Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet ditt er tydeligvis at du ikke engang gidder å lese førte innlegg i tråden (hvilket det står i emnetittelen at du skal. Der deltar BelzeBob fra starten av. I samme innlegg finner du også linken til tråden der selve holocaustdebatten diskuteres. Gutten fra eventyret og pk2010 deltar vel fra side nr. 6 eller 7. Rundt der. Baltazar94 deltar i en annen tråd som jeg nevnte. Skal jeg linke til den?

Hvis dette blir for vanskelig kan jeg finne innleggene deres i kveld når jeg har bedre tid.

 

Jeg leste første innlegg og jeg leste det igjen nå. Jeg kan ikke se at BelzeBob deltar i det innlegget i det hele tatt. På første side i tråden har BelzeBob syv innlegg og ingen av dem inneholder noe i nærheten av ditt ordvalg. Det fremstår for meg som at du, i likhet med de fleste tilhengere av Holocaust-religionen, er full av bullshit.

Lenke til kommentar

Problemet ditt er tydeligvis at du ikke engang gidder å lese førte innlegg i tråden (hvilket det står i emnetittelen at du skal. Der deltar BelzeBob fra starten av. I samme innlegg finner du også linken til tråden der selve holocaustdebatten diskuteres. Gutten fra eventyret og pk2010 deltar vel fra side nr. 6 eller 7. Rundt der. Baltazar94 deltar i en annen tråd som jeg nevnte. Skal jeg linke til den?

 

Hvis dette blir for vanskelig kan jeg finne innleggene deres i kveld når jeg har bedre tid.

 

Jeg leste første innlegg og jeg leste det igjen nå. Jeg kan ikke se at BelzeBob deltar i det innlegget i det hele tatt. På første side i tråden har BelzeBob syv innlegg og ingen av dem inneholder noe i nærheten av ditt ordvalg. Det fremstår for meg som at du, i likhet med de fleste tilhengere av Holocaust-religionen, er full av bullshit.

Eller kanskje du velger å tolke ting slik at du selv slipper å svare på vanskelige spørsmål, og i stedet velger å diskutere semantikk. Hvor ble de polske jødene av?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eller kanskje du velger å tolke ting slik at du selv slipper å svare på vanskelige spørsmål, og i stedet velger å diskutere semantikk. Hvor ble de polske jødene av?

 

Jeg har allerede besvart det spørsmålet flere ganger nå. Jeg aner ikke hvor de ble av, og det er fullstendig irrelevant.

Lenke til kommentar

Eller kanskje du velger å tolke ting slik at du selv slipper å svare på vanskelige spørsmål, og i stedet velger å diskutere semantikk. Hvor ble de polske jødene av?

 

Jeg har allerede besvart det spørsmålet flere ganger nå. Jeg aner ikke hvor de ble av, og det er fullstendig irrelevant.

Så de kan for eksempel ha blitt gasset av tyske SS-soldater på direkte ordre fra Hitler og så brent store ovner?

Lenke til kommentar

Så de kan for eksempel ha blitt gasset av tyske SS-soldater på direkte ordre fra Hitler og så brent store ovner?

 

 

Absolutt ikke. 

Da har du en stor oppgave foran deg, for det er faktisk ikke nok å sitte der som en treåring som ikke vil spise middag. Du må bidra til diskusjonen.

Så bevis det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da har du en stor oppgave foran deg, for det er faktisk ikke nok å sitte der som en treåring som ikke vil spise middag. Du må bidra til diskusjonen.

 

Såvidt jeg kan bedømme er det du som er trådens treåring. Ingen av innleggene dine ser ut til å inneholde argumenter eller noen form for substans. At du velger å projisere dette over på meg er helt å forvente. For det er jo sånt treåringer gjør.

Lenke til kommentar

Da har du en stor oppgave foran deg, for det er faktisk ikke nok å sitte der som en treåring som ikke vil spise middag. Du må bidra til diskusjonen.

 

Såvidt jeg kan bedømme er det du som er trådens treåring. Ingen av innleggene dine ser ut til å inneholde argumenter eller noen form for substans. At du velger å projisere dette over på meg er helt å forvente. For det er jo sånt treåringer gjør.

Jeg gidder ikke bruker mer tid på deg. Si fra når du kommer over trassalderen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så de kan for eksempel ha blitt gasset av tyske SS-soldater på direkte ordre fra Hitler og så brent store ovner?

 

 

Absolutt ikke. 

Hva mener du hendte med dem da -- og hvor er bevisene dine..?

 

La oss ta ett steg tilbake:

Tror du at de "savnede" i det hele tatt forlot Tyskokkupert territorie?

 

Hvor mange av dem klarte å flykte mener du?

Og hvor dro de..?

Og hvorfor -- når alle land som tok i mot flyktninger registrerte dem -- ble ikke disse spesifikke flyktningene registrert?

De snakket polsk og yiddish, så det er svært begrenset hvor de kan ha dratt uten å skape svært mye oppmerksomhet, i en tid da jødehatet fremdeles stod sterkt i europa.

 

...eller kan det hende at de aldri forlot Tyskokkupert territorie?

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva mener du hendte med dem da -- og hvor er bevisene dine..?

 

Har du vondt for å lese, eller noe? Jeg har sagt ørten ganger at jeg ikke vet hva som skjedde med dem. Å dokumentere det vil være en helt umulig oppgave. For det første fordi det ikke er vanlig å føre statistikk over etnisitet (eller rase), for det andre fordi jøder gjerne har den vanen å bytte navn når de flytter til et nytt land, slik at det blir nærmest umulig å spore dem. Skal du gjøre det med 6 millioner jøder har du en formidabel oppgave foran deg, for å si det sånn.

 

Hvor er dine beviser? Annet enn noen løse spekulasjoner om hva som kunne/ville/burde ha skjedd?

Lenke til kommentar

Hva mener du hendte med dem da -- og hvor er bevisene dine..?

 

Har du vondt for å lese, eller noe? Jeg har sagt ørten ganger at jeg ikke vet hva som skjedde med dem. Å dokumentere det vil være en helt umulig oppgave. For det første fordi det ikke er vanlig å føre statistikk over etnisitet (eller rase), for det andre fordi jøder gjerne har den vanen å bytte navn når de flytter til et nytt land, slik at det blir nærmest umulig å spore dem. Skal du gjøre det med 6 millioner jøder har du en formidabel oppgave foran deg, for å si det sånn.

 

Hvor er dine beviser? Annet enn noen løse spekulasjoner om hva som kunne/ville/burde ha skjedd?

Du presenterer ingen fornuftig motargument. Hadde millionvis jøder gjemte seg i andre land ville de ha kontaktet deres familier/slekt og myndigheter etter krigen endte og faren forsvant.

 

Idag ville det bli velkjente områder hvor disse folk bor.

 

Vi har ikke bevis på at passasjerene på MH370 døde, men det finnes ikke en annen logisk forklarlelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva mener du hendte med dem da -- og hvor er bevisene dine..?

 

Har du vondt for å lese, eller noe? Jeg har sagt ørten ganger at jeg ikke vet hva som skjedde med dem.

 

Å dokumentere det vil være en helt umulig oppgave. For det første fordi det ikke er vanlig å føre statistikk over etnisitet (eller rase), for det andre fordi jøder gjerne har den vanen å bytte navn når de flytter til et nytt land, slik at det blir nærmest umulig å spore dem. Skal du gjøre det med 6 millioner jøder har du en formidabel oppgave foran deg, for å si det sånn.

 

Hvor er dine beviser? Annet enn noen løse spekulasjoner om hva som kunne/ville/burde ha skjedd?

Men du må jo ha en formening:

 

Forlot de polske jødene tyskokkupert territorie, eller ikke?

Jeg er ikke interessert i å diskutere bredere enn de polske jødene i denne omgang;

Vi kan ta de norske jødene etter at vi er ferdig med de polske.

 

Byttet navn...

-Mens de fortsatte å bo i Polen?

-Da de -- med polsk eller yiddish/hebraisk språk -- ble registrert og forsøkte å få flyktningestatus i fremmede nasjoner?

 

Det er ikke nødvendig å registrere etnisitet på innvandrere, bare opprinnelseland.

Det utvandret ikke millioner av polakker uten identitetspapirer under eller etter krigen.

Ingen land mottok millioner av polakker uten identitetspapirer.

 

Bare forsøk å beskrive hvordan for eksempel 10 000 polske jøder ville kunne innvandret til for eksempel Norge uten at vi la merke til at det var polakker.

 

Og hvis du synes 10 000 til Norge er et absurd eksempel, hvilke land kunne 100 000 innvandret til uten å vekke oppsikt?

200 000?

Og hva gjorde de med sin jødiske kultur? Droppet de kulturen sin også?

 

Det er ikke så vanvittig mange steder de kunne reist, og det er DU som mener at de reiste ut.

Jeg synes det høres helt absurd ut -- og jeg tror du er enig i at tanken på at de reiste ut av tyskokkupert område egentlig er absurd, hvis du faktisk tenker gjennom det.

 

De ville blitt identifisert som polakker, i 'beste fall', for din sak -- eller som jøder, i verste fall for din sak.

Men ingen nasjoner har registrert en slik innvandring fra Polen.

 

---

 

Jeg har en forklaring på hva jeg tror hendte med de polske jødene.

 

Men først må vi bli enige om at det er helt totalt urimelig å tro at majoriteten av de som er antatt døde forlot tyskokkupert territorie.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Red Frostraven:

 

Jeg kan ikke annet enn konkludere med at du ikke har noe særlig å skilte med når du bruker så mye tid på de samme retoriske poengene dine.

 

Skal ikke Holocaust liksom være den best dokumenterte delen av historien? Hundretusenvis av øyenvitner og sånt. Og så er alt jeg møtes med billig polemikk? Wow.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eller kanskje du velger å tolke ting slik at du selv slipper å svare på vanskelige spørsmål, og i stedet velger å diskutere semantikk. Hvor ble de polske jødene av?

 

Jeg har allerede besvart det spørsmålet flere ganger nå. Jeg aner ikke hvor de ble av, og det er fullstendig irrelevant.

 

Det er langt ifra irrelevant! Det vi diskuterer her er om holocaust fant sted eller ikke og hvis det forsvant en masse jøder som det aldri har blitt gjort rede for så er det et godt tegn på at de gikk med i massemordet...

Lenke til kommentar

Problemet ditt er tydeligvis at du ikke engang gidder å lese førte innlegg i tråden (hvilket det står i emnetittelen at du skal. Der deltar BelzeBob fra starten av. I samme innlegg finner du også linken til tråden der selve holocaustdebatten diskuteres. Gutten fra eventyret og pk2010 deltar vel fra side nr. 6 eller 7. Rundt der. Baltazar94 deltar i en annen tråd som jeg nevnte. Skal jeg linke til den?

 

Hvis dette blir for vanskelig kan jeg finne innleggene deres i kveld når jeg har bedre tid.

 

Jeg leste første innlegg og jeg leste det igjen nå. Jeg kan ikke se at BelzeBob deltar i det innlegget i det hele tatt. På første side i tråden har BelzeBob syv innlegg og ingen av dem inneholder noe i nærheten av ditt ordvalg. Det fremstår for meg som at du, i likhet med de fleste tilhengere av Holocaust-religionen, er full av bullshit.

 

Nei, han deltar selvsagt ikke i første innlegget, men han deltar på første side. Har du forresten sett på tråden om hvordan man skal diskutere holocaust som det linkes til i første innlegg? Les noen sider der, de ti første i alle fall, om du ikke gidder å lese igjennom hele tråden.

 

Hva mener du med "Holocaust-religionen"? Holocaust var et folkemord på alle nazistene regnet som uønskede. Jeg finner ingen kobling til det og Adolf Hitlers eget syn på religion. Og om det finnes noen kobling er det helt uinteressangt da Hitler langt ifra var den eneste som var skyldig i holocaust.

 

Altså er det ikke jeg som snakker bullshitt. Faktisk er det eneste bullshittet jeg har lest i alle trådene som dreier seg om dette det som holocaustbenekterne skriver.

Lenke til kommentar

Red Frostraven:

 

Jeg kan ikke annet enn konkludere med at du ikke har noe særlig å skilte med når du bruker så mye tid på de samme retoriske poengene dine.

 

Skal ikke Holocaust liksom være den best dokumenterte delen av historien? Hundretusenvis av øyenvitner og sånt. Og så er alt jeg møtes med billig polemikk? Wow.

Poenget er å ta babysteg heeeeelt fram til sannheten.

 

Du aner ikke hvor de ble av.

 

Er du enig i at ingenting tyder på at millioner av polske jøder flyktet fra tyskokkupert område og inn i andre land?

 

Vi trenger et Ja, eller et Nei.

 

Så kan vi gå videre.

Hvis nei:

Da mener DU at millioner av polske jøder flyktet, hvor pokker mener DU at de ble av?

 

DU har et forklaringsproblem i dette første steget.

 

Vi som mener at de ikke forlot tyskokkupert område har ingen forklaringsproblem i dette steget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter alt det jeg har lest var nazistene spesielt ivrige med henrettelsene i Polen.

 

Selvfølgelig var de det, da aktiviteten av "partisaner" (les: terrorister i moderne vokabular) var større der, da det var flere jøder der. Det er ingen som benekter det. Igjen: Du bør sette deg inn i saken før du uttaler deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...