Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva rager det deg om noen kritiserer eller benekter jøde-Holocaust? Absolutt ingenting skjer om noen kritiserer eller benekter (noe som helst), derfor er det helt ute i det blå at høyere makter (NWO-eliten) ikke vil at sannheten skal komme frem, og sannheten er en helt annen enn det man lærte på skolen. Det eneste en løgn har å frykte er sannheten. Det eneste en sannhet har å frykte er eksponeringen. Man snakker ikke om de over 1 million irakere som har blitt drept og torturert etter USA invasjonen.

Lenke til kommentar

Mange av oss gjør det jo.

 

Husk at hvis vi glemmer eller fornekter fortiden vår så er vi dømt til å gjenta den.

 

Og de over 1 million irakere som har blitt drept og torturert etter USA invasjonen skjer fordi vi glemmer?

Mennesker gjentar seg selv fordi vi er ondskapsfulle. Målet helliger middelet -programmeringen.

Men nå får jeg visst beskjed av en forumveileder om å gå til en annen tråd.

Lenke til kommentar

Adolf Hitler tok makten i Tyskland i 1933. Det var ikke før i 1939 at krigen startet. På disse årene hadde han sørget for å gjenoppbygge både Tysklands økonomi og militære. I tillegg drev Tyskland handel med Sveits gjennom hele krigen, noe begge landene tjente på. (Også en viktig grunn til at Hitler aldri var interessert i å invadere Sveits).

Lenke til kommentar
Invasjonen av Irak i 2003 har for øvrig null likhetstrekk med 2. Verdenskrig og holocaust.

La meg presisere. Dette skjedde etter invasjonen var ferdig, og vi snakker om sivile. Hva er det vi har glemt sånn at over 1 million irakere blir drept og torturert lenge etter invasjonen er ferdig?

Lenke til kommentar

Adolf Hitler tok makten i Tyskland i 1933. Det var ikke før i 1939 at krigen startet. På disse årene hadde han sørget for å gjenoppbygge både Tysklands økonomi og militære. I tillegg drev Tyskland handel med Sveits gjennom hele krigen, noe begge landene tjente på. (Også en viktig grunn til at Hitler aldri var interessert i å invadere Sveits).

 

Hitler hadde tjent mer på å invadere landet hvis de hadde slik rikdom.

 

Men nazi jødehatet startet lenge før 2.verdenskrig:

http://en.wikipedia.org/wiki/Kristallnacht

Likevel fortsatte jødiske bankmenn å finansiere og gi lån til nazistene.

 

Hva med den ukjente (britisk agent?) mannen Hitler som plutselig fikk masse penger til å bygge opp Tyskland til å bli en krigsmakt nasjon? Hva i alle dager... Hadde man ikke tatt lærdom av 1.verdenskrig om å ikke gjenta historien? Det skulle enda en verdenskrig til startet av Tyskland før man tok lærdom om å ikke bygge opp Tyskalnd til å bli en militærmakt: [..] Then we come into the 1930's and the rise of Hitler. Hitler was also funded by Wall Street through the Industrialist I.G. Farben. Let's test the theory of follow the money. Here is a little known corporal with no money meeting in a beer hall in Munich with only about 12 men. In a seriously depressed and defeated country, there begins to rise another military dictatorship. By 1934 the Nuremberg Rallies were in place and Germany was rebuilt. In that countries' economy who had that much money to rebuild Germany into a powerful country which marched across Europe and almost defeated Russia in the first 24 hours of Case White (The invasion of Russia)? The answer is the bankers of the USA and England. In fact, a banker named Bernard Baruch was President Roosevelt's personal advisor during World War 2. Baruch made $200 million dollars as a result of World War 2. During WW2 the Rockefellers were selling oil to the Germans from their Standard Oil concern in Argentina. - by Dr. Ken Matto

 

Selger olje til en som er i ferd med å gjøre om Europa det EU gjør i dag. Det som er vanlig er at man isolerer og slutter å handle med nasjoner som er en trussel, men det å overta Europa var ikke en stor nok trussel? Ikke rart Iran og Nord-Korea blir handelsblokkert fordi de ikke er en stor nok trussel mot verdensfred :roll:

Lenke til kommentar

Have you ever wondered how Adolph Hitler - a mediocre painter of Austrian origin - transformed himself into Germany's Fuhrer during the 1930s and 1940s?

 

How Bush's grandfather helped Hitler's rise to power

 

Globalistene prøvde å forene Europa om til en superstat med makt, men greide det ikke. Nå gjør de det med den økonomiske metoden.

 

"We shall have world government, whether or not we like it. The question is only whether world government will be achieved by consent or by conquest."

 

For dem som spiller Starcraft 2, sjekk mapet med rulleteksten "NWO: Silent Takeover".

Lenke til kommentar

Circa 3 000 000 jødiske polakker døde.

90% av jødene i polen døde.

10% av de ikkejødiske -- inkludert polske soldater -- døde.

~10% av jødene som ble med i den russiske armeen for å kjempe mot Nazistene døde.

 

Forklar gjerne hvorfor og hvordan 3 000 000 polakker døde i "arbeidsleirer".

 

Et eksempel jeg liker:

 

Nazistene fraktet 50 000 jødiske polakker: kvinner, barn, eldre og menn -- hvorav bare to tredeler var i stand til å arbeide til Auschwitz-Birkenau.

De døde av Tyfus.

 

...

 

Og dette er historien dere holocaustfornektere tror på?

Da kan de jo få lov til å fortelle meg:

Hva ville dere holocaustbenektere gjort etter at de første 150 000 døde av sykdom?

Ville dere også bare fortsatt og håpet at det gikk bedre med de 2 750 000 neste?

 

Hvorfor trengte Auschwitz-Birkenau 46 krematorieovner?

Hvorfor fantes det ikke slike i andre leirer av samme størrelse?

Det henger ikke på greip -- selv om det er møkk.

Endret av Rampage
Overdreven spamming fjernet.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hitler hadde tjent mer på å invadere landet hvis de hadde slik rikdom.

Nei. Hadde Sveits blitt okkupert hadde det mistet sin rikdom, fordi ingen på den andre siden lenger ville handlet med dem. Sveits nøytralitet (man kan diskutere hvor reell den var) gjorde dem ideelle som mellommenn.

 

Men nazi jødehatet startet lenge før 2.verdenskrig:

http://en.wikipedia....i/Kristallnacht

Likevel fortsatte jødiske bankmenn å finansiere og gi lån til nazistene.

Utallige innlegg fra forumets ulike benektere har tvert om hevdet at jødene gikk til boikott av Tyskland lenge før krigen. Du mener altså at dette ikke stemmer?

 

Det kan ikke være lett å være jøde: Om de boikottet hadde de skylden, om de ikke boikottet hadde de skylden...

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Men nå har det seg slik at jeg bruker de 3 millioner polske jødene som ble drept som følge av den tyske okkupasjonen av polen -- fordi disse nesten 3 000 000 jødene er oppført med personnummer og eiendom og adresser i det polske manntallet, og utgjør den største gruppen jøder som ble utryddet.

 

DERSOM vi antar at 10% av dem døde som følge av krigshandlinger, så gjenstår 2 700 000 polske jøder som ville overlevd.

 

Og 6 000 000 eller 5 700 000 eller 4 500 000 er irrelevant:

Du kan jo forsøke å komme på EN ENESTE GOD GRUNN til å huke inn kvinner og barn og eldre og uføre og lempe dem inn i fangeleirer uten produksjonsmuligheter.

Og så komme på en god grunn til å lempe inn millioner av dem -- etter at millioner av dem allerede har omkommet i disse leirene.

 

...

 

Og så kan du fortelle meg hvorfor Topf und Sohne fikk en kontrakt på 46 likbrennere i Auschwitz-Birkenau alene -- hvor kravet til masseforbrenning var prioritert over kravet til anstendig og verdig kremasjon, før de store dødstallene kom.

Hva tror du reperatørene og installatørene av disse ovnene tenkte om saken?

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Og så stopper vi med innlegg bestående utelukkende av linker, det er visse krav til egenprodusering i innleggene her. Videre så vil innlegg bestående utelukkende av linker fjernes. Kommentar tas som vanlig på PM eller i egen tråd
Endret av Rampage
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Likevel fortsatte jødiske bankmenn å finansiere og gi lån til nazistene.

 

 

Jeg retter opp setningen din:

 

Likevel fortsatte bankmenn å finansiere og gi lån til nazistene.

 

mye sier meg at over all tid, og i alle henseender, forandre aldri rasen "bankmenn" seg

 

:)

 

Edit: opprett en egen tråd i tilbakemeldings-delen av forumet "Skeptiker2013"

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Beklager OT, men jeg har ikke altfor mye å tilføre denne diskusjonen, rent bortsett fra himling med øynene. Denne påstanden traff meg imidlertid:

 

Olja kommer fra magma. Men ikke si det høyt for da kommer illuminati agentene og tar deg bort. Man må bare la NWO agendaen få gå sin gang.

 

Høres helt spinnvilt ut, spør du meg. Hvem i all verden er det som tror dette, og hvorfor? Send meg gjerne en link på PM om du ikke mener det hører hjemme i tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...