BelzeBob Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Jeg er så glad jeg ikke er deg, BelzeBob. Javel. Men kan du svare på spørsmålet om hvorfor jøder klistrer seg sammen? flere vitner forteller om hardpakkede gasskamre der ofrene er som en stående blokk av lik når de er ferdige. Mener du at dette er umulig? Arad:"Belzec, Sobibor, Treblinka", s 111:"The body-disposal team´s work was the hardest physically and emotionally. After gassing, the hundreds packed standing up in the gas chambers became a solid block of bodies. Separating and removing them was extremely difficult." Ja, jeg mener dette er umulig. Hvorfor skulle det være ekstremt vanskelig å separere gassede kropper fra hverandre? Vennligst forklar oss nøyaktig hvorfor disse kroppene ble "klistret sammen." Det er selvfølgelig OK at du innrømmer at dette sannsynligvis bare er enda en skamløs hololøgn fra en gjeng med kjeltringer og ignorante bønder. Illustrasjon fra et 100% sannferdig sannhetsvitne som forteller den sanne sannheten om jødenes forferdelige Holocaust: Men dette sannhetsvitnet glemte visst at likene i dødskammeret skulle være en sammenklistret blokk av stående lik. Heldigvis sørget dog vitnet for å inkludere en vakker naken dame og et lite dødt barn. Slikt gir ekstra poeng. Holocaust er jo en studie i fantasifull dødserotikk. Endret 30. april 2011 av BelzeBob 2 Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Var David Olère(kunstneren) i Treblinka, BelzeBob? Endret 30. april 2011 av Bidalaka 3 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg tror han faktisk var i Disneyland. 2 Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Min mening om din innsats her nå står i tilbakemeldingstråden. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Salvo Skrevet 1. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Men kan du svare på spørsmålet om hvorfor jøder klistrer seg sammen? flere vitner forteller om hardpakkede gasskamre der ofrene er som en stående blokk av lik når de er ferdige. Mener du at dette er umulig? Arad:"Belzec, Sobibor, Treblinka", s 111:"The body-disposal team´s work was the hardest physically and emotionally. After gassing, the hundreds packed standing up in the gas chambers became a solid block of bodies. Separating and removing them was extremely difficult." Ja, jeg mener dette er umulig. Hvorfor skulle det være ekstremt vanskelig å separere gassede kropper fra hverandre? Har du prøvd noen gang? Se for deg et rom fullstendig fylt til randen av mennesker, flere mennesker per kvadratmeter enn i en skikkelig full nattklubb. Så tett at det ikke er mulig å bevege seg. Så fylles rommet med gass. Panikken bryter ut i menneskemengden. Noen presser på mot dørene. Så dør de. Tror du det er en enkel jobb å tømme det rommet for lik? Tror du det kan være en traumatisk jobb? Vennligst forklar oss nøyaktig hvorfor disse kroppene ble "klistret sammen. Det står ikke noe sted at de er klistret sammen. Du later som om de ofrene bokstavelig talt har blitt limt sammen til en massiv blokk. Det har selvfølgelig ikke skjedd. Du feiltolker sitatet med vilje. Det virker som du gjør det enten i et forsøk på å gjøre nasjonalsosialismen mer stueren, eller fordi du hater jøder. Eller begge deler. Nå har jeg faktisk besvart dette siste desperate halmstrået ditt i en relativt høflig tone med tanke på hvordan du oppfører deg. Nå er det din tur. Vennligst forklar hvordan man har klart å opprettholde en konspirasjon som involverer nok deltakere til å late som de er etterlatte til flere millioner ikke-eksisterende mennesker. Hvordan får man tyske, amerikanske og britiske styrker med på å avgi falske og sammenfallende vitnemål? Kan du forklare hvordan man får tyskere som bevitnet dødsprosessene til å gjenta vitneutsagnene sine 70 år senere? Forklar også hvordan man har klart å forfalske de enorme mengdene med dokumenter og andre bevis som underbygger Holocaust. For å bli tatt seriøst må du sannsynliggjøre at denne enorme bevismengden som finnes ikke lenger skal vektlegges. Og når du skal forsøke deg på det er det eneste du har å komme med en enorm konspirasjonsteori, som involverer et enormt komplekst falskneri og millioner på millioner av ofre, etterlatte, mannskaper i leirene, og andre deltakere i krigen. Det holder ikke. Edit: Sammenfattende og sammenfallende er ikke det samme. Kommaer er også fine tegn. Endret 1. mai 2011 av Salvo 13 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 "The body-disposal team´s work was the hardest physically and emotionally. After gassing, the hundreds packed standing up in the gas chambers became a solid block of bodies. Separating and removing them was extremely difficult." Kroppene ble til en solid blokk og det var ekstremt vanskelig å skille de fra hverandre og fjerne de. Sier sitatet Bidalaka presenterte. Jeg har ikke sett noen logisk forklaring på hvordan noe slikt skulle gå an. 2 Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Illustrasjon fra et 100% sannferdig sannhetsvitne som forteller den sanne sannheten om jødenes forferdelige Holocaust: Men dette sannhetsvitnet glemte visst at likene i dødskammeret skulle være en sammenklistret blokk av stående lik. Heldigvis sørget dog vitnet for å inkludere en vakker naken dame og et lite dødt barn. Slikt gir ekstra poeng. Holocaust er jo en studie i fantasifull dødserotikk. Var David Olère(kunstneren) i Treblinka, BelzeBob? Jeg tror han faktisk var i Disneyland. Dette er et klassisk eksempel på hvordan du tar detaljer, i dette tilfelle ett vitnesbyrd fra Treblinka og en kunstnerisk skildring av David Oléres erfaringer som Sonderkommando i Auschwitz, og forsøker å bygge et argument av det. Når du blir avslørt som den løgneren du er tyr du til usmakeligheter. Det er også klinkende klart at det bare er deg og andre med kraftige vrangforestillinger som vil tolke vitneuttalelsen om hvordan det var å få likene ut som om de var en fastsveiset blokk. Kan du svare på de andre spørsmålene nå, eller har du bare tenkt å fortsette med tøvet ditt? Du har ingen ting å fare med i denne tråden annet enn å bekrefte igjen og igjen at du er ute av stand til argumentere for synet ditt. "The body-disposal team´s work was the hardest physically and emotionally. After gassing, the hundreds packed standing up in the gas chambers became a solid block of bodies. Separating and removing them was extremely difficult." Kroppene ble til en solid blokk og det var ekstremt vanskelig å skille de fra hverandre og fjerne de. Sier sitatet Bidalaka presenterte. Jeg har ikke sett noen logisk forklaring på hvordan noe slikt skulle gå an. Jeg har gitt deg en forklaring på hvorfor det er ekstremt vanskelig, uten at du i det minste har forsøkt å svare på de spørsmålene du blir stilt. Både moralsk og intellektuelt er sammenbruddet totalt. 6 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Nei og niks. Ingen har kommet med en forklaring på hvorfor lik blir "til en blokk" i et gasskammer. 1 Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Nei og niks. Ingen har kommet med en forklaring på hvorfor lik blir "til en blokk" i et gasskammer. That's not right - that's not even wrong. 3 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Nei og niks. Ingen har kommet med en forklaring på hvorfor lik blir "til en blokk" i et gasskammer. Seriøst!!! Du hopper faktisk glatt over det innlegget der dette blir forklart til deg. Fatter du ikke at du ikke kan bli tatt seriøs når du ikke gidder å lese hva andre skriver. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Pestogkolera Skrevet 1. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Grunnen til at han ikke svarer for seg er opplagt... Han kan ikke... Dette er slik jeg opplever at holocaustfornektere opererer, de ignorer de tonn med bevis for att holocaust har eksistert, mens de klamrer seg til fnugg av bevis fra psudovitenskapelige blogger og tidskrifter... Endret 1. mai 2011 av Pestogkolera 10 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) trra Stemmer det at når man gasser jøder blir kroppene til en stor blokk - og at det da blir "ekstremt vanskelig å skille kroppene fra hverandre og fjerne de"? Endret 2. mai 2011 av Rampage Kommentarer på fjernede innlegg og personangrep fjernet 1 Lenke til kommentar
trra Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) trra Om likene blir vanskelig å skille fra hverandre rent fysisk vet jeg ikke, men det å utføre det er vanskelig, men det skjønner vel de fleste. Endret 2. mai 2011 av Rampage 3 Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Stemmer det at når man gasser jøder blir kroppene til en stor blokk - og at det da blir "ekstremt vanskelig å skille kroppene fra hverandre og fjerne de"? Dette er alt du har nå? Det er i grunnen et sørgelig syn. Er du virkelig så desperat eller virkelighetsfjern at du tror at din helt sære tolkning av ett vitneutsagn kan velte nesten 70 år med historie? Her er vitneutsagnet: Arad:"Belzec, Sobibor, Treblinka", s 111:"The body-disposal team´s work was the hardest physically and emotionally. After gassing, the hundreds packed standing up in the gas chambers became a solid block of bodies. Separating and removing them was extremely difficult." Her er forklaringen: Se for deg et rom fullstendig fylt til randen av mennesker, flere mennesker per kvadratmeter enn i en skikkelig full nattklubb. Så tett at det ikke er mulig å bevege seg. Så fylles rommet med gass. Panikken bryter ut i menneskemengden. Noen presser på mot dørene. Så dør de. Tror du det er en enkel jobb å tømme det rommet for lik? Tror du det kan være en traumatisk jobb? For å svare meg selv, siden du åpenbart har gitt opp. Det er en helt forferdelig jobb å fjerne lik som dør i trengsel. Hvis du tviler kan du sjekke med brannmenn som har jobbet med opprydning etter for eksempel nattklubb-branner. Men det er klart, det krever et minimum av innlevelse og empati for å kunne tolke historiske kilder riktig. Og det har du ettertrykkelig vist at du mangler. Du har til gode å svare på dette: Vennligst forklar hvordan man har klart å opprettholde en konspirasjon som involverer nok deltakere til å late som de er etterlatte til flere millioner ikke-eksisterende mennesker. Hvordan får man tyske, amerikanske og britiske styrker med på å avgi falske og sammenfallende vitnemål? Kan du forklare hvordan man får tyskere som bevitnet dødsprosessene til å gjenta vitneutsagnene sine 70 år senere? Forklar også hvordan man har klart å forfalske de enorme mengdene med dokumenter og andre bevis som underbygger Holocaust. Før du svarer på dette har du ingenting. Du kan ikke overse hvor enorm konspirasjonen du tror på skal være, og forvente at NOEN andre enn sånne som Balthazar og resten av fornekterklubben skal ta deg alvorlig, hvis du ikke klarer å forklare dette. Du har tidligere beskrevet denne konspirasjonen som "ukomplisert". En fullstendig virkelighetsfjern holdning til hva som er mulig og ikke mulig. Jeg gjentar: For å bli tatt seriøst må du sannsynliggjøre at denne enorme bevismengden som finnes ikke lenger skal vektlegges. Hver gang du forsøker deg på det er det eneste du har å komme med en enorm konspirasjonsteori, som involverer et enormt komplekst falskneri og millioner på millioner av ofre, etterlatte, mannskaper i leirene, og andre deltakere i krigen. Det holder ikke. Endret 2. mai 2011 av Rampage 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Red Frostraven Skrevet 1. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) HVOR LENGE ble "Holohoax" planlagt fra jødisk konspirasjons-side? For folketallet i Polen, som viser 3 millioner døde jøder i Polen under tysk okkupasjon (90% dødlighet, mot 10% dødlighet for ikke-jøder), viser ingen avvik. Det finnes ingen tilfeller av +3 000 000 mennesker i løpet av tiårene før før Tyskland invaderte Polen, så dete må ha blitt planlagt i over 100 år -- over mange mange generasjoner. En fantastisk bragd å øke folketallet med 3 millioner over hundre år, med 3 millioner falske navn, UTEN å bli oppdaget! ... Hvorfor var dødligheten for jødene 90% i polen når den var 10% for ikke-jøder? Hater gud jøder -- eller var det kanskje noen andre som hatet jøder? ... 3 000 000 fra Polen. 150 000 fra Tyskland. 700 fra Norge. Hvor ble disse menneskene AV? Når det er VANSKELIG for 2 personer å stikke av for aldri å bli funnet igjen, og leve normale liv, hvordan skal 5 000 000++ klare det? ... ... Altså: HVORFOR avviser holocaust-benekterene det polske folketallet? HVORFOR avviser de gedenbuch-dokumentasjonen? NÅR disse to tallene stemmer overens med de offisielle tallene for omkomne jøder ved holocaust (ca. 3 000 000 polske og 150 000 tyske) -- og vi vet at nesten samtlige av de deporterte norske jødene omkom i tysk fangenskap i tillegg... Hvorfor benekte kildene for de resterende millionene fra russland og resten av europa? ... Jeg har mistanke om at holocaust-benekterene aldri engang har lest hele den engelske wikipedia-artikkelen om holocaust -- og i alle fall ikke de 300 kildene denne uvanlig grundige artikkelen er bygget på. ... Til sist, siden Belzebob ikke har lest hva som har blitt skrevet, gjentar jeg meg selv: Omlag 4 500 000 jøder omkom i leirene (Bare les noen av mine poster tidligere i emnet, hvor jeg forteller hvor mange som har omkommet i leirene). Resten av de omkomne ble drept utenfor leirene. ... Kan benekterene fortelle meg hva Wannsee konferansen var og hva som ble konkludert med der? Hva med operasjon Reinhard? ... vet de noe som helst om dokumentasjonen bak det historiske holocaust??? Endret 1. mai 2011 av Red Frostraven 12 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Aner jeg en slags aggressiv tone her? Salvo - din "forklaring" på dette med hvorfor jødene klistret seg sammen er patetisk. Ynkelig og skammelig av deg å forsvare slike syke og idiotiske løgner. Jeg syns faktisk slikt er trist å lese. Jeg syns synd på deg. Endret 2. mai 2011 av Rampage Video som er postet før og atpåtil uten synopsis forsvant 2 Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Aner jeg en slags aggressiv tone her? Salvo - din "forklaring" på dette med hvorfor jødene klistret seg sammen er patetisk. Ynkelig og skammelig av deg å forsvare slike syke og idiotiske løgner. Jeg syns faktisk slikt er trist å lese. Jeg syns synd på deg. Hehe Du er klar over at den eneste som bruker ordet klistre her er deg? Ikke vi, ikke vitnet. Ingen andre enn BelzeBob snakker om klistring. Men det er ikke så farlig. Hvis du vil tro at at vitnet snakker om lik som blir limt eller sveiset sammen i en solid blokk er det greit for meg. Sånn som du tolker andre historiske kilder bør det vel ikke overraske. Du tror kanskje Ernst Zündels historier om Nazistenes UFO-baser i Antarktis stemmer også? For de som ikke er klar over det er Ernst Zündel den benekteren som filmen BB for søttende gang prøvde å linke til her handler om. Troverdig type! Jeg lever godt uansett hva du måtte synes om meg. Men kanskje du skulle spare medynken til ofrene av Holocaust? Du vet, de 11 millionene du ikke klarer å bortforklare, men allikevel fullstendig grunnløst hevder aldri har eksistert? Ikke bare jøder som du åpenbart hater dypt og inderlig (jeg lurer på hvorfor?), men også romfolk, homofile, russiske krigsfanger, Jehovas vitner, politiske motstandere m.fl. Mange kvinner og barn. Barna ble ofte gasset først da de ikke kunne brukes til tvangsarbeid. Kan du svare på de andre spørsmålene mine nå er du grei? Og hva med å forholde seg til det glimrende innlegget til Red Frostraven? Eller har du bare en luguber YouTube-film, debunket så mange ganger nå at jeg har mistet tellingen, og din høyst personlige og feilaktige tolkning av ett vitneutsagn å støtte deg til? Bidalaka har helt rett. Du gjør det for lett. Man skulle nesten tro du var en slags jødisk dobbeltagent, sendt ut av de onde zionistene for å sette benekterstanden i et dårlig lys Edit: Oida. Filmen forsvant jo! Endret 2. mai 2011 av Salvo 7 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Google har en greie på bloggen sin om Holocaust i dag, det er visst en offisiell minnedag i Israel. http://googleblog.blogspot.com/2011/05/sharing-stories-of-holocaust-for-future.html 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg foreslår at BB og hylekoret hans slutter med å bruke googleprodukter siden de åpenlyst støtter opp om denne "zionist"agendaen.. Blir hakket vanskeligere med Bing, nei vent, bing er vel gjerne også styrt av zionister. Hvordan skal det gå med alle youtubevideoene nå? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hele techsektoren er faktisk tungt involvert i Israel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå