Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å underkjenne hans kvalifikasjonermed en slik latterlig unnskyldning som at han kan ikke uttale seg fordi han ikke er utdannet ingeniør, er som å si at en elektriker er ikke kvalifidert til å komtrollere det elektriske anlegget i et hus fordi han er ikke utdannet rørlegger.

Nei, det er som å si at han ikke er kvalifisert fordi han ikke er utdannet elektriker.

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Da bør vel også du holde deg til sak framover istedenfor å kalle andre pyskotar, ok?

Hva jeg kaller deg er opp til deg selv faktisk, om du forholder deg til sak eller går etter personen.

Så hva jeg kaller deg er avhengig av fakta, ikke om jeg uttrykker hva som allerede er fakta.

WIki regner 9-11mill ble utsatt for folkemord

Når man bevisst går etter en bestemt gruppe, slik som jøder, kalles det folkemord. Hvis man opererer med nominalisme ble det utført folkemord i omtrent hvert eneste land i Europa under andre verdenskrig, fordi nesten alle land hadde innbyggere som ble drept i krigen. Hvorfor er det ingen som reiser holocaust minnesmerke til de 20 millioner russere? Fordi ingen var bevisst ute etter å ta alle russere kanskje.

Nurnberg prosessen tok mer enn 20min, hvorfor kommer med direkte løgner?

Wasn't the Holocaust completely documented at Nuremberg? Yes it was. If you consider 20 minutes of courtroom time a thorough documentation of 1.5 million deaths.

Kilde

Justering av tall har alltid skjedd og kommer alltid til å skje med de fleste større hendelser i historien og forsåvidt veldig mye annet her i verden, så hva er problemet? Er ikke 1,5millioner nok til å kalle de folkemord?

Fordi estimater er basert på hva som gjør løgnene mer troverdige.

At de oppdager flere leirer enn tidligere antatt har ingenting med beviset at 6 millioner jøder ble systematisk drept.

Dette er på vei til å bli spamming. Hvis du ikke greier å være seriøs så la være å poste.

Kokepunktet er 28 grader, men pga høyt damptrykk vil HCN fordampe lenge før det.

HCN fordamper, men er ikke farlig før kokepunktet.

HCN ble hellt ut fra boksen fra taket var jo en metode, det står det også i bruksanvisningen at det skal helles ut.

Ved 23:07 viser tuber som Zyklon B ble kastet ned i. Eller mener du vitnene løy fordi nå er sannheten oppe i dagslyset?

Kan du vise til hvor det står at innholdet skal helles ut? Nå har du gravd deg ned.

Edit: Redigerte en kilde til direkte kilde.
Endret av Quazer-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her er en kilde på engelsk:

http://books.google....epage&q&f=false

Dette er ingen direkte kilde til det polske folkeregisteret.

Kilde på immigrering til Britiskkontrollert palestina, og senere Israel:

Det står Israel på den kilden din, og jødene skulle få sitt eget land og bare noen få hundre flyttet dit?

(Mennesker uten papirer ble selvsagt ikke umiddelbart sluppet inn -- da ingen land vil ha psykopatiske voldsforbrytere, mafia, spioner eller annet utyske inn i landet sitt)

Er det derfor den norske integreringen med muslimer ikke virker?

HCN var "trygt" fordi det kunne lagres uten fare.

Ja,når man ikke vet hva man snakker om. Slik som 6 millioner jøder ble gasset og kremert.

The liquid contains a stabilizer which extends the storage life of the fumigant by inhibiting its tendency to generate heat during decomposition and to explode. Nevertheless, the manufacturers place a limit on the length of time a given lot may be kept, usually six months, after which the cylinder must be returned to the factory. This time limit should be strictly adhered to.

Kilde

Tenk om en bombe slo ned i et HCN-lager.

Ingen problemer.

Nok til at det eksploderer og slipper ut giftig gass pga varmen.

Dessuten hadde de store mengder HCN, kunne bortforklare bruken av HCN til eventuelle fremmede makter -- da avlusing krevde mye større konsentrasjon enn gassing av mennesker.

Ja, de kunne f.eks. bare si at jødene spiste det opp for ikke å bli gasset.

After ingestion by mammals, HCN is rapidly converted into thiocyanate (Lehmann, 1959), which is far less toxic. In a carefully controlled laboratory experiment conducted during a period of two years, rats were fed a regular diet containing 100 or 300 ppm by weight of HCN. The rats were reared on this diet from the weaning stage and during growth or maturity they did not exhibit any symptoms of poisoning.

Kilde

HCN trengte oppvarming. Ikke gasskammeret.

Hvordan spekulerer du i hvordan dette gikk for seg? Ingen vitner har beskrevet metoden. Vær så god bli den første, fra en som til og med ikke var der. Hva vet du som ingen andre vet? Har du kilder?

Jeg kan ikke se massemord gjort i gasskammer på flyfoto.

Kan du?

Nei, de allierte så ingen daglig massiv svart røyk som varte i 1-2 år. De så heller ingen massegraver. Jorda rundt var urørt så lenge de leirene var der under krigen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

The discoids, snippets or pellets had to be spread on the floor

Nå skrev jeg nettopp at trra skulle finne frem til dette, og dermed kan vi utelukke noen jøders vitnemål, da kannene ble sluppet ned i tuber i følge de som jobbet der.

Gas masks are sometimes used, but are not safe and should not be used for more than ten (10) minutes. A complete chemical suit must be worn to prevent skin poisoning.

Hvor lang tid tar det å drasse 2000 gassete jøder ut? Nok til å omkomme selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fred Leucter var historiker, men han var også ekspert på gasskamre og designet og bygget gasskamre i flere stater i USA.

Jeg prøver å finne noen dokumentasjon på at han bygget gasskammere. Siden gasskammere var gått av moten, (bare en håndfull mennesker ble gasset etter opphevelsen av "pausen" i dødstraffer fram til '77) og var erstattet primært av dødelige injeksjoner (som Leuchter faktisk solgte systemer for), ville det være rart om flere stater bygget dem på den tiden.

Geir :)

Lenke til kommentar

Dette er ingen direkte kilde til det polske folkeregisteret.

Det står Israel på den kilden din, og jødene skulle få sitt eget land og bare noen få hundre flyttet dit?

Ja,når man ikke vet hva man snakker om. Slik som 6 millioner jøder ble gasset og kremert.

Hvordan spekulerer du i hvordan dette gikk for seg? Ingen vitner har beskrevet metoden. Vær så god bli den første, fra en som til og med ikke var der. Hva vet du som ingen andre vet? Har du kilder?

Nei, de allierte så ingen daglig massiv svart røyk som varte i 1-2 år. De så heller ingen massegraver. Jorda rundt var urørt så lenge de leirene var der under krigen.

Først og fremst så er kilden til folkeregisteret manntallet i hver provins (fordi det inkluderer innvandrere) -- så kilden står der. De registrerte foreldre, og fødselsnummer og opprinnelsesland for alle innbyggere.

(Sammenligning med tidligere registre og kirkebøker forhindrer at innbyggertallet plutselig økes i enkelte provinser.)

Sett deg inn i historien om Palestina:

Det var ikke uten kamp og vold mellom jøder, palestinere og briter Israel ble opprettet.

Dessuten var det langt i fra alle jødene som ønsket å bo i Israel; Mange hadde det helt greit i sine respektive land og var mer redd for å utvandre til et fremmedlkulturelt palestine enn for å bo i sine hjemland.

Over hundre tusen jøder hadde dog innvandret før krigen startet:

I 1931 var det 174 610 jøder i Palestina -- og 421 mennesker uten religion.

http://en.wikipedia....us_of_Palestine

Innvandring til Norge er off-topic.

Zyclon B var et avlusingsmiddel.

Dersom du skal avlive mennesker og du vet at hendelsen kommer til å bli etterforsket, og du ikke ønsker å bli avslørt:

Hva ville du brukt: Saringass eller HCN?

Om jeg viser deg flyfoto av piper så kan du altså fortelle meg hva som brennes basert på fargen på røyken?

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Først og fremst så er kilden til folkeregisteret

Jeg venter.

Zyclon B var et avlusingsmiddel.

Riktig. Å håndtere dette feil kunne føre til eksplosjon, derfor brukte de gaskammer som det heter på tysk når de desinfiserte tøy.

Dersom du skal avlive mennesker og du vet at hendelsen kommer til å bli etterforsket, og du ikke ønsker å bli avslørt:

Du trenger ikke skrive i bold for å overbevise spekulasjoner om noe som aldri har skjedd.

Den mest kjente etterfoskningen jeg vet om er Germar Rudolf.

Hva ville du brukt: Saringass eller HCN?

Sarin da HCN kunne eksplodere. Sarin var laget for å drepe, mens HCN krevde perfekte forhold for å kunne virke slik holocaust myten vil ha det til.

Om jeg viser deg flyfoto av piper så kan du altså fortelle meg hva som brennes basert på fargen på røyken?

Det brant ingenting på bildene. Ingen daglig brenning ingen 1,5 millioner kremeringer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg venter.

Kanskje vi kan starte en innsamling på forumet, så kan dere reise sammen til Polen og sjekke kirkebøkene...

Geir :)

Edit: Jeg bør kanskje si "kirkebøker og andre registre", i tilfelle noen vil krangle om registrene fra f. eks synagoger kan kalles kirkebøker.

Endret av tom waits for alice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan kirkebøker spore opp jøder?

Kan de bøkene spore opp de som skiftet navn?

Er 60% av alle mennesker i vesten og 99.9999% av alle jødene i verden med på konspirasjonen?

Hvis ikke så ser tankene om en konspirasjon ganske dystre ut -- da du bare trenger en whistleblower blant millioner av vitner.

Og det må uansett være millioner av flyktninger uten papirer, noe som betyr at også nazister kunne flyktet til Israel bare de kalte seg jødisk.

Millioner av mennesker som tar seg nye navn uten at deres vertsnasjoner leer et øyebryn eller som reagerer på Israel sin statistikk for innvandring og før det; Det Britisk Imperium sin innvandringskontroll?

For ikke å nevne at "det fungerer ikke slik".

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Er 60% av alle mennesker i vesten og 99.9999% av alle jødene i verden med på konspirasjonen?

Det er 13 familier som styrer verden, og de er alle jøder. Ingen penger ingen makt.

Nei, kirkebøker er ikke så veldig intelligente. Du må nok være forberedt på å legge ned litt egeninnsats.

Jeg trodde heller ikke det da jøder bruker sin egen religion, og ikke den kristne.

Lenke til kommentar

Det er 13 familier som styrer verden, og de er alle jøder. Ingen penger ingen makt.

Men la meg forstå dette riktig:

Du mener at majoriteten av de 2 900 000+ polske jødene som etterlot alle sine eiendeler og hus, forsikringer, medisiner, slekt, familie og ektefeller flyttet til Israel?

Med buss, tog, båt eller fly -- og hvordan i granskauen ble ikke millioner av polsktalende reisende jøder oppdaget?

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...