Quazer- Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Lufting via vifter brukte man også Forsida til Nizkor: Dedicated to 12 million Holocaust victims who suffered and died at the hands of Adolf Hitler and his Nazi regime They then started to cry out terribly for they now knew what was happening to them. Appellering til emosjoner for at løgnene skal opprettholdes og bøkene skal selge bedre. 1 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Forsida til Nizkor: Dedicated to 12 million Holocaust victims who suffered and died at the hands of Adolf Hitler and his Nazi regime Og...? Det var ikke kun jøder som ble drept. Det vanligste estimatet over det totale antallet drepte er rundt 11 millioner. Lenke til kommentar
trra Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Forsida til Nizkor: Dedicated to 12 million Holocaust victims who suffered and died at the hands of Adolf Hitler and his Nazi regime Og problemet ditt er? Wiki : 9-11 millioner døde under holoccaust Wiki : Recent estimates based on figures obtained since the fall of the Soviet Union indicates some ten to eleven million civilians and prisoners of war were intentionally murdered by the Nazi regime Jeg regner med at wiki er godkjent som kilde siden du bruker den selv... Appellering til emosjoner for at løgnene skal opprettholdes og bøkene skal selge bedre. Ja, det er klart at folk som blir gasset ihjel tenker på alle bøkene som kommer til å bli solgt Endret 15. mai 2013 av trra Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Men all søken har en start. Når vi som var unge på 70-tallet snurret våre Led Zeppelin-skiver baklengs for å høre etter skjulte meldinger, så var det ikke i blinde. Det var dels fordi noen hadde sagt at de var der, og dels fordi vi var Zeppelin-fans. Mine foreldre derimot snurret ikke på disse platene, for dem var det bare støy uansett, og det interesserte dem ikke. Og ikke snurret de på sine Brahms-plater heller, fordi ingen hadde antydet at det lå skjulte meldinger der. De manglet triggerne som vi hadde. Slike triggere har åpenbart de som betviler for eksempel 9/11-historien. Det er (var) en dagsaktuell sak, og konspirasjonsteoriene ble aktivt markedsført i ulike fora. Selv kristendom og annen tro (eler mangel på samme) har slike triggere, fordi de griper inn i våre liv og dagsaktuelle debatter. Hvis religionen ikke hadde noe aktuell innflytelse, hadde ngen brydd som å diskutere Guds eksistens. Det er disse triggerne jeg etterlyser i Holocaustrevisjonismen. Gammelnazistene som sto bak minungdoms nynzister begynner å dø ut, så triggerne må være noe annet idag. Jeg kan forstå at noen finner sitt utspring i misnøye med Israels politikk og handlinger overfor palestinerne idag. Veien derfra til antijødiske miljøer er kanskje ikke så lang for alle. Men utover det? Hva får en ungdom av idag, i "verdens rikeste land", til å bekymre seg for at denne velferden kommer på grunn/tross av en århundrer gammel jødisk konspirasjon? Hvordan finner man på at man skal kjempe mot denne antatte konspirasjonen, istedet for å nyte velstanden? Og når man har funnet ut at man skal kjempe mot den, hvorfor finner et menneske i år 2013 ut at den beste måten å bekjempe det på er ved å bevise at et folkemord for 70 år siden ikke fant sted?? En oppgave som for det utrente øyet (og dere må jo alle ha vært "utrente" revisjonister en gang) må synes som komplett umulig? Du må gjerne påpeke det, Quazer også, spørsmålet mitt er altså hva som trigget det i utgangspunktet. Jeg bestrider soms agt ikke nytteverdien av historiekritikk, det er bedre enn å se Paradise Hotel. Men de som ser på sistnevnte kan i det minste begrunne det med at "det var ikke noe annet å se på". Det kan man vanskelig si om verdenshistorien og -fremtiden. Geir Hva med å søke etter sannheten ? Betyr det ingenting for deg hva som er sannheten om dette og andre ting ? Jeg kan ikke si noe om hvilke grunner andre har hatt for å søke sannheten om dette såkalte "holocaust" men jeg kan si hva som gjorde at jeg begynte å etterforske dette. Og det begynte faktisk med at jeg var fanatisk Israelvenn i mange år. Jeg var like bevisstløs når det gjelder mitt forsvar av jødene og jødenes løgner som dere er. Det var flere ting som gjorde at jeg begynte å bli skeptisk til jødene, men det hele begynte med at jeg abbonerte på info fa SMA (senter mot antisemittisme) Jeg leste ivrig hva de skrev, men etter hvert begynte jeg å lure på hvorfor de forherliget seg selv hele tiden, og samtidig rakket ned på andre. Jeg begynte også å lure på hvorfor de kalte all kritikk av seg selv for jødehat eller antisemittisme, og hvorfor de påsto at alle hater dem bare fordi de er jøder. Jeg lurte på hvorfor de kaller seg for Guds utvalgte folk, og også gjentar det ofte som om de mener at de er guder som er hevet over all kritikk. Jeg lurte på hvorfor de utgir seg som Israels folk fra GT, når jeg positivt visste at de var i beste fall bare en stamme av tolv. Og lurte da på hvorfor de ikke gjorde noe for å finnne de andre stammene. Når det gjelder holocaust spesielt så begynte jeg å lure på hvorfor de fremholder dette som noe spesielt forferdelig, mens de ikke nevner de titallls millioner av andre sivile som jo også ble drept i krigen, samt alle de millioner av kristne som ble drept i folkemord før krigen, bla i sovjet. Jeg lurte på hvorfor jødene bruker denne myten om holocaust til å presse bla Tyskland for penger, og til å gi tyskere og europeere skyldfølelse gjennom å stadig nevne dette "holocaust" Jeg lurte på hvorfor de har fått land til å innføre forbud mot å tvile på holocaust og søke info om hva som egentlig skjedde. Alt dette førte til at jeg begynte å etterforske holocaustog andre ting ang jødene, først med utgangspunktet at tallet 6 millioner måtte være feil. Men jeg fant snart ut at hele holocaust er en løgn, og ikke en eneste jøde ble sendt i noe gasskammer. Deretter leste jeg zions vises protokoller, og jødenes hellige bok, den babylonske talmud. Jeg så også litt nærmere på historien ang jødene, og jeg leste div jødiske websider. Og også studere nærmere hva Israel egentlig driver med og hvorfor. Slik kom jeg dit jeg er i dag, og nå vet jeg at holocaust aldri skjedde, og jeg vet hvorfor jødene bruker denne myten for å gi oss alle skyldfølelse. Jeg vet hva jødene mener om oss, og hva de ser som sitt mål. Jeg vet at de ikke er semitter, og at de ikke er etterkommere av Israels folk, og at de heller ikke er Guds utvalgte folk. I dag vet jeg hvem jødene er, hvor de fleste av dem kommer fra, og hva slags mål de jobber mot. Jeg vet at alle historiene om at de blir så forfulgt og hatet stort sett er løgn, dvs det har en årsak som de er skyld i selv, det har ikke skjedd bare fordi de er jøder. Men jeg vet også at ikke alle jøder er med på denne pågående svindelen som myten om holocaust er en del av, og et fremstående eksempel på det er David Cole, som nå har blitt tvunget av jødene til å gå i dekning. Ellers så er det også slik at de jødene som ikke er med på det, de går selv ut og tar avstand fra dette. Endret 15. mai 2013 av Baltazar94 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Du kan sikkert fortelle hva den avslører og hvordan den gjør dette? Ikke? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Løgner, jeg har aldri snakket om jøder som forlater verdier. Hvis nazistene hadde greid å drepe alle de '6 millioner jødene' myten så hadde det ikke vært noen igjen til å flytte til Israel fra krigsleirene. Det får du spørre dem om, det er du som har kommet med påstanden. Er det jeg som har påstått at nesten 3 000 000 polske jøder flyttet til Israel og USA???? Du er uansett ignorert for grov trolling: Du har ingen svar på hva som skjedde med de nesten 3 000 000 polske jødene, og du bryr deg ikke om hva tyskerene gjorde med de nesten 3 000 000 polske jødene -- fordi du er et troll som overhodet ikke er interessert i holocaust eller historie, kun i å være "edgy". Du kan slutte å være edgy nå. Du skremmer de minste barna. (Nei. Dette er ikke persondiskusjon -- det er en konklusjon. Du kommer ikke til å ha noen argumenter rundt de nesten 3 000 000 omkomne navngitte polske statsborgerene med jødisk herkomst som ble utryddet under den tyske okkupasjonen av polen -- hvor 10% av den polske befolkningen og soldater omkom, 90% av jøder omkom -- mens 90% av jødene som tok opp våpen og ble med i den Røde Arme overlevde. Jøder i Polen var tryggere på frontlinjen enn i tyskerenes varetekt. De flyttet ikke til Israel eller til USA: Det er snakk om 3 000 000 mennesker her. Dersom 10 000 får plass på en båt -- så tar det 300 båtreiser stappfulle, og hver ville tatt nesten to uker. Dersom 400 får plass på et tog, så tar det 7 500 togturer. Dersom 40 får plass på en buss, så tar det 75 000 bussturer. Videre: Ikke EN ENESTE PERSON så disse båtene, togene eller bussene -- utenom togene i Tyskland og på okkupert land som fraktet jødiske fanger til konsentrasjonsleirer. Innbyggerene i Palestina, som ikke var interessert i jødisk innvandring, opplevde ikke en invasjon av jødiske innvandrere i million-klassen. Det gikk ikke 300 båtreiser til USA med polsktalende jøder. Husk også på at disse 3 000 000 jødene vitterlig snakket polsk, kanskje tysk og noen veldig få -- hebraisk. Det er bare så absurd at jeg ikke forstår hvordan du kan ha tenkt. Er det slik at du faktisk bare slenger ut påstander uten å faktisk tenke over dem? -3 000 000 polsktalende jøder forlater sine eiendeler, bankkonti, hus, forsikringer, bedrifter, arbeidssteder og blir aldri sett igjen og krever aldri sine eiendeler eller forsikringer. -De 10% gjenlevende forteller alle den samme historien som resten av den polske befolkningen: De ble aldri hørt fra igjen. -De flyttet ikke til Israel: Det er palestinerene og de britiske troppene der vitner på. -De flyttet ikke til USA: Det er nassene i USA vitne på -- og det var mange av dem under krigen, og ingen av dem har klart å oppdage storstilt jødisk innvandring til USA under eller etter andre verdenskrig: Tvert i mot hadde USA en jødeutvandring til Palestina før krigen. Endret 16. mai 2013 av Red Frostraven 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Snip... Takk for svar. Det er den type motiver jeg leter etter. Jeg tviler dog på at din historie som "fanatisk Israelvenn" er representativ, så jeg undres fortsatt hva som driver benektere flest. Hva med å søke etter sannheten ?Betyr det ingenting for deg hva som er sannheten om dette og andre ting ? Selvsagt er sannheten viktig for meg. Men jeg vet jo ikke om du har funnet sannheten og jeg ikke. Skal jeg lete etter sannheten om ting, må jeg ha et incentiv til å gjøre det. Det må dels være at det er viktig, dernest en indikasjon på at min nåværende viten er feil. Og det begynte faktisk med at jeg var fanatisk Israelvenn i mange år. Jeg var like bevisstløs når det gjelder mitt forsvar av jødene og jødenes løgner som dere er. Der ser du kanskje grunnen til at du er såpass alene. Du taler til de allerede frelste. Du vinner ikke flere om du kaller folk bevisstløse. Men jeg fant snart ut at hele holocaust er en løgn, og ikke en eneste jøde ble sendt i noe gasskammer. Det hadde vært interessant å få vite hvordan du fant ut det, og det til og med snart. Hvilke (de må ha vært ganske åpenbare) beviser var det du så som historikere flest - og folk som meg - har oversett? Det må jo være noe fundamentalt, siden du fant det så snart, samtidig noe som andre går glipp av. Med mindre du mener vi alle er kjøpt og betalt burde jo disse bevisene være tydelig for oss alle. Deretter leste jeg zions vises protokoller... Det bekymret deg ikke at den er ansett som et falsum? Hva var det som overbeviste deg om at den var ekte? Og hvis det ikke bekymret deg, var det fordi du allerede hadde bestemt deg for hva du skulle tro på? Geir Endret 16. mai 2013 av tom waits for alice 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Witness: Voices from the Holocaust Nineteen first-person accounts of witnesses, including Jews, non-Jews, American POWs, GIs who first entered the camps, a member of the Hitler youth, a Jesuit priest, resistance fighters, and child survivors are woven into a single narrative of World War II and the Holocaust. They tell stories of life under the Nazis, the ghettos, concentration and death camps, liberation, and the challenges they faced after the Holocaust. Includes some documentary footage with graphic violence and detailed descriptions of violence. http://www.youtube.com/watch?v=leqkGOqyWMI Nå forklarer jo teksten det meste, men jeg kan si litt mer om videoen: Den er fra Yale University i USA og inneholder en rekke bevitnelser fra overlevende etter holocaust og andre sentrale skikkelser. Innimellom beretningene deres ser man flere klipp fra Nazi-Tyskland som bla. Adolf Hitler som holder en tale, nazistene som marsjerer med hakekorsflagg og fanger som blir ført til konsentrasjons/dødsleirene. Denne videoen varer nesten halvannen time (1 time, 27 minutter og 12 sekunder), men har man tid er den absolutt verdt å se! Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Og problemet ditt er? Her diskuterer vi sak og ikke person, psykopat. Det heter hva er problemet med det? Her er definisjonen av holocaust brukt av UiO. Skal man ta med alle som døde i leirene vil det være flere russiske fanger som døde enn alle andre til sammen. Da bruker man ikke nominalisme og sier at holocaust betyr massedød. Jeg regner med at wiki er godkjent som kilde siden du bruker den selv... For det meste. Det kommer ann på om temaet er sårbart, f.eks. Holocaust, da kan det lett oppstå usannheter. A wiki is a website which allows its users to add, modify, or delete its content. Så hvem som helst kan skrive noe der. Siden alle ble opplært på skolen at holocaust skjedde, uten å bli presentert med fakta, så vil de aller fleste tro på dette. Ja, det er klart at folk som blir gasset ihjel tenker på alle bøkene som kommer til å bli solgt Hvem har blitt gasset og tenkt på bøker de har skrevet? Har du kilder? Og hva har dette med holocaust å gjøre? 1 Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Er det jeg som har påstått at nesten 3 000 000 polske jøder flyttet til Israel og USA???? Det er du som kom med påstanden at de ble ofre for "Holocaust". Poll: 40% of Israeli Arabs believe Holocaust never happened Så mye for holocaust-påstanden din. Du har ingen svar på hva som skjedde med de nesten 3 000 000 polske jødene De emigrerte. One Third of the Holocaust—A holocaust denial movie on the subject of Treblinka,Sobibor, and Belzec * On the map we see a water well surrounded by burial pits. The water well would have been contaminated. The storytellers didn't think of that. If you're going to get off a train, and get gassed within the hour, and then thrown into a pit; what is the point of a haircut? Yet that's part of the story. * Engine exhaust seems like the best way to make carbon monoxide gas, if you're not a chemist, that is. * Wasn't the holocaust completely documented at Nuremberg? Yes it was. If you consider 20 minutes of courtroom time a thorough documentation of 1.5 million deaths. * We look at a model of the gassing building that supposedly killed nearly the population equivalent to San Francisco, and find it odd that the building entrance didn't even have a set of double doors. * An article in February 1943 first brought the holocaust story to mainstream America. The article also mentioned six million--an uncanny number to throw out since the supposed fact hadn't happened yet. * We use 3-D modeling to show that the burial space at Treblinka is too small. Way too small. The storytellers figured a few large pits would suffice for 700,000 bodies. It's too small also, and we use the Rose Bowl Stadium during the Rose Bowl Game to show that. Watch episode 11 first or this chapter won't make sense. * There's some elements that the storytellers forgot about. Outdoor cremation fires in the middle of winter, for instance, might work better if they had a roof over them. You know, for when it rained and stuff. * At Sobibor they tried to dig an escape tunnel. They could only dig down 5 feet because they said there was a danger of striking water past that. One problem the storytellers forgot about: the burial pits are described as 23 feet deep. * Excerpt: "We're going to cremate a leg of lamb at the beach as a way to better understand the outdoor cremation process." * We also look at the following question: "What happened to the Jews of Europe? Did they just disappear out of thin air?" We look at it, and answer it. http://holocausthand...hp?page_id=1001 og du bryr deg ikke om hva tyskerene gjorde med de nesten 3 000 000 Hva tror du jeg driver med i denne tråden? Jeg finner jo argumenter opp og argumenter ned om at Holocaust aldri skjedde. Du kommer ikke til å ha noen argumenter rundt de nesten 3 000 000 1/3 of holocaust dokumentaren er delt opp i deler. Du trenger bare den biten som viser til kilder fra holocaust offerene selv hva som skjedde med dem. Jøder i Polen var tryggere på frontlinjen enn i tyskerenes varetekt. Det var ikke før mot slutten av krigen da de allierte bombet vareforsyningene at det ble farlig å bo i leirene. Før det var det mye tryggere å bo der enn å befinne seg på frontlinjen. Det er snakk om 3 000 000 mennesker her. Dersom 10 000 får plass på en båt -- så tar det 300 båtreiser stappfulle, og hver ville tatt nesten to uker. Dersom 400 får plass på et tog, så tar det 7 500 togturer. Dersom 40 får plass på en buss, så tar det 75 000 bussturer. Men det var ingen problem å flytte dem alle til noen leirer? De emigrerte som sagt, de gjorde ikke alle det samtidig. Hvor kom alle israelere ellers fra? Tilfeldige folk som flyttet til Israel da kanskje, som ikke er jødiske? Se dokumentar delen. Du har vel også noe å vise til at ingen av dem kan refereres tilbake til sine tidligere polske statsborgerskap? -3 000 000 polsktalende jøder forlater sine eiendeler, bankkonti, hus, forsikringer, bedrifter, arbeidssteder og blir aldri sett igjen og krever aldri sine eiendeler eller forsikringer. Hvor står det? -De 10% gjenlevende forteller alle den samme historien som resten av den polske befolkningen: De ble aldri hørt fra igjen. Mange er med på sionist konspirasjonen og lyver derfor. -De flyttet ikke til Israel: Det er palestinerene og de britiske troppene der vitner på. Hvordan kan de vite hvor de kom i fra? 1 Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Skal man se dokumentarer må man hvertfall inkludere det man kan tenke kritisk til selv. Auschwitz—The Surprising Hidden Truth * Was it possible to fill the gas chambers with victims as it is claimed? * Would the Jews, supervised only by other Jews, have cooperated in their own mass slaughter? * What doors were used to lock in 2,000 Jews struggling for their lives? * How efficient was the cremation process really? * How many Auschwitz inmates left the camp alive to tell the world what they had seen? Dokumentar Holocaust, Hate Speech & Were the Germans so Stupid? * Having been tortured, Rudolf Höss, who was the commander of Auschwitz from 1940 to 1943, almost certainly lied to save the lives of his wife and children. Even if torture and duress cannot be proven, the overwhelming reason for recognizing the utter falsity of the Höss confession is that the gassing method he described was not scientifically plausible. Dokumentar 1 Lenke til kommentar
trra Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Her diskuterer vi sak og ikke person, psykopat. Det heter hva er problemet med det? Her er definisjonen av holocaust brukt av UiO. Skal man ta med alle som døde i leirene vil det være flere russiske fanger som døde enn alle andre til sammen. Da bruker man ikke nominalisme og sier at holocaust betyr massedød. Beklager, jeg visste ikke at du var så hårsår. Så kjære lille deg, hva er problemet med tallet 12mil drepte under holocaust når de fleste kilder sier 9-11mil når man inkluderer alle folkemordene utført av nazistene? Holocaust tall sjokkerer forskere For det meste. Det kommer ann på om temaet er sårbart, f.eks. Holocaust, da kan det lett oppstå usannheter. A wiki is a website which allows its users to add, modify, or delete its content. Så hvem som helst kan skrive noe der. Siden alle ble opplært på skolen at holocaust skjedde, uten å bli presentert med fakta, så vil de aller fleste tro på dette. Mens du selv stoler blindt på alt som blir skrevet på holodenials sider? Hvordan var det med damptrykket igjen? Hvem har blitt gasset og tenkt på bøker de har skrevet? Har du kilder? Og hva har dette med holocaust å gjøre? Mennesker ble gasset, bøkene som de overlevende skulle selge, døde kan ikke skrive de skjønner du. Kilder på hva, at det er utgitt bøker, eller på at de har blitt gasset? Dette er sentrale deler av holocaust, gassing ble brukt til å drepe mennesker, men det visste du kanskje ikke? Endret 16. mai 2013 av trra Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Det er du som kom med påstanden at de ble ofre for "Holocaust". Poll: 40% of Israeli Arabs believe Holocaust never happened Så mye for holocaust-påstanden din. De emigrerte. One Third of the Holocaust—A holocaust denial movie on the subject of Treblinka,Sobibor, and Belzec * On the map we see a water well surrounded by burial pits. The water well would have been contaminated. The storytellers didn't think of that. If you're going to get off a train, and get gassed within the hour, and then thrown into a pit; what is the point of a haircut? Yet that's part of the story. * Engine exhaust seems like the best way to make carbon monoxide gas, if you're not a chemist, that is. * Wasn't the holocaust completely documented at Nuremberg? Yes it was. If you consider 20 minutes of courtroom time a thorough documentation of 1.5 million deaths. * We look at a model of the gassing building that supposedly killed nearly the population equivalent to San Francisco, and find it odd that the building entrance didn't even have a set of double doors. * An article in February 1943 first brought the holocaust story to mainstream America. The article also mentioned six million--an uncanny number to throw out since the supposed fact hadn't happened yet. * We use 3-D modeling to show that the burial space at Treblinka is too small. Way too small. The storytellers figured a few large pits would suffice for 700,000 bodies. It's too small also, and we use the Rose Bowl Stadium during the Rose Bowl Game to show that. Watch episode 11 first or this chapter won't make sense. * There's some elements that the storytellers forgot about. Outdoor cremation fires in the middle of winter, for instance, might work better if they had a roof over them. You know, for when it rained and stuff. * At Sobibor they tried to dig an escape tunnel. They could only dig down 5 feet because they said there was a danger of striking water past that. One problem the storytellers forgot about: the burial pits are described as 23 feet deep. * Excerpt: "We're going to cremate a leg of lamb at the beach as a way to better understand the outdoor cremation process." * We also look at the following question: "What happened to the Jews of Europe? Did they just disappear out of thin air?" We look at it, and answer it. http://holocausthand...hp?page_id=1001 Hva tror du jeg driver med i denne tråden? Jeg finner jo argumenter opp og argumenter ned om at Holocaust aldri skjedde. 1/3 of holocaust dokumentaren er delt opp i deler. Du trenger bare den biten som viser til kilder fra holocaust offerene selv hva som skjedde med dem. Det var ikke før mot slutten av krigen da de allierte bombet vareforsyningene at det ble farlig å bo i leirene. Før det var det mye tryggere å bo der enn å befinne seg på frontlinjen. Men det var ingen problem å flytte dem alle til noen leirer? De emigrerte som sagt, de gjorde ikke alle det samtidig. Hvor kom alle israelere ellers fra? Tilfeldige folk som flyttet til Israel da kanskje, som ikke er jødiske? Se dokumentar delen. Du har vel også noe å vise til at ingen av dem kan refereres tilbake til sine tidligere polske statsborgerskap? Mange er med på sionist konspirasjonen og lyver derfor. Hvordan kan de vite hvor de kom i fra? Så du påstår at 3 000 000 polsktalende jøder tok seg til Israel uten å bli oppdaget av noen på veien, og at styresmaktene ikke hadde evner til å finne ut hvor disse millioner av innvandrere kom fra? Kanskje du burde lese litt om jødisk innvandring til britiskkontrollert Palestina? Rundt 170 000 polske jøder innvandret til Palestina mellom 1881 og 1948. http://en.wikipedia.org/wiki/Aliyah#Statistics Men selvsagt lyger britene og alle jødene og alle palestinerene? 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Der ser du kanskje grunnen til at du er såpass alene. Du taler til de allerede frelste. Du vinner ikke flere om du kaller folk bevisstløse. I dette tilfellet så var det faktisk meg selv jeg mente, jeg var "bevisstløs" i den tiden da jeg trodde på jødenes løgner. Hvis andre ikke tåler å høre dette om seg selv så er det ikke mitt problem,. Jeg var bevisstløs da jeg trodde ukritisk på jødenes løgner, det samme er de som gjør det i dag. Det er sannheten, og jeg sier sannheten og holder ikke igjen eller pakker ting inn i bomull. Jeg prøver ikke å "vinne noen" Om du foretrekker å fortsette å tro ukritisk på det jødene sier , så er det ok for meg, det er du som må ta konsekvenseene når den tid kommer. Jeg prøver bare å fortelle sannheten om det såkalte "holocaust" Og det er uansett opp til deg selv hva du helst vil tro. Det hadde vært interessant å få vite hvordan du fant ut det, og det til og med snart. Hvilke (de må ha vært ganske åpenbare) beviser var det du så som historikere flest - og folk som meg - har oversett? Det må jo være noe fundamentalt, siden du fant det så snart, samtidig noe som andre går glipp av. Med mindre du mener vi alle er kjøpt og betalt burde jo disse bevisene være tydelig for oss alle. Folk flest finner ikke ut det jeg fant ut, fordi de er hjernevasket og full av fordommer. Jeg var det også, men jeg klarte å bryte ut og kvitte meg med mine fordommer. Bevisene er tydelig og åpenbare for dem som ikke er hjernevasket og full av fordommer. Jeg har lagt ut mange av bevisene her i denne tråden, men mye bare oversett, og mye blir slettet av sensuren. Spesielt videoer. Når dokumentasjonen blir slettet gjentatte ganger, så er det ganske naturlig at de fleste blir lei og forlater tråden, slik mange også har gjort. Når moderatorene åpenlyst sier at de ble moderatorer for å kunne slette innlegg de ikke liker osv. så forstår jo de fleste hva som skjer når moderatorene er like politisk korrekt som flertallet på forumet. Det bekymret deg ikke at den er ansett som et falsum? Hva var det som overbeviste deg om at den var ekte? Og hvis det ikke bekymret deg, var det fordi du allerede hadde bestemt deg for hva du skulle tro på? Når jødene sier at zions vises protokoller er et falsum så sier de det fordi de ikke vil at folk skal lese dem. Det er hovedsaklig to ting som overbeviser meg om at zions vises protokoller er ekte. Det første er at ting har skjedd ganske nøyaktig slik de ble beskrevet i zions vises protokoller for over 100 år siden. Og det andre er jødenes "hellige"bok, den babylonske talmud. Den babylonske talmud inneholde jødenes lære, og alle jøder må studere talmud. Når jødene sier de studerer Bibelen, så er det i virkeligheten den babylonske talmud de studerer. 1 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Bevisene er tydelig og åpenbare for dem som ikke er hjernevasket og full av fordommer. Like åpenbare som bevisene for at et false-flag terroranslag skulle skje under OL i London og for at Israel for noen dager siden invaderte Libanon? Ser du virkelig ikke at du ukritisk sluker alt som støtter opp opp ditt verdensbilde, selv om det gjentatte ganger viser seg å være feil? Og ser du ikke at det blir vanskelig å ta det du skriver seriøst med dette i bakhodet? Jeg har lagt ut mange av bevisene her i denne tråden, men mye bare oversett, og mye blir slettet av sensuren. Spesielt videoer. Og der kom martyr-kortet igjen. Videoer blir ikke slettet pga. innhold, men fordi det tydeligvis er for vanskelig for enkelte å argumentere for hva kildene deres viser. Spamming er visst det eneste man evner. Når dokumentasjonen blir slettet gjentatte ganger, så er det ganske naturlig at de fleste blir lei og forlater tråden, slik mange også har gjort. Det må være tidenes positive reformulering. En annen måte å si det på er at enkelte ikke evnet å forholde seg til noen fastsatte regler for tråden som gjelder for alle og i stedet gikk til verbale angrep på motdebattanter og moderatorer, med utestengelse som resultat. Endret 17. mai 2013 av Hugo_Hardnuts 1 Lenke til kommentar
Holoskeptiker Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Like åpenbare som bevisene for at et false-flag terroranslag skulle skje under OL i London og for at Israel for noen dager siden invaderte Libanon? Ser du virkelig ikke at du ukritisk sluker alt som støtter opp opp ditt verdensbilde, selv om det gjentatte ganger viser seg å være feil? Og ser du ikke at det blir vanskelig å ta det du skriver seriøst med dette i bakhodet? Personfokusert er vi? Spamming er visst det eneste man evner. Si det til herr "Hurr Durr Hva skjedde med 2900000 millioner polske jøder (link til dustepedia) Hurr Durr", det er neppe noen som har spammet mere enn han. Det må være tidenes positive reformulering. En annen måte å si det på er at enkelte ikke evnet å forholde seg til noen fastsatte regler for tråden som gjelder for alle og i stedet gikk til verbale angrep på motdebattanter og moderatorer, med utestengelse som resultat. Det ble best sagt i tilbakemeldingstråden at informasjon som setter holocaust i dårlig lys ikke vil bli tillat. Det er den virkelige hensikten til sensuren. Så nei.. du tar feil, det gjelder ikke alle. Lenke til kommentar
Holoskeptiker Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Problemet er at det er dømt til å bli en "holocaust skjedde ikke"-tråd. Den virkelige årsaken til modereringen. Eller rettere sagt sensureringen. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Personfokusert er vi? Ja, når Balty-boy presterer å kalle motdebattantene sine for ukritiske og hjernevaskede, så mener jeg det er på sin plass å påpeke hvilke håpløst ukritiske uttalelser han har kommet med tidligere. Si det til herr "Hurr Durr Hva skjedde med 2900000 millioner polske jøder (link til dustepedia) Hurr Durr", det er neppe noen som har spammet mere enn han. Registrerer bare at ingen av dere har klart å gjøre rede for hvor de faktisk ble av. Det ble best sagt i tilbakemeldingstråden at informasjon som setter holocaust i dårlig lys ikke vil bli tillat. Det er den virkelige hensikten til sensuren. Så nei.. du tar feil, det gjelder ikke alle. Dere er flinke til å ta ting ut av sammenheng... Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Beklager, jeg visste ikke at du var så hårsår. Enten snakker man om sak eller så lar man være. Følelser er bare en reaksjon, så det kommer an på deg om du tenker logisk. Så kjære lille deg, Neivel, du er altså psykopat. hva er problemet med tallet 12mil drepte under holocaust når de fleste kilder sier 9-11mil når man inkluderer alle folkemordene utført av nazistene? Her bare fortsetter du å operere med nominalisme i tillegg til at det var også flere holocaust på gang. Du må være den eneste som i hele verden som påstår dette. Denne tråden handler om jøde holocaust da omtrent ingen vet hva holocaust betyr, det betyr egentlig folkemord, denne tråden handler om jødene ble utsatt for et holocaust. Holocaust tall sjokkerer forskere Mens Nuremberg prosessen tok 20 minutter, sier man plutselig i dag at omfanget var mye større. Først oppjusterte man dødstallene fra dødsleirene for så å nedjustere dem, Auschwitz fra 4 millioner til 1.5 millioner, og mange år senere skal amerikanske sionister fortelle oss at tallene var plutselig 4-5 ganger større. Det er noe annet som sjokkerer og det er sauenes vilje til å ikke kunne tenke kritisk. Hvordan var det med damptrykket igjen? Hvordan var det med temperaturen for HCN? Hva med å sette rævva si over tinnboksen slik at ikke noe gass siver ut? Mennesker ble gasset, bøkene som de overlevende skulle selge, døde kan ikke skrive de skjønner du. De ble debunket i dokumentaren jeg linket til. Mye av det de "overlevende" skrev er feil. De overlevende er de som ikke ble tatt av sult og sykdommer, og overlevde de alliertes bombetokter. gassing ble brukt til å drepe mennesker, men det visste du kanskje ikke? Gassingen ble brukt på klær og tøy mot tyfus noe som var et (dødelig) problem på den tiden. Det er bare å se på skiltene de allierte hang opp da de allierte kom til leirene. Tyfus er dødelig. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Her er Bjørn Stærk som skriver noe bra slike Holocaustfornektere: http://www.verdideba...9/thread396916/ (...) Vi gjorde vårt beste. Vi satte oss inn i påstandene han kom med. En av de mer etterprøvbare påstandene hans var at det var umulig å bruke gassen Zyklon B til å henrette mennesker i så stor skala som nazistene skulle ha gjort i utryddelsesleirene. Vi undersøkte dette, og fant gode argumenter for at han tok feil. Vi sådde tvil om autoritetene han lente seg på, som ofte viste seg å være amatører med lite troverdighet. Vi tenkte ut gode argumenter for hvorfor det var usannsynlig at noen kunne gjennomføre en så gigantisk historieforfalskning. Klarte vi å overbevise ham? Selvsagt ikke. Men vi holdt stand. I våre øyne vant vi, og vi vant fordi argumentene våre var bedre. Vi vant uten å jukse. (...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå