Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)

Anbefalte innlegg

De 6 millionene: http://sixmillionmyth.blogspot.com/p/six-million-myth.html

Etter å ha lest denne artikkelen (som de troende selvsagt aldri kommer til å lese) så kan intet tenkende vesen ha noen tvil om at 6 millioner tallet er bogus.

Og det neste spørsmålet blir så: hva med resten av Holocaust-historien - er det mon tro også like bogus?

---

Forøvrig vil jeg gjøre oppmerksom på det ubehagelige faktum at de troende på denne holotråden ikke er i stand til å bruke et noenlunde korrekt og forståelig språk. Noe som ganske sikkert henger sammen med hjernevasking og alle skadene hjernevasking forårsaker i et menneskes intellekt. Lover blir ikke "implantert", men implementert.

Og forresten: jeg har aldri noensinne hørt om at noen har blitt fengslet for å si at f.eks de jødiske kommunistenes nedslakting av russerne og ukrainerne aldri skjedde. Eller at det er ulovlig å benekte at minst 6 millioner svarte har blitt massakrert i Kongo.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjære Glimti - kan du minne meg på hvilken bok dette er? Gi meg også gjerne en kommentar på innholdet i den lenken jeg nettopp postet. Den artikkelen jeg forutså at ingen av de religiøse kom til å lese.

Til de modererende: hvorfor er min advarsel-linje enda lengre enn den var forrige gang? Det er da helt utrolig hvordan denne linjen vokser.

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar

De 6 millionene: http://sixmillionmyth.blogspot.com/p/six-million-myth.html

Etter å ha lest denne artikkelen (som de troende selvsagt aldri kommer til å lese) så kan intet tenkende vesen ha noen tvil om at 6 millioner tallet er bogus.

Ditt problem er ikke, som du ofte påstår, at vi ikke leser det du poster. Ditt problem er at vi gjør det. Denne artikkelen er jo, som det er sagt over av Salvo, bare et oppkok av slike ting du har postet før, 6 millioneroverskrifter, plaketten i Auschwitz osvosvosv.

På side 19 utfordrer du og kompisen din oss heftig til å finne feil i "Judea Declares War on Germany." Står den utfordringen ved lag?

Og ja, jeg hører gjerne dine kommentarer rundt Reinhardleirene.

Endret av Bidalaka
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fuck it, la oss gjøre det til det nye temaet!

http://en.wikipedia.org/wiki/Treblinka

Fra wiki : The gas chambers were fed the exhaust fumes from engines of Soviet Red Army tanks which the Nazis had captured.

Man brukte altså ikke blåsyre i det hele tatt i treblinka? Har hørt at man brukte dieselmotorer til gassing i mindre skala, da kommer det ofte opp blant benekterene at dieselmotor produserer svært lite CO(meget giftig) og er derfor ikke dødelig. At de produserer lite CO er riktig, men eksosen fra en diesel motor inneholder dødelige stoffer som svovel og NOx. Om det ikke tar knekken på deg vil eksosen fortrenge oksygenet i rommet, slik at man vil dø av oksygenmangel.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ingen Holocaust forkjempere her som klarer å se det store bildet rundt andre verdenskrig, jødenes innflytelse i media osv. Dersom dere hadde visst det, hadde dere automatisk blitt skeptisk til holocaust. Si meg hvor ofte skriver media om folkemordet i Rwanda? Betaler Hutuer og Tutsier penger til hverandre fortsatt? Der er det jo uansett helt klare bevis ettersom man kunne finne lik som hadde blitt drept med machete og til og med videoer der folk slakter ned folk med machete. Men om noen skulle være skeptiske til tallene der ville ingen ha reagert.

Her diskuterer vi om Tyskerne hadde en plan for å utrydde jøder, noe de overlevende viser at de ikke hadde. Se forøvrig BB sine bilder av velfødde jødiske kvinner etter andre verdenskrig. Passer ikke inn i bildet deres kanskje?

Lenke til kommentar

Man brukte altså ikke blåsyre i det hele tatt i treblinka? Har hørt at man brukte dieselmotorer til gassing i mindre skala, da kommer det ofte opp blant benekterene at dieselmotor produserer svært lite CO(meget giftig) og er derfor ikke dødelig. At de produserer lite CO er riktig, men eksosen fra en diesel motor inneholder dødelige stoffer som svovel og NOx. Om det ikke tar knekken på deg vil eksosen fortrenge oksygenet i rommet, slik at man vil dø av oksygenmangel.

Korrekt, man brukte ikke blåsyre i Treblinka. (Måtte i så fall bare vært på forsøksbasis.) Man brukte CO. Som du skriver, et argument fra benekteres side er at noen vitner har hevdet det var brukt dieselmotorer, som i alle fall til dels hadde vært ugunstige for dette formålet. Vitnene forteller om bruk av Sovjetiske stridsvognmotorer som hovedsakelig var diesel. (Hovedsakelig, fordi det fantes mange unntak.)

Men, de fleste dieselpåstandene har vært fra folk som ikke så motorene og bare refererte andre-/tredjehåndskilder, eller som ikke kunne skille bensin- fra dieselmotorer uansett. De som vitnet av de som faktisk brukte motorene, for det meste SS-personell, har hele tiden sagt at det var bensinmotorer.

Generelt liker ikke benektere å snakke om disse leirene, som jeg har nevnt før. Dette fordi de var rene dødsleire, ingen spor av "sivilisasjon" som man kan terpe på, som i Auschwitz. Leirene var bittesmå, bare noen få hundre meter ganger noen få hundre meter, og de var der kun som rene utrydningspunkter.

Endret av Bidalaka
Lenke til kommentar

Alt du trenger for å lage en "drapsmaskin" er et lite bål, eller å ta av delene som samler opp giften du får ut av f.eks diesel.

Siden soviet sine tanks hadde høyere utslipp, så er det vel "logisk" å bruke dem?

Dog, usikker på om hvor godt holdbart argumentet er... hmmm

Edit:

http://www.youtube.com/watch?v=oVKOfAu90es

Det eneste konkrete vi får at av denne filmen er at vitnene i hvertfall ikke er til å stole på, og at jordlaget der leiren lå ikke har vært snudd på en virkelig lang stund.

Vitnene sier at folk ble begravd og brent innad i leiren, men på en annen side så er det en fysisk umulighet da jordlagene ikke er snudd.

Så konkret: Hva hendte i treblinka, hvor mange gikk inn, og hvor mange overlevde, og hvor mange ble drept?

Endret av del_diablo
Lenke til kommentar

Det er ingen Holocaust forkjempere her som klarer å se det store bildet rundt andre verdenskrig, jødenes innflytelse i media osv. Dersom dere hadde visst det, hadde dere automatisk blitt skeptisk til holocaust. Si meg hvor ofte skriver media om folkemordet i Rwanda? Betaler Hutuer og Tutsier penger til hverandre fortsatt? Der er det jo uansett helt klare bevis ettersom man kunne finne lik som hadde blitt drept med machete og til og med videoer der folk slakter ned folk med machete. Men om noen skulle være skeptiske til tallene der ville ingen ha reagert.

Her diskuterer vi om Tyskerne hadde en plan for å utrydde jøder, noe de overlevende viser at de ikke hadde. Se forøvrig BB sine bilder av velfødde jødiske kvinner etter andre verdenskrig. Passer ikke inn i bildet deres kanskje?

Husket han å legge ut bilder av de som ikke var velfødde i tillegg? Hvis ikke så forsvinner jo helheten. Jeg kan finne et bilde av noen friske barn i Swaziland, men det betyr ikke at det kan brukes som bevis på at majoriteten er slik.

Lenke til kommentar

Forøvrig vil jeg gjøre oppmerksom på det ubehagelige faktum at de troende på denne holotråden ikke er i stand til å bruke et noenlunde korrekt og forståelig språk. Noe som ganske sikkert henger sammen med hjernevasking og alle skadene hjernevasking forårsaker i et menneskes intellekt. Lover blir ikke "implantert", men implementert.

Tror nok heller du beviste hvor utrolig useriøs og usaklig du er med denne posten. Vet ikke om du klarer å synke lavere nå. Åhh, vent -- Du startert dette avsnittet med en skrivefeil.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det eneste konkrete vi får at av denne filmen er at vitnene i hvertfall ikke er til å stole på, og at jordlaget der leiren lå ikke har vært snudd på en virkelig lang stund.

Nei, det eneste vi får ut av den filmen er at du ikke vet hvem som har laget den, hvem som forteller, hvem det er som undersøker jorda, hvor det faktisk blir undersøkt med GPR osv.

Kan du fortelle oss det? (Jeg vet svarene på spørsmålene, men jeg synes du kan fortelle oss det siden du linker filmen.)

Så kan du også fortelle oss hvorfor du stoler på det som blir sagt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Ikke glem at den videon er diskutert før, og del_diablo fikk allerede da svar på hvorfor det ikke var et argument. Sirkel anyone?

Lenke til kommentar

Men, de fleste dieselpåstandene har vært fra folk som ikke så motorene og bare refererte andre-/tredjehåndskilder, eller som ikke kunne skille bensin- fra dieselmotorer uansett. De som vitnet av de som faktisk brukte motorene, for det meste SS-personell, har hele tiden sagt at det var bensinmotorer.

Helt klart bedre å bruke bensinmotor, er ikke noe problem å få en bensinmotor til å slippe ut 10% CO, selv min jaguar fra 1975 ligger på 3-4% CO.

0,5-1% CO(karbonmonoksid) fremkaller dødelige forgiftninger etter 5-10min.

Edit : Dieselmotor slipper ut mindre CO enn bensinmotor, men har ikke nøyaktige tall på det.

Endret av trra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Helt klart bedre å bruke bensinmotor, er ikke noe problem å få en bensinmotor til å slippe ut 10% CO, selv min jaguar fra 1975 ligger på 3-4% CO.

0,5-1% CO(karbonmonoksid) fremkaller dødelige forgiftninger etter 5-10min.

Edit : En dieselmotor slipper ut mindre enn 0,1% CO

En dieselmotor i dag eller en V12 dieselmotor fra 1940? Du er utrolig lite spesifikk til å være så bastant.

Equipped with a V-2-34, 12-cylinder diesel engine, the T34 generated 450 horsepower at 1,700 rpm. Early issue tanks had 460 liters of fuel in six fuel tanks, and later T34s carried up to 540 liters in eight fuel tanks. One of the eight fuel tanks was usually filled with oil because the V2 engine burned tremendous amounts of oil. The T34 had a cruising range of up to 300 km. The four-speed gear box found in early production models was eventually replaced by a five-speed transmission.

Lenke til kommentar

En dieselmotor i dag eller en V12 dieselmotor fra 1940? Du er utrolig lite spesifikk til å være så bastant.

Equipped with a V-2-34, 12-cylinder diesel engine, the T34 generated 450 horsepower at 1,700 rpm. Early issue tanks had 460 liters of fuel in six fuel tanks, and later T34s carried up to 540 liters in eight fuel tanks. One of the eight fuel tanks was usually filled with oil because the V2 engine burned tremendous amounts of oil. The T34 had a cruising range of up to 300 km. The four-speed gear box found in early production models was eventually replaced by a five-speed transmission.

Var litt kjapp på avtrekkern der, har redigert innlegget :innocent:

Nå er selvsagt typisk at jeg ikke finner en analyse jeg fant av dieselutslipp for noen måneder siden, mener CO inneholdet der var under 0,1%. Dette var motorer fra lastebiler, båt etc, husker ikke årstall.

Stusset selv på den påstanden at CO innholdet er lavt fra dieselmotorer, men har fått det bekreftet et par plasser. Av det jeg har lest om dieselmotorer nevnes det noen ganger at de slipper ute lite CO iforhold til en bensinmotor, men finner selvsagt ikke igjen sidene. Det er ikke fra holo-nekter\bekrefter sider bare for å understreke det.

Jeg vil anta at et høyt oljenivå i dieselen vil øke CO utslippet endel, men det vet kanskje du mer om?

Endret av trra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...