Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BelzeGeir har skrevet et innlegg på bloggen sin. Vanligvis ville jeg ikke ha gitt ham oppmerksomhet*, men det illustrerer fint benekternes nivå. En ting er "stridsspørsmål", men han gjentar ting som det overhodet ikke er debatt rundt, og setter opp stråmenn som ingen har påstått eller ingen har sagt. BelzeGeirs problem er at han ikke har lært seg nye argumenter siden han snublet over temaet for noen få år siden.

 

http://gasskammer.blogspot.no/2012/06/gasskammerillusjonen-i-auschwitz.html

 

Bare et par eksempel:

 

*Han hevder at det er problemer å gasse hundretusenvis eller millioner i Krema I, Stammlager. Han vet godt at ingen påstår noe slikt. Det var rundt 10 000 som ble gasset der. Dette er en total stråmann. Og det vet han.

 

*Han hevder at et gasskammer må være hermetisk tett. Zyklon-B ble brukt til desinfeksjon av ymse bygninger i fredstid, og ingen mener at et bolighus eller en fabrikkbygning er hermetisk tett. Konsentrasjonen av HCN i disse tilfellene var også mye større enn det som kreves for å ta livet av mennesker. Allikevel ble det brukt, uten at folk knelet av HCN-forgiftning over hele Tyskland i førkrigstiden.

 

*Utrolig nok kommer BelzeGeir også fortsatt inn på eksplosjonsfaren. Han har blitt fortalt gjentatte ganger over flere år at det er flere tierpotenser i forskjell mellom nødvendig konsentrasjon for å ta livet av mennesker, og det som behøves for at det blir eksplosivt. Han bryr seg ikke, men fortsetter å spre tøv.

 

*Tegningene han har med, illustrerer i følge BelzeGeir at det er direkte forbindelse mellom gasskammeret, og kremeringsovnene. Han har blitt fortalt gjentatte ganger at døren på bildet viser inngangen til heisen, fra etasjen under. Man skal være ganske snøblind for ikke å ha fått med seg at gasskammeret og ovnene i Krema II og III var i forskjellige etasjer. BelzeGeir har blitt fortalt dette mange ganger. Det synker ikke inn.

 

 

---

*BelzeGeir er så desperat for oppmerksomhet nå, at han har åpnet for umodererte, uregistrerte innlegg. Hittil har responsen på innleggene hans vært fint liten.

 

 

 

I all sin enkelhet er BelzeGeir fortsatt den mest oppleste benekteren som har deltatt i denne tråden. Uansett tror jeg faktisk ikke at han mener dette selv. Jeg tror han i sin ensomhet må ha noe som han kan trolle etter oppmerksomhet med. Som nevnt før, hadde han faktisk tatt dette seriøst, ville han ha hatt mer kunnskap om temaet, og ikke minst skjønt at enkelte argumenter blir for dumme, selv for en Holocaustbenekter.

 

Min mening er at BelzeGeir egentlig ikke tror på dette selv.

Endret av Bidalaka
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg tror selvsagt ikke at noen som helst ble gasset der, men du burde for redelighetes skyld legge ved kilde.

 

Før du snakker om redelighet, dokumenter dette du, gutten min:

 

At Gasse-Geir ikke er Belzebob har blitt bevist flere ganger i denne tråden allerede.

 

og at HCN-sporene i Kremaene skyldes brenning av klær i avfallsbrenneren.

 

Chop-chop.

Endret av Bidalaka
Lenke til kommentar

Jeg forsøkte å google, men ble dessverre kun henvist til sider som har interesse av sannheten og ikke propaganda og disse var blant annet http://www.codoh.com, http://www.ihr.org og http://www.rense.com

 

Intet ord stod om dine 10000

 

Igjen, du vet at lederen for IHR har gått ut og sagt at Holocaust faktisk skjedde? Det er jo fint at du anser dem som kilde for sannheten.

 

Når det gjelder 10 000, så er det f.eks. Pressacs anslag. Se http://www.mazal.org/Pressac/Pressac0132.htm

 

Poenget her var ikke nøyaktig hvor mange som ble gasset der, men at antallet i den store sammenhengen var lite. Krema I var et steg på veien, for å eksperimentere seg frem til måten å gjøre det på. Når da BelzeGeir triumferende spør om vi kan se for oss at man gasset millioner i de 6 ovnene i Krema I, så nei, det gjør man ikke, for det er det ingen som påstår. Det blir tøvete argumentasjon, og dette vet han.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Her er fra en artikkel om svindleren Pressac.

 

Why and how he capitulated

So then, ten years ago to the day, on June 15th, 1995, Jean-Claude Pressac capitulated, but the text of that capitulation was made public — discreetly — only in small print at the very end of a book by Valérie Igounet published in Paris in April 2000 under the title Histoire du négationnisme en France (Editions du Seuil). It may be feared that a good number of the book’s readers have paid but scant attention to these two half-pages (651-652) in a great mass of text where the author lets Pressac have his say. Nonetheless they are of capital importance for the history of the “Nazi gas chambers” controversy. On them Pressac states quite simply that, when all is said and done, the official dossier on the Nazi concentration camps is “rotten”. He even adds that the dossier is irremediably “rotten” and that, consequently, it is “bound for the rubbish bins of History”! He draws up a veritable indictment against “memory” which has “taken precedence over history”, against the distortions inspired by “resentment and vendetta”, against the communists and their associations, which have set themselves up as the guardians of a false truth (he does not dare, however, to implicate the Jews and Jewish associations). He says: “Approximation, exaggeration, omission and lying characterise the majority of the accounts of that period”. He asks: “Can things be put back on an even keel?” and answers: “It is too late. An overall rectification is humanly and materially impossible”.

 

http://www.adelaidei...1/faurisson.htm

Lenke til kommentar

Joda. Det ante meg at du kom til å nevne lederen for IHR som sikkert har blitt utsatt for terror.

 

"Sikkert"? Dokumentasjon? Kilde? Selv du må skjønne at dette blir et billig argument.

 

Poenget her ER at krema 1 er sentral for myten.

 

Krema I er sentral for utviklingen av Holocaust ja, men det betyr ikke at man bare kan tenke på et stort tall, og si "så mange kan man ikke gasse der", når det ikke er noen som påstår at det ble gasset så mange der. Synker det inn eller ikke?

 

 

For en flau artikkel du linket til forresten. Rett og slett pinlig.

 

Du er full av adjektiver, og tom for argumenter. Som vanlig.

 

Eller mener du at Pressac tok feil, og at de faktisk gasset hundretusener i Krema I? Det er jo snodig at du argumenterer mot at tallet er lite.

 

Du har jo dog tidligere argumentert samtidig for at gasskammeret var usikkert og farlig for gassing av mennesker, men helt fint for gassing av lus, så det er vanskelig å vite hva slags linje du legger deg på.

Endret av Bidalaka
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg forsøker meg igjen #3, fordi disse polske jødene utgjør HALVE holocaust:

 

Kan vi få avklart HVA benekterene har problemer med angående de ~2 800 000 polske jødene?

1: At de eksisterte (Holocaust-bekrefterene sin bevisbyrde)?

Jeg kan og har dokumentert dette grundig tidligere i tråden, men kan helt sikkert finne mer og bedre informasjon.

2: Hva mener så fornekterene skjedde med dem?

a) At de flyttet (Holocaust-benekterene sin bevisbyrde)

b) At de overlevde (Holocaust-benekterene sin bevisbyrde, da er de og deres etterkommere der fremdeles)

Merk at det ikke er noe poeng i å bevise at de døde FØR fornekterene har erkjent at de ikke flyttet og ikke overlevde og at de faktisk ikke bor der fremdeles.

Før de har erkjent disse to faktumene at de ikke flyttet og at de ikke overlevde kan vi ikke definitivt bevise hva som hendte med dem og forvente at fornekterene skal akseptere bevisene.

Men første ledd er altså at fornekteren erkjenner at de eksisterte.

Noe jeg tror er hovedproblemet -- i alle fall nå som de ser at erkjennelsen av jødenes EKSISTENS er en slippery slope som leder til sannheten om holocaust.

 

Dersom noen er uenige i punkt 1 kan de besvare det følgende:

 

La oss da begynne ved første ledd.

Noen du kjenner har blitt kidnappet av en okkupasjonsmakt..

De benekter at vedkommende eksisterer.

Hvordan vil du gå fram for å bevise at vedkommende eksisterer eller eksisterte?

*Jeg* ville gjort som følger:

Jeg ville henvist til folkeregisteret i landet.

Jeg ville henvist til kirkeboken vedkommende ble innskrevet i.

Jeg ville henvist til forsikringsselskapet vedkommende har betalt til og lån vedkommende har tatt i banken.

Pass er ubrukelig: De vil bare si at det er falskt.

Bilder er ubrukelig: De ville bare benektet at det er henne.

Vitner? "Selvsagt så lyger de!"

Er det noen som stiller høyere krav enn dette?

Ikke?

Da kan vi begynne med Polen sin jødiske historie.

De første jødene flyttet til Polen for over 1000 år siden.

Polen var jødenes kulturelle hovedstad for 700 år siden.

...

Ja, og resten av historien fram til andre verdenskrig kan faktisk fornekterene lese seg opp på wikipedia slik at posten ikke blir så lang. Fornektenere er uansett ikke interessert i historie, så vi skipper dette punktet og bare linker selv om ingen fornektere kommer til å lese den:

http://en.wikipedia....iki/Polish_Jews

I følge "Central Commission for the Investigation of German Crimes in Poland", i Warsaw 1946, var det 3 100 000 jøder i Polen i 1931.

Dette tallet får man ved å samkjøre manntallet med medlemslistene for jødiske fellesskap fra 1931.

Altså var det mer enn 3 100 000 jøder i landet, men de fant ikke det eksakte tallet fordi Polen har god kultur. *

Vi vet at 100 000 flyktet mellom 1931 og 1939.

Alle 3 100 000 individuelle navn går an i sjekke i folkeregisteret i Polen.

* Problemet med folkeregistrering av religion, er akkurat samme problemet som det nassene her på forumet ville hatt med dersom myndighetene registrerte nassene i et nasseregister.

OVERGREP ville de skreket.

Men samtidig, dersom marxister kom til makten og utryddet høyreekstreme, så måtte man hatt et register for høyreekstreme for å BEVISE at det var høyreekstreme som døde, og ikke bare tilfeldige mennesker.

Så akkurat der har vi et problem. SSB har hatt et foredrag om viktigheten av å ikke registrere folkegrupper med navn og personnummer som belyser begge problemene:

www.ssb.no/omssb/kurs_seminar/seltzer.ppt

Derfor så bruker jeg bare de 3 100 000 menneskene vi VET var jøder -- så får de andre jødene være i samme bås som de over 1.5 millioner andre sivile polakkene som døde.

Av disse 3 100 000 flyttet / flyktet 100 000 mellom 1931 og 39, og litt over 200 000 overlevde krigen.

HER er det polske statsarkivet, for spesielt interesserte:

http://www.archiwa.gov.pl/?CIDA=414

Nå regner jeg dette som dokumentert.

Jeg kan SELVSAGT finne POLSKE nettsider med bedre dokumentasjon innad i det polske statsarkivet, men nå har jeg nettopp belyst problemene ved å bevise menneskers eksistens:

-Det kan bare bevises gjennom folkeregisteret og kirkebøker.

-Vitner (i tusentalls i dette tilfellet) kan brukes for å forsterke folkeregisteret og kirkebøkene sin troverdighet som ekte

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ingen som seriøst tviler

 

Dette handler mao om tro, troen på jødene og det hellige holocaust.

 

Det er akkurat dette jeg har prøvd å påpeke for lenge siden, og for slike fanatisk troende, så hjelper ikke fakta.

Uansett hvor mange beviser de får på at holocaust aldri skjedde, så vil disse troende fortsette i sin tro på jødene og det hellige holocaust inntil døden.

Selv tiden jobber mot disse religiøse fanatikerne, så jeg vil foreslå at vi bare lar dem forbli i sin tro så lenge de kan.

Det vil likevel være slutt både for dem og jødene om ikke lenge, sannheten lar seg ikke undertrykke i lengden og løgnen vil bli avslørt, og da blir det ikke noe fordel å være jøde eller en av disse troende som hjelper jødene med å spre løgnen.

 

Jeg vil forøvrig gjenta at myten om holocaust er aldri bevist, og kommer aldri til å bli bevist heller. Man kan som sagt ikke bevise noe som aldri har skjedd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...