Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)

Anbefalte innlegg

Lite aktivitet i gruppen "knus nyhetsspeilet" Tor Jørgen?

Man skulle jo tro at en eller annen gang traff en holocaustbenekter med noe av alle skuddene i mørke, men nei. Det må være snodig å gå rundt i hverdagen og ta så mye feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Generelt: bør ikke et krav for å delta her nå være at man ikke gjentar ting som er diskutert i hjel. Fred Leuchter på nytt igjen på side ca 180? Hjelp.

Det er kjedelig med en rekke gjentagelser ja, men det kommer jo nye brukere i de fleste tråder og i en tråd på størrelse med denne så er det de færreste som vil gidde å lese igjennom alt før de deltar. Jeg selv har bare lest igjennom en skikkelig lang tråd en gang før jeg begynte å delta og da stykket jeg det opp i flere dager. Det var for øvrig før jeg registrerte meg og det dreide seg om kroppskunsttråden. Så når det stadig kommer nye innom er det ikke så rart at de samme argumentene blir gjentatt nå og da. Selv har jeg vært aktiv i flere av trådene om Israel-Palestina og kjenner svært godt til dette!

Nå er det også slik at noen argumenter og spørsmål sjelden eller aldri blir besvart. Selv har jeg flere ganger spurt holocaustbenekterne om hvorfor Tyskland til dags dato er så opptatte av å fordømme holocaust samt gjøre opp for seg ovenfor jødene. Jeg har bla. flere ganger vist til Angela Merkels tale i Knesset da hun besøkte Israel og fordømte holocaust, men benekterne hopper bare glatt over det. Derfor har jeg gjentatt spørsmålet flere ganger. Og jeg er sikkert ikke den eneste som har gjentatt meg selv av den grunn.

Lenke til kommentar

En ting er å fordømme holocaust, noe annet er at de ikke fordømmer gassing og kremering. Globalistenes måte å si unnskyld på til de mange uskyldige som ble tvunget til å delta i agendaen.

Det er ingen argumenter som ikke blir besvart untatt de som holocaust-benektere/revisjonister kommer med. Så så langt har holocaust bare vært en eneste serie med påstander for å få den til å høre verre enn det var, som ikke er lovt å benekte, og etterforsker man møter en motstand fra hele det pyramidiske hierkiet.

Det samme som utspilte seg i nazi-tyskland, stalin-russland, polpot-kambodia osv, utspiller seg i USA i dag før dollaren kollapser. Historien gjentar seg. Politikere er yrkesløgnere og vi andre har bare med å være sauer.

Lenke til kommentar

En ting er å fordømme holocaust, noe annet er at de ikke fordømmer gassing og kremering.

Det må du nesten forklare hva du mente med. Jeg går da ut fra at de fleste som fordømmer holocaust fordømmer gassingen. At man ikke fordømmer kremeringen er eventuelt en annen sak: Jeg synes kremering er en helt grei måte å behandle lik på jeg. Det er måten de ble likvidert på som er stridstemaet.

Geir :)

Lenke til kommentar

Når man snakker om kremering i holocaust snakker man om en litt annen form for kremering enn det som praktiseres i dag dersom en person selv ønsker det og gir beskjed før døden... Så jeg synes langt ifra det var noen grei behandlingsmåte i konsentrasjons/dødsleirene.

Lenke til kommentar

Det er ingen argumenter som ikke blir besvart untatt de som holocaust-benektere/revisjonister kommer med. Så så langt har holocaust bare vært en eneste serie med påstander for å få den til å høre verre enn det var, som ikke er lovt å benekte, og etterforsker man møter en motstand fra hele det pyramidiske hierkiet.

Dette er bare tøv, Quazer, og det vet du godt. Jeg kan ramse opp en masse spørsmål jeg har stilt over snart 200 sider her, som ikke i nærheten er besvart. Hvis du vil motbevise det kan jeg godt dra et par til deg.

I motsatt fall har man besvart lassevis av mer og mer fantasifulle påstander fra benekterne, som de plukker ut fra løse lufta. Det er ingen konsistens i det de kommer med, og ingen logikk.

I Norge er det heller ikke forbudt å verken benekte eller etterforske, så det argumentet henger heller ikke på greip. Etterforsk så mye du makter, bare ikke dikt.

Endret av Bidalaka
Lenke til kommentar

Holocaust har ingen definisjon i politikken. De fleste oversetter det til å bety jødeforfølgelse. Dermed er det ingen som nevner gassing og kremering av lik. Jeg vil gjerne at noen skal vise til et videoklipp der politikere unnskylder for disse påstandene som aldri er etterforsket. Dette er påstander den dag i dag og kommer alltid til å være påstander så lenge det ikke finnes bevis.

Lenke til kommentar

Det finnes ikke utryddelsesleirer i Norge som ble brukt i andre verdenskrig. Derimot var de mest kjente og største i Polen og der kan du få bøter og bli satt i fengsel. Hmm merkelig.

Holocaust tilhengere må gjerne tro hva de vil uten en gang å ha fått noe bevis, jeg bryr meg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Vel, i motsetning til Bjørn Yvan Brataas, aka Gasse-Geir aka BelzeBob, så har jeg ingen blogg.

Er det samme person? Da er han vel fortsatt her inne. Han er jo kjemiker og reduserer alt til spørsmål om kjemi. En finurlig debatteknikk.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Er det samme person? Da er han vel fortsatt her inne. Han er jo kjemiker og reduserer alt til spørsmål om kjemi. En finurlig debatteknikk.

Brataas kjemiker? Siden når? Hadde han vært kjemiker ville han ikke stilt så mange tåpelige spørsmål rundt HCN som han pleier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Brataas kjemiker? Siden når? Hadde han vært kjemiker ville han ikke stilt så mange tåpelige spørsmål rundt HCN som han pleier.

Jeg fikk det inntrykket i denne

[diskusjon.no/index.php?showtopic=1297511&st=0]

tråden. Alt det han skrev dreidde seg om kjemi. Du vet sikkert mer enn meg.

Lenke til kommentar

Dette er påstander den dag i dag og kommer alltid til å være påstander så lenge det ikke finnes bevis.

*gjesp*

Jorda blir ikke flat bare fordi du lukker øyne, ører og hjerne, Quazer. Jeg utfordret deg rundt din påstand om at "ingen argumenter som ikke blir besvart untatt de som holocaust-benektere/revisjonister kommer med."

Står du ved påstanden, eller oppga du den øyeblikkelig, og forsøker nå å snakke om noe annet?

Lenke til kommentar

Jeg fikk det inntrykket i denne

[diskusjon.no/index.php?showtopic=1297511&st=0]

tråden. Alt det han skrev dreidde seg om kjemi. Du vet sikkert mer enn meg.

Brataas har en opphenging i Fred Leuchter jr, som han tror representerer forskningsfronten blant benektere. Han har ikke fått med seg at Leuchter er så avkreditert som det går an, og har vært det i flere tiår. Det er en enkel test om en benekter har i det minste fulgt med i timen. Hvis de i det hele tatt nevner Leuchter, så er de av den enkle sorten. Leuchter er heller ingen kjemiker, og måtte innrømme pinlig ignoranse rundt temaet i rettsaken mot Ernst Zündel.

Den i tråden her som har mest peiling på kjemi er Trra. Du kan jo gjette om han er benekter eller ikke.

Endret av Bidalaka
Lenke til kommentar

BelzeBob, i hvert fall under det nicket, forsvant fra dette forumet for 2 år siden. For øvrig på den sedvanlige måten: Bryter reglene for tråden (som gjelder for alle), surver over "sensur" pga. reglene (som fortsatt gjelder for alle), og påfølgende personangrep mot moderator -> "martyrdøden"...eller utestengelse som det også heter :p Han er dog aktiv på nyhetsspeilet...og det sier vel sitt.

Endret av Hugo_Hardnuts
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Han er dog aktiv på nyhetsspeilet...og det sier vel sitt.

Har kun hørt om nyhetsspeilet.

1. Er det en site som Vigrid?
  2. En site jeg bør vite om?

Beklager min uvitenhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...