Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)

Anbefalte innlegg

Poenget var at slike foto ikke alene kan brukes som beviser på en hendelse.

Nå sto dette bildet i en bok om holodomor, og jeg hadde ikke sett det før, så jeg regner med at det var fra jødenes folkemord i ukraina.

Da jeg senere så det gjengitt i forbindelse med jødenes løgnhistorier om holocaust, så visste jeg ihvertfall at dette er en løgn

Holodomor ble utført av jøder i sovjet, hvor de tok fra folket både maten og produksjonsmidlene, slik at de sultet ihjel.

Jødene forsvarer seg med at det var "sosialistene" som gjore dette. De "glemmer" å si at jødene skapte sosialismen og at zionismen oppsto som en ren marxistisk bevegelse. De "glemmer" også å si at flertallet både blandt lederne og blant fotfolket i sovjet var jøder og deres lakeier.

Det var en jødisk revolusjon som ødela det gamle Russland. Og det var forøvrig også mange flere millioner drepte enn holodomor.

http://www.come-and-...ng/chapt12.html

Og Hitler var kristen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at enhver som benekter holocaust før eller siden oppfører seg useriøst for å oppnå en slags form for martyrstatus dersom de opplever moderering eller utestengelse. "...

Hvorfor skulle vi ønske å oppnå en "martyrstatus" hva ville vi tjene på det ?

Ingen av oss har noe å tjene på det, og om du har sett på dokumentasjonen så har du også sett hvordan det går med dem som tviler på jødenes løgner og selv etterforsker myten om holocaust.

Jødene ville derimot med myten om "holocaust" oppnå en martyrstatus, og de hadde mye å tjene på det. De fikk jo bla et eget land av den grunn, og de har tjent mye penger på det også.

De har fått massevis av kristne og andre til å støtte dem, og de har fått status som "hellige kyr" fordi det er nærmest forbudt å kritisere dem uansett hva de gjør.

Lenke til kommentar

Polen holder nå på med å navngi SAMTLIGE POLSKE OFRE FRA ANDRE VERDENSKRIG:

http://ipn.gov.pl/en...t-the-institute

Dette regnes å være mellom 5.62 og 5.82 millioner polakker.

5,021,500 Jews missing from Europe

It's funny that with so many "missing Jews" that have never been truly located and confirmed dead or alive there are no serious exhumations of any of the alleged "death camp" mass-graves in Eastern Europe.

Yet there are continuing exhumations of "Stalinist era" mass-graves to this day in Poland where victims can be identified and families can attain closure, and provide concrete evidence for the historical record of Bolshevik/Stalinist crimes.

See this AFP video on the exhumation of a communist mass-grave in Warsaw from the 40's or 50's -

Why can't such forensic documentation of the remains of the alleged Holocaust victims at the alleged "death camps" be carried out and added to the historical record so as to completely and utterly crush Holocaust revisionism or "denial" once and for all?

The remains would not be as pristine as those of the communist victims based on the alleged manner of disposal but there is certainly at least several million pounds of remains(ash, bone fragments and teeth and such) out there somewhere and there are many examples of such remains being capable of still yielding enough evidence to positively I.D victims from at least as far back as World War One.

Are we to believe that the Jews have magical properties that allow all traces of their remains to completely disappear without a trace after just a few decades?

With so many missing Jews you would think that with all the "Judeo-centrism" today they would be at least mildly concerned with finding their "missing" brethren and bringing closure to millions of "survivors" and family members and the entire Jewish global community.

I guess cashing in financially and politically from the stories is more important to some Jews than actual Jewish beings are. Sad, but not surprising when you see the brainwashing of Jewish youth such as in Yoav Shamir's film "Defamation" - really to be taught to be proud that everyone hates you is just insane.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så hvor mener du at disse ble av?

Bevis det; Det er du som påstår at de flyttet til andre steder.

Min nåværende påstand er at de forsvant;

Forsvinning krever bare å bevise at de har forsvunnet:

Og det har jeg bevist: De er ikke i Polen.

Når vi begge er enige i at de ikke lengre eksisterer, så kan vi forsøke å finne ut hva som hendte med dem.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Jeg la merke til at mitt forrige innlegg ble sensurert uten at jeg fikk advarsel om hvorfor, men det er jo det holocaust revisjonisme handler om, free speech, og det er det jo ikke på Diskusjon.no, etter jeg skrev at sionist-globalister har det siste ordet, og alle andre er undermennesker. Noe som videoen i min forrige post beviser.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Holocaust Documentary

A short documentary about the Holocaust.

http://www.youtube.com/watch?v=aS98MAN3Xtg

Dette er en kort dokumentar på 11 minutter og 52 sekunder, men den gir et veldig godt overblikk fra situasjonen. Den tar for seg Adolf Hitlers maktovertagelse, diskrimineringen av jøder i det nye Nazi-Tyskland, Krystallnatten, deportasjonen av jøder til konsentrasjonsleirene, forholdene jøder levde under i konsentrasjonsleirene og massedrapene ved giftgass og deretter kremeringen av lik. Eiendeler som ble tatt fra både levende og døde jøder blir også nevnt. Innimellom snakker overlevende etter holocaust om hva de opplevde og videoen avsluttes med at soldater fra Sovjetunionen omsider stormet leiren.

Anbefaler folk å ta seg tid til videoen/dokumentaren.

Lenke til kommentar

Jeg la merke til at mitt forrige innlegg ble sensurert uten at jeg fikk advarsel om hvorfor, men det er jo det holocaust revisjonisme handler om, free speech, og det er det jo ikke på Diskusjon.no, etter jeg skrev at sionist-globalister har det siste ordet, og alle andre er undermennesker. Noe som videoen i min forrige post beviser.

Hvorfor skulle det være behov for det når du allerede har blitt forklart (og det står veldig tydelig i reglene) at du ikke kan poste en 40 minutter lang video med et sitat fra 30 minutter ut i filmen. Du står fritt til å poste den på nytt og redegjøre for faktisk innhold, slik at alle vet hva de går til og du viser at du faktisk har sett filmen selv.

Jeg derimot legger merke til at du atter en gang kommenterer modering i tråden selv om det gjentatte ganger er blitt bedt om å tas i riktige kanaler. Og det gjentar jeg:

Modereringskommentarer tas på PM eller i dedikert tråd som man finner i første innlegg i tråden[

Edit: du kan jo titte til innlegget rett ovenfor her som er et godt eksempel på redegjørelse av innhold

Endret av Rampage
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Anbefaler folk å ta seg tid til videoen/dokumentaren.

Jeg kunne konkludere med en gang jeg startet videoen at det likesågreit kunne vært et skoleprosjekt. En elev finner holocaust påstander på nettet/bøker og mikser det med tilfeldige bilder han ikke aner hva representerer, f.eks. ser vi ingen ulykksalige mennesker. Så det var kanskje ikke så ille i Auschwitz likevel?

Jeg hoppet over til Auschwitz begynte:

08:55-09:12

Han sier de puttet over 3000 jøder i hver gasskammer, det er minst 1000 mer enn hva sonderkommando vitnet sa i videoen jeg postet, men han sa også i gasskammeret, ikke at det var flere. I tillegg bruker videoen bildene som viser ingen tegn til at HCN har vært brukt der.

09:26-09:31

The sonderkommando er det entall? Han sier hvertfall det og at the sonderkommando skal liksom dra 3000 menneskekropper fra hvert gasskammer opptil krematoriet. Er noen her supermann? Det var tydeligvis denne sonderkommando.

09:45-09:49

'Theys shaved their heads'.. Ok så alle hadde hvitt ull hår?

10:35-10:40

'While the germans where there they tried to get rid of everything they could.' Det er hvertall ikke tyskere som tar bilder. Dette er de allierte som kvitter seg med mennesker som bukket under for sult og sykdommer, takk til de allierte som bombet tyskland og forsyningene.

10:48-10:56

Var det helt umulig å brenne opp klær? I tillegg så bare lå de der i ett par år, og tok opp mye plass? Var det disse klærne som zyklon-B ble brukt på? I så fall har de allierte diktet opp holocaust.

10:57-11:01

6,3 tonn med hår som bare ligger der? Bildene viser ikke dette, de bare viser et nærbilde. Hvem samler på 6,3 tonn med hår som bare ligger der? Tyskerene led ikke av samlemani.

11:42-11:46

Men sier ingenting i sin video om hva bestemor så og opplevde? Gjør ikke holocaust videoen noe troverdig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kunne konkludere med en gang jeg startet videoen at det likesågreit kunne vært et skoleprosjekt. En elev finner holocaust påstander på nettet/bøker og mikser det med tilfeldige bilder han ikke aner hva representerer, f.eks. ser vi ingen ulykksalige mennesker. Så det var kanskje ikke så ille i Auschwitz likevel?

Hvordan vil du hevde at du ikke ser et eneste ulykksalig menneske (eller det som verre er) etter å ha sett den videoen? (La for øvrig ut en mye lenger for noen sider siden. Den er på nesten halvannen time, men verdt å se).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Og så forsvant to innlegg til som kommenterte moderering. Hvis man ønsker å kommentere moderering så tar man det på PM eller i egen tråd. Det kan ikke være et behov for å gjenta dette tosifret antall ganger i samme tråd
Lenke til kommentar

Hvorfor skulle vi ønske å oppnå en "martyrstatus" hva ville vi tjene på det ?

Ingen av oss har noe å tjene på det, og om du har sett på dokumentasjonen så har du også sett hvordan det går med dem som tviler på jødenes løgner og selv etterforsker myten om holocaust.

Jødene ville derimot med myten om "holocaust" oppnå en martyrstatus, og de hadde mye å tjene på det. De fikk jo bla et eget land av den grunn, og de har tjent mye penger på det også.

De har fått massevis av kristne og andre til å støtte dem, og de har fått status som "hellige kyr" fordi det er nærmest forbudt å kritisere dem uansett hva de gjør.

Dere ville tjene å "fremme" deres syn blant andre "likesinnede". Har en mistanke om at det er det deres først og fremst prøver på...

Når det gjelder hvordan folk som betviler holocaust blir sett på så må de skylde på seg selv. Feks. har du Irans president Mahmoud Ahmadinejad som har fornektet holocaust gang på gang og klart å koble det til opprettelsen av Staten Israel. Videre har han snakket om å "slette Israel fra verdenskartet" og skjelle ut hver eneste jøde over hele verden, noe som gjør at han selv er ansvarlig for den motviljen resten av verden har fått mot ham!

Staten Israel har misbrukt holocaust til de grader og skreket om antisemittisme hver gang de kritiseres, men det har ingen ting å gjøre med at holocaust er et faktum så vel som resten av 2. Verdenskrig!

Lenke til kommentar

Jeg prøver å svare, men psykopaten Rampage sensurerer meg.

Jeg har også fått innlegg slettet, men dersom du ser på trådens regler og kommentarer fra moderatorer så er det bare å ordlegge seg annerledes så blir innlegget stående. Har funket hver eneste gang for meg.

Lenke til kommentar

Jødene flyttet til Israel og andre steder i verden.

Da burde det være enkelt for deg å finne spor av dem. Du kan starte med de 265,000 jødene som ble deportert med tog fra Warzava-ghettoen til Treblinka.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

http://www.youtube.com/watch?v=Li4o4JCW0To

On the traditional view, the Holocaust was the deliberate murder of some 6 million Jews by the Nazi regime during World War II. Hitler's intention all along was to kill the Jews, and many died in specially-constructed gas chambers. The corpses were burned in crematoriums, and the ashes scattered. Some of the most infamous extermination camps—Treblinka, Sobibor, Belzec—were completely dismantled and have all but vanished, as have the remains of the victims.

Revisionists believe, on the other hand, that there was never an intention to kill the Jews; rather, the Nazis simply wanted them out of Germany. They believe that there were no homicidal gas chambers, and that the number of Jews who died during the war, from all causes, comes to less than 1 million—and perhaps only 500,000 or so.

Traditionalists call revisionists "Holocaust deniers," because, they say, the revisionists deny that the Holocaust happened. But this is obviously a misleading claim. Revisionists accept that Hitler wanted a Germany free of Jews, and that he forcibly removed many of them, seized their property, and sent many others to labor camps. They also accept that Hitler knew that many Jews would die in the process. Depending on your definition, this could certainly count as a "holocaust." Revisionists do deny, however, that 6 million died, and they do deny that the Nazis constructed homicidal gas chambers. They do not deny that a tragedy happened to the Jews, nor do they deny that many thousands of them died.

SOME TROUBLING FACTS

So, how can the average person begin to check these claims, to see where the truth lies? Start with the "6 million" figure. How plausible, in general, is this number? The war in Europe ran for roughly 2,000 days (or 5½ years: Sept 1939 to April 1945). If the Germans killed 6 million Jews, then they must have averaged 3,000 per day—every day, 365 days a year, for five and a half straight years. And of course they also must have burned, buried, or otherwise disposed of those same 3,000 bodies per day. This fact, in itself, seems highly implausible, especially given all the other urgencies of war.

But isn't the "6 million" figure documented in hundreds of history books? The number itself is, but not the details. Given all we supposedly know about this event, one would expect that there would be a clear and concise breakdown of the number, showing roughly where, and how, 6 million died. Experts like Raul Hilberg claim that there are three main categories of deaths: camps (primarily the 6 main "death camps"), shootings, and ghettos. So, the experts should be able to show us how many died in camps, how many by shooting, and how many in the ghettos—such that the numbers add up to 6 million. But they cannot do this. The reader is invited to look at any mainstream published source for this information; it does not exist. One can find numbers individually for each camp, or each ghetto, but virtually never any total to 6 million. This strongly implies that there are serious problems with the overall picture.

Furthermore, the "6 million" number has a history that long precedes WW2. One can find various accounts of "6 million suffering Jews" as far back as the 1860s. In major newspapers like the New York Times and the Times of London we find about 2 dozen occurrences of that number in the six decades before Hitler even came to power (in 1933). And it shows up another 2 dozen times before the end of the war—a miracle if it were true. This all suggests that the number was more symbolic than factual.

Lenke til kommentar

If the Germans killed 6 million Jews, then they must have averaged 3,000 per day—every day, 365 days a year, for five and a half straight years. And of course they also must have burned, buried, or otherwise disposed of those same 3,000 bodies per day. This fact, in itself, seems highly implausible, especially given all the other urgencies of war.

Det dør nesten like mange mennesker daglig i Tyskland i dag (dødsraten er litt over 11/1000, og befolkningen er på over 80 millione, så det dør 900 000 tyskere hvert år.) De fleste bor og dør i storbyene. Allikevel blir det ikke traffikkork av gravfølgene. Legg til Polens nesten 40 millioner mennesker, Frankrikes drøyt 60 millioner og de andre ookuperte landene, så dør det kanskje 3 ganger så mange mennesker daglig i samme området idag, av mer eller mindre naturlige grunner. Og under 1 promille av befolkningen jobber med å kremere og begrave dem idag, på skikkelig vis.

Jeg er ikke sikker på at det er umulig.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Four Ger­man hu­man sub­jects are vo­lun­ta­ri­ly ex­po­sed to 72 ti­mes the amount Zy­k­lon-​B gas the Na­zis al­le­gedly used at Auschwitz. They are ex­po­sed to the gas for 5 ti­mes lon­ger than it al­le­gedly took to kill thou­sands of pe­o­p­le at Auschwitz. They vo­lun­tee­red as hu­man test sub­jects to get at the truth: We­re their fa­thers and grand­fa­ther mur­ders or ha­ve we ha­ve all been vic­tims of a hu­ge pro­pa­gan­da lie. The point of this vi­deo is that Zy­k­lon-​B remains in­ert un­less it is he­a­ted or pou­red in­to acid. The al­le­ged gas cham­ber buil­ding at Auschwitz was ori­gi­nal­ly built as a mor­gue. It is par­ti­al­ly un­der­ground with lots of dirt around the walls. It stays cool even in sum­mer heat. The idea that sim­ply pou­ring Zy­k­lon-​B crystals thru ho­les in the cei­ling kil­led pe­o­p­le in a few mi­nu­tes is to­tal­ly ab­surd. It is, in fact, a lie. The Ho­lo­caust: TRUTH DOES NOT FEAR IN­VES­TI­GA­TI­ON

Gjesp. Kan ikke disse "nye" brukerne i alle fall late som de har lest tråden før. De som ser denne filmen kan jo legge merke til at skyggene ikke forandrer seg i løpet av den "timen" personene skal ha vært inne i bunkeren.

Det er jo dessuten snodig å argumentere for at zyklon-B ikke var skadelig for mennesker, samtidig som man fremhever gasskamrene mot lus.

Generelt: bør ikke et krav for å delta her nå være at man ikke gjentar ting som er diskutert i hjel. Fred Leuchter på nytt igjen på side ca 180? Hjelp.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lite aktivitet i gruppen "knus nyhetsspeilet" Tor Jørgen?

Det dør nesten like mange mennesker daglig i Tyskland i dag (dødsraten er litt over 11/1000, og befolkningen er på over 80 millione, så det dør 900 000 tyskere hvert år.) De fleste bor og dør i storbyene. Allikevel blir det ikke traffikkork av gravfølgene. Legg til Polens nesten 40 millioner mennesker, Frankrikes drøyt 60 millioner og de andre ookuperte landene, så dør det kanskje 3 ganger så mange mennesker daglig i samme området idag, av mer eller mindre naturlige grunner. Og under 1 promille av befolkningen jobber med å kremere og begrave dem idag, på skikkelig vis.

Jeg er ikke sikker på at det er umulig.

Dette må være den mest ekstreme formen for kirsebærplukking noensinne.

Du kan ikke i all alvorlighet sammenligne hele Tyskland, Frankrike og Polen med konsentrasjonsleire.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan ikke i all alvorlighet sammenligne hele Tyskland, Frankrike og Polen med konsentrasjonsleire.

Det gjør jeg da heller ikke. Jeg sammenligner hele Tyskland, Frankrike og Polen med området disse jødene kom fra, og påpekte at så mange mennesker dør i det området i fredstid i lokalsamfunnene uten at vi "ser det" annet enn i dødsannonsene. Og under krigen var det snakk om mennesker som var fjernet fra lokalsamfunnet, så at det skjedde ubemerket er ikke usannsynlig.

Leirenes kapasitet er en annen sak. Jeg er ikke ekspert på krematorieovner, og ikke har jeg spilt en på TV.

Edit (middagen kom imellom): Og selv i fredstid, hvor dødsfallene skjer en og en og de hentes og kremeres individuelt, krever det mindre enn en promille av befolkningen å drive geskjeften. Det er altså ikke sånn at mange mennesker måtte være involvert.

Endret av tom waits for alice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...