Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen vits å diskutere med Baltazar. Han har over flere hundre sider gjentatt at Holocaust aldri skjedde, at det ikke finnes noe bevis, og han nekter å argumentere for sin side, siden vi ikke kommer til å godta noe. Det er alt han har å si. Generelt har han skrevet ett eneste innlegg, som han så har gjentatt mange titalls ganger. Han er helt kronisk ute av stand til å formulere noe argument eller presentere dokumentasjon utover å gjenta som et religiøst mantra at dette ikke skjedde.

 

Han er antagelig den mest ignorante benekteren jeg har opplevd, og jeg har sett en del nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Holocaust betyr "sacrifice by fire" Det er derfor hovedsaklig den påståtte gassingen og brenningen som menes, og ordet ble valgt fordi dette har religiøs betydning.

 

Jødene bruker 'Shoah' som betyr katastrofe. Hvorvidt ordet ble brukt av religiøse årsaker har egentlig svært lite med hvorvidt det faktisk hendte. Som er det vi diskuterer

 

Men holocaust skjedde aldri, og det var heller ikke noen organisert vold mot jødene kun fordi de var jøder.

Det har aldri vært noen oranisert jødeforfølgelse eller organiserte drap på jøder kun fordi de er jøder.

 

Virkelig, så Krystallnatten hendte aldri?

Hvorfor ble jøder i de ulike landene Tyskland okkuperte samlet sammen, fengslet og sendte i konsentrasjonsleirer i Europa?

 

 

Jeg har sagt at ingen jøder ble sendt i gasskamre, og det er det jeg mener med holocaust. Selv om noen jøder ikke helt kan bestemme seg for hvordan de ble drept, om de ble brent levende,gasset eller drept med elektrisk strøm.

 

Kremt, jødene som ble drept kan ikke bestemme seg for hvordan de ble drept? Hvordan eksakt skal de bestemme seg for det når de er døde? Hvis du mener overlevende ikke klarer å bestemme seg for hvordan folk de kjenner har blitt drept, så har jeg en viss anelse om at du på en eller annen måte ikke klarer å innse at flere ulike virkemidler kan bli brukt (som gjerne er tilfellet når man skal eksperimentere seg fram til en effektiv måte å utrydde noen på)

 

Men at det var jøder som døde i leirene og krigen, det har jeg aldri nektet for.

Men jøder utgjorde uansett et forsvinnende mindretall av de som døde.

Det er likevel av en eller annen grunn kun jødene som blir nevnt, alle de titalls millioner andre som ble drept blir stort sett glemt, og de blir bare nevnt hvis noen spør hvorfor det er slik.

 

Da kan du slå deg ned med databasen jeg linket til og spørre deg selv om navnene der utgjør et forsvinnende mindretall (særlig iforhold til opphavet sitt). Jødene blir nevnt fordi i motsetning til de andre som ble drept under krig, ble jødene samlet opp og drept som kveg, i motsetning til de som døde mens de kriget mot hverandre. Det døde selvfølgelig haugevis av andre sivile, men omfanget som ble rettet mot jødene var i særklasse.

 

Så hva skjer når du nevner de andre som døde?

 

Har du aldri lurt på hvorfor ? Og også hvorfor så mange jøder "overlevde" og til og med opphold i flere leire, hvis det var slik at tyskerne ønsket å drepe jødene ?

Tyskerne var jo ellers ganske effektive, så om de hadde ønsket å drepe alle jøder så ville nok ikke en eneste jøde sluppet unna, spesielt ikke når tyskerne hadde dem innestengt i konsentrasjonsleire.

 

Hvorfor skal jeg lure på det? Hvis noen hadde invadert norden og begynt å samle sammen nordmenn og henrettet akkurat de, så ville jeg selvfølgelig ikke reagert på at nordmenn hadde en egen greie i etterkant dedikert akkurat til det. At det er det som sitter igjen, selv om det døde svensker og dansker også under en slik invasjon. Det er en blanding av intensjon, metode og resultat som gjør akkurat det jødene ble utsatt for til noe særegent.

 

At de (les: noen av de dedikerte nazistene) ønsket å drepe jøder er ikke synonymt med at absolutt alle jødene de klarte å fengsle rundt forbi ble beordret drept, og en av de aller største innvendingene mot Holocaust fra benektere er at det er vanskelig å drepe i et slikt omfang.

 

Så på en side er det "teknisk umulig" å drepe så mange.

På den andre siden kritiserer dere de samtidig for å ikke vært effektive nok, som de burde hvis de "virkelig" ville drept jøder.

 

Er selvmotsigelsen tydelig nok?

 

 

For meg er det ikke aktuelt å tro på jødene eller noen av deres støttespillere, de har hatt god tid etter krigen til å produsere "beviser" på holocaust, og det er jo heller ingen som kan kontrollere dem, de kan gjøre akkurat som de vil.

 

At jøder døde i leirene er riktig, men de døde som alle andre fanger som døde, i sykdomsepidemier og sult, spesielt pga alliert bombing av forsyningslinjene. Og mange døde også etter frigjøringen pga overforing fra de allierte.

Men at jøder døde i leirene, betyr jo likevel ikke at de døde i dette såkalte holocaust. Og det betyr heller ikke at de ble drept kun fordi de var jøder.

 

Så da er spørsmålet, hvorfor ble de plassert i leirer i første omgang? Og sett i sammenheng med krystallnatten og jødene som ble samlet inn fra andre land. Hvordan kan du påstå at jødene ikke ble målrettet fokusert?

 

Jeg har forøvrig også lest den babylonske talmud, som er jødenes "hellige" bok. Jeg vet også hvem jødene er, og hvilken lære de følger.

Og også av den grunn så er det totalt uaktuelt for meg å stole på jøder, før de eventuelt har bevist at de er til å stole på og helst forlater jødedommen for godt.

 

Jeg skulle ønske flere, både ateister og andre, ville lese den babylonske talmud, og forstå at den inneholder læren som jødene lever etter, og som de fleste av dem følger til punkt og prikke.

Det ville være en vekker for de fleste.

 

Jeg har også lest bibelen, og du som en fanatisk religiøs kristen løper likevel ikke ut og steiner mennesker. Besynderlig.

Lenke til kommentar

Hvis det er meningen din, hvorfor tviler du da på holocaust?

 

 

 

Av mange grunner.

 

1. Nettopp fordi om tyskerne bestemte seg for å drepe noen så ville de drepe dem uten å nøle. Og om de hadde til hensikt å drepe alle jødene, så ville ingen av jødene overlevd.

 

2. Den religiøse grunnen som jeg nevnte i mitt lange svarinnlegg til rampage.

 

3. Det faktum at mange "øyenvitner" er blitt tatt i løgn.

 

4. Mange av "øyenvitnenes " forklaringer på hva tyskerne gjorde er fysisk umulig å utføre.

 

5. Jeg kan se på flere av øyenvitnene at de lyver(kroppsspråk, flakkende øyne ol)

 

6. Elie Wiesel er tatt i løgn og for å ha stjålet identiteten og fangenummeret til en som var fange under krigen. http://www.eliewieseltattoo.com/

 

7. Det var ingen gasskamre i leirene.

 

8. Spor og massegraver som jødene har påstått er der,men som ingen kan finne.

 

9. Det åpenbare og brennende hatet som mange jøder omtaler tyskerne med, i det de tydeligvis ikke klarer å bestemme seg for hva de skal velge av grusomme handlinger å beskylde tyskerne for.

 

10. Andre jødiske vitner igjen omtaler oppholdet i leirene som hardt, men likevel langt fra så umenneskelig, og de nevner ikke noen gasskamre eller jøder som ble drept med hensikt.

 

11.Det åpenbart ulogiske i at tyskerne skulle bruke ressurser på å drepe jøder, i en tid da de drev krig på to fronter og manglet ressurser.

 

12. Tyskerne kunne ikke klart å gasse ihjel og brenne 6 millioner jøder på den forholdsvis korte tiden de hadde fra 1941-42 og til krigen sluttet selv om de hadde hatt gasskamre.

 

13. Jeg vet hva jødene ønsket å oppnå med historien om holocaust utenom det religiøse, og det var bla et eget land, som de jo nå har fått.

 

14. Den omfattende bruken av myten om holocaust for å presse tyskland for penger.

 

15. Den omfattende bruken av holocaust for å rettferdiggjøre Israels og jødenes handlinger.

 

16. Forbudet mot å tvile på holocaust som jødenes ledere har presset flere land til å innføre.

 

17. Den behandlingen som de som stiller spørsmål ved "holocaust " får, de blir forfulgt og trakkasert, både verbalt og voldelig. Noen av dem er blitt drept, andre blir fengselet og/eller mister jobben og får ødelagt karrieren.

 

18. Jeg vet om avtalen som tyskerne hadde med jødenes ledere om å samle inn jødene og konfiskere deres formuer og eiendommer som de senere skulle få utbetalt når de kom til palestina.

 

19. Jeg vet om jødenes krigsærklæring mot tyskland før krigen, noe som i seg selv ville være en grunn til å sende jødene i konsentrasjonsleir, Alle land sender sine fiender i fangeleir i krigstid, det gjorde også de allierte.

 

20.Tyskerne kunne ikke klart å skjule det over flere år om de hadde gasset og brent noen i leirene.

 

21. Motstridende utsagn fra såkalte øyenvitner.

 

23. Siden jeg er kristen og har lest Bibelen, så vet jeg hva Jesus sa om jødene.

 

24, Jeg har også lest jødenes "hellige" bok den babylonske talmud. og jeg vet hva slags lære jødene lever etter. Jeg vet også hvem jødene er, og hvs som er deres hensikter.

 

25. Da jeg var israelvenn så mottok jeg info. fra senter mot antisemittisme, og jeg begynte å reagere på hvordan jødene forherliget seg selv og rakket ned på alle ikke-jøder.

Dette var egentlig det som gjorde at jeg begynte med å etterforske myten om holocast.

 

26. Jeg vet at jødene ikke er semitter, og at de også har funne opp ordet "antisemitt" for å stoppe kritikk, og for å gi det inntrykket at de er semitter, og har historiske røtter i midtøsten. Noe som forøvrig også er en løgn.

 

27. Det totalt ulogiske i at tyskerne skulle bruke tid på å klippe av jødene håret før de sendte dem i de påståtte gasskamrene.

Å klippe håret er forøvrig et tiltak mot spredning av lus.

 

28. Jeg vet at mange i SS selv var jøder, og at det var 150000 jøder i den tyske hæren. Jeg vet også at mange av vaktene i konsentrasjonsleirene var jøder, og disse ansatte også flere innsatte jøder for forskjellige oppdrag i leirene.

 

 

Til slutt vil jeg også nevne at der jeg vokste opp der hadde vi en nabo som hadde vært i konsentrasjonsleir i tyskland under krigen, han nevnte aldri noe om at jøder ble drept i gasskamre eller på annen måte av tyskerne.

 

 

Nå håper jeg at du vil være ærlig og oppgi de grunnene eller den grunn du har for å tro på myten om holocaust.

Lenke til kommentar

 

Jeg har også lest bibelen, og du som en fanatisk religiøs kristen løper likevel ikke ut og steiner mennesker. Besynderlig.

 

Du har nok muligens lest Bibelen, men du er ateist , og du leser Bibelen kun med det for øye å finne noe som su kan kritisere og henge ut kristne for.

Og derfor har du ikke noen mulighet for å forstå hva du leser, eller for å forstå Bibelen.

 

Ellers så gidder jeg ikke å kommentere resten av ditt inlegg her, det oser av hån, forakt og nedlatenhet, slik som dine innlegg til meg pleier å være.

Jeg hadde i det lengste håpet at du var ferdig med det nå, men jeg tok feil.

Lenke til kommentar

Du har nok muligens lest Bibelen, men du er ateist , og du leser Bibelen kun med det for øye å finne noe som su kan kritisere og henge ut kristne for.

Og derfor har du ikke noen mulighet for å forstå hva du leser, eller for å forstå Bibelen.

 

Ellers så gidder jeg ikke å kommentere resten av ditt inlegg her, det oser av hån, forakt og nedlatenhet, slik som dine innlegg til meg pleier å være.

Jeg hadde i det lengste håpet at du var ferdig med det nå, men jeg tok feil.

 

Det var kun det religiøse aspektet som var mente til å være noe alà forakt. Dog kunne jeg si det samme om at du er kristen og leser Talmud "kun med det for øye å finne noe som du kan kritisere og henge ut jøder for." Kanskje du ikke er i stand til å forstå Talmud også, når du er såpass biased selv?

 

Jeg har en viss følelse av at dette er en enkel måte å unngå å besvare ihvertfall to alvorlige problemer med din oppfattelse av Holocaust

 

1) De åpenbare forfulgelsene av jødene (uavhengig hvorvidt sluttfasen var massemord)

 

2) Problemene med kritikk som går på at de ikke hadde teknisk kapasitet til å gjøre det og at det var tullete å bruke ressurser på det. Samtidig som man kritiserer de for å ikke være effektive nok. Kanskje det kan tenkes at det ikke var noe man var spesiellt interessert i å bruke mye ressurser på og dermed ble det ikke effektivisert mer eller gjort i større skala (dvs. raskere)?

 

 

Ellers er det verdt å nevne at med en gang du nevnte at "flere er tatt i løgn" så visste jeg at Elie Wiesel var den som ble nevnt, det er bemerkelsesverdig hvordan flere millioner mennesker er involvert i denne løgnen og likevel er det noen få navn som trekkes fram hver eneste gang som bevis.

Lenke til kommentar

Det er ingen vits å diskutere med Baltazar. Han har over flere hundre sider gjentatt at Holocaust aldri skjedde, at det ikke finnes noe bevis, og han nekter å argumentere for sin side, siden vi ikke kommer til å godta noe. Det er alt han har å si. Generelt har han skrevet ett eneste innlegg, som han så har gjentatt mange titalls ganger. Han er helt kronisk ute av stand til å formulere noe argument eller presentere dokumentasjon utover å gjenta som et religiøst mantra at dette ikke skjedde.

 

Han er antagelig den mest ignorante benekteren jeg har opplevd, og jeg har sett en del nå.

 

Er det egentlig noen av dem som har bidratt med noe enda?

Lenke til kommentar

Hvorfor startet de så sent med å finne det ut?

 

Det er tall så høye som 60 millioner drepte i andre verdenskrig. Det er ikke dermed sagt de ble gasset og kremert.

 

Kanskje du faktisk burde LESE OM SAKEN?

 

Det er ikke snakk om å "finne ut" eller "bevise" -- det er snakk om å lage en database med kjent informasjon for framtiden slik at framtidens barn ikke kan si "de menneskene eksisterte ikke!" eller "de tre millionene flyttet!".

 

Det er allerede tragisk at informasjon som ikke er digitalisert ikke anerkjennes på nettet, så dermed er dette et viktig prosjekt å digitalisere -- da mange mennesker simpelthen ikke aksepterer nasjonens offisielle folketellinger og folkeregistre som kilder fordi disse ikke kan undersøkes fra krakken på kjøkkenet hjemme.

 

Selv i Polen så er det mange ungdommer som ikke tror at deres landsmenn ble drept -- selv om deres besteforeldre er førstehåndsvitner på at de fleste jødene bare forsvant.

Lenke til kommentar

Siden Baltazar nå faktisk bidrar med litt, kan han få noen svar.

 

 

 

Av mange grunner.

 

1. Nettopp fordi om tyskerne bestemte seg for å drepe noen så ville de drepe dem uten å nøle. Og om de hadde til hensikt å drepe alle jødene, så ville ingen av jødene overlevd.

 

Her fastslår du at tyskerne er et ekstremt morderisk folkeslag. Det gjør ikke en gang de som holder på det konvensjonelle synet. Din dom over tyskerne er altså langt hardere enn de fleste andres. Hva er det med tyskerne som gjør dem så nådeløse, Baltazar?

 

 

2. Den religiøse grunnen som jeg nevnte i mitt lange svarinnlegg til rampage.

Uinteressant for faktainnholdet i saken.

 

 

3. Det faktum at mange "øyenvitner" er blitt tatt i løgn.

Jeg kan vise til mange øyenvitner fra andre verdenskrig som har løyet. Betyr det at den aldri fant sted? Og hva mener du med "mange"?

 

 

4. Mange av "øyenvitnenes " forklaringer på hva tyskerne gjorde er fysisk umulig å utføre.

 

Gi eksempler er du snill? Dette blir veldig vagt. Dessuten er det naturlig at mange detaljer fra øyenvitner ikke stemmer over ens. Spør 10 "vitner" fra en fotballkamp om de er enige i alt. Det er derfor Holocaust som historisk faktum slett ikke bare hviler på øyenvitner.

 

 

5. Jeg kan se på flere av øyenvitnene at de lyver(kroppsspråk, flakkende øyne ol)

 

Fantastisk uinteressant og irrelevant. Du har alle mulig motiv for å se slike tegn fra alle som er uenige med deg.

 

 

6. Elie Wiesel er tatt i løgn og for å ha stjålet identiteten og fangenummeret til en som var fange under krigen. http://www.eliewieseltattoo.com/

 

Og?

 

 

7. Det var ingen gasskamre i leirene.

Dokumenter eller i det minste sannsynliggjør det. Den andre siden har ruinene av bygningene der det er spor av HCN, man har byggtekniske dokumenter, man har dokumenter der rommene blir omtalt som "gasskjellere", man har haugevis med vitner, osvosvsosv.

 

Hva har du som gjør at du bare slår fast at det ikke var noen gasskamre?

 

 

8. Spor og massegraver som jødene har påstått er der,men som ingen kan finne.

 

Eksemplifiser er du snill. Det er fastslått ruiner med spor av HCN som nevnt, og det er funnet mange massegraver.

 

 

9. Det åpenbare og brennende hatet som mange jøder omtaler tyskerne med, i det de tydeligvis ikke klarer å bestemme seg for hva de skal velge av grusomme handlinger å beskylde tyskerne for.

 

Kan du se for deg en grunn til at en del jøder misliker tyskere? Du mener at et slikt ev. hat er bevis for at tyskerne ikke har gjort noe?

 

 

10. Andre jødiske vitner igjen omtaler oppholdet i leirene som hardt, men likevel langt fra så umenneskelig, og de nevner ikke noen gasskamre eller jøder som ble drept med hensikt.

 

Hvilke jøder i hvilke leire? Hva slags posisjon hadde de, og hvilket kjønn og alder hadde de?

 

 

11.Det åpenbart ulogiske i at tyskerne skulle bruke ressurser på å drepe jøder, i en tid da de drev krig på to fronter og manglet ressurser.

 

Det er åpenbart ulogisk å angripe Sovjet for å åpne en annen front, og i tillegg gjøre det uten skikkelig vinterutstyr. Vil du da påstå at Operasjon Barbarossa aldri fant sted? Baserer du din argumentasjon på nazistenes mentale stabilitet og rasjonalitet?

 

Dessuten, det å ta livet av jøder i store mengder betydde at man slapp å fø på dem. Er du sikker på at ressursargumentet går i din favør, når man i tillegg brukte dem periodevis som tvangsarbeidere?

 

 

12. Tyskerne kunne ikke klart å gasse ihjel og brenne 6 millioner jøder på den forholdsvis korte tiden de hadde fra 1941-42 og til krigen sluttet selv om de hadde hatt gasskamre.

 

Ingen påstår at de gasset 6 millioner jøder. Det er på tide at det synker inn. Hvis du vil bli tatt vagt alvorlig, må du nesten droppe denne klassiske stråmannen.

 

 

13. Jeg vet hva jødene ønsket å oppnå med historien om holocaust utenom det religiøse, og det var bla et eget land, som de jo nå har fått.

 

Hvorfor da gå etter Tyskland? Hvorfor ikke britene?

 

 

14. Den omfattende bruken av myten om holocaust for å presse tyskland for penger.

 

Erstatningen til Israel etter krigen var ikke basert på hvor mange nazistene tok livet av, men hvor mange som emigrerte til Israel. Hvis jødene var ute etter penger og ville finne på en historie ville de sagt at antall døde jøder var 1 million, og at 5 millioner emigrerte. For å bruke dine egne ord, så er det "åpenbart ulogisk" å hevde at 6 mill. døde hvis man er ute etter mest mulig penger.

 

 

15. Den omfattende bruken av holocaust for å rettferdiggjøre Israels og jødenes handlinger.

 

Irrelevant for om det skjedde eller ikke. Og en helt annen diskusjon.

 

 

16. Forbudet mot å tvile på holocaust som jødenes ledere har presset flere land til å innføre.

 

Ser man på Frankrike er det forbudt å nekte offentlig noen av de anerkjente folkemordene. Etter din logikk fant da heller ikke det armenske folkemordet sted, eller Rwanda. Det er også sterkt overdrevet å si at det er forbud mot "å tvile" på Holocaust.

 

 

17. Den behandlingen som de som stiller spørsmål ved "holocaust " får, de blir forfulgt og trakkasert, både verbalt og voldelig. Noen av dem er blitt drept, andre blir fengselet og/eller mister jobben og får ødelagt karrieren.

 

Irrelvant for om det faktisk skjedde.

 

 

18. Jeg vet om avtalen som tyskerne hadde med jødenes ledere om å samle inn jødene og konfiskere deres formuer og eiendommer som de senere skulle få utbetalt når de kom til palestina.

 

Dokumenter er du snill.

 

 

19. Jeg vet om jødenes krigsærklæring mot tyskland før krigen, noe som i seg selv ville være en grunn til å sende jødene i konsentrasjonsleir, Alle land sender sine fiender i fangeleir i krigstid, det gjorde også de allierte.

 

Som påpekt mange ganger, det var en handelsboikott, ikke en krig. Det er åpenbart ulogisk å basere en slik voldsomt beskyldning på én overdreven tabloid overskrift. Og ja, hvor mange panserdivisjoner hadde Judea?

 

 

20.Tyskerne kunne ikke klart å skjule det over flere år om de hadde gasset og brent noen i leirene.

 

Helt korrekt, og det klarte de ikke heller. Man hadde oversikt over hva som skjedde i flere år før krigens slutt.

 

 

21. Motstridende utsagn fra såkalte øyenvitner.

 

Se spørsmål 3.

 

 

23. Siden jeg er kristen og har lest Bibelen, så vet jeg hva Jesus sa om jødene.

 

Siden jeg kan lese, vet jeg hva Hitler hadde som plan for jødene. Og han var noe mer håndfast enn Jesus.

 

 

24, Jeg har også lest jødenes "hellige" bok den babylonske talmud. og jeg vet hva slags lære jødene lever etter. Jeg vet også hvem jødene er, og hvs som er deres hensikter.

 

Du er altså tilhenger av den eviglange konspirasjonen mot jøder. Vet du hvem andre som trodde på den?

 

Hva ser du på som en passende, og endelig løsning på dette problemet med jødene og deres hensikter?

 

 

25. Da jeg var israelvenn så mottok jeg info. fra senter mot antisemittisme, og jeg begynte å reagere på hvordan jødene forherliget seg selv og rakket ned på alle ikke-jøder.

 

Irrelevant.

 

 

26. Jeg vet at jødene ikke er semitter, og at de også har funne opp ordet "antisemitt" for å stoppe kritikk, og for å gi det inntrykket at de er semitter, og har historiske røtter i midtøsten. Noe som forøvrig også er en løgn.

 

Feilaktige konspirasjonsteorier. Bruk bedre kilder. Og ja, det er irrelevant for spørsmålet.

 

 

27. Det totalt ulogiske i at tyskerne skulle bruke tid på å klippe av jødene håret før de sendte dem i de påståtte gasskamrene.

Å klippe håret er forøvrig et tiltak mot spredning av lus.

 

Jødene ble ført til gasskamrene som et fordekt hygienetiltak. Du sier selv at å klippe håret er et tiltak mot lus. Det ville da vært ulogisk å -ikke- klippe håret, og dermed øke mistenkeligheten hos jødene, som man ville ha mest mulig i ro. Ditt argument er derfor et godt argument -mot- din sak, og det hele er åpenbart logisk.

 

 

28. Jeg vet at mange i SS selv var jøder, og at det var 150000 jøder i den tyske hæren. Jeg vet også at mange av vaktene i konsentrasjonsleirene var jøder, og disse ansatte også flere innsatte jøder for forskjellige oppdrag i leirene.

 

Hvilke leire snakker du om? Kan du dokumentere at "mange" vakter var jøder? Sikker på at du ikke snakker om capoer?

 

 

Til slutt vil jeg også nevne at der jeg vokste opp der hadde vi en nabo som hadde vært i konsentrasjonsleir i tyskland under krigen, han nevnte aldri noe om at jøder ble drept i gasskamre eller på annen måte av tyskerne.

 

Hvilken leir var han i da? Du har fått med deg at det bare er en stor håndfull leirer man brukte gass i? Var naboen din jøde?

Endret av Bidalaka
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Av mange grunner.

 

1. Nettopp fordi om tyskerne bestemte seg for å drepe noen så ville de drepe dem uten å nøle. Og om de hadde til hensikt å drepe alle jødene, så ville ingen av jødene overlevd.

 

2. Den religiøse grunnen som jeg nevnte i mitt lange svarinnlegg til rampage.

 

3. Det faktum at mange "øyenvitner" er blitt tatt i løgn.

 

4. Mange av "øyenvitnenes " forklaringer på hva tyskerne gjorde er fysisk umulig å utføre.

 

5. Jeg kan se på flere av øyenvitnene at de lyver(kroppsspråk, flakkende øyne ol)

 

6. Elie Wiesel er tatt i løgn og for å ha stjålet identiteten og fangenummeret til en som var fange under krigen. http://www.eliewieseltattoo.com/

 

7. Det var ingen gasskamre i leirene.

 

8. Spor og massegraver som jødene har påstått er der,men som ingen kan finne.

 

9. Det åpenbare og brennende hatet som mange jøder omtaler tyskerne med, i det de tydeligvis ikke klarer å bestemme seg for hva de skal velge av grusomme handlinger å beskylde tyskerne for.

 

10. Andre jødiske vitner igjen omtaler oppholdet i leirene som hardt, men likevel langt fra så umenneskelig, og de nevner ikke noen gasskamre eller jøder som ble drept med hensikt.

 

11.Det åpenbart ulogiske i at tyskerne skulle bruke ressurser på å drepe jøder, i en tid da de drev krig på to fronter og manglet ressurser.

 

12. Tyskerne kunne ikke klart å gasse ihjel og brenne 6 millioner jøder på den forholdsvis korte tiden de hadde fra 1941-42 og til krigen sluttet selv om de hadde hatt gasskamre.

 

13. Jeg vet hva jødene ønsket å oppnå med historien om holocaust utenom det religiøse, og det var bla et eget land, som de jo nå har fått.

 

14. Den omfattende bruken av myten om holocaust for å presse tyskland for penger.

 

15. Den omfattende bruken av holocaust for å rettferdiggjøre Israels og jødenes handlinger.

 

16. Forbudet mot å tvile på holocaust som jødenes ledere har presset flere land til å innføre.

 

17. Den behandlingen som de som stiller spørsmål ved "holocaust " får, de blir forfulgt og trakkasert, både verbalt og voldelig. Noen av dem er blitt drept, andre blir fengselet og/eller mister jobben og får ødelagt karrieren.

 

18. Jeg vet om avtalen som tyskerne hadde med jødenes ledere om å samle inn jødene og konfiskere deres formuer og eiendommer som de senere skulle få utbetalt når de kom til palestina.

 

19. Jeg vet om jødenes krigsærklæring mot tyskland før krigen, noe som i seg selv ville være en grunn til å sende jødene i konsentrasjonsleir, Alle land sender sine fiender i fangeleir i krigstid, det gjorde også de allierte.

 

20.Tyskerne kunne ikke klart å skjule det over flere år om de hadde gasset og brent noen i leirene.

 

21. Motstridende utsagn fra såkalte øyenvitner.

 

23. Siden jeg er kristen og har lest Bibelen, så vet jeg hva Jesus sa om jødene.

 

24, Jeg har også lest jødenes "hellige" bok den babylonske talmud. og jeg vet hva slags lære jødene lever etter. Jeg vet også hvem jødene er, og hvs som er deres hensikter.

 

25. Da jeg var israelvenn så mottok jeg info. fra senter mot antisemittisme, og jeg begynte å reagere på hvordan jødene forherliget seg selv og rakket ned på alle ikke-jøder.

Dette var egentlig det som gjorde at jeg begynte med å etterforske myten om holocast.

 

26. Jeg vet at jødene ikke er semitter, og at de også har funne opp ordet "antisemitt" for å stoppe kritikk, og for å gi det inntrykket at de er semitter, og har historiske røtter i midtøsten. Noe som forøvrig også er en løgn.

 

27. Det totalt ulogiske i at tyskerne skulle bruke tid på å klippe av jødene håret før de sendte dem i de påståtte gasskamrene.

Å klippe håret er forøvrig et tiltak mot spredning av lus.

 

28. Jeg vet at mange i SS selv var jøder, og at det var 150 000 jøder i den tyske hæren. Jeg vet også at mange av vaktene i konsentrasjonsleirene var jøder, og disse ansatte også flere innsatte jøder for forskjellige oppdrag i leirene.

 

28 påstander, hvorav BARE stråmannen 6 kildehenvises.

 

1 er bare tåpelig.

285455-7-1288026953511.jpg

 

Kan du male jødene og de homofile med et kryss?

Navn arves fra fedre -- men det er dem med jødisk MOR som regnes som jødiske, av jødene.

Det er praktisk umulig å utrydde et folkeslag, man kan bare praktisk talt utrydde dem.

 

Nasjoner kan utslettes -- men du vil ikke klare å utslette flyktningene eller dem som gjemmer seg i skog, fjell og under bakken.

Folkeslag innad i et land er umulig å utslette uten gentesting, og selv da vil mange slippe unna fordi deres genetiske markører er for usikre -- med mindre systemet er villig til å drepe mange "uskyldige".

 

===========

 

2: Er ikke et argument.

 

===========

 

3: Øyevitner har aldri vært pålitelige, fordi mennesker er svært dårlige til å huske riktig over lengre tid.

 

Jeg takker meg til tekniske beviser -- så kan heller øyevitnene brukes til å bekrefte de tekniske bevisene.

 

===========

 

4: Kilder? OG vær så snill å ikke bruk stråmenn.

 

===========

 

5: Nå påberoper du deg evner du ikke har.

Nei, du kan ikke se om mennesker lyger.

Først og fremst fordi du har et bias og tror at alle som ikke forteller det du vil høre lyger.

 

===========

 

6: Stråmann: Det er ingen andre enn nasser og historieløse mennesker som har nevnt denne personen i hele tråden.

 

===========

 

7: Topf und Sohne bygget 46 forbrenningsovner i Auschwitz-Birkenau alene, og vi har plantegningene og bruksbeskrivelsen, vitnesbyrd fra montørene og vedlikeholdsarbeiderene.

 

===========

 

8: Å ikke grave opp massegraver er ikke det samme som at de ikke eksisterer.

De vil bli gravd opp en dag i framtiden, helt garantert.

Om enn bare ved uhell:

http://www.guardian....orldwar.ukraine

 

===========

 

9: Ja, hvorfor skulle jødene hate Nazistene liksom??

 

===========

 

10: Hvilke leirer var dette, og hva er kildene dine?

 

===========

 

11: Å drepe jøder frigjorde ressurser gjennom at de fikk jødenes eiendom.

...

 

===========

 

12: De klarte LETT å utrydde 2 900 000 polske jøder alene.

 

===========

 

13: Jødene hadde allerede blitt lovet sitt eget land i 1917, med England, Frankrike og Sovietunionen som garantister, med et sterkt USA i kullissene.

 

===========

 

14:

15: Tull, tull og tull.

16:

 

===========

 

17: Irrelevant

 

===========

 

18:

19: Jeg er spent på å se de offentlige dokumentene du har på dette!

 

===========

 

20: Har du noen konkrete eksempler hvor det er graverende feil med helt motstridende informasjon?

Antall mennesker, dager, stemning og detaljer er ikke noe øyevitner kan huske presist.

Dette er faktisk litt interessant å diskutere, da jeg er interessert i normale oppegående øyevitners manglende evne til å huske rekkefølgen ting hendte i, tidspunkt og gjerningsmenn i helt ordinær rettspraksis.

 

===========

 

21: De klarte ikke å holde det skjult -- øyevitnene som påstod at tyskland bedrev massedrap på sivile ble bare ikke trodd, fordi påstandene var så ekstreme.

 

===========

 

22:

23:

24: Personlige meninger og opplevelser er ikke beviser for at holocaust ikke hendte.

25:

26:

 

===========

 

27: Grunner til å klippe håret av alle jøder:

-Gjøre identifisering av jøder i og like utenfor leirene lett

-Forhindre sykdomsspredning innad i leirene, mellom fanger og fangevoktere i tider hvor fangene faktisk oppholdt seg i leirene i lengre tid.

-Gi fangene en illusjon av håp for å hindre opprør

-Brent hår fra tusener av jøder brent daglig ville lagt et lokk av svilukt over leirene:

Dette kan du forsøke selv: Klipp EN hårtust av deg selv, hvor som helst på kroppen og brenn den.

Eventuelt bare ett enkelt hårstrå.

 

============

 

28: Det sier seg selv at Hitler måtte være påpasselig med å ikke ødelegge sitt eget rykte innad i Tyskland.

Mange av de polske nazistene var bare jødiske i blodet, og hadde grader og venner blant nazistene -- og det var nødvendig for nazistsystemet å simpelthen akseptere at de hadde jøder i systemet.

Merk deg at mange av jødene blant nazistene ble drept -- men at mange av jødene i krigsmaskineriet ble spart fordi de var verdifulle ressurser, og fikk utskrevet "unnskyldninger" for å få lov til å tjene nazistene.

 

Husk også at nazistene ikke gikk etter judaister, men jøder: Mennesker av jødisk herkomst, ikke bare religion.

Se punkt 1 for å se problemet med å gjenkjenne jøder og homofile.

 

===========

 

===========

 

===========

 

Mine grunner til å tro på den offisielle historien:

 

1: Hvert land i europa som ble invadert av nazistene eller deres sympatisører har folkeregistre, og ved studier av ofrene fra tyskerenes herjinger, sett på kildemateriale for innbyggerene alene -- er det TYDELIG at jødene på en eller annen måte ble drept i større grad: Omtrent 90% av de europeiske jødene i okkuperte land døde i gjennomsnitt, mens et gjennomsnitt av under 5% av ikke-jøder døde.

Jøder var 18 ganger mer utsatt for å bli drept under andre verdenskrig enn ikke-jøder.

 

Dette punktet er ubestridelig og krever en forklaring.

Hva er din forklaring på hva som skjedde med den største enkeltgruppen med jøder - de polske?

-De flyttet ikke til Madagascar

-De sank ikke med Cap Arconia

-De flyttet ikke til britiskkontrollert Palestina

-De flyttet ikke til USA

-De bor ikke noe sted i Europa

 

2: Tekniske beviser:

Topf und Söhne sine krematorier og andre forbrenningsanlegg, samt plantegningene og ingeniørene sine vitneuttalelser.

Dokumenter som beskriver tyskerenes planer og erfaringer med henrettelsesmetoder.

Dokumenter som beskriver tyskerenes planer for den endelige løsningen.

Tekniske beviser i og fra utryddelsesleirene.

 

Sett i kombinasjon med punkt 1, så er det umulig for meg å dra noen annen konklusjon enn at tyskerene hadde som hensikt å utrydde jødene.

 

Så kommer alle andre beviser og meninger jeg har på toppen av dette fundamentet.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Av mange grunner.

 

1. Nettopp fordi om tyskerne bestemte seg for å drepe noen så ville de drepe dem uten å nøle. Og om de hadde til hensikt å drepe alle jødene, så ville ingen av jødene overlevd.

 

Holocaust utviklet seg etter hvert. Ettersom det ble flere leirer og flere soldater som tjenestegjorde var det mulig for tyskerne å deportere flere jøder om gangen. I begynnelsen var det hverken noen deportasjon til leirer eller noen "endelig løsning". Da nøyde de seg med å holde jødene i egne gettoer i byene. Mange av jødene ble dessuten ikke drept med en gang. Mange ble tvunget til å arbeide i leirene til de kollapset.

 

2. Den religiøse grunnen som jeg nevnte i mitt lange svarinnlegg til rampage.

 

Som er?

 

3. Det faktum at mange "øyenvitner" er blitt tatt i løgn.

 

Dette har både du og andre benektere nevnt flere ganger, men dere har aldri klart å bevise det.

 

4. Mange av "øyenvitnenes " forklaringer på hva tyskerne gjorde er fysisk umulig å utføre.

 

Som hva? Skal du begynne å gnåle om ovner og det "magiske" tallet på syv minutter du også?

 

5. Jeg kan se på flere av øyenvitnene at de lyver(kroppsspråk, flakkende øyne ol)

 

Så at de har vondt for å snakke om fortiden skal liksom være et argument for at de lyver...

 

6. Elie Wiesel er tatt i løgn og for å ha stjålet identiteten og fangenummeret til en som var fange under krigen.

 

Poenget ditt er?

 

7. Det var ingen gasskamre i leirene.

 

Dette har dere gnålt om altfor mange ganger. Bevis det istedenfor å bare gjenta det.

 

8. Spor og massegraver som jødene har påstått er der,men som ingen kan finne.

 

Visste du at man stadig finner nye massegraver i Irak etter Saddam Hussein og Baathregimet!? At man ikke har funnet alle spor eller alle massegraver betyr ingen ting. Man har endelig andre beviser for lengst. Og nye beviser kommer stadig fram.

 

9. Det åpenbare og brennende hatet som mange jøder omtaler tyskerne med, i det de tydeligvis ikke klarer å bestemme seg for hva de skal velge av grusomme handlinger å beskylde tyskerne for.

 

Som man sår skal man høste... Adolf Hitler og nazistene hatet jødene og det er helt naturlig at jødene hatet tyskerne etter holocaust selv om mange tyskere var imot Hitler. Når du ser på de sterke båndene mellom Tyskland og Israel samt hvordan Angela Merkel har blitt tatt imot når hun har besøkt Israel og talt i Knesset samt besøkt minst et minnesmerke etter holocaust er det helt klart at jødene ikke automatisk hater tyskerne. Slikt gir seg gjerne etter x antall år.

 

10. Andre jødiske vitner igjen omtaler oppholdet i leirene som hardt, men likevel langt fra så umenneskelig, og de nevner ikke noen gasskamre eller jøder som ble drept med hensikt.

 

Da kan du forteller hvilke leirer de snakket om siden leirene ikke var like. Fortell også når de ankom leirene ettersom nazistenes metoder endret seg med årene. Fortell også hvilken funksjon disse jødene hadde i leirene. Som sagt ble noen tvunget til arbeid mens andre ble sendt rett i døden.

 

11.Det åpenbart ulogiske i at tyskerne skulle bruke ressurser på å drepe jøder, i en tid da de drev krig på to fronter og manglet ressurser.

 

Det er jeg fult klar over og har alt omtalt. Problemet var at Adolf Hitler nektet å ta til fornuft.

 

12. Tyskerne kunne ikke klart å gasse ihjel og brenne 6 millioner jøder på den forholdsvis korte tiden de hadde fra 1941-42 og til krigen sluttet selv om de hadde hatt gasskamre.

 

For siste gang: Giftgass og bruk av ovner var ikke de eneste metodene nazistene brukte. Og hadde du lest artikkelen jeg la ut ret etter at tråden ble åpnet igjen ville du ha visst at langt flere leirer nylig er oppdaget og at omfanget av holocaust var mye større enn det som tidligere har blitt antatt.

 

Rent utenom det, hvordan kan du vite hvordan effektiviteten og omfanget fungerte da du ikke levde og deltok i leirene på denne tiden selv? Har du i det hele tatt besøkt en av leirene? Har du noen sinne giddet å lese rapporter og bøker fra denne tiden? Tatt til deg kunnskap om det som hendte i det hele tatt?

 

13. Jeg vet hva jødene ønsket å oppnå med historien om holocaust utenom det religiøse, og det var bla et eget land, som de jo nå har fått.

 

Da kan du legge ut bevisene.

 

14. Den omfattende bruken av myten om holocaust for å presse tyskland for penger.

 

Latterlig! Da Israel først signerte en avtale om krigsskadeerstatning med Vest-Tyskland ble det masseprotester fra en rekke jøder fordi de så på det som forettninger mellom Israel og Tyskland. De store bidragsyterne til Israel har ellers vært USA og tidligere Frankrike.

 

15. Den omfattende bruken av holocaust for å rettferdiggjøre Israels og jødenes handlinger.

 

Israel misbruker holocaust og antisemittisme grenseløst for å beskylde okkupasjonene og diskrimineringen av den palestinske befolkningen til de grader! Det er dog ikke noe bevis for at holocaust er oppdiktet.

 

Jøder er for øvrig ikke synonymt med Staten Israel.

 

16. Forbudet mot å tvile på holocaust som jødenes ledere har presset flere land til å innføre.

 

Det er et tåpelig forbud. Hvis du mener jødene har presset andre land enn Israel til å innføre det for du bevise det.

 

17. Den behandlingen som de som stiller spørsmål ved "holocaust " får, de blir forfulgt og trakkasert, både verbalt og voldelig. Noen av dem er blitt drept, andre blir fengselet og/eller mister jobben og får ødelagt karrieren.

 

Og kildene er?

 

18. Jeg vet om avtalen som tyskerne hadde med jødenes ledere om å samle inn jødene og konfiskere deres formuer og eiendommer som de senere skulle få utbetalt når de kom til Palestina.

 

Da får du vise til den.

 

19. Jeg vet om jødenes krigsærklæring mot tyskland før krigen, noe som i seg selv ville være en grunn til å sende jødene i konsentrasjonsleir, Alle land sender sine fiender i fangeleir i krigstid, det gjorde også de allierte.

 

Igjen, du får vise til den.

 

20.Tyskerne kunne ikke klart å skjule det over flere år om de hadde gasset og brent noen i leirene.

 

Hvorfor ikke? Det tok flere år før De allierte og Sovjetunionen trengte inn i Tyskland og oppdaget hva som egentlig var skjedd. Den dag i dag finnes det beviser som enda venter på å bli oppdaget.

 

21. Motstridende utsagn fra såkalte øyenvitner.

 

Hva da?

 

23. Siden jeg er kristen og har lest Bibelen, så vet jeg hva Jesus sa om jødene.

 

Men all religion er altså bare bullshitt og overtro så det har absolutt null å si!

 

24, Jeg har også lest jødenes "hellige" bok den babylonske talmud. og jeg vet hva slags lære jødene lever etter. Jeg vet også hvem jødene er, og hvs som er deres hensikter.

 

Som sagt er religion bare bullshitt! For øvrig må du skille mellom religiøse og ikkereligiøse jøder så vel som mellom sekulære, ortodokse og hasjemittiske (ultraortodokse) jøder. For øvrig finnes det jøder som har konvertert til andre religioner enn jødedommen.

 

25. Da jeg var israelvenn så mottok jeg info. fra senter mot antisemittisme, og jeg begynte å reagere på hvordan jødene forherliget seg selv og rakket ned på alle ikke-jøder.

Dette var egentlig det som gjorde at jeg begynte med å etterforske myten om holocast.

 

Hva slags informasjon fikk du og hva var det du reagerte på?

 

26. Jeg vet at jødene ikke er semitter, og at de også har funne opp ordet "antisemitt" for å stoppe kritikk, og for å gi det inntrykket at de er semitter, og har historiske røtter i midtøsten. Noe som forøvrig også er en løgn.

 

Da kan du bare legge ut bevisene.

 

27. Det totalt ulogiske i at tyskerne skulle bruke tid på å klippe av jødene håret før de sendte dem i de påståtte gasskamrene.

Å klippe håret er forøvrig et tiltak mot spredning av lus.

 

Hvis tyskerne ikke ville ha lus selv, hvorfor er det ulogisk? Og kansje håret skulle brukes til annet som feks. å stoppe møbler eller madrasser med. Og hvorfor skulle det være et bevis på noe som helst?

 

28. Jeg vet at mange i SS selv var jøder, og at det var 150000 jøder i den tyske hæren. Jeg vet også at mange av vaktene i konsentrasjonsleirene var jøder, og disse ansatte også flere innsatte jøder for forskjellige oppdrag i leirene.

 

Du skriver hele tiden at du vet ting, men du kommer aldri med hverken argumenter, kilder eller beviser...

 

Til slutt vil jeg også nevne at der jeg vokste opp der hadde vi en nabo som hadde vært i konsentrasjonsleir i tyskland under krigen, han nevnte aldri noe om at jøder ble drept i gasskamre eller på annen måte av tyskerne.

 

Hvilken leir var det snakk om? Når under krigen var det snakk om? Snakket dere noe særlig om dette i det hele tatt? Hvor godt kjente du ham?

 

Om det i det hele tatt er sant da...

 

Nå håper jeg at du vil være ærlig og oppgi de grunnene eller den grunn du har for å tro på myten om holocaust.

 

Du kan lese igjennom tråden og sjekke alle innleggene mine. All den tid du har brukt på å skrive "holocaust skjedde ikke" har jeg nemlig redegjort for meningene mine i innleggene jeg har lagt ut. Det er jo helt tydlig at du aldri har tatt deg tid til å lese noe som helst av det!

 

Flott at du endelig klarte å skrive noe annet enn "holocaust skjedde ikke". Imidlertid har du en masse du nå skal bevise med kilder samt argumentere for så det er bare å begynne. Legg også merke til følgende før du svarer igjen:

 

Grunnleggende regler for debatt:

2. Påstander skal som minimum underbygges med argumenter

Lenke til kommentar

 

Her fastslår du at tyskerne er et ekstremt morderisk folkeslag. Det gjør ikke en gang de som holder på det konvensjonelle synet. Din dom over tyskerne er altså langt hardere enn de fleste andres. Hva er det med tyskerne som gjør dem så nådeløse, Baltazar?

 

 

Som vsnlig er dine innlegg full av hånlige og fleipete kommentarer og "spørsmål" Og du vrir og vrenger på alt slik at du får frem det du selv vil.

Du er så useriøs at du fortjener egentlig ingen svar.

 

Men jeg skal svare på dette du presterer over fordi det er et så horribelt forvridd, at bare en er full av hat kan klare å vri det jeg skrev på denne måten.

 

Det var krig, og i en krig er det slik at om en part bestemmer seg for å drepe sine fiender så gjør de det uten å nøle.

Tyskerne var ikke mer nådeløse med hensyn til dette enn noen av de allierte, det var snarere motsatt. For på alliert side så var det mange jøder i ledende stillinger, og hvis man skal si noe generelt så er jødene det mest nådeløse, ondskapsfulle og grusomme folkeslaget på jorden. De har absolutt ingen samvittighet eller medfølelse med andre mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Holocaust utviklet seg etter hvert. Ettersom det ble flere leirer og flere soldater som tjenestegjorde var det mulig for tyskerne å deportere flere jøder om gangen. I begynnelsen var det hverken noen deportasjon til leirer eller noen "endelig løsning". Da nøyde de seg med å holde jødene i egne gettoer i byene. Mange av jødene ble dessuten ikke drept med en gang. Mange ble tvunget til å arbeide i leirene til de kollapset.

 

Du er helt fjernt fra all virkelighet, og du dikter opp nye fortellinger ut fra dine egne ville fantasier hele tiden.

 

Su bør forsøke å komme deg tilbake til virkeligheten, og før det evt skjer så er det ikke mulig å diskutere noe som helst på en seriøs måte med deg.

Ærlighet er forøvrig også noe du bør lære deg, hvis det da ikke allerede er for sent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som vsnlig er dine innlegg full av hånlige og fleipete kommentarer og "spørsmål" Og du vrir og vrenger på alt slik at du får frem det du selv vil.

Du er så useriøs at du fortjener egentlig ingen svar.

 

Men jeg skal svare på dette du presterer over fordi det er et så horribelt forvridd, at bare en er full av hat kan klare å vri det jeg skrev på denne måten.

 

Det var krig, og i en krig er det slik at om en part bestemmer seg for å drepe sine fiender så gjør de det uten å nøle.

 

 

Jeg vrir og vrenger? Hvordan har jeg vridd og vrengt på dette:

 

Nettopp fordi om tyskerne bestemte seg for å drepe noen så ville de drepe dem uten å nøle.

Selv i krig er det stor forskjell på å ta livet av fiendtlige soldater og sivilister. Svært få er i stand til å ta livet av særlig ubevæpnede kvinner og barn i stort antall når de står der rett foran deg. Det man vet fra tyske kilder er at SS-personellet som drev de første henrettelsene holdt på å gå fra forstanden nettopp på grunn av dette. Det var derfor de utviklet gasskamrene. Himmler var på besøk på østfronten, og fikk klar beskjed.

 

Når du da sier at tyskerne ville drept alle uten å nøle, så er det en klarere attest om tyskernes brutalitet enn det f.eks. jeg kommer med. Det er ingen vridning.

 

-------

 

Og om de hadde til hensikt å drepe alle jødene, så ville ingen av jødene overlevd.

 

Dette står i klar motsetning til noe annet du skriver:

 

 

Tyskerne kunne ikke klart å gasse ihjel og brenne 6 millioner jøder på den forholdsvis korte tiden de hadde fra 1941-42 og til krigen sluttet selv om de hadde hatt gasskamre.

 

Du må nesten bestemme deg. På en side mener du at om de ville ta livet av alle jødene, så hadde det vært en rask prosess, og på den andre siden fremholder du at de ikke hadde tid til å ta livet av det antallet den konvensjonelle synet inntar.

 

Nå forsøker du å argumentere for begge deler på en gang, og de er internt inkonsistente syn. Hvilket av disse to er det du mener?

 

-------

 

hvis man skal si noe generelt så er jødene det mest nådeløse, ondskapsfulle og grusomme folkeslaget på jorden. De har absolutt ingen samvittighet eller medfølelse med andre mennesker.

 

Her er vi vel inne på kjernen av ditt syn. Kan jeg spørre deg igjen: hvordan vil du angripe problemet med dette ondskapsfulle og grusomme folkeslaget? Har du noen endelig løsning?

Endret av Bidalaka
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du er helt fjernt fra all virkelighet, og du dikter opp nye fortellinger ut fra dine egne ville fantasier hele tiden.

 

Su bør forsøke å komme deg tilbake til virkeligheten, og før det evt skjer så er det ikke mulig å diskutere noe som helst på en seriøs måte med deg.

Ærlighet er forøvrig også noe du bør lære deg, hvis det da ikke allerede er for sent.

 

Akkurat det der passer GLIMRENDE som beskrivelse på deg selv!

 

Og nå har du som sagt en masse saker du skal argumentere for å legge fram kilder og beviser på så du kan bare sette i gang. Dersom du ikke klarer dette er det helt åpenlyst alle punktene du skrev er feil!

Lenke til kommentar

Du er så useriøs at du fortjener egentlig ingen svar.

 

Og det skriver DU... :eek::laugh::lol::rofl:

 

Hele hurven med dere benektere av holocaust eller revisjonister om dere ønsker å kalle dere det, dere har hatt HAUGEVIS av muligheter nå gjennom både den gamle tråden (hvor ikke jeg deltok) og denne til å motbevise holocaust. I tråden for hvordan holocaust har dere fått muligheten til å være med å bestemme hvordan holocaust skal diskuteres, men ingen av dere var interesserte så det var Bidalaka som måtte ordne åpningsinnlegget. Og hver eneste gang dere blir konfrontert med at dere må legge fram argumenter, kilder og beviser for påstanden deres sier dere at motparten er useriøs eller forsvinner fra tråden for en lang stund for så å komme tilbake igjen senere å gjennomføre akkurat den samme komedien på nytt...

 

Kan du argumentere for påstandene dine? Kan du oppgi kilder? Har du beviser å vise til?

Lenke til kommentar

Jeg vrir og vrenger? Hvordan har jeg vridd og vrengt på dette:

 

 

 

Ja du vrir og vrenger på ting.

Det jeg skrev var altså at om tyskerne hadde bestemt seg for å drepe noen. Men de hadde altså ikke til hensikt å drepe noen.

 

Det eneste dere driver med er å vri og vrenge på ting slik at dere får det fremstilt slik dere selv vil, samt hån og direlkte ondsinnet mobbing av motdebattantene.

Det er ikke det minste rart at noen eksploderer. Det som er litt trist er bare at det er de som blir utestengt og ikke dere, for de har alle prøvd å få i stand en seriøs debatt, men dere jødetilbedere har ikke engang prøvd på dette, dere har drevet med hån og ondsinnet mobbing hele tiden.

Men rampage lar dere bare holde på for han er jo enig, og en mobber selv.

 

Det ser ut som at de som støtter og forsvarer jødene, også tilegner seg samme onde og hatefulle karakter som dem.

 

Jeg har nå ført op både deg og M-Mathias_coca-cola på listen over ignorerte brukere.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har nå ført op både deg og M-Mathias_coca-cola på listen over ignorerte brukere.

 

Er dette sant så ser du jo ikke innlegget, men jeg quoter dette for å henvende meg til de andre:

 

Det at Baltazar94 ignorerer oss viser bare at han ikke eier argumenter eller aner hva han skal si! Nå har han blitt tatt på dette så mange ganger og har blitt avkrevd argumenter, kilder og bevis for det han selv hevder og siden dette er noe han ikke kan skaffe da alt han har skrevet bare er løgn velger han istedenfor å ignorere oss så han slipper å bli sittende i klemmen!

 

Om det bare er tull og han ikke har ignorert oss så er det å påstå at han har gjort det en glimrende måte å fraskrive seg alt ansvar på så han slipper å bli stående igjen etter å ha sagt siste ord til Bidalaka og uten å trenge å lete opp de flere tonnene av argumenter, kilder og bevis jeg har sagt han må komme med...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...