Bidalaka Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Det vil likevel være slutt både for dem og jødene om ikke lenge, sannheten lar seg ikke undertrykke i lengden og løgnen vil bli avslørt, og da blir det ikke noe fordel å være jøde eller en av disse troende som hjelper jødene med å spre løgnen. Du glemte et "Hallelujah!" i prekenen din. Hva er det egentlig som skal skje når myten om Holocaust blir avslørt? Et Holocaust? Endret 2. juli 2012 av Bidalaka 7 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Helt enig. Deres tro. Vi andre har beviser, som gjør at vi kan vite. Det hjelper ikke å prøve å snu dette rundt for å få det til å se ut som at holocaust er bevist, og at det er vi som tror osv. For vi tor jo uansett ikke på jødene og det hellige holocaust, det er det dere jødetilbedere som gjør. Og alt er en løgn, hovdsaklig basert på påstander fra jødene og deres allierte som sto igjen som vinnere etter krigen. Det er vel ingen andre enn du som kan klare å få det til at det er de som sier at holocaust aldri har skjedd som tror på jødene og det hellige holocaust. Når du sier du har "beviser" så vet du selv at det er løgn og du har ingen, men du tror at dette er et slags pokerspill og du prøver så godt du kan å bløffe og håper at ingen vil se deg. Endret 1. juli 2012 av Baltazar94 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Hva er det egentlig som skal egentlig skje når myten om Holocaust blir avslørt? Et Holocaust? Ja det kan du jo bare fortstte å lure på inntil den tiden kommer da jødene og deres støttespillere må stå til ansvar for de løgnene og de lidelser de har vært årsak til. Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg kan svare på hva som skjer når man når en kritisk masse. Folk kommer til å se med andre øyne på jødedom og jødiske institusjoner som f.eks B'nai B'rith og frimureriet. Støtte til Israel vil forsvinne, ingen mere Aipac, Israels venner og lignende. Federal reserve vil opphøre, jødisk-inspirert multikultur vil stoppe, krigene i midt-østen vil bli eksponert som jødiske proxykriger. Økonomisk og militær støtte til Israel vil opphøre, sympatien vil forsvinne og Palestina vil etter all sansynlighet bli frigjort. Fred på jord. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg kan svare på hva som skjer når man når en kritisk masse. Og hvordan går det med denne kritiske massen? Nærmer den seg? Fred på jord. Intet mindre. Geir 2 Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Å ja, den nærmer seg med stormskritt. Det er selvsagt vanskelig å se i et hedensk og hjernevasket land som Norge hvor befolkningen er formet fullstendig i tråd med de utvalgtes ønsker, men i f.eks Amerika som nå står på kollapsens rand så ser folk med andre øyne på historien. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg går ut fra at vi må ta ditt ord på det. Eller har du kanskje noen kilder på disse endetidsvarslene? Geir 2 Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hvem sier at det dreier seg om noen endetid? Kanskje en ende for en liten minoritets dominans og undertrykkelse av en majoritet. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 OK, kilder på at enden nærmer seg - i USA - for en liten minoritets dominans og undertrykkelse av en majoritet, da. Kanske noe sånt som denne gallupen? PRINCETON, NJ -- For the first time since 1991, more than 6 in 10 Americans -- 63% -- say their sympathies in the Middle East situation lie more with the Israelis than with the Palestinians. Fifteen percent side more with the Palestinians, down slightly from recent years, while a combined 23% favor both sides, favor neither side, or have no opinion. KIlde: Gallup 2 Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Baltazar og EoZ, godtar dere at Tyskerne drev et eutanasiprogram før, og noe inn i krigen, der de tok livet av handicappede og andre uønskede borgere, bla med gass, det såkalte Aktion T4, eller benekter dere det også? 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Helt enig. Deres tro. Vi andre har beviser, som gjør at vi kan vite. Det hjelper ikke å prøve å snu dette rundt for å få det til å se ut som at holocaust er bevist, og at det er vi som tror osv. For vi tor jo uansett ikke på jødene og det hellige holocaust, det er det dere jødetilbedere som gjør. Og alt er en løgn, hovdsaklig basert på påstander fra jødene og deres allierte som sto igjen som vinnere etter krigen. Det er vel ingen andre enn du som kan klare å få det til at det er de som sier at holocaust aldri har skjedd som tror på jødene og det hellige holocaust. Når du sier du har "beviser" så vet du selv at det er løgn og du har ingen, men du tror at dette er et slags pokerspill og du prøver så godt du kan å bløffe og håper at ingen vil se deg. Det er synd du ser slik på det, for det du egentlig sier rett ut er at ingen beviser kan overbevise deg, noe som indikerer til oss andre at deg er det absolutt ikke noen vits å diskutere med. Og det er jeg egentlig helt enig med. Du har sett lyset på samme måte som nyfrelste religiøse, og er ikke mottagelig for fornuft eller beviser. 3 Lenke til kommentar
traveldag Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Joda. Det ante meg at du kom til å nevne lederen for IHR som sikkert har blitt utsatt for terror. morsomt hvordan du trenger beviser på alle mulige selvfølgeligheter, men så fort det oppstår en situasjon der noe er uvisst så trekker du konklusjoner ut av intet. Konspirasjonsteoretiker i et nøtteskall 4 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Politiets beklagelse overfor jødene etter 70 år fra http://www.diskusjon...ic=1476085&st=0 Politiets unnskyldning overfor jødene har sittet langt inne, men 70 år etter den tragiske jødedeportasjonen, tar den nye politidirektøren ordet beklagelse i sin munn. Odd Reidar Humlegård fikk sist uke fast jobb som politidirektør. En av hans første embetsgjerninger var å fremføre en unnskyldning fra norsk politi for etatens medvirkning til jødedeportasjonene under krigen. Gjesp, jeg er lei alt rundt det jødiske holocaust. Ja, det var en tragedie, men det må være måte på hvor ofte vi er nødt til å bli påmint. Det ble faktisk systematisk jobbet for å drepe andre folkegrupper også under krigen... Det er det som er formålet. Odd Reidar Humlegård er globalist liksom Grete Faremo. Krigen mot Hitler var en globalistisk krig, godt planlagt. Når politiet ber om unnskyldning -> da må holocaust-historien være sann, eller hadde de ikke behøvd mye å be om unnskyldning. http://no.wikipedia...._Humleg%C3%A5rdOdd Reidar Humlegård (født 1961) er fra Porsgrunn og er politidirektør i Norge.[1] Han har bakgrunn fra Forsvaret, og var tidligere sjefskonsulent ved DNV Consulting. Har vært ansatt i politiet siden 1984, og ble sjef for Utrykningspolitiet i 2003, og videre sjef for Kripos i 2009.[2] Han har vært aktiv i TISPOL (European Traffic Police Network) siden 2005. Humlegård ble utnevnt som fungerende politidirektør av justisminister Grete Faremo 17. august 2012, med tiltredelse 20. august, etter at Øystein Mæland trakk seg fra stillingen dagen før.[1] 23. november 2012 ble han utnevnt til ny polidirektør. Denne måten å formidle den offisielle holocaust-historie går under radaren for kritisk sans hos folk, spesielt barn. Barn programmeres til å tro på den offisielle holocaust-historien. Enhver meningsmåling viser det. Hvis noen lurer på hvorfor`... her er svaret Tilsvarende metode brukes i New York for å få folk til å tro på den offisielle 911-historien. Politiet har øvelse opptil hver dag "mot terrorisme". Endret 27. november 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Holocaust blir brent inn i skallen på folk allerede på barneskolen og så blir de bombardert med filmatiseringer, skjønnlitteratur og meningsløse artikler som voksne. Er ikke rart at folk har problemer med å stille spørsmål under slike omstendigheter. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Er globalist favorittordet ditt, Rosario? Du må lære deg å begynne å bruke kilder som faktisk sier noe om det du hevder. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Det virker for en gammel nettdebattant slett ikke som folk har problemer med å stille spørsmål. Problemet er at spørsmålene stort sett stilles av folk som tror de vet svaret. De holocaustskeptiske stiller ikke spørsmål for å lære, kanskje mindre enn de offisielle historskriverne, de stiller spørsmål for demonstrere sin alternative viten. Og nei, Holocaust blir ikke lenger "brent inn i skallen" på skolebarn, tvert om. Et innlegg i Aftenposten idag fra en skolejente fortalte at de ikke skulle på reise med de hvite bussene fordi foreldre og lærere ikke lenger synes det er så viktig. Den store trusselen mot lærdommene fra krigen er ikke benekterne, det er ideen om at tiden leger alle sår... Geir Endret 27. november 2012 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Det virker for en gammel nettdebattant slett ikke som folk har problemer med å stille spørsmål. Problemet er at spørsmålene stort sett stilles av folk som tror de vet svaret. De holocaustskeptiske stiller ikke spørsmål for å lære, kanskje mindre enn de offisielle historskriverne, de stiller spørsmål for demonstrere sin alternative viten. Og nei, Holocaust blir ikke lenger "brent inn i skallen" på skolebarn, tvert om. Et innlegg i Aftenposten idag fra en skolejente fortalte at de ikke skulle på reise med de hvite bussene fordi foreldre og lærere ikke lenger synes det er så viktig. Den store trusselen mot lærdommene fra krigen er ikke benekterne, det er ideen om at tiden leger alle sår... Geir Legg merke til at du med dette innlegget ikke berører noe av det som har med holocaust å gjøre i ganske typisk stil for de som har valgt og velger å fortsette å se bort i fra fjellene med motsigelser. Hvite busser.. gtfo. Holocaust er pensum og jeg i min tid ble tvunget til å høre på historier myntet på barn allerede før fylte 10. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Legg merke til at du med dette innlegget ikke berører noe av det som har med holocaust å gjøre i ganske typisk stil for de som har valgt og velger å fortsette å se bort i fra fjellene med motsigelser. Men det gjorde da ikke du heller. Jeg svarte på ditt innlegg, hverken mer eller mindre. Om du ønsker å se meg eller andre berøre holocaust så er det bare å lese de foriige 160 sidene med innlegg. Hvite busser.. gtfo. Holocaust er pensum og jeg i min tid ble tvunget til å høre på historier myntet på barn allerede før fylte 10. Du er merket for livet, skjønner jeg. Spørsmålet er: Hvorfor oppelvde du det som tvang? Var du allerede som 9-åring benekter? I så fall, hvor hadde du det fra? Det kan selvsagt hende du var et spesielt fremmelig barn og allerede da så "fjellene med motsigelser"... Geir Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) De holocaustskeptiske stiller ikke spørsmål for å lære, kanskje mindre enn de offisielle historskriverne, de stiller spørsmål for demonstrere sin alternative viten. Jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal begynne. Hva er rett i norsk debatt?... med "skeptikere" som gatekeepers (gjett hva slags folk det er ), Holocaust-historie er bare toppen av isfjellet. Hvite busser.. gtfo. Holocaust er pensum og jeg i min tid ble tvunget til å høre på historier myntet på barn allerede før fylte 10. "Holocaust-traumatisering" http://www.haaretz.com/news/study-holocaust-trauma-affects-grandchildren-of-survivors-1.230984 Dr. Miri Scharf found in her research - which was recently published in the scientific U.S. periodical Development and Psychopathology - that these emotional difficulties often manifest themselves when third-generation 18- and 17-year-olds enter the Israel Defense Forces. Endret 27. november 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Men det gjorde da ikke du heller. Jeg svarte på ditt innlegg, hverken mer eller mindre. Om du ønsker å se meg eller andre berøre holocaust så er det bare å lese de foriige 160 sidene med innlegg. Du er merket for livet, skjønner jeg. Spørsmålet er: Hvorfor oppelvde du det som tvang? Var du allerede som 9-åring benekter? I så fall, hvor hadde du det fra? Det kan selvsagt hende du var et spesielt fremmelig barn og allerede da så "fjellene med motsigelser"... Geir For en uærlig person du er. Dette var smålig og lavmål deluxe. Jeg sa ikke på noe punkt at jeg hadde samme oppfatning i dag som da. Tvang, vel, det er ikke slik at jeg hadde noe valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå