Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Siden myndighetene i Polen som dere vil ha det til mener at 3 millioner jøder ble utsatt for holocaust kan dette finnes på offisielle polske websider av myndighetene. Hvor er de?

Nå er dette for ordens skyld ikke min påstand.

 

Poenget er at det fantes ikke noe internett under og før krigen. Ei heller de første 40 årene etter. Denne dokumentasjonen finnes kanskje fortsatt bare på papir. Skal du få oversikten, må du gjøre som etterkrigstidens historikere og gå gjennom disse høyst uelektroniske arkivene, eller godta utsagnene fra de som har gjort det.

 

Og da blir spørsmålet: Ville du godta påstanden dersom den kom fra de polske myndighetene på deres websider? Eller må du se originalkildene med egne øyne? I så fall er svaret på "Hvor er de" enkelt: De ligger i polske arkiver.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nå er dette for ordens skyld ikke min påstand.

 

Poenget er at det fantes ikke noe internett under og før krigen. Ei heller de første 40 årene etter. Denne dokumentasjonen finnes kanskje fortsatt bare på papir. Skal du få oversikten, må du gjøre som etterkrigstidens historikere og gå gjennom disse høyst uelektroniske arkivene, eller godta utsagnene fra de som har gjort det.

 

Og da blir spørsmålet: Ville du godta påstanden dersom den kom fra de polske myndighetene på deres websider? Eller må du se originalkildene med egne øyne? I så fall er svaret på "Hvor er de" enkelt: De ligger i polske arkiver.

 

Geir :)

 

Svaret blir at selv om de finner fakta i arkivene så finner de EN jøde som jobbet der en stund og alle fakta da blir falskt!!

Lenke til kommentar

Nei. jeg tilbød meg å være med å spandere reisen dersom du ville bli med RF for å se bevisene hans med egne øyne.

 

Du kan være glad for at han ikke var interessert, for du sparer en del penger der som ellers ville være totalt bortkastet.

For hva beviser fotografier og bilder av lik ? Eller hauger med tomme bokser, hår eller sko ?

 

Du er blitt grundig lurt, for dette er ikke noen beviser for at holocaust skjedde.

Og fotografier av personer og lik er i seg selv heller ikke beviser for noe annet enn at det er tatt bilde av den eller de personene og de likene, bildene kan jo være tatt hvor som helst og vise hvem som helst.

 

Dette fikk meg til å tenke på at jeg leste en bok for ikke lenge siden om jødenes folkemord på kristne ukrainere før krigen kalt holodomor, http://www.faminegenocide.com/

Der så jeg flere bilder av ofrene, bla en liten radmager jente. Og dette bildet så jeg igjen i forbindelse med jødenes påstand om dette såkalte "holocaust"

Lenke til kommentar

Der så jeg flere bilder av ofrene, bla en liten radmager jente. Og dette bildet så jeg igjen i forbindelse med jødenes påstand om dette såkalte "holocaust"

Så spørs det da om hun var jødisk eller ukrainsk? Anser du slike beviser for mer holdbare når det gjelder "holodomor" enn "holocaust"?

 

Jeg bestrider for ordens skyld ikke på noen måte holodomor heller, annet enn påstanden om at det var et "jødisk folkemord på kristne".

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Her er en video hvor en jødisk forfatter og forhenverende soldat avliver en del myter om hvordan Israel oppsto og om jødenes"kamp" mot araberne som "angrep" dem.

 

Alle disse mytene har jødene funnet opp selv med den hesikt å få oss til å støtte dem. Når de har funnet opp disse mytene i egeninteresse, hva er det som sier at de ikke også kunne ha funnet opp myten om holocaust ?

Jødene har jo også en veldig sterk egeninteresse av at vi skal fortsette å tro på denne myten.

 

Så hvordan kan noen tro at myte om holocaust er ekte, når jødene bla har brukt historien om hoocaust i samme hensikt som disse andre mytene som de selv har funnet opp ?

 

Lenke til kommentar

Den virkelige årsaken til modereringen.

 

Eller rettere sagt sensureringen.

 

Problemet er at enhver som benekter holocaust før eller siden oppfører seg useriøst for å oppnå en slags form for martyrstatus dersom de opplever moderering eller utestengelse. Etter erfaring fra disse trådene så begynner dette hver gang en av benekterne går tomme for såkalte "argumenter"...

Lenke til kommentar

Hvorfor mener du at det er feil å innrømme at det ikke fins noen beviser for at tyskerne gasset jøder, når det jo er et faktum at det ikke finnes noen beviser ?

 

Fordi ditt "faktum" er feil og at bevisene finnes! Det samme gjelder for brenning i ovner og tvangsarbeid til døden. Så vel som elendige, hygieniske forhold som førte til bla. tyfus!

 

Du har vel ikke engang giddet å besøke en eneste av de gjenværende konsentrasjons/dødsleirene eller faktisk lese det som finnes av utgitt dokumenter fra krigen samt at vitneutsagnene og bøkene fra overlevende... Det finnes faktisk både fra dem som var fanget i leirene, fra dem som jobbet i leirene, fra dem som kjempet på De alliertes side og på dem som kjempet på Aksemaktenes side.

 

For øvrig var det ikke bare snakk om jøder i disse leirene. Alle som nazistene anså som "uønskede" kunne ende opp i leirene. For eksempel. politiske motstandere, homofile, psykisk handicappete, funksjonshemmede og jeohovas vitner. Tallet på døde i holocaust er seks millioner jøder SAMT rundt en million andre "uønskede"

 

Jeg tror både du og de andre troende her har for store tanker om dere selv, for dere kan slett ikke så mye om verdenshistorien som dere tror.

Det vi får lære på skolen av historie er vel sånn ca 5 % riktig og 95 % løgn. Det er jødene og deres lakeier som kontrollerer skolen og det meste av utdanning.

 

Og du lurer kansje på HVORFOR dere benektere ikke blir tatt seriøst og hvorfor hver eneste tråd om holocaust ender med tåpeligheter og blir stengt... Dere eier jo ikke noe seriøst diskusjonsnivå!

 

Jeg vet hvordan det er, for jeg var fanatisk israel og jødevennlig selv en gang. Men da jeg begynte å etterforske myten om holocaust selv for ca 5 år siden, så måtte jeg innse at det jødene har fortalt oss om holocaust er for det meste løgn, det eneste som stort sett er riktig, er at konsentrasjonskeirene var der, og at jøder og mange andre ble samlet inn og sendt dit.

 

Det at du har støttet Staten Israel sier jo i seg selv at du ikke vet særlig mye om hvordan verden fungerer eller har fungert... Jeg har selv alltid støttet Palestina og tviler fortsatt ikke på hvordan verdens mest dokumenterte krig og folkemord begynte eller fant sted.

 

Jeg måtte faktisk begynne å hele verdenshistorien på nytt.

 

Foreslår at du begynner på nytt enda en gang! Og denne gangen seriøst...

 

Når det gjelder bortforklaringer, så er det jo stort sett bare det dere gjør. Vi legger ut beviser og dokumentasjon, og dere finner på stadig nye fantasifulle bortforklaringer.

 

Omvendt!

 

Egentlig så tror jeg ikke at dere tar dere bryet med å se på dokumentasjonen, og jeg har en mistanke om at dere ikke tø å se på dokumentasjonenr, fordi dere er redd for å få motforestillnger som gjør det vanskelig å fortsette å tro på jødenes løgner om det såkalte holocaust

 

Igjen så er det omvendt! Det er dere benektere som nekter å se på diskusjon og heller hyler om jøder og verdensherredømme!

 

Jeg er fullt enig i at Staten Israel er en terroriststat, et torturreir og et tyrannivelde! Det påvirker allikevel ikke min upartiske mening om verdenshistorien på noe punkt, heller ikke når det gjelder 2. Verdenskrig og/eller holocaust.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men hva med Amerika? Der bor de i ghettoer. Ønsker de å bo slik selv eller er det noen som tvinger dem? Er det kanskje en del av deres kultur at de ønsker å bo sammen?

 

Bare sett i gang med kildene. Og før du begynner: Det er forskjell på gettoer og nabolag! Det er også forskjell på ufrivillig og frivillig!

Lenke til kommentar

Så spørs det da om hun var jødisk eller ukrainsk? Anser du slike beviser for mer holdbare når det gjelder "holodomor" enn "holocaust"?

 

 

Poenget var at slike foto ikke alene kan brukes som beviser på en hendelse.

Nå sto dette bildet i en bok om holodomor, og jeg hadde ikke sett det før, så jeg regner med at det var fra jødenes folkemord i ukraina.

Da jeg senere så det gjengitt i forbindelse med jødenes løgnhistorier om holocaust, så visste jeg ihvertfall at dette er en løgn

 

 

Jeg bestrider for ordens skyld ikke på noen måte holodomor heller, annet enn påstanden om at det var et "jødisk folkemord på kristne".

 

 

Holodomor ble utført av jøder i sovjet, hvor de tok fra folket både maten og produksjonsmidlene, slik at de sultet ihjel.

Jødene forsvarer seg med at det var "sosialistene" som gjore dette. De "glemmer" å si at jødene skapte sosialismen og at zionismen oppsto som en ren marxistisk bevegelse. De "glemmer" også å si at flertallet både blandt lederne og blant fotfolket i sovjet var jøder og deres lakeier.

 

Det var en jødisk revolusjon som ødela det gamle Russland. Og det var forøvrig også mange flere millioner drepte enn holodomor.

 

http://www.come-and-hear.com/dilling/chapt12.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget var at slike foto ikke alene kan brukes som beviser på en hendelse.

Der er vi enige.

 

 

Nå sto dette bildet i en bok om holodomor, og jeg hadde ikke sett det før, så jeg regner med at det var fra jødenes folkemord i ukraina.

Men hadde du vært "holodomorskeptiker" ville du antagelig avvist det...

 

Diskusjonen om marxisme og zionisme fortjener kanskje en egen tråd.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Polen holder nå på med å navngi SAMTLIGE POLSKE OFRE FRA ANDRE VERDENSKRIG:

 

http://ipn.gov.pl/en/about-the-institute

 

Dette regnes å være mellom 5.62 og 5.82 millioner polakker.

 

The fate of the Jewish population living in the German occupied Polish territories was especially tragic. Before the outbreak of World War II, around 3 million Jews lived in the territory of the Polish state, amounting to about 10% of the population of Poland at that time. From that number, fewer than 300 thousand Jews survived. The largest concentration camps in occupied Europe were organised by the Nazis in the Polish territories (e.g. Aushwitz-Birkenau). Moreover, Poland was the place were Nazis created the death camps, the true 'death factories', where Hitler's final solution was to be carried out.
Lenke til kommentar

Det forutsetter jo at han snakker sant da...

 

 

Når det gjelder dette så må du også se på hva det er de risikerer ved å si sannheten.

 

De risikerer det samme som de som etterforsker holocaust.

Dvs de risikerer å bli utstøtt, miste joben og aldri få jobb mer, de risikerer å bli angrepet med vold og også å bli drept.

Under slike omstendigheter så er det bare en oppriktig og ærlig søken etter sannheten som kan få folk til å lette sin egen samvittighet og prøve å spre sannheten om hva som virkelig skjedde.

 

Om det ikke var slik så ville det jo være enklest for ham å bare bekrefte jødenes løgner og myter i sin bok, han ville jo tjene like mye penger og kansje mer om han gjorde det, og han ville ikke risikere noe av det negative jeg nevnte over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...