Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Mordecai Joseph Brill Ezekiel (May 10, 1899 to October 31, 1974) was an American agrarian economist who worked for the United States government and the United Nations for a number of years.

He is credited with formulating the details of what was to become the Agriculture Adjustment Administration, and helped prepare a draft of the Agricultural Adjustment Act. After the November 1932 presidential election, he also met with President-elect Franklin Roosevelt, Rexford Tugwell, M. L. Wilson, and Henry Morgenthau, Jr., to discuss the farm policy of the new administration.

He was also an early and long time participant with the United Nations Food and Agriculture Organization (FAO).

Together with G.C. Haas, he helped describe the pork cycle."

 

En skikkelig djevel, dette. At han ikke ble fjernet fra kontoret av en folkemengde utstyrt med fakler, høygafler og andre klisjeer er et mirakel.

 

Hvis jeg gir deg en liste over kristne involvert i den amerikanske statsadministrasjonen, betyr det at jeg har bevist en konspirasjon da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I tillegg til at FDR skrev mange av talene sine selv, brukte han flere taleskrivere, bl.a Samuel Irving Rosenman, Raymond Moley og Harry Hopkins. Jeg kan ikke se at det har noen som helst betydning at én av dem, Rosenman, tilfeldigvis var av jødisk opprinnelse. Det er så vidt jeg vet ikke presidentenes taleskrivere som bestemmer politikken eller styrer USA.

I løpet av FDR's tid som president var det 28 forskjellige kabinettmedlemmer, og én av dem kom visstnok fra en jødisk familie. Man skal være temmelig paranoid for å se noen konspirasjon der. På den annen side, når man ser på kildene du bruker, så er det åpenbart flere lidelser enn paranoia som plager mange kristenfundamentalister...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva er det holo-troende har å vise til egentlig?

 

Gasskammer som ingen har sett, ingen obduksjonsrapporter, ingen levninger, noen rekvisitter og lover som fenglser folk for å tvile på historien på tross av all mangelen på beviser.

142 sider

 

Noe kan det jo være i det som er skrevet der

Endret av sofokles
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Igjen er du svært, svært selektiv i din forståelse av historien, men det er vel ikke annet å forvente av en gammel marxist.

I motsetning til en ung nazist mener du? Når vi først begynner med merkelappene...

 

 

Det Tyskland hadde gjort var nettopp det å befri seg selv fra jødedom ved å fjerne disse som hadde tatt alle nøkkelstillinger i regjeringen i motsetning til Amerika som var og er styrt av jøder den dag i dag, med all den sosiale elendighet som oppstår som følge av deres favorisering av hverandre over goyim.

Hvilke jøder - i hvilke nøkkelstillinger, i hvilken regjering?

Snakker du om Philipp Scheidemanns, eller Gustav Bauer, Hermann Müller, Konstantin Fehrenbach, Joseph Wirth, Wilhelm Cuno, Gustav Stresemann, Wilhelm Marx eller Hans Luther? Var noen av dem jøder?

 

Du la vel merke til at disse jeg listet opp var nøkkelstillinger og ikke resepsjonister og den slags? Selvsagt gjorde du det.

Det - og hvem du faktisk listet opp - skal jeg komme tilbake til om jeg får tid. Jeg tror ikke du vet hvem de var selv en gang. Vi kan starte med de tre første av dem:

 

1. Bernard M. Baruch -- a financier, and advisor to FDR.

Baruch var industrirådgiver, ikke krigsrådgiver. Interessant nok var han som rågiver til Woodrow Wilson erklært motstander av krigserstatningen som England og Frankrike krevde av Tyskland. Hadde Baruch hatt noe hans skulle sagt hadde ikke Tyskland ligget så ille til i mellomkrigstiden. Så Tyskland etter WW1 burde egentlig ansett ham som en venn. Men uten problemene i mellomkrigstiden ville antagelig ikke Hitler kommet til makten, så jeg kan skjønne at han ikke er noen favoritt hos nynazistene i verden.

 

 

2. Felix Frankfurter -- Supreme Court Justice; a key player in FDR's

New Deal system.

Man kan synes mye om "New Deal", men noen krigserklæring var det ikke. Frankfurter var forøvrig ikke troende jøde og var gift med en ikkejødisk kvinne.

 

3. David E. Lilienthal -- director of Tennessee Valley Authority,

advisor. The TVA changed the relationship of government-to-

business in America.

Her begynner Rense å strekke "jøder i regjeringen"-strikken vel langt. TVA var et lokalt (om enn statseiet) kraft- og utviklingsfirma som drev med lokal næringsutvikling. Noen år etter(!) krigen ble han riktignok formann i atomenergikommisjonen. (Som ikke hadde noe med atombomber å gjøre.)

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er det holo-troende har å vise til egentlig?

Jeg får si til deg som til andre før deg: De "troende" har historien på sin side og trenger strengt tatt ikke vise til noe. At noen av dem allikevel gjør det i tråder som disse er for at ikke konspirasjonstrengende individer skal finne revisjonismen uimotsagt.

 

Det er dere som vil forandre verdenshistorien, og som derfor trenger noe håndfast å vise til. Det er fryktelig urettferdig, men sånn er livet.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skjønner at det er hardt for deg å innrømme overfor deg selv og andre at jøder har en overdrevet stor makt i den vestlige verden.

Hvorfor det? Jeg har ikke noe imot jøder jeg, og har de makt på ulike området så har de sikkert gjort seg fortjent til den. Det burde revisjonistene også forsøke seg på, skaffe seg makt, istedet for å sutre over at noen er smartere enn dem og skylde det på en konspirasjon...

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det finnes masse "håndfast" Geir, men ikke noe vil være nok for å tilfredstille ditt sterkt bedervede sinn.

Og vet du hva: Det synes jeg faktisk er helt greit. Det ville jo vært trist om mitt liberale livssyn var bygget på en løgn. Men det er det lite som tyder på. Og det har ikke blitt noe mer sannsynlig med årene enn når jeg møtte på Irvings teorier første gang på midten(?) av 70-tallet.

 

Rent bortsett fra det så tyder alt på at det dusinet med revisjonister som har forsøkt seg gjennom en håndfull tråder de 8 årene jeg har vært medlem på forumet ikke har vært spesielt overbevisende. For de har ikke overbevist mer enn et par andre som ikke var det før de kom hit.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Å være utspekulert og kynisk er ikke tegn på intelligens i min bok.

Men å være revisjonist og nasjonalsosialist 67 år etter krigen er det?

 

Skaffe seg mere makt ja, det er lettere sagt en gjort når frimurere (en forlengelse av jødedom) styrer alle domstolene og konstant hakker på de som ikke har noe fordelaktig syn på deres lyssky aktiviteter.

 

Å ja, jeg glemte frimurerne ja. Skumle greier det der...

 

Beklager, men akkurat den greia er for absurd selv for mitt bedervede sinn.

 

Geir :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Tja, det er det trossalt du som bør vite.

 

Kommunismen har feilet i samtlige land, for å kneble den organiske nasjonalsosialismen så måtte man ha de samlede styrkene til hele den demokratiske og kommunistiske verden. Ganske suverent spør du meg og mere levedyktig enn det multikulturelle hva-skal-man-kalle-det vi har i dag.

Endret av Thunderfuck
Lenke til kommentar

Hva er det holo-troende har å vise til egentlig?

 

Gasskammer som ingen har sett, ingen obduksjonsrapporter, ingen levninger, noen rekvisitter og lover som fenglser folk for å tvile på historien på tross av all mangelen på beviser.

 

Gasskamre millioner av mennesker har sett, inkludert meg.

Obduksjonsrapporter? Er du spinn vill?

Levninger er funnet i tusentall.

 

Og du glemte vitnesbyrder i hundretall av SS-soldater, nazister, overlevere, familiemedlemmer av ss-soldater og nazister osv osv osv...

 

Hva er det DERE har? Utenom en evne til å blinke og nynne mens motparten snakker.

Endret av Shruggie
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...