Shruggie Skrevet 6. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2018 Jeg håper vi blir et ikke-hvitt land ASAP sånn at vi kan bli kvitt sånne som deg Og jeg håper vi når et punkt der slike som deg blir fenglset. Ah, thought police. Så flott samfunn du ser for deg. Nazist. 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 6. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) Ah, thought police. Så flott samfunn du ser for deg. Nazist. Jeg ser for meg et samfunn der anti-hvit retorikk er straffbart på linje med andre hudfarger og raser, synd om det fornærmer deg. Endret 6. februar 2018 av geita_ Lenke til kommentar
partlyinsaine Skrevet 6. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2018 Dersom hudfarge ikke har noe å si, hvordan kan man da hevde at "white supremacy" er "rasisme" mens black lives matter ikke er det? Lenke til kommentar
partlyinsaine Skrevet 6. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) Hvor ble gasskammeret i Bergen Belsen av? Et langt mer relevant spørsmål er hvor det ble av alle som var savnet etter krigen. Når det gjelder gasskammeret så vet jeg ikke. Trolig ødela nazistene det for å ødelegge bevisene. En ganske kjent taktikk. Merkelig fenomen dette. Alt rundt gasskamrene er sprengt og av alle dokumentene som ble ødelagt rakk dem å sortere ut alt som hadde med gassinger å gjøre, selv om narrativet hevder at dette ikke ble registrert, folk ble sendt rett i gasskammeret. Eller krematoriet. Spørsmål: Hvor ble de 2 millioner av som angivelig ble gasset i Mauthausen? Spørsmål: Höess tilstår å ha drept innpå 3 millioner. Hvor blir 2 millioner drepte av? Auschwitz ble nedjustert fra 4 millioner til 1.1 millioner. Hvor blir det av 2.9 millioner ofre? Ser du på andre leire, Majdanek ble dette også oppgitt til å være 2 millioner ofre i gasskamre. Idag er tallet? Spørsmål: På Wikipedia står dette i artikkelen om Auschwitz: Gasskammer/krematorium IV ble tatt i bruk den 22. mars 1943, gasskammer/krematorium II 31. mars, og gasskammer/krematorium V 4. april. Er krematorie det samme som ett gasskammer? Endret 6. februar 2018 av partlyinsaine Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2018 Ah, thought police. Så flott samfunn du ser for deg. Nazist. Jeg ser for meg et samfunn der anti-hvit retorikk er straffbart på linje med andre hudfarger og raser, synd om det fornærmer deg. Så hvilken anti-hvit retorikk er det jeg er skyldig i? Det fornærmer meg ikke i det hele tatt, det bare gjør det så utrolig åpenbart hvor enkel du er. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 6. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2018 Hvor ble gasskammeret i Bergen Belsen av? Et langt mer relevant spørsmål er hvor det ble av alle som var savnet etter krigen. Når det gjelder gasskammeret så vet jeg ikke. Trolig ødela nazistene det for å ødelegge bevisene. En ganske kjent taktikk. Merkelig fenomen dette. Alt rundt gasskamrene er sprengt og av alle dokumentene som ble ødelagt rakk dem å sortere ut alt som hadde med gassinger å gjøre, selv om narrativet hevder at dette ikke ble registrert, folk ble sendt rett i gasskammeret. Eller krematoriet. Spørsmål: Hvor ble de 2 millioner av som angivelig ble gasset i Mauthausen? Spørsmål: Höess tilstår å ha drept innpå 3 millioner. Hvor blir 2 millioner drepte av? Auschwitz ble nedjustert fra 4 millioner til 1.1 millioner. Hvor blir det av 2.9 millioner ofre? Ser du på andre leire, Majdanek ble dette også oppgitt til å være 2 millioner ofre i gasskamre. Idag er tallet? Spørsmål: På Wikipedia står dette i artikkelen om Auschwitz: Gasskammer/krematorium IV ble tatt i bruk den 22. mars 1943, gasskammer/krematorium II 31. mars, og gasskammer/krematorium V 4. april. Er krematorie det samme som ett gasskammer? Ja -- hva gjorde nazistene med menneskene som døde i deres fangeskap? Ta gjerne de polske jødene, bare for å holde deg til en oversiktlig og godt utredet gruppe, som likevel utgjør halve den jødiske delen av holocaust. https://en.wikipedia.org/wiki/The_Holocaust_in_Poland Fortell gjerne med egne ord hva du tror nazistene gjorde -- og hvor disse ble begravet av Nazistene. Ps: De utvandret ikke: Samtlige land i verden har redegjort for ut- og innvandring av polsktalende, jiddisk-talende, jøder. Nazistene tok eierskap i bankkontoene og husene deres. Ingen av de døde jødene krevde å få tilbake eiendelene sine etter krigen. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 6. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2018 Jeg ser for meg et samfunn der anti-hvit retorikk er straffbart på linje med andre hudfarger og raser, synd om det fornærmer deg. Så hvilken anti-hvit retorikk er det jeg er skyldig i? Det fornærmer meg ikke i det hele tatt, det bare gjør det så utrolig åpenbart hvor enkel du er. Utenom det faktum at du ønsker å bli kvitt folk som vil beholde en norsk majoritet i Norge mener du ? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2018 Dersom hudfarge ikke har noe å si, hvordan kan man da hevde at "white supremacy" er "rasisme" mens black lives matter ikke er det? Du får spørre de som mener det... Men det er faktisk en forskjell på å være mot at en rase undertrykkes, og å være for at en rase undertrykker... Geir Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 6. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2018 Dersom hudfarge ikke har noe å si, hvordan kan man da hevde at "white supremacy" er "rasisme" mens black lives matter ikke er det?En trenger makt til å utøve rasisme. En har også mer empati for de som overreagere på undertrykkelsen de erfarer enn for de som undertrykker. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2018 Hvor ble gasskammeret i Bergen Belsen av? Et langt mer relevant spørsmål er hvor det ble av alle som var savnet etter krigen. Når det gjelder gasskammeret så vet jeg ikke. Trolig ødela nazistene det for å ødelegge bevisene. En ganske kjent taktikk. Merkelig fenomen dette. Alt rundt gasskamrene er sprengt og av alle dokumentene som ble ødelagt rakk dem å sortere ut alt som hadde med gassinger å gjøre, selv om narrativet hevder at dette ikke ble registrert, folk ble sendt rett i gasskammeret. Eller krematoriet. Spørsmål: Hvor ble de 2 millioner av som angivelig ble gasset i Mauthausen? Spørsmål: Höess tilstår å ha drept innpå 3 millioner. Hvor blir 2 millioner drepte av? Auschwitz ble nedjustert fra 4 millioner til 1.1 millioner. Hvor blir det av 2.9 millioner ofre? Ser du på andre leire, Majdanek ble dette også oppgitt til å være 2 millioner ofre i gasskamre. Idag er tallet? Spørsmål: På Wikipedia står dette i artikkelen om Auschwitz: Gasskammer/krematorium IV ble tatt i bruk den 22. mars 1943, gasskammer/krematorium II 31. mars, og gasskammer/krematorium V 4. april. Er krematorie det samme som ett gasskammer? Med alt av ressurser nazistene hadde (de brukte for eksempel enorme, militære ressurser på å øke deportasjonen av jøder til konsentrasjonsleirene selv om De allierte gikk i land og Sovjetunionen rykket nærmere og nærmere Tyskland så er det ikke utenkelig at de skulle kunne ødelegge alt av beviser i leirene. På krigens siste stadie var ikke leirene å anse som konsentrasjonsleirer, men som rene dødsleirer. Å ødelegge beviser er en kjent taktikk i krig og/eller konflikt. For eksempel finnes det haugevis av massegraver som blir funnet den dag i dag. Når det gjelder det tullet om å nedjustere ofre med å skifte ut plakater hvor det står at så og så mange ble drept har det ingen ting med den saklige og seriøse granskningen som historikere driver med. Dette ble forklart av andre enn meg fom. den første siden her i tråden. For eksempel kunne jeg satt opp en plakat i Irak eller skrevet på Wikipedia at Golfkrigen aldri fant sted, men det betyr ikke det faktum at krigen aldri fant sted! Forøvrig kan hvem som helst som er registrert skrive hva som helst på facebook. Off topic: Hvor mange brukere er du egentlig oppe i nå? Lenke til kommentar
partlyinsaine Skrevet 7. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2018 After DarkHvilke massegraver? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2018 Jeg ser for meg et samfunn der anti-hvit retorikk er straffbart på linje med andre hudfarger og raser, synd om det fornærmer deg. Så hvilken anti-hvit retorikk er det jeg er skyldig i? Det fornærmer meg ikke i det hele tatt, det bare gjør det så utrolig åpenbart hvor enkel du er. Utenom det faktum at du ønsker å bli kvitt folk som vil beholde en norsk majoritet i Norge mener du ? Det er ikke anti-hvitt, det er anti-nazisme. Og anti-deg. Jeg er definitivt anti-deg. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 7. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2018 (endret) After Dark Hvilke massegraver? Hvor gjorde nazistene av de døde mener du da..? Fakta: Menneskene som menes døde levde faktisk før Tyskland sine okkupasjoner. Tyskland deportert millioner av mennesker til konsentrasjonsleirer. Gikk de opp i røyk? Forsvant de under bakken? Det spiller ingen rolle. Millioner forsvant. Du skal være passe dårlig i logikk om du mener at nazistene ikke drepte den. Det går ikke an å miste millioner av fanger, og ikke være i stand til å redegjøre for dem. Endret 7. februar 2018 av Red Frostraven Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2018 After Dark Hvilke massegraver? Jeg tenkte generelt. For eksempel oppdages det stadig nye massegraver i Irak. Å skjule sporene sine er en velkjent metode i krig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2018 Holocaust-dagen markeres i Staten Israel med at alt står stille. Videoen er tatt fra Moshe Aviv Tower, Israels høyeste bygning og sentrum for diamantindustrien: Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 7. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2018 Jeg ser for meg et samfunn der anti-hvit retorikk er straffbart på linje med andre hudfarger og raser, synd om det fornærmer deg. Så hvilken anti-hvit retorikk er det jeg er skyldig i? Det fornærmer meg ikke i det hele tatt, det bare gjør det så utrolig åpenbart hvor enkel du er. Utenom det faktum at du ønsker å bli kvitt folk som vil beholde en norsk majoritet i Norge mener du ? Det er ikke anti-hvitt, det er anti-nazisme. Og anti-deg. Jeg er definitivt anti-deg. Det er absolutt anti-hvit. Noe du er. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2018 Jeg ser for meg et samfunn der anti-hvit retorikk er straffbart på linje med andre hudfarger og raser, synd om det fornærmer deg. Så hvilken anti-hvit retorikk er det jeg er skyldig i? Det fornærmer meg ikke i det hele tatt, det bare gjør det så utrolig åpenbart hvor enkel du er. Utenom det faktum at du ønsker å bli kvitt folk som vil beholde en norsk majoritet i Norge mener du ? Det er ikke anti-hvitt, det er anti-nazisme. Og anti-deg. Jeg er definitivt anti-deg. Det er absolutt anti-hvit. Noe du er. Hvis det er anti-hvit, så betyr ikke anti-hvit noe, men det er vel ikke noe nytt. Dere bare spyr ut eder og galle uten logikk. Nazist. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2018 Denne videoen inneholder en del bilder og videoer av konsentrasjonsleiren Auschwitz samt folk som uttaler seg om leiren. Lang, men anbefaler dere å se igjennom den: Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 7. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2018 (endret) Hvis det er anti-hvit, så betyr ikke anti-hvit noe, men det er vel ikke noe nytt. Dere bare spyr ut eder og galle uten logikk. Nazist. Det betyr jo bare at du er en selvhater eller en ikke-hvit som angriper hvite på grunn av hudfargen sin. Og i et bedre samfunn hadde slike gjerninger blitt møtt med straff ja. Endret 7. februar 2018 av geita_ Lenke til kommentar
partlyinsaine Skrevet 7. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2018 After Dark, hva er det vi ser etter? Forklarer videoen hvor bevisene etter Nurnberg tok veien? Som f.eks de krympete hodene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå