Elder of Zyklon Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) "les tråden så lærer du".. dette er ikke noe annet enn en innrømmelse at dere faktisk ikke kan besvare spørsmålet. Det er en standardfrase fra dere løgnere.. interessant nok så gjentas den i flere tråder hvor enkelte febrilsk prøver å beskytte myter som er fordelaktig for jødedom og kun i slike tråder. Ja, det er idiotisk å spørre om hvorfor et stoff som er brukt som en hygieneartikkel er å finne i nærheten av lik. Jeg vet ikke hva slags planet du befinner deg på, men her omkring så er det velkjent at man bør være forsiktig rundt lik. Endret 19. juni 2012 av Thunderfuck Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) http://www.diskusjon...mer&tid=1310296 158 treff. Endret 19. juni 2012 av Shruggie 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Jeg ser - ikke uventet, kanskje - at benekterne ikke lenger orker å argumentere, knapt nok med resirkulerte youtube-snutter, men istedet nøyer seg med å mase om beviser og dokumentasjon fra den siden som i praksis(!) ikke har noe å bevise, fordi historien har gitt dem rett og vil fortsette å gi dem rett uten at vi løfter en finger.* Det tror jeg i grunnen vi skal være godt fornøyd med, Shruggie. * Ja da, det er fortsatt urettferdig. Bevisbyrden burde være vår, som påstår at noe skjedde. Edit: Men vi anser det vel i grunnen for bevist. Geir Endret 19. juni 2012 av tom waits for alice 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Jeg er rimelig godt fornøyd med mitt poeng her ja Det er veldig tilfredstillende når alt du trenger å gjøre er å sette strek under det motparten sier for å vinne en debatt Endret 19. juni 2012 av Shruggie 1 Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Ja, det er idiotisk å spørre om hvorfor et stoff som er brukt som en hygieneartikkel er å finne i nærheten av lik. TF, liten saksopplysning. HCN tar ikke knekken på anaerobe bakterier, det tar bare aerobe organismer. Robert Faurisson forsøkte seg på samme argumentet, og det funket dårlig. Det er ingen hensikt å desinfisere lik med HCN. Dette hadde du visst om du hadde lest tråden. I tillegg, hvis du mener de brukte HCN for å desinfisere lik, så tar du livet av et hvert argument fra benekterhold rundt det praktiske ved bruk av HCN. Så igjen, er du helt sikker på at det er "idiotisk" å spørre om hvorfor SS brukte HCN i alle krematoriene? 3 Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 http://www.codoh.com/gcgv/gcdelouse.html Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 http://www.codoh.com.../gcdelouse.html Siden du er så fantastisk flink til å klippe og lime. Kan du ikke klippe ut hva du mener er relevant slik at jeg slipper å måtte tråle meg igjennom en vegg av tekst.... Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) http://www.codoh.com.../gcdelouse.html Og det var et svar på hva egentlig? Du vil opplyse oss om at man hadde avlusingskamre i leirene? Jeg beklager å avsløre det, men det er vi klar over. Den store majoriteten av Zyklon-B brukt i leirene ble brukt til å knekke lus. Er dette et forsøk på å overbevise oss om at de avluset likene før de brant dem? Jeg tror egentlig at en kremeringsovn er rimelig effektiv for å knekke lus, slik at man ikke trenger noen gassingsprosess i forkant. Eller er du uenig? En avlusingsprosess ville også vært mye mer tungvint og farlig enn massemord av mennesker, så du kommer til å få sterk motbør fra dine meningsfeller, som fremholder risiko og praktiskhet som sine fremste argumenter. Men ja, jeg er spent på hva ditt argument rundt din enslige link er. Endret 19. juni 2012 av Bidalaka Lenke til kommentar
trra Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 http://www.codoh.com.../gcdelouse.html Ikke spesielt godt skrevet, tar verken for seg hvilke doser HCN et menneske klarer kontra skadedyr og hvor lang tid det tar før dosen blir dødelig. Itillleg nevnes ikke damptrykket til HCN og HCN sin egenvekt. 1 Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 http://www.codoh.com.../gcdelouse.html Og det var et svar på hva egentlig? Du vil opplyse oss om at man hadde avlusingskamre i leirene? Jeg beklager å avsløre det, men det er vi klar over. Den store majoriteten av Zyklon-B brukt i leirene ble brukt til å knekke lus. Er dette et forsøk på å overbevise oss om at de avluset likene før de brant dem? Jeg tror egentlig at en kremeringsovn er rimelig effektiv for å knekke lus, slik at man ikke trenger noen gassingsprosess i forkant. Eller er du uenig? En avlusingsprosess ville også vært mye mer tungvint og farlig enn massemord av mennesker, så du kommer til å få sterk motbør fra dine meningsfeller, som fremholder risiko og praktiskhet som sine fremste argumenter. Men ja, jeg er spent på hva ditt argument rundt din enslige link er. Er du schizofren? Har du tenkt så langt som at de kanskje avluset klærne til personer som døde av smittsomme sykdommer? Eller at de kanskje hadde en standard prosedyre rundt håndteringen av klærne til døde mennesker? Selvsagt har du ikke det, du evner ikke å tenke utenfor boksen jødene har gitt til deg. http://www.codoh.com.../gcdelouse.html Siden du er så fantastisk flink til å klippe og lime. Kan du ikke klippe ut hva du mener er relevant slik at jeg slipper å måtte tråle meg igjennom en vegg av tekst.... Nei, jeg er redd for at du må lese for å informere deg selv, det er ikke min plikt å informere deg, jeg skylder deg ingenting. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Intet nytt under solen m.a.o Limer inn en link med en haug av tekst og forventer at den du prøver å overbevise skal lese seg igjennom noe han i utgangspunktet ikke tror på. Logisk det der. Men ja, intet nytt under solen.... 2 Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Komisk dette med det avkledningsrommet med nummererte knagger forresten.. kan det kanskje tenkes at det var et bomberom? Det var selvsagt det, hvorfor skulle døde mennesker være nødt til å orientere seg om hvilken knagg de hang klærne sine på? Å ja, det var en del av den store konspirasjonen, den mystiske prosessen hvor de først trodde de skulle få seg en dusj og annet svada. Intet nytt under solen m.a.o Limer inn en link med en haug av tekst og forventer at den du prøver å overbevise skal lese seg igjennom noe han i utgangspunktet ikke tror på. Logisk det der. Men ja, intet nytt under solen.... Tålmodighet er en dyd som du ikke har. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Selvsagt har du ikke det, du evner ikke å tenke utenfor boksen jødene har gitt til deg. Geir 7 Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Er du schizofren? Har du tenkt så langt som at de kanskje avluset klærne til personer som døde av smittsomme sykdommer? Eller at de kanskje hadde en standard prosedyre rundt håndteringen av klærne til døde mennesker? Det var mange ´kanskje.´ Hva med å begrunne litt mer? Dokumentere? Et eller annet? Det er jo ingen grunn for at en slik fredelig hensikt ikke skulle vært omskrevet noen plass. Eller er det slik at Holocaust ikke fant sted fordi de "kanskje" avluset klærne til de døde? I krematoriebygningne, ikke mindre. Greia, TF, er at de hadde egnete lokaler, avlukker for å avluse klær. Det var relativt små rom som var sikre og effektive for avlusing av klær og annet. Man trenger mye, mye større doser for avlusing enn for å ta knekken på mennesker, så det var nødvendig. Som nevnt tidligere, de fleste av dine meningsfeller har som et av sine hovedargument at gassing i Kremaene var usikkert, og upraktisk. La oss gå tilbake til ditt bilde av Krema I og huske at du selv påpekte tredøren der, og du skrev: Det tredje er den umiddelbare nærheten til krematoriet, er det smart å drive på å gasse masse mennesker ved siden av et krematorie? Hva slags prosess har man benyttet for å drepe/gasse folkene i dette "gasskammeret". Det kan neppe ha vært særlig effektivt, noe som ikke taler i mytens favør mtp at dette var et "industrielt massemord". Greide virkelig ikke tyskerne å komme på bedre løsninger enn dette? Ser du ingen problemer med logistikken? Det er flaut at folk fortsatt i 2012 tror på dette. Dere burde skamme dere. Du påpeker altså den "umiddelbare nærheten til krematoriet, er det smart å drive på å gasse mennesker ved siden av et krematorie?" Nå, et par sider senere finner du ikke noe problemer i å mene at man drev avlusing i disse bygningene, i umiddelbar nærhet av krematoriene. En prosess som altså krever langt større konsentrasjon enn om man vil ta livet av mennesker. Ser du at argumentasjonen din ikke henger sammen på noen som helst måte, Thunderfuck? Gjør du? Du må nesten bestemme deg, er dette lokalet praktisk og sikkert for gassing, eller er det ikke. Hva blir det til? Endret 19. juni 2012 av Bidalaka 4 Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Ok la oss for argumentes skyld hevde at de drev med storstilt industriell gassemording (pun intended) i disse lokalene. Hvor mange tok de om gangen? Hvor lagret de likene etter at de var ferdige med denne svært så "kliniske" prosessen? De tok likene ut og luftet dem i åsynet til de andre arbeiderne i fasilitetene rundt gassmordkomplekset for å så drasse dem inn igjen når de var ferdig med å lufte dem og så starte kremeringsprosessen? Tyskerne som har velsignet oss og som fortsetter å velsigne oss med fantastiske oppfinnelser må da hatt mere vett enn å produsere en slik ressurs og tidskrevende prosess? Alt sammen er oppspinn og det tror jeg du innerst inne vet, men å tape ansikt vil koste deg for mye mtp hvor masse av alt dette du har svelget. Hva ville vel ikke vennene dine i "knus nyhetsspeilet" og tilsvarende humanistiske søppelorganisasjoner tro om deg om du skulle komme til sannhetens konklusjon? Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hvor lagret de likene etter at de var ferdige med denne svært så "kliniske" prosessen? De tok likene ut og luftet dem i åsynet til de andre arbeiderne i fasilitetene rundt gassmordkomplekset for å så drasse dem inn igjen når de var ferdig med å lufte dem og så starte kremeringsprosessen? Hvorfor skulle lufte likene utendørs? Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 http://www.codoh.com.../gcdelouse.html Ironien!! Du som roper så høyt om kildekritikk, er det dette du anser som troverdig? Heller en side skapt av tilfeldige personer, enn peer-revieved forskning, historiske dokumenter, vitneskildringer etc,etc... Kildekritikk handler om å se hva som ligger bak, både argumentasjonene og de historiske bevisene. Her ser jeg en heller tvilsom bruk av angivelige kilder, som ikke virker spesielt annerkjent andre steder enn akkurat den siden og det dokumentet. Dette, uten å legge vekt på innholdet overhodet, er ikke noe jeg ville kalle for god forskning eller troverdig! 2 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Ok la oss for argumentes skyld hevde at de drev med storstilt industriell gassemording (pun intended) i disse lokalene. Hvor mange tok de om gangen? Hvor lagret de likene etter at de var ferdige med denne svært så "kliniske" prosessen? De tok likene ut og luftet dem i åsynet til de andre arbeiderne i fasilitetene rundt gassmordkomplekset for å så drasse dem inn igjen når de var ferdig med å lufte dem og så starte kremeringsprosessen? Tyskerne som har velsignet oss og som fortsetter å velsigne oss med fantastiske oppfinnelser må da hatt mere vett enn å produsere en slik ressurs og tidskrevende prosess? Alt sammen er oppspinn og det tror jeg du innerst inne vet, men å tape ansikt vil koste deg for mye mtp hvor masse av alt dette du har svelget. Hva ville vel ikke vennene dine i "knus nyhetsspeilet" og tilsvarende humanistiske søppelorganisasjoner tro om deg om du skulle komme til sannhetens konklusjon? ... ... Hvorfor spør du om det når dette er rimelig obligatorisk kunnskap om gasskammerene??? Les tråden, så får du både tegninger og skjemaer og vitnesprov fra de som bygget og reparerte krematoriene på bygningene ble brukt til. Jeg har ikke helt fått det med meg, men hva mener dere skjedde med de 3 000 000 polske jødene som døde under den Tyske okkupasjonen av Polen?? Døde av Tyfus? Hvorfor skulle alle kvinner og barn, menn og eldre, 3 000 000 av dem lagres i konsentrasjonsleirer som ikke holder mer enn kanskje 150 000 om gangen? Kunne ikke nazistene regning -- og glemte to nuller på antallet jøder i Polen når de sendte dem til avlusingsleirene hvor menneskene skulle avluses daglig?? Det er så uendelig mye som ikke holder vann eller henger på greip. Endret 19. juni 2012 av Red Frostraven 1 Lenke til kommentar
blutut Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Fra rettsaken mot Rudolf Höss : Rudolf Höss appeared at the International Military Tribunal at Nuremberg on 15 April 1946 where he gave detailed testimony of his crimes. He was called as a defence witness by Dr. Kauffman, the lawyer of Ernst Kaltenbrunner.[23][24] The transcript of Höss' testimony was later entered as evidence during the 4th Nuremberg Military Tribunal known as the Pohl Trial due to the principal defendant being SS-Obergruppenführer Oswald Pohl.[25] Affidavits that Rudolf Höss had made whilst held prisoner in Nuremberg were also used at Pohl & IG Farben trials. Höss' affidavit made at Nuremberg on 5 April 1946 reads: “ I commanded Auschwitz until 1 December 1943, and estimate that at least 2,500,000 victims were executed and exterminated there by gassing and burning, and at least another half million succumbed to starvation and disease, making a total dead of about 3,000,000. This figure represents about 70% or 80% of all persons sent to Auschwitz as prisoners, the remainder having been selected and used for slave labor in the concentration camp industries. Included among the executed and burnt were approximately 20,000 Russian prisoners of war (previously screened out of Prisoner of War cages by the Gestapo) who were delivered at Auschwitz in Wehrmacht transports operated by regular Wehrmacht officers and men. The remainder of the total number of victims included about 100,000 German Jews, and great numbers of citizens (mostly Jewish) from Holland, France, Belgium, Poland, Hungary, Czechoslovakia, Greece, or other countries. We executed about 400,000 Hungarian Jews alone at Auschwitz in the summer of 1944.[26] http://en.wikipedia.org/wiki/Rudolf_Höss#Auschwitz_command Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Rudolf Höss sitt vitnemål er interessant. Men hva gjør benekterne? De skylder på at han ble torturert - uten å egentlig kunne dokumentere noe mer enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå