom som er stappet fullt av mennesker -- type trengsel ved inngangen på en stor og full rockekonsert klokken 2300 på kvelden, med solide vegger, når menneskene begynner å dø?

 

Vil de dø stående og falle ut døren når den åpnes, stive som pinner?

(Hint; Nei)

 

Nei. Men sitatet Bidalaka kom med sa jo nettopp dette: "De var en blokk. Det var ekstremt vanskelig å skille kroppene fra hverandre." Altså: de var klistret sammen.

 

Bare tull. Om vi tenker tanken at tyskerne faktisk hadde slike gasskamre, med eller uten falske dusjer, og stappet hundrevis av mennesker inn i disse og gasset de - så fins det ingen grunn til at disse kroppene skulle bli til en blokk. Eller at det skulle være "ekstremt vanskelig å skille kroppene fra hverandre og fjerne dem."

 

Det var ikke frost med i bildet. Eller ekstrem varme. Det var vanlig romtemperatur. Det var ingen spesielle væsker eller stoffer med i bildet som kunne gjøre at kroppene "ble til en blokk." Dessuten: utsagnet om "blokken" motsier mange, mange andre såkalte vitneutsagn som forteller at "alle lå i en haug", eller "de lå døde om rundt på gulvet."

 

Etter en rockekonsert der folk ble nedtrampet osv er det ingen "blokker" eller problemer med å skille kropper fra hverandre. Heller ikke i et slakteri - eller i andre kjente situasjoner der kropper blir presset sammen.

 

Man snakker også om at gasskamrene ble ryddet i løpet av veldig kort tid. Noen sier t.o.m. kun 5 minutter. Hvordan kan et par arbeidere klare å rydde et svært rom for hundrevis av lik på kort tid når likene "er en blokk" og det er "ekstremt vanskelig" å skille kroppene fra hverandre?

 

Her har vi et soleklart eksempel på åpenbar løgn. En av utallige Holocaust-løgner. Gjør deg selv en tjeneste og slutt å benekte det åpenbare og forsvare løgnere. For meg gjør det ingen forskjell. Jeg har ingenting investert i dette. Men jeg kan jo heller ikke late som at jeg kan tro på slikt tullsnakk.

Endret av BelzeBob
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Etter en rockekonsert der folk ble nedtrampet osv er det ingen "blokker" eller problemer med å skille kropper fra hverandre. Heller ikke i et slakteri - eller i andre kjente situasjoner der kropper blir presset sammen.

 

Man snakker også om at gasskamrene ble ryddet i løpet av veldig kort tid. Noen sier t.o.m. kun 5 minutter. Hvordan kan et par arbeidere klare å rydde et svært rom for hundrevis av lik på kort tid når likene "er en blokk" og det er "ekstremt vanskelig" å skille kroppene fra hverandre?

 

Det er vel ingen som sier at alle situasjoner i alle gasskammere nødvendigvis alltid var helt like. Hvordan menneskemassene i et gasskammer ligger etter gassingen avhenger av størrelsen på gasskammeret, antall mennesker i kammeret, hvor fort menneskene døde og hvordan panikken utspilte seg. At gasskammerene ble rydddet relativt raskt og enkelt på andre dager, eller andre gasskammere, betyr ikke at vitnet du siterer tar feil.

 

Som Red Frostraven sier er det vel ikke vanskelig å forestille seg at det kan dannes en "blokk av mennesker" foran en dør dersom trengselen foregår på riktig måte. Å sammenligne med at folk blir trampet ned på en rockekonsert passer dårlig. Det er den enorme trengselen ved gasskammerets dør som er hovedårsaken til "blokkene" du snakker om.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Jeg har ingenting investert i dette.

Neida, bare det som virker å være livsløgnen din.

 

Så glemte jeg selvfølgelig nettsiden din, www.holocaustinfo.net. Den ser ut til å være nede nå forresten.

 

Tolkningen din av vitnet og hva som skjer i døende folkemengder er absurd. Både Red Frostraven og Heatsink viser dette helt tydelig.

 

Vi kan godt bli enige om at du oppriktig tror vitnet mener det ble brukt aralditt eller tapetklister i gasskamrene. Jeg syns det er usmakelig og unødvendig å måtte ta det opp, men det er greit for meg at du tror det. Men det er altså det. Du tror. Du er kanskje til og med overbevist. Du har bare ingen argumenter.

 

Da kan du kanskje svare på noen av spørsmålene du har blitt stilt, eller innrømme at du ikke kan svare på dem? Så vi kan komme oss videre, hvis det er noe mer å diskutere.

Endret av Salvo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dont feed the troll. Han "vil ikke" skjønne det. At han enda ikke har skjønt at grunnen til at det var vanskelig å skille menneskene ikke har noe med at det var fysisk vanskelig, men mer på det mentale plan gjør meg bekymret for han så framt han ikke driver med trolling.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

BB troller ikke. Han sprer propaganda. Han kommer til å fortsette med det så lenge han kan,uansett om han blir imøtegått eller ikke. I dag var han for eksempel inne på forumet for leksehjelp med et lignende innlegg som han presterer i Holocaust-trådene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Misforståelser er alt han har. Og mange, mange adjektiver. Derimot ingen svar.

 

Joda, jeg har et svar: "Holocaust" er en svindel. En svindel og et bedrag som opprettholdes med utrolig mye makt og penger. Og utallige agenter som Bidalakei og morderatorer som rampegutt Rampage. Mens de som avslører svindelen blir myrdet, overfalt, truet på livet, fengslet, bøtelagt og får sine karrierer ødelagt og deres bøker brent. Og selvfølgelig: alle virkelige folkemord, og især de folkemord utført av jøder og jøders allierte, de fortsetter man å tie ihjel.

 

Brente bøker som sa sannheten om Holosvindelen:

8407books.gif

 

http://www.codoh.com/f451.html

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Gedenkbuch -- Navnene på 150 000 av de 170 000 Tyske jødene som ble myrdet i Tyskland under krigen

 

Oisann.

150 000 navn på jøder som ble drept av nazistene.

Hvor mange fornektere har blitt drept så langt?

 

Ja.

Så har vi de 3 000 000 jødene som forsvant da Tyskland okkuperte Polen og transporterte noen millioner fanger til fangeleirene, hvorav bare noen titalls tusen returnerte i live etter krigen.

 

Det er 3 150 000 mennesker som er registrert i offentlige arkiver lenge FØR krigen.

 

Hvor gjorde nazistene av dem?

Når kommer nazistene for å sette dem fri og gi opp denne syke spøken?

Eller er disse jødene kanskje drept?

Endret av Red Frostraven
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Det har de nok, og jeg regner med at du med denne posten greier å summone klovnene fra holocaustsenteret hvis eneste interesse på hele forumet er denne tråden siden den sørger for lønningene deres.

 

Morsomt hvordan innlegg som inneholder videoer uten "synopsis" blir slettet sporenstreks, mens innlegg som ikke tilfører noe som helst hvor det eneste man lirer ut av seg er typisk fjortis "tihi" og "knisefise" får lov til å stå siden brukerene det gjelder er på "riktig" side av debatten.

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg synes det er utrolig hvordan man ikke kan komme til enighet... 2. verdenskrig er vel den hendelsen det finnes mest bøker, filmer og dokumentarer om såvel som berettninger fra overlevne. Og hauevis av disse dreier seg om holocaust. Og Adolf Hitlers hat mot jøder ble dokumentert lenge før krigen startet. At noen av detaljene er feilaktige og overdrevne er garantert riktig, men at alt sammen hendte tviler jeg ikke på et sekund. Imidlertid synes jeg det er sterkt feil å forby å benekte holocaust. Folk må få mene hva de vil og det gjelder holocaust såvel som alle andre folkemord og andre hendelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...