Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Hvorfor tror du automatisk at det var bare jøder nazistene drepte ?

 

Det har jeg aldri sagt! Og jeg utfordrer deg herved til å finne ET ENESTE innlegg hvor jeg har sagt det!!! Jeg har hele tiden sagt at nazistene drepte både jøder og andre de så på som "uønskede". Men det var et klart flertall av jøder så det er naturlig at jødene for mest oppmerksomhet. Også fordi det var jødene Hitler alltid hakket på i årene før han kom til makten.

 

Og hvorfor går du automatisk ut fra at disse jødene som du mener ble drept ble sendt i gasskammer og gasset hjel ?

 

Ikke alle ble det, men mange. Igjen kan du se til å finne et eneste innlegg hvor jeg har hevdet at alle jødene som ble drept av nazistene ble gasset i hjel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For alle som kommer med den minste kritikk av jødene blir jo forsøkt latterliggjort og mobbet på alle mulige måter.

 

Regelrett løgn! Bare spør meg som har kritisert Staten Israel i hver eneste tråd som har handlet om konflikten Israel-Palestina samt andre, tilsvarende tråder. DU må gjerne også undersøke tråden jeg har opprettet hvor jeg stiller spørsmål med om Staten Israel er det nye Nazi-Tyskland. Noen av motstanderne der kommer bare med tulleinnlegg, men ikke alle. Så det er altså ikke slik at folk blir hverken latterliggjort eller mobbet for å kritisere jøder!

 

Nå har ikke holocaust bare med jøder å gjøre heller. Uansett så er saken at benekterne/betvilerne av holocaust bare kommer med spydigheter og personangrep istedenfor å komme med et eneste konstruktivt innlegg og det er derfor de blir latterliggjort!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har jeg aldri sagt! Og jeg utfordrer deg herved til å finne ET ENESTE innlegg hvor jeg har sagt det!!! Jeg har hele tiden sagt at nazistene drepte både jøder og andre de så på som "uønskede". Men det var et klart flertall av jøder så det er naturlig at jødene for mest oppmerksomhet. Også fordi det var jødene Hitler alltid hakket på i årene før han kom til makten.

 

Ingen jøder ble drept i gasskammer.

 

Men også jøder ble drept, og mange både jøder og andre døde av tyfus og andre sykdommer i konsentrasjonsleirene.

Også de allierte var plaget av tyfus epidemier.

 

At flertallet av de sivile som ble drept av tyskerne under krigen var jøder er ganske enkelt ikke riktig.

For det var ganske enkelt ikke mange nok jøder, så selv om tyskerne hadde drept alle jødene i Europa, så ville de likevel ikke klart å opp nå å drepe flere jøder enn antallet ikke-jødiske sivile som ble drept.

 

Men tyskernes mening med å samle jødene var opprinnelig å sende dem til palestina, etter avtale med jødenes ledere og da spesielt familien Rotschild som står som eier av landet Israel.

Lenke til kommentar

Regelrett løgn! Bare spør meg som har kritisert Staten Israel i hver eneste tråd som har handlet om konflikten Israel-Palestina samt andre, tilsvarende tråder. DU må gjerne også undersøke tråden jeg har opprettet hvor jeg stiller spørsmål med om Staten Israel er det nye Nazi-Tyskland. Noen av motstanderne der kommer bare med tulleinnlegg, men ikke alle. Så det er altså ikke slik at folk blir hverken latterliggjort eller mobbet for å kritisere jøder!

 

Å kritisere Israel er for tiden pk blant sosialister i Norge, så det er ok. Men jødene(zionistene) også skalt kristne zionister, liker det ikke og de prøver å stoppe også slik kritikk bla ved å bruke ordet "antisemitt"

 

Men når noen prøver å avlive myten om "holocaust" da klikker det også for de som kritiserer Israel, og alle midler blir brukt for å kneble disse "avvikerne fra den rette religionen"

 

Jeg vet at du har kritisert Israel, men det var altså ikke dette jeg mente.

 

Nå har ikke holocaust bare med jøder å gjøre heller. Uansett så er saken at benekterne/betvilerne av holocaust bare kommer med spydigheter og personangrep istedenfor å komme med et eneste konstruktivt innlegg og det er derfor de blir latterliggjort!

 

 

Med holocaust så mener jødene gassingen av jøder under krigen og ikke noe annet. Og det er dette holocaustet som er en myte, det skjedde aldri.

 

Jeg mener vi har kommet med mange fornuftige argumenter, og lagt fram mye dokumentasjon.

Fra mitt synspunkt så er det de holocausttroende som kun har kommet med personangrep og spydigheter, og det er forøvrig stort sett det jeg møter i alle tråder. For å være uenig med de politisk korrekte tåles ikke.

 

Og jeg vet godt at vi blir latterliggjort fordi vi ikke har politisk korrekte meninger. Det kalles visst for karakterdrap, og det er slikt som spesielt sosialister liker å utsette sine "fiender" for.

Lenke til kommentar

Ingen jøder ble drept i gasskammer.

 

Jo, en god del av dem. Andre "uønskede" også. Faktisk beordret Hitler militære middler for å øke deportasjonen av jøder til konsentrasjons/dødsleirene hele tiden, selv da de allierte styrkene var vel i land og alle utenom Hitler og hans mest fanatiske støttespillere som for eksempel. Gobbels innså at situasjonen var håpløs og krigen var tapt! Det burde ikke være veldig vanskelig å innrømme at dette er sant når leirene står der den dag i dag samt brev, ordre og andre dokumenter finnes den dag i dag.

 

Men også jøder ble drept, og mange både jøder og andre døde av tyfus og andre sykdommer i konsentrasjonsleirene.

 

Hvis du hevder at jøder ble drept og du i tillegg tar med tyfus, hvordan mener du da at jødene som ikke døde av tyfus ble drept?

 

Også de allierte var plaget av tyfus epidemier.

 

De lot ikke fanger eller andre regelrett dø av tyfus uten å bry seg. De allierte styrkene var de eneste rene og gode under denne krigen! Både nazistene og sovjeterne oppførte seg som halvskapte, blodtørste og sjelløse dyr!

 

At flertallet av de sivile som ble drept av tyskerne under krigen var jøder er ganske enkelt ikke riktig.

For det var ganske enkelt ikke mange nok jøder, så selv om tyskerne hadde drept alle jødene i Europa, så ville de likevel ikke klart å opp nå å drepe flere jøder enn antallet ikke-jødiske sivile som ble drept.

 

Hvilket flertall tenker du på? Dem som ble drept i konsentrasjons/utryddelsesleirene eller dem som ble drept i kamphandlingene? Klart at flertallet i kamphandlingene av de drepte i kamphandlingene ikke var jøder. De eneste jødene som kjempet istedenfor å flykte var de jødiske selvforsvarsstyrkene. (Bla. Ariel Sharon og Moshe Dayan var med her).

 

Men tyskernes mening med å samle jødene var opprinnelig å sende dem til palestina, etter avtale med jødenes ledere og da spesielt familien Rotschild som står som eier av landet Israel.

 

Noen jøder fikk stikke av. Bla. den tyske jødiske doktoren som hadde behandlet Hitlers mamma mange år tilbake i tid. De fleste ble satt i gettoer og med tiden utryddet. Hitler ytet ønske om et Europa og helst en verden uten jøder lenge før han kom til makten og startet krigen samt holocaust.

Lenke til kommentar

Å kritisere Israel er for tiden pk blant sosialister i Norge, så det er ok. Men jødene(zionistene) også skalt kristne zionister, liker det ikke og de prøver å stoppe også slik kritikk bla ved å bruke ordet "antisemitt"

 

Jeg vet. Og jeg har selv påpekt det utallige ganger.

 

Men når noen prøver å avlive myten om "holocaust" da klikker det også for de som kritiserer Israel, og alle midler blir brukt for å kneble disse "avvikerne fra den rette religionen"

 

Det går ikke ann å motbevise et historisk fakta. Og ettersom det faktaet vi snakker om (holocaust) er så godt dokumentert som det er vil neppe noen klare å avlive minnet om det heller. Holocaust har for øvrig ingen ting med religion å gjøre.

 

Jeg vet at du har kritisert Israel, men det var altså ikke dette jeg mente.

 

Så hvorfor nevnte du Israel? Det landet er ikke synonymt med jøder selv om regjeringen vil bli anerkjent som en jødisk stat. Nå er det heller ikke alle israelske jøder som er religiøse og av de religiøse så må du dele dem opp i de sekulære, de ortodokse og de hasjemittiske (ultraortodokse). Og de har svært forskjellig syn både på jødedommen og på Staten Israel.

 

Med holocaust så mener jødene gassingen av jøder under krigen og ikke noe annet. Og det er dette holocaustet som er en myte, det skjedde aldri.

 

Med holocaust så mener man både forfølgelsen av jøder og andre "uønskede" så vel som massemordet på dem. Og mordene besto langt ifra bare av giftgass.

 

Jeg mener vi har kommet med mange fornuftige argumenter, og lagt fram mye dokumentasjon.

Fra mitt synspunkt så er det de holocausttroende som kun har kommet med personangrep og spydigheter, og det er forøvrig stort sett det jeg møter i alle tråder. For å være uenig med de politisk korrekte tåles ikke.

 

Da mener jeg seriøst du burde lese igjennom alle tråder hvor dette har blitt tatt opp samt tråden hvor reglene for denne diskuteres!

 

Og jeg vet godt at vi blir latterliggjort fordi vi ikke har politisk korrekte meninger. Det kalles visst for karakterdrap, og det er slikt som spesielt sosialister liker å utsette sine "fiender" for.

 

Dere blir latterliggjort fordi dere aldri klarer å overbevise noen om noe som helst og bare kommer med disse samme bildene, de samme linkene, de samme videoene og de samme påstandene gang på gang.

 

Og en gang for alle: Hvorfor er Tyskland så interessert i å fordømme holocaust og gjøre opp for det ovenfor Staten Israel dersom det aldri var noe holocaust? Om noen i tillegg til jødene måtte vite at det var løgn så måtte det jo være nettopp tyskerne!!!

Endret av M-Mathias_coca-cola
Lenke til kommentar

Mine favorittvitner:

 

-Reperatørene av Topf und Sohne sine 46 (?)krematoriumovner i Auschwitz Birkenau *

-Franz Suchomel

-Det polske folkeregisteret, som etter krigen savnet over 2 950 000 jøder -- som aldri krevde erstatning, sine hus eller bankkonti, aldri søkte om pass eller sykehusplass eller lån igjen etter at de forsvant.

(De var ikke på Madagascar, de var ikke i Israel -- de var som forduftet.)

 

* 46 krematorieovner i EN fangeleir.

Eller, om du vil: 46 krematorieovner i en FANGELEIR?

Nei.

 

For ikke å nevne uansvarligheten dersom man av en eller annen forskrudd grunn skulle klare å tro at det var en fangeleir:

Hvor mange fanger var det plass til i Auschwitz Birkenau tror dere -- UTEN at det ble fare for liv og helse, i et tyskland med matmangel?

 

Holocaustfornektere er i en klasse for seg.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
Lenke til kommentar

“If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it. The lie can be maintained only for such time as the State can shield the people from the political, economic and/or military consequences of the lie. It thus becomes vitally important for the State to use all of its powers to repress dissent, for the truth is the mortal enemy of the lie, and thus by extension, the truth is the greatest enemy of the State.” - Joseph Goebbels

 

Hvorfor tror du det er forbudt å kritisere jøde-holocaust i flere land?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...