Quazer- Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Ok. Så hvor i kilden din står det at dette var en masse-import på 60-tallet? Dette er en holocaust tråd. Javel? Det var da vitterligen du som snakket om "ikke-muslimsk arbeidskraft". Er ikke polakkene nettopp det? Det er arbeidsinnvandring som består hovedsaklig av polakker, og det er masseimport av muslimer skulle det stå. Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Tyskerene var veldig innovative under krigen og ingeniørene deres var dyktige bla. Det er natulig at kompetente mennesker blir brukt til noe konstruktivt. Vi snakker om krigsforbrytere. Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 De nazistene som drepte jødene fikk ingen slike stillinger nei. Ikke fotsoldatene, men de som kommanderte fikk stillingene. USA og nazistene bruker de samme illuminatiske symbolene. Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Noe kristne ledere deltok i folkemordet og det dokumenteres hvis du leste linken. Står ingenting om religionskrig her. Derimot står det at det var stammekrig, men dette er kamuflert fordi det handler om at islam skal overta landet. Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 ABB er muslim? ABB ville bli frimurer, biletten til å bli jøde-styrt. Han var ikke muslim, han var hvit anti-muslim som drepte anti-jøder. Pga dette får vi mer overvåking av privalivet i samfunnet. Alle Vestens nasjoner er på vei der USA og UK er i big brother samfunnet. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Står ingenting om religionskrig her. Derimot står det at det var stammekrig, men dette er kamuflert fordi det handler om at islam skal overta landet. Det var ingen religionskrig, det har du rett, men likevel var det kristne som slaktet kristne og er veldokumentert og noe du sier er umulig. Ingen paastaar at det var religionskrig men alle vet at de aller fleste som deltok i folkemordet var kristne. Flere kristne ledere ogsaa deltok, ikke fordi det var religionskrig. Det var saa faa muslimer som deltok i folkemordet at flere kristne konverterte til Islam etter de kristne hadde mistet tillit i kristendom. Endret 30. juni 2013 av jjkoggan Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Ingen som ikke holder eller i det minste prøver å holde disse to budene, er kristen. Eller kanskje det er som Gandhi sa: "I like your Christ, I do not like your Christians. Your Christians are so unlike your Christ." Jeg tror som kjent ikke på Gud, hverken i jødenes, de kristnes eller muslimenes versjon. Jeg skulle ønske at de som kaller seg kristne praktiserte bibelens bud om nestekjærlighet. Men det gjør de ikke. Om det betyr at de ikke er kristne ifølge definisjonen er helt greit for meg. For å utføre noe slikt i en religions navn, så må du også ha en oppfordring til slikt i de religøse skrifter. Nei, det holder mer enn nok at de religiøse ledere oppfordrer til det. Resten følger gladelig etter, kristne er en "saueflokk" de også. Det nye testamentet omtaler jo Kristus som "Guds lam", og det som er godt nok for Kristus er vel godt nok for menigheten... Det er senere kommet frem at det hele var provosert frem av cia. Og det kan du selvsagt dokumentere? Geir Endret 30. juni 2013 av tom waits for alice Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Dette er en holocaust tråd. Si det til ham som brakte islamsk masseinnvandring inn i debatten: Link. Geir Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Eller kanskje det er som Gandhi sa: "I like your Christ, I do not like your Christians. Your Christians are so unlike your Christ." Jeg tror som kjent ikke på Gud, hverken i jødenes, de kristnes eller muslimenes versjon. Jeg skulle ønske at de som kaller seg kristne praktiserte bibelens bud om nestekjærlighet. Men det gjør de ikke. Om det betyr at de ikke er kristne ifølge definisjonen er helt greit for meg. Hva Ghandi sa eller ikke sa er ikke viktig. Ghandi var uansett ikke noen autoritet når det gjelder kristendom. Han hadde nok ikke mer kunnskap om kristendom enn den gjennomsnittlige ateist i dag.. Jeg vet hva du tror på, du tror på den nye religionen som jødene har skapt der de selv er"gud" Og der myten om holocaust erstatter Jesu budskap. Du har rett når du sier at de som ikke følger dette som Jesus har sagt de er ikke kristne, men da må du heller ikke late som om de var det og beskylde kristne for folkemord og drap. Nei, det holder mer enn nok at de religiøse ledere oppfordrer til det. Resten følger gladelig etter, kristne er en "saueflokk" de også. Det nye testamentet omtaler jo Kristus som "Guds lam", og det som er godt nok for Kristus er vel godt nok for menigheten... Jesus Kristus er lederen for de kristne, det er ingen mellomman mellom Gud og kristne. Ingen paver, ingen prester eller biskoper, ganske enkelt ingen mennesker, hva de enn kaller seg. Vi har Jesu budskap i NT, og det skal følges. De som ikke følger Jesu budskap direkte, eller i det minste prøver så godt de kan. De er ikke kristne, selv om de kaller seg kristne. Og det kan du selvsagt dokumentere? Geir Ja, dette kan jeg dokumentere. Men jeg vet av erfaring at de politisk korrekte alltid overser dokumentasjon om den er "feil" etter deres mening, og deretter fortsetter som før, omtrent som en plate med hakk, Så vi får se hva du gjør nå http://www.globalresearch.ca/the-us-was-behind-the-rwandan-genocide-installing-a-us-protectorate-in-central-africa/18540 Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Det var ingen religionskrig, det har du rett, men likevel var det kristne som slaktet kristne Det er som å si at kristne USA driver krig mot kristne i Afrika og kristne i Midt-Østen, når det er olja det handler om. Krigen i Rwana er politisk og motivet er å islamisere. Da har det ingenting med en kristen stamme angriper en annen kristen stamme for kalles det religionskrig. Islam er irrasjonelt politisk og religiøs ideologi, ren og skjær hjernevasking. Det var aldri en kristen-krig. I nyere tid har land brukt "i guds navn", men ikke slaktet mennesker fordi de ikke konverterte til kristendom, dette gjøres det i islam den dag i dag. Ingen paastaar at det var religionskrig men alle vet at de aller fleste som deltok i folkemordet var kristne. Selv om man er skrevet inn i kirkebøkene er man ikke kristen. Mange vet ikke om dette og melder seg ikke ut av statskirken. Det betyr ikke at alle er kristne. Det var saa faa muslimer som deltok i folkemordet Det var så få muslimer i landet til å begynne med, men likevel deltok de aktivt i agendaen fordi de vil at alle skal konvertere til islam, fordi dette står i koranen. at flere kristne konverterte til Islam etter de kristne hadde mistet tillit i kristendom. De ble truet på livet til å konvertere til islam gjennom folkemord. Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Si det til ham som brakte islamsk masseinnvandring inn i debatten: Link. Står at du brakte inn Rwanda-massakren der. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Det er som å si at kristne USA driver krig mot kristne i Afrika og kristne i Midt-Østen, når det er olja det handler om. Krigen i Rwana er politisk og motivet er å islamisere. Da har det ingenting med en kristen stamme angriper en annen kristen stamme for kalles det religionskrig. Islam er irrasjonelt politisk og religiøs ideologi, ren og skjær hjernevasking. Det var aldri en kristen-krig. I nyere tid har land brukt "i guds navn", men ikke slaktet mennesker fordi de ikke konverterte til kristendom, dette gjøres det i islam den dag i dag. Motivet er ikke relevant til debatten. Du påsto at kristne ikke kunne slakte andre(folkemord) og derfor ble holocaust umulig fordi tyskerne var kristne Årsaken til folkemordet i Rwanda ikke er derfor relevante. Poenget er at de som kaller seg kristne i Rwanda slaktet tusenvis med sine egne hånd og ofte på kirkegården, støttet av flere kristne ledere Du tar helt feil med påstand at folkemord er umulig for tyske eller Rwanda kristne folk Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Det er vel en enkel No True Scotsman-variant her. De som driver med folkemord er pr def muslimer, ikke kristne. Det forenkler jo verdensbildet ned de nødvendige hakk. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Står at du brakte inn Rwanda-massakren der. Nei, den ble brakt inn en side tidligere av Bidalaka, som en parallell til diskusjonen dere hadde om hvor lett det er å begå massedrap. Til hvilket du svarte at du ikke var "interessert i å kommentere muslimske negrer." Det var starten på en debatt om kristne kontra muslimers forhold til massemord. Så trakk du inn NWO og muslimsk masseinvandring i dette innlegget, Hvorpå jeg kommenterte at den ideen var forskjellig fra 70tallets benektere, som ofte så på arabere som meningsfeller, hvorpå du sa at "Det var jo nettopp da masseinnvandringen begynte." Når jeg protesterte på det, postet du et svar der du sa at "Den startet på slutten av 60-tallet.", med en link til lokalhistoriewiki.no. Jeg fant ingenting om masseinvandring på den linken, så jeg spurte deg hvor det stod. Og fikk til svar at "Dette er en holocaust tråd." Og det er det selvsagt, men du brakte altså inn NWO og masseinnvandringen i debatten. Hvis du ikke ville ha noen diskusjon om det argumentet burde du ikke brukt det. Geir Endret 30. juni 2013 av tom waits for alice Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Så vi får se hva du gjør nå http://www.globalres...al-africa/18540 Nå setter jeg meg ned å leser artikkelen du linker til, så får vi se. Det vil si, ikke akkurat nå, men når jeg har en ledig stund senere. Geir Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Motivet er ikke relevant til debatten. Kristne driver ikke med folkemord, muslimer gjør det fordi det står i koranen. Du påsto at kristne ikke kunne slakte andre(folkemord) og derfor ble holocaust umulig fordi tyskerne var kristne Det står helt andre verdier i bibelen. Der lærer man om nestekjærlighet, så i guds navn er i NWOs navn, med sauer som fotsoldater, ikke kristne. Tyskerene var frimurerer styrt av jøde-eliten. Poenget er at de som kaller seg kristne i Rwanda slaktet tusenvis Det er ikke bevist noe religionskrig. Selv om man er døpt i kirken er ikke ensbetydende å være kristen. Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 De som driver med folkemord er pr def muslimer, ikke kristne. Fordi de ikke vil omvende seg til islam, roper de Allahu Akbar mens de slakter kristne og andre urene udyr. du brakte altså inn NWO og masseinnvandringen i debatten. Man kan bare dra det så langt før man sporer av debatten. Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Nå setter jeg meg ned å leser artikkelen du linker til, så får vi se. Det vil si, ikke akkurat nå, men når jeg har en ledig stund senere. Ingenting nytt der, CIA, Mossad, MI5 osv. som lager kaos i Nord-Afrika og Midt-Østen. Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 I alle fall, hvis Rwandas 5% muslimer var de som massakrerte 800 000 Tutsier på 3 måneder, da faller i alle fall alle argumenter mot det tidsmessige og logistiske problemet med å ta livet av 6 millioner jøder under krigen. Det er jo greit å ha det unna veien Hvordan har man i ettertid holdt skjult at det var muslimene? Eller fikser CIA det og? Det sier at meg at akkurat der -er- der noen tidsmessige og logistiske utfordringer. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Man kan bare dra det så langt før man sporer av debatten. Sant. men jeg dro det - i dette tilfellet - ikke noen steder. Jeg bare spurte hvor man fant dekning for din påstand i din kilde. Ingenting nytt der, CIA, Mossad, MI5 osv. som lager kaos i Nord-Afrika og Midt-Østen. At CIA og Mossad lager kaos rundt om er jeg gladelig med på. Men jeg får lese artikkelen først. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå