Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For øvrig, nå har denne tråden degenerert fullstendig.

 

Den har det, og enkelte har jo tydeligvis kapitulert fullstendig (ref: mongolide faen, dustraven med mer). Tråden stenges og når EM-kampen er over så blir det oppvask, både av innlegg og brukere.

 

Et tordenværutsatt kirurgisk teppebombing senere er 43 innlegg forsvunnet, det er sikkert mer (inkludert enkelte videoklipp uten gode beskrivelser) som kunne vært fjernet, men det verste er rensket opp i.

 

Enkelt og greit, videre er det nulltoleranse for drittkasting og spam (videoposter uten beskrivelser), da vil det vanke lengre utestengelser.
Endret av Rampage
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Godt at tråden er oppe og går igjen. Håper det vil vare denne gangen. Da begynner vi på`n igjen:

 

Holocaust enda verre enn antatt

 

Ny forskning viser at nazistenes folkemord på jødene og andre såkalte fiender av den germanske rase var mer omfattende enn man til nå har hatt oversikt over.

 

Det viser nye resultater fra en undersøkelse som ble omtalt i avisen New York Times i helgen.

 

For 13 år siden begynte forskere ved USA memorial Holocaust Museum den omfattende jobben med å få en dokumentert oversikt over nazistenes ulike skrekkinstallasjoner under krigen.

 

Fra før er det dødsleirer som Treblinka, Dachau, Auschwitz og den jødiske gettoen i Warszawa som er de mest kjente fra tyskernes skrekkregime.

 

Sannheten er at det var tusenvis av ulike leire og gettoer, men mange av dem har bare vært kjent lokalt. Jobben for forskerne har vært å dokumentere deres eksistens og med hjelp fra 400 bidragsytere har de klart å dokumentere hvor de ulike leirene har vært og hvordan det var å leve i disse leirene.

 

Forskerne hadde regnet med å finne rundt 7000 nazienheter, men nå har det tidkrevende granskingsarbeidet endt på 42500 ulike installasjoner i hele Europa.

 

 

Det er snakk om 30000 slavearbeidsleire, 1150 jødiske gettoer, 980 konsentrasjonsleirer, tusen krigsfangeleirer, 500 bordeller med sexslaver og tusener av leire hvor det ble tatt livet av eldre, syke og funksjonshemmede og utført tvangsaborter, ofte kamuflert som «velværesentre»

 

Bare i Berlin alene, fant forskerne 3000 leirer og såkalte jødehus.

 

http://www.vg.no/nyh...?artid=10101123

 

Nå må det i alle fall være hevet over enhver tvil at holocaust fant sted og at det var i et grusomt omfang!

Endret av M-Mathias_coca-cola
Lenke til kommentar

Hva skjedde med de nesten 3 000 000 polske jødene?

 

Det siste jeg hørte om den saken da jeg linket til den offentlige polske siden for den polske utredningen om nazistene og kommunistenes herjinger i Polen mellom 1938 og 197X.

Hvorfor startet de så sent med å finne det ut?

 

Det er tall så høye som 60 millioner drepte i andre verdenskrig. Det er ikke dermed sagt de ble gasset og kremert.

Lenke til kommentar

Det er tall så høye som 60 millioner drepte i andre verdenskrig. Det er ikke dermed sagt de ble gasset og kremert.

 

Men tallet på rundt 60 millioner dreier seg om alle som ble drept i krigen. Holocaust var bare en liten del av krigen. Innbiller du deg virkelig at man ville gasset eller brent folk midt ute på slagmarken? Da gjaldt det tankser, mitraljøsekanoner, kampfly, raketter, soldater med håndvåpen ol.

Lenke til kommentar

FOR SISTE GANG: Holocaust involverte langt flere drapsmetoder enn bruk av giftgass og bruk av ovner!

 

 

Det er mulig du mener det, men jødenes egen definisjon på holocaust er nettopp det at de, altså jødene ble sent i gasskamrene og brent.

 

Det er dette de har terpet på og brukt mot oss og tyskerne opp gjennom hele etterkrigstiden,og bla til pengeutpressing av tyskland, og det er også dette Israel bruker som unnskyldning for sine kriger, De må drepe araberne for å "unngå et nytt holocaust på jødene"

Lenke til kommentar

Men tallet på rundt 60 millioner dreier seg om alle som ble drept i krigen. Holocaust var bare en liten del av krigen. Innbiller du deg virkelig at man ville gasset eller brent folk midt ute på slagmarken? Da gjaldt det tankser, mitraljøsekanoner, kampfly, raketter, soldater med håndvåpen ol.

 

Holocaust var ikke noen del av krigen, for dette såkalte holocaust skjedde aldri.

Lenke til kommentar

Det er mulig du mener det, men jødenes egen definisjon på holocaust er nettopp det at de, altså jødene ble sent i gasskamrene og brent.

 

Kom med én seriøs kilde på denne påstanden, inrømm at du ikke aner hva du snakker om -- eller så kommer jeg til å begynne å telle tåpelige og kunnskapsløse uttalelser dere benektere kommer med og ha tellingen i signaturen.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er mulig du mener det, men jødenes egen definisjon på holocaust er nettopp det at de, altså jødene ble sent i gasskamrene og brent.

 

Det er dette de har terpet på og brukt mot oss og tyskerne opp gjennom hele etterkrigstiden,og bla til pengeutpressing av tyskland, og det er også dette Israel bruker som unnskyldning for sine kriger, De må drepe araberne for å "unngå et nytt holocaust på jødene"

 

Så mye informasjon som har blitt servert og diskutert her, så er det jo ren fabrikasjon å påstå at jødenes egen definisjon av Holocaust er at de ble gasset. Alle jødene som døde som følge av vold rettet eksplisitt mot jøder fordi de var jøder havner under jødenes definisjon av Shoah/Holocaust.

 

Du har tidligere påstått at ingen jøder ble drept under holocaust. Her kan du søke i en database basert på navn og/eller opphav og få navn, hvem de er i familie med, hvor de er fra. Så kan du kikke gjennom de navnene og den lista og så kan du jo si til meg hvorvidt disse personene listet opp her er fiktive, eller om du kommer med usannheter (det kan ikke lengere kalles ignoranse når du fortsetter å gjenta det mot bedre vitende).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er mulig du mener det, men jødenes egen definisjon på holocaust er nettopp det at de, altså jødene ble sent i gasskamrene og brent.

 

Det er dette de har terpet på og brukt mot oss og tyskerne opp gjennom hele etterkrigstiden,og bla til pengeutpressing av tyskland, og det er også dette Israel bruker som unnskyldning for sine kriger, De må drepe araberne for å "unngå et nytt holocaust på jødene"

 

Og dette har du sikkert tonnevis med kilder og dokumentasjon på!?

Lenke til kommentar

Så mye informasjon som har blitt servert og diskutert her, så er det jo ren fabrikasjon å påstå at jødenes egen definisjon av Holocaust er at de ble gasset. Alle jødene som døde som følge av vold rettet eksplisitt mot jøder fordi de var jøder havner under jødenes definisjon av Shoah/Holocaust.

 

 

Holocaust betyr "sacrifice by fire" Det er derfor hovedsaklig den påståtte gassingen og brenningen som menes, og ordet ble valgt fordi dette har religiøs betydning.

Myten om holocaust brukes bla i religiøs betydning i forbindelse med påstanden om at jødene er "guds utvalgte folk"

Poenget er at jødene fremstiller seg selv som en slags kollektiv messias som ble "ofret" ved det såkalte holocaust.

Og på denne måten prøver de å få folk til å tilbe dem, og da spesielt å få kristne til å forlate Jesu budskap for å følge og tilbe jødene., fordi de jo er "guds utvalgte folk" som ble ofret osv.

Jesus Kristus ble drept/ofret på korset som en frelser for menneskene, slik at de som tror på Ham og følger Hans budskap skal bli frelst.

 

Med historien om "holocaust" så forsøker jødene å sette seg selv inn som offer og som "frelser" i kraft av å være "guds utvalgte folk" og skyve Jesus bort. Slik at de som tror på jødene og deres "hellige" holocaustskal bli "frelst"

 

Men de bruker det jo også mot oss på andre måter som jeg har nevnt før.

 

Men holocaust skjedde aldri, og det var heller ikke noen organisert vold mot jødene kun fordi de var jøder.

Det har aldri vært noen oranisert jødeforfølgelse eller organiserte drap på jøder kun fordi de er jøder.

 

Du har tidligere påstått at ingen jøder ble drept under holocaust. Her kan du søke i en database basert på navn og/eller opphav og få navn, hvem de er i familie med, hvor de er fra. Så kan du kikke gjennom de navnene og den lista og så kan du jo si til meg hvorvidt disse personene listet opp her er fiktive, eller om du kommer med usannheter (det kan ikke lengere kalles ignoranse når du fortsetter å gjenta det mot bedre vitende).

 

Jeg har sagt at ingen jøder ble sendt i gasskamre, og det er det jeg mener med holocaust. Selv om noen jøder ikke helt kan bestemme seg for hvordan de ble drept, om de ble brent levende,gasset eller drept med elektrisk strøm.

 

Men at det var jøder som døde i leirene og krigen, det har jeg aldri nektet for.

Men jøder utgjorde uansett et forsvinnende mindretall av de som døde.

Det er likevel av en eller annen grunn kun jødene som blir nevnt, alle de titalls millioner andre som ble drept blir stort sett glemt, og de blir bare nevnt hvis noen spør hvorfor det er slik.

 

Har du aldri lurt på hvorfor ? Og også hvorfor så mange jøder "overlevde" og til og med opphold i flere leire, hvis det var slik at tyskerne ønsket å drepe jødene ?

Tyskerne var jo ellers ganske effektive, så om de hadde ønsket å drepe alle jøder så ville nok ikke en eneste jøde sluppet unna, spesielt ikke når tyskerne hadde dem innestengt i konsentrasjonsleire.

 

For meg er det ikke aktuelt å tro på jødene eller noen av deres støttespillere, de har hatt god tid etter krigen til å produsere "beviser" på holocaust, og det er jo heller ingen som kan kontrollere dem, de kan gjøre akkurat som de vil.

 

At jøder døde i leirene er riktig, men de døde som alle andre fanger som døde, i sykdomsepidemier og sult, spesielt pga alliert bombing av forsyningslinjene. Og mange døde også etter frigjøringen pga overforing fra de allierte.

Men at jøder døde i leirene, betyr jo likevel ikke at de døde i dette såkalte holocaust. Og det betyr heller ikke at de ble drept kun fordi de var jøder.

 

Jeg har forøvrig også lest den babylonske talmud, som er jødenes "hellige" bok. Jeg vet også hvem jødene er, og hvilken lære de følger.

Og også av den grunn så er det totalt uaktuelt for meg å stole på jøder, før de eventuelt har bevist at de er til å stole på og helst forlater jødedommen for godt.

 

Jeg skulle ønske flere, både ateister og andre, ville lese den babylonske talmud, og forstå at den inneholder læren som jødene lever etter, og som de fleste av dem følger til punkt og prikke.

Det ville være en vekker for de fleste.

Lenke til kommentar

Sist du skrev dette bullshittet ville jeg ha beviser og ingen ting har endret seg! Se til å BEVIS påstanden din!

 

Det har både jeg og andre bevist flere ganger så langt det lar seg gjøre.

 

Men hva hjelper beviser, når både du og de andre troende ikke bryr dere om beviser eller noe annen informasjon som viser noe i retning av at holocaust aldri skjedde ?

Lenke til kommentar

Men hva hjelper beviser, når både du og de andre troende ikke bryr dere om beviser eller noe annen informasjon som viser noe i retning av at holocaust aldri skjedde ?

 

La oss gjøre en sak klar en gang for alle: Hverken du eller noen andre benektere har bevist noe som helst! Alt dere har gjort har vært å legge ut akkurat de samme bildene, de samme artiklene og de samme videoene gang på gang på gang til tross for at de har blitt motbevist hver eneste gang. Deretter har dere bedrevet usakligheter og personangrep som har ført til at tråden har blitt stengt i alle fall to ganger og straks noen kommer med spørsmål eller argumenter dere må besvare forsvinner dere fra tråden og kommer ikke igjen på en godt stund...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...